Oleks vaja nõuannet..

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Yamsakas
Postitusi: 205
Liitunud: 02 Nov 2010, 14:45
Tsikkel: 2 jalajõudu

Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Yamsakas »

Eelmisest nädalast olen õnnelik Kawasaki ZX-6R 2003a. omanik

Viimane nädal olen tiirutanud temaga umbes 200 km (linnas ja maanteel), ainuke asi mis ei anna rahu on jahutusvedeliku temp...
Kui sõidan maanteel on temp 67-76 ringis isegi kui väljas 20+ temp, kui hakkan linnas sõitma, kus tihti peab seisma foori juures ja käikudega mängida, tõuseb temp 92-106..kuigi kui temp läheb 100+ läheb ventikas tööle ja temp kukub 94+ kanti mõneks ajaks ja linnas püüan sõita 3-4 käiguga vahest ununeb 2 käik sisse..

On see norm asi, kui temp on sellised või on asi mäda..

Ette tänades,

Kasutaja avatar

mmz
Postitusi: 427
Liitunud: 16 Mär 2005, 22:06
Tsikkel: Yamaha R1
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mmz »

Mul R1'l tõuseb linnas temp 108 peale, enne kui ventikas tööle hakkab. See on täiesti normaalne töötemperatuur. Maanteel, kus õhk enam jahutab, on ka temp madalam ning ka see on Sul täiesti normis.

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas 417 »

enamusel superbikedel on töötemp üle 100
seega peab tähelepanu pöörama et jahutusvedelik oleks õige

vee lisamine võib tekitada eemahakkamise ja jahutusvedeliku väljapritsimise

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

oled jahutusvedeliku taset kontrollinud? mõned rattad muidugi ongi kuumad, uuri mis norm töötemp on.
variant ka ntks, et termostaat jukerdab ja ei anna peale või pump ei taha koralikult töötada.
üks lihtne variant vist on radika korki ka kontrollida, et sinna mingit läbu pole settinud, see vist võib kuidagi surve tuksi keerata ja siis hakkab ka asju juhtuma.

...aga sellisel baigil võib tõesti norm temp päris kõrge olla. kuni üle ei kee, on ju kõik tore.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yamsakas
Postitusi: 205
Liitunud: 02 Nov 2010, 14:45
Tsikkel: 2 jalajõudu

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Yamsakas »

Selge, tänud..
Paistab, et kõik on korras siis..

mmz kirjutas:

Mul R1'l tõuseb linnas temp 108 peale, enne kui ventikas tööle hakkab. See on täiesti normaalne töötemperatuur. Maanteel, kus õhk enam jahutab, on ka temp madalam ning ka see on Sul täiesti normis.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yamsakas
Postitusi: 205
Liitunud: 02 Nov 2010, 14:45
Tsikkel: 2 jalajõudu

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Yamsakas »

Sees on küll tosool, rohekat värvi, juurde oli pantud hiljuti ka auto tosool -35 (sinakas), kuna tase oli L (low) lähedal enam vähem 35-40% L ja F vahel
Loodan, et see auto tosool asja hullemaks ei tee...

417 kirjutas:

enamusel superbikedel on töötemp üle 100
seega peab tähelepanu pöörama et jahutusvedelik oleks õige

vee lisamine võib tekitada eemahakkamise ja jahutusvedeliku väljapritsimise

Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

aga pane ikka õiget moosi sisse ja erinevate jahutusvedelike segamine ei ole just eriti rekomendeeritud.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7406
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1093 korda
Tänatud: 1098 korda
Kontakt:

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Yamsakas kirjutas:

Sees on küll tosool, rohekat värvi, juurde oli pantud hiljuti ka auto tosool -35 (sinakas), kuna tase oli L (low) lähedal enam vähem 35-40% L ja F vahel
Loodan, et see auto tosool asja hullemaks ei tee...

417 kirjutas:

enamusel superbikedel on töötemp üle 100
seega peab tähelepanu pöörama et jahutusvedelik oleks õige
vee lisamine võib tekitada eemahakkamise ja jahutusvedeliku väljapritsimise

Üldiselt on nii,e ta utotosoooli ei soovitata mootorratta mootorisse panna. Nagu ma aru olen saanud, siis sisaldab autode oma (sinine) silkatsiide, mis mõjuvad tsiklimootorile suht hävitavalt. Seega peaks vaatama alumiiniumisõbraliku jahutusvedeliku millle koostises pole silikatsiite ega nitriite. (parandage, kui eksin)

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mella »

Misasi on "auto tosool"?

