Yss amort
Ostsin tutika yss amordi. Kuna vedru on liiga pehme, siis vahetasin tugevama vastu. Lahti võttes proovisin, et tagurpidi hakkab amort kohe tööle, õiges asendis mitte. Kas panna amort tagurpidi alla?
Ostsin tutika yss amordi. Kuna vedru on liiga pehme, siis vahetasin tugevama vastu. Lahti võttes proovisin, et tagurpidi hakkab amort kohe tööle, õiges asendis mitte. Kas panna amort tagurpidi alla?
Mis moodi see amort tagurpidi tööle saab hakata?
maidor kirjutas:Ostsin tutika yss amordi. Kuna vedru on liiga pehme, siis vahetasin tugevama vastu. Lahti võttes proovisin, et tagurpidi hakkab amort kohe tööle, õiges asendis mitte. Kas panna amort tagurpidi alla?
Misasja
Keerad amordi teistpidi lihtsalt
http://www.cn-parts.ee/index.php?page=s ... =1&lang=et tagurpidi keerates hakkab oma funktsiooni kohe täitma, õigetpidi 1cm piirkonnas ei tööta nii nagu peab
seleta kuidas su triikraua amort ei tööta õigetpidi ja valepidi töötab
Töötab õigetpidi ka, aga tagurpidi on toimimimise piirkond pikem( hakkab koheselt tööle).
Okei, aga miks sa siia teema üldse tegid?
jegesmesh kirjutas:Okei, aga miks sa siia teema üldse tegid?
Esimeses postituses on küsimus, millele lootsin tarka vastust leida
Seleta paremini lahti mida sa õigeks toimimiseks pead ja milline toimimine ei ole nii nagu peab!
Ja kumb asend on kolvil algus ja lõpp(kas varras lõpuni sees või lõpuni väljas)
Pildi järgi tundub ilma reguleeringuteta amort seega ühepoolse toimimisega(peaks loogiliselt olema), ehk varras sisse läheb kergelt ja väljumine on takistatud!
"YSS Mono PRO-X on üks soodsamaid amorte YSS valikus. Amort ise on samas äärmiselt kvaliteetne ja töötab suurepäraselt. Amordil on kahe suunaline vedru süsteem. Amordi tugevust on võimalik reguleerida kaasas oleva võtme abil.
Amort sobib ideaalselt originaal amordi asenduseks, kuna kvaliteet on sama hea .
Tähelepanu! Artikel nr 16540 on Piaggio, Gilera mootori jaoks. EI sobib teistele rolleritele/mootoritele."
Kas sa mõtled, et kui sa paned vedru ühtepidi siis on amordil ühed omadused ja kui teispidi siis teised?
Või mõtled seda, et kui hoiad amorti ühtepidi käes siis see töötab teisiti, kui hoiad amorti tesitpidi käes?
Kas poest ei anna pärida, mis see parem lahendus oleks. Toode on uus nagu ma aru sain, siis on keegi kuskil selle täpselt välja arvutanud, kuidas, miks ja milleks ta peab niimoodi töötama.
Kas sa mõtled, et kui sa paned vedru ühtepidi siis on amordil ühed omadused ja kui teispidi siis teised?
Või mõtled seda, et kui hoiad amorti ühtepidi käes siis see töötab teisiti, kui hoiad amorti tesitpidi käes?
Kas poest ei anna pärida, mis see parem lahendus oleks. Toode on uus nagu ma aru sain, siis on keegi kuskil selle täpselt välja arvutanud, kuidas, miks ja milleks ta peab niimoodi töötama.[/quote]
Vedrust ma ei tee juttu. Mõtlen seda viimast jah, käes ringi pöörates töötab amort teisiti.
kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
426f kirjutas:kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.
Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.
Caprea kirjutas:426f kirjutas:kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.
Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.
+1
Mõtlesin just et kaevan mõned neli and smthng parajalat lollide küsimustega postid kah välja, ei tea kus külapoes on lõvishokolaad müüki jõudnud.
Caprea kirjutas:426f kirjutas:kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.
Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.
Tänan Caprea, muud mul vaja teada polnudki. Tänan ka teisi vaimukuste eest.
mis kuradi õhumull,võta amort pooleks siis näed miks on amordis õigetpidi keeranuna vähem õli sees kui tagurpidi keeratuna.pole sellel amordil midagi viga.pane õigetpidi triikraua külge ja sõida