1. leht 1-st

KTM 990 Superduke

Postitatud: 24 Apr 2011, 22:12
Postitas lucifer

Tere! Sooviks infot kuna soov soetada suveks. Kuna varemalt KTM-idel sõitnud siis jääks ikka selle juurde. Huvitaks just sõiduomadused- pikal sõidul asfaldil, kruusateedel,metsas.Paluks igasugust infot neilt kes omavad/nud.Endal pikkust 189,kaal 80.Kas kannatab ka kaasreisijaga sõita?Võib ka tehnilisest. Ette tänades.


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 24 Apr 2011, 22:30
Postitas randel

See kirjeldus klapib pigem 990 Adventurega, kui rõhk ikka pikkadel reisidel, kruusal ja metsas sõitmisel on. Superduke ikka selline tänavakakleja, mis rohkem omas elemendis kiirendamisel-pidurdustel-kallamistel kui pikal ühtlasel kulgemisel. Metsas sõitmine on kindlasti viimane asi, mida selle ratta loomisel silmas peeti.
990 Supermoto ja eriti 990 SMT võiks olla alternatiiviks, kui pigem asfaldil kulgemine plaanis.
Minu proovisõidukogemused 990 SMR ja 990 SMT-ga ütlevad, et ühtmoodi juhiloavaenulikud on need tänava-KTMid kõik :D


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 24 Apr 2011, 22:35
Postitas Douchebag

Ma metsa ja isegi kruusale ei roniks. Tänaval ja kurvilistel teedel 5+. Esimeseks rattaks ei soetaks, kuigi üllatavalt lihtne sõita. Ei ole ka nii metsik nagu mõnest kohast lugeda võib. Maanteel lasen tavaliselt 150+ end paagile aga kuni 130 km/h võib täiesti sirgete kätega sõita. Minu 186 cm pikkuse juures sobib nagu valatult.


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 24 Apr 2011, 22:42
Postitas jakim

Kannatab sõita paagi tühjaks ilma peatuseta, isteasend on mugav. Kuna tuuleklaasi pole siis suurematel kiirustel tuult on nagu naked bike puhul ikka. Kahekesi sõitmiseks eriti ei sobi kuna jalatoed kõrgel ja pikemale kaasreisijale asend suhteliselt ebamugav, sadul ise on mugav. Tehniliselt on ratas igati tasemel nii vedrustuse kui ka mootori poolest. Rattaga saab edukalt sõita ka kruusateed kuid mõeldud siiski kõvakattega teedele. Gaas on selle rattal väga tundlik ja vedama hakkab mootor suhteliselt madalalt.

Suuremas puuduseks on sisseprogrammeritud huligaansusfunktsioonid nagu esiratta kermimine gaasi keeramisel, tagaratta kerkimine pidurdamisel ja julmad kiirendused. Kui Akrapovicu väljalase on ilma db killeriteta võid arvestada, et müra põhjustab ümbritsevale keskkonnale jäädavaid kahjustusi :D
Rohkem lugemist leiad http://www.superduke.net


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 24 Apr 2011, 23:00
Postitas lucifer
jakim kirjutas:

Kannatab sõita paagi tühjaks ilma peatuseta, isteasend on mugav. Kuna tuuleklaasi pole siis suurematel kiirustel tuult on nagu naked bike puhul ikka. Kahekesi sõitmiseks eriti ei sobi kuna jalatoed kõrgel ja pikemale kaasreisijale asend suhteliselt ebamugav, sadul ise on mugav. Tehniliselt on ratas igati tasemel nii vedrustuse kui ka mootori poolest. Rattaga saab edukalt sõita ka kruusateed kuid mõeldud siiski kõvakattega teedele. Gaas on selle rattal väga tundlik ja vedama hakkab mootor suhteliselt madalalt.

Suuremas puuduseks on sisseprogrammeritud huligaansusfunktsioonid nagu esiratta kermimine gaasi keeramisel, tagaratta kerkimine pidurdamisel ja julmad kiirendused. Kui Akrapovicu väljalase on ilma db killeriteta võid arvestada, et müra põhjustab ümbritsevale keskkonnale jäädavaid kahjustusi :D
Rohkem lugemist leiad http://www.superduke.net

Tänud. Just seda oligi teada vaja.Kruusa ja metsa pärast väga ei muretse kuna nagunii asfalt ja kiirteed ümberringi.Poleks ka esimene ratas. KTM-pommikindlust tean juba aga kas sel mudelil on mingeid kohti millele ostmisel erilist tähelepanu pöörama peaks. Oletades et ratas on ikka korrapäraselt hooldatud ja läbisõiduga u-30tuh. Ja loomulikult kui huligaansusfunktsioone ikka oskuslikult kasutatud on ;)


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 25 Apr 2011, 00:12
Postitas jakim

Mõningad vead on neil esinenud aga need tavaliselt garantii käigus kõrvaldatud. Soovitav siiski ostueelne kontroll teha, et pärast mitte asjatult raha kulutada.
2005 ja 2006 mudelid natuke erinevad 2007 mudelist, uuemal mudelil suurem paak ja moodsamad spido-kellad.


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 27 Apr 2011, 23:36
Postitas lucifer

Tänud vastajatele. Eelpool kirjutatud et kiirusel 150+ end paagile lasta, küsimus selline et milline kiirus see 150ratta jaoks on, milline pööretevahemik.Kuna piiraja endast teada annab ja kas moto pikemalt ka sellist valu välja kannatab.Tankimisest -tankimiseni siis ehk.


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 28 Apr 2011, 00:28
Postitas Piipz

140 - 150 on suht kruisimiskiirus sellele rattale :P Pööretevahemikku peast ei tea, kuid see ratas läheb siiski vabalt 200+


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 28 Apr 2011, 00:44
Postitas jakim

Minu rattal hetkel ülekanne selline et 100km/h on 4k pöörded. 150 pealt võiks nad kuhugi 7k kanti jääda. Vedama hakkab ratas 3k pealt ja kuni 10k. 140-150 kannatab kruisida küll kus lubatud. Tippkiirus on sõltuvalt ülekandest kuni 240.
Selle ratta eelised tulevad välja rohkem käänulistel teedel, kus kurvist kiirendamine ja hea pööramine oluline. Kiirteel ilmselt r4 rattad siiski paremad.


Re: KTM 990 Superduke

Postitatud: 28 Apr 2011, 07:42
Postitas lucifer
jakim kirjutas:

Minu rattal hetkel ülekanne selline et 100km/h on 4k pöörded. 150 pealt võiks nad kuhugi 7k kanti jääda. Vedama hakkab ratas 3k pealt ja kuni 10k. 140-150 kannatab kruisida küll kus lubatud. Tippkiirus on sõltuvalt ülekandest kuni