On jahutusvedelik. Ja seda on silikaadiga ja silikaadivaba. Silikaadivaba on punane/oranz, teised on rohelised/sinised.
Kõiki neid kasutatakse autodel. Paljud uued autod tulevad punasega. Tsiklil soovitav kasutada punast.
Tosool on üks kindlat marki nõukogude algupäraga jahutusvedelik.

macintosh kirjutas:

Üldiselt on nii,e ta utotosoooli ei soovitata mootorratta mootorisse panna. Nagu ma aru olen saanud, siis sisaldab autode oma (sinine) silkatsiide, mis mõjuvad tsiklimootorile suht hävitavalt. Seega peaks vaatama alumiiniumisõbraliku jahutusvedeliku millle koostises pole silikatsiite ega nitriite. (parandage, kui eksin)


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas petz »

selline vedelik peaks sobima küll

http://fotoalbum.ee/photos/petz61/sets/ ... e=lastpage

motul tsikli jahutusvedelik 3x 1l - 18 euri ( müün, sest tänaseks mul kõik tsiklid õhkjahutusega, seisab niisama kasutult riiulis)
peeter 50 40 523

Viimati muutis petz, 24 Aug 2011, 19:28, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Yamsakas
Postitusi: 205
Liitunud: 02 Nov 2010, 14:45
Tsikkel: 2 jalajõudu

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Yamsakas »

Selge, nii et mul oleks vaja vaja panna sisse punast et "magadqa rahulikult"... tänud :bsmile:
Pole veel gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] puutunud, nii et äkki soovitate mismoodi saaks kogu jahutusvedelikku väiksema vaevaga välja, et panna punast sisse ...
On mingi kraan radika küljes või saab siis otse "paagist" välja lasta?

mella kirjutas:

Misasi on "auto tosool"?

On jahutusvedelik. Ja seda on silikaadiga ja silikaadivaba. Silikaadivaba on punane/oranz, teised on rohelised/sinised.
Kõiki neid kasutatakse autodel. Paljud uued autod tulevad punasega. Tsiklil soovitav kasutada punast.
Tosool on üks kindlat marki nõukogude algupäraga jahutusvedelik.

macintosh kirjutas:

Üldiselt on nii,e ta utotosoooli ei soovitata mootorratta mootorisse panna. Nagu ma aru olen saanud, siis sisaldab autode oma (sinine) silkatsiide, mis mõjuvad tsiklimootorile suht hävitavalt. Seega peaks vaatama alumiiniumisõbraliku jahutusvedeliku millle koostises pole silikatsiite ega nitriite. (parandage, kui eksin)

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas 417 »

Yamsakas kirjutas:

Selge, nii et mul oleks vaja vaja panna sisse punast et "magadqa rahulikult"... tänud :bsmile:
Pole veel gondleid puutunud, nii et äkki soovitate mismoodi saaks kogu jahutusvedelikku väiksema vaevaga välja, et panna punast sisse ...
On mingi kraan radika küljes või saab siis otse "paagist" välja lasta?

mella kirjutas:

Misasi on "auto tosool"?

On jahutusvedelik. Ja seda on silikaadiga ja silikaadivaba. Silikaadivaba on punane/oranz, teised on rohelised/sinised.
Kõiki neid kasutatakse autodel. Paljud uued autod tulevad punasega. Tsiklil soovitav kasutada punast.
Tosool on üks kindlat marki nõukogude algupäraga jahutusvedelik.

macintosh kirjutas:

Üldiselt on nii,e ta utotosoooli ei soovitata mootorratta mootorisse panna. Nagu ma aru olen saanud, siis sisaldab autode oma (sinine) silkatsiide, mis mõjuvad tsiklimootorile suht hävitavalt. Seega peaks vaatama alumiiniumisõbraliku jahutusvedeliku millle koostises pole silikatsiite ega nitriite. (parandage, kui eksin)

alumine mootorisse minev voolik lase lahti ja kork maha

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mella »

Milline lause oli siin eksijat halvustav?

macintosh kirjutas:
mella kirjutas:

Misasi on "auto tosool"?
On jahutusvedelik. Ja seda on silikaadiga ja silikaadivaba.

macintosh kirjutas:

Üldiselt on nii,e ta utotosoooli ei soovitata mootorratta mootorisse panna. ...)

