1. leht 1-st
liiklusmärkidest
Postitatud: 29 Sept 2011, 20:29
Postitas mcu
Tere,
Selline küsimus, kas on kellelgi kogemust. Sain parkimis trahvi Rävala pst Solarise keskuse juures. Nimelt oli õnnestunud endale teadmata sättida auto inva kohale, mis iseenesest oleks täiesti häbiväärne, aga ma ei pannud tähele, et seal on inva kohad ja ei pannud tähele selle pärast, et seal on sellised pisikesed märgid ning eelmalt neid ei näinud, sest puude oksad on ees. Kas on kellelgi mingi konkreetne viide- väljavõtte EVS-ist või kohtulahendist, kus väärteomenetlus on algatatud mitte nõuete kohastelt või mitte nõuete kohastest liikluskorraldus vahenite alusel. Probleem pole selles 20 eurtsis vaid põhimõttes. Nii kui nii on meil linn imelike jooni ja märke täis, mida liiklusseadusest ei leia, äkki aitab see kuidagi tähelepanu sellele juhtida. Eelistatud on asjalikud kommentid ja PS-id.
Tänud ette
Re: liiklusmärkidest
Postitatud: 29 Sept 2011, 21:14
Postitas kki
Kuskilt meenuks nagu juhtum, kus 40 alas liikleja ületas kiirust, sest veoauto oli märgi ees peatunud ja märki ei olnud näha. Lõpptulem oli vist, et sai trahvi ikka, sest ületas asula tavakiirust - sõitis niikuinii kiiremini kui 50 km/h, aga -10 km/h võrra tuli väiksem rikkumine ja selle võrra ka trahv. Mõtteainet vist natuke annab.
Re: liiklusmärkidest
Postitatud: 30 Sept 2011, 08:34
Postitas Tsikkelröövel
Pole aega vaadata, aga märkidele peaks olema kehtestatud ju ka mingid standardmõõdud. Kui mõõt ei vasta standardile, on tegu liiklusmärgi sarnase märgiga, mitte liiklusmärgiga. Mu meelest rapsitakse ju sama teemaga Tallinnas praegu neid Euro-parklaid. Aega saad, sori natuke liiklusseaduses.
Re: liiklusmärkidest
Postitatud: 30 Sept 2011, 10:41
Postitas Õnnekas
Märgid jagunevad suuruse järgi nelja gruppi:
0 grupp - väga väikesed, I grupp - väikesed, II grupp - keskmised, III grupp - suured.
Kasutatavate märkide suurusgrupp määratakse vastavalt tabelis toodud tingimustele. Vajaduse korral võib väiksemate märkide asemel kasutada suuremaid.
Märgi suurusgrupp Väljaspool asulat Asulas
0 Ühe- ja kaherajalised teed lubatud kiirusega vl või projektkiirusega vp või kiirusega v85 kuni 30 km/h Ühe- ja kaherajalised teed lubatud kiirusega vl või projektkiirusega vp või kiirusega v85 kuni 30 km/h
I Ühe- ja kaherajalised teed projekt kiirusega 30 < vp kuni 60 km/h Kuni kolme sõidurajaga teed
II Kahe ja enama sõidurajaga teed projektkiirusega vp üle 60 km/h Nelja ja enama sõidurajaga ning suurendatud kiirusega teed
III Kiirteed
Lubatud kiirus vl on antud teele kehtestatud kiirus.
Projektkiirus vp on üksiku sõiduki suurim ohutu kiirus, mis on antud tee põhi- parameetrite arvutuste aluseks.
Kiirus v85 on kiirus, mida antud teel ei ületa 85 % sõidukitest.
Re: liiklusmärkidest
Postitatud: 30 Sept 2011, 10:59
Postitas Macintosh