Tänan et torkasid mind ninapidi sisse minu keelavääratusse. Püüan tulevikus alati samaga vastata kuis iganes võimalik,
sest tõelist teadjat iseloomustabki võime oma teadmisi demonstreerida eksijaid halvustaval viisil.
Päikest päeva.


mart211

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mart211 »

macintosh kirjutas:
mella kirjutas:

Misasi on "auto tosool"?
On jahutusvedelik. Ja seda on silikaadiga ja silikaadivaba.

macintosh kirjutas:

Üldiselt on nii,e ta utotosoooli ei soovitata mootorratta mootorisse panna. ...)

Tänan et torkasid mind ninapidi sisse minu keelavääratusse. Püüan tulevikus alati samaga vastata kuis iganes võimalik,
sest tõelist teadjat iseloomustabki võime oma teadmisi demonstreerida eksijaid halvustaval viisil.
Päikest päeva.

Hahaha, vaata ka millest jutt on enne kui halama hakkad (lol)

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas 417 »

aga asjast

alati uue masina päris endatarbeks soetades olen niiölda igaks juhuks pannud ka uue jahutusvedeliku
iial ei või teada palju eelmine omanik sinna vett on suranud või kas üldse kunagi vedelikku vahetatud on

kipub ikka olema arvamus et vedelikud kaotavad tööd tehes oma omadusi ja keemahakkamis punkt
võib ikka kole alla tulla,mis omakorda põhjustab pagan teab mis anomaaliaid

kusjuures jamudega pole olnud probleeme kuid seeaasta sai kuukene gixxeriga sõita ja see läks keset helsingit keema
102 kraadiga ja maanteel oli temperatuuri ujumine ka paganasuur, samas soenes kiiresti niiet kinnikiilunud termostaat
see põhjus arvatavasti polnud,
kahtlstasin lahjat vedelikku kuid ei jõudnus süüvida lõpuni.
ja kokkutulekutel täheldanud kuidas zuzumehed keeva mootoriga rivist lahkuvad

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas piloot »

see nö keemispunkt ei sõltu sellest palju vett jahutusvedelikule lisatud on, see rohkem radika korgi teema. kui korgi klapisistem survet ei pea lähebki kohe 100 kraadi juures keema.
igaüks võib ise ette kujutada, mis juhtub 110 kraadise jahutusvedelikuga, kui radika kork maha keerata :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas petz »

keemispunkt siiski sõltub ka vee ja kontsentraadi vahekorrast jahutusvedelikus - mida nö lahjem on vedelik, seda madalam on keemistemperatuur.

Kasutaja avatar

Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Timofei »

mella kirjutas:

Misasi on "auto tosool"?

On jahutusvedelik. Ja seda on silikaadiga ja silikaadivaba. Silikaadivaba on punane/oranz, teised on rohelised/sinised.
Kõiki neid kasutatakse autodel. Paljud uued autod tulevad punasega. Tsiklil soovitav kasutada punast.

Minu RM 250´l, kui ostsin uuena, oli roheline tehasest sisse valatud.

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tehasest on neil kõigil miskipärast roheline sees, ega see ei tähenda, et seda edaspidi peaks kasutama.


mart211

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mart211 »

mx77 kirjutas:

Tehasest on neil kõigil miskipärast roheline sees, ega see ei tähenda, et seda edaspidi peaks kasutama.

Mis ta siis halba teeb?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yamsakas
Postitusi: 205
Liitunud: 02 Nov 2010, 14:45
Tsikkel: 2 jalajõudu

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Yamsakas »

Selline mul oligi sees, meenutab Motuli oma, selle paningi juurde oma 600g tavalist (sinist) jahutusvedeliku.
Aga jah esimesel võimalusel vahetan selle välja ja panen "värsked mahlad sisse" :mrgreen: sisse pidi minema 2.4l manuali järgi nii et tuleb võtta 3x1L , kuigi ostaks surema (vähemalt 5l) kui saaks (suurem kogus pidi suts odavam olema :mrgreen: ).
Vaatame mis motopoodides meil on lapäeval

mx77 kirjutas:

Tehasest on neil kõigil miskipärast roheline sees, ega see ei tähenda, et seda edaspidi peaks kasutama.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mart211 kirjutas:
mx77 kirjutas:

Tehasest on neil kõigil miskipärast roheline sees, ega see ei tähenda, et seda edaspidi peaks kasutama.

Mis ta siis halba teeb?

Ega midagi erilisti ei teegi aga esimesel võimalusel tasuks siiski punase vastu ära vahetada. Ma olen näinud jahtusvedeliku poolt ära söödud veepumba korpust, lihtsalt kehva on parandada. Ja see sööbimine toimub suht kiiresti, sest mootorrattal tulenevalt väikeset jahutusvedeliku mahust on ringluskiirus suht suur.

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Tallinnas Järvel asuvast Ben Autotarbest saad punast jahutusvedelikku ka laupäeviti ja mitte ainult liitristes pudelites, suhteliselt soodsa hinnaga.

Honda Transalp

mart211

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mart211 »

mx77 kirjutas:
mart211 kirjutas:
mx77 kirjutas:

Tehasest on neil kõigil miskipärast roheline sees, ega see ei tähenda, et seda edaspidi peaks kasutama.

Mis ta siis halba teeb?

Ega midagi erilisti ei teegi aga esimesel võimalusel tasuks siiski punase vastu ära vahetada. Ma olen näinud jahtusvedeliku poolt ära söödud veepumba korpust, lihtsalt kehva on parandada. Ja see sööbimine toimub suht kiiresti, sest mootorrattal tulenevalt väikeset jahutusvedeliku mahust on ringluskiirus suht suur.

Äkki oli s**t jahutusvedelik? Miks tootjad rohelist siis sisse panevad ja manualiski seda nõuvad? Kui vanematel ratastel oleks midagi halvasti olnud selle tõttu, siis uutel peaks ometigi ju punane sees olema?


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Mul kõigil ratastel sinine/roheline sees olnud, mingit probleemi pole täheldanud. Kõrge magneesiumisisaldusega paistab rohkem probleeme olevat, nagu näiteks '85-'86 Honda CR125, mille veepumbakorpus läbi ussitab.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mart211 kirjutas:
mx77 kirjutas:
mart211 kirjutas:

Mis ta siis halba teeb?

Ega midagi erilisti ei teegi aga esimesel võimalusel tasuks siiski punase vastu ära vahetada. Ma olen näinud jahtusvedeliku poolt ära söödud veepumba korpust, lihtsalt kehva on parandada. Ja see sööbimine toimub suht kiiresti, sest mootorrattal tulenevalt väikeset jahutusvedeliku mahust on ringluskiirus suht suur.

Äkki oli s*** jahutusvedelik? Miks tootjad rohelist siis sisse panevad ja manualiski seda nõuvad? Kui vanematel ratastel oleks midagi halvasti olnud selle tõttu, siis uutel peaks ometigi ju punane sees olema?

s**t? Mis mõttes saab jahutusvedelik s**t olla? Ja ei ole ma veel näinud manuali kus nõutakse just ROHELISE jahtusvedeliku kasutamist. Ju siis tootjad loevad, et mootorratta mootori ressurs on nii lühike, et käib roheline kah, see ju vist veidi odavam.

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas erxz »

küsimus ei ole värvis, vaid koostises ...

Nii, et sama vedelik võib olla nii kollast,roosat kui ka rohelist värvi
http://www.motul.com/ee/en/products/140
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=3429

Iseenesest veel üks väga hea ja toimiv asi jahutus probleemidele (ära proovitud)
http://www.motul.com/ee/en/products/137?f

Viimati muutis erxz, 25 Aug 2011, 22:52, muudetud 1 kord kokku.
erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Yamsakas kirjutas:

Aga jah esimesel võimalusel vahetan selle välja ja panen "värsked mahlad sisse" :mrgreen: sisse pidi minema 2.4l manuali järgi nii et tuleb võtta 3x1L , kuigi ostaks surema (vähemalt 5l) kui saaks (suurem kogus pidi suts odavam ]

Konsetraati ostad ikka? Siis pole ju niipalju vaja, konsetraat segatakse dest. veega 1:1. Kahest liitrisest pudelist ju küll.
Värki jääb ülegi.

Viimati muutis Kirs, 25 Aug 2011, 22:46, muudetud 1 kord kokku.
SERTÃO
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6743
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 442 korda

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas yeekim »

..ja kes seda viimast toodet edasi müüb :?:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Oleks vaja nõuannet..

Lugemata postitus Postitas erxz »

yeekim kirjutas:

..ja kes seda viimast toodet edasi müüb :?:

edu

MOTODEPOO

erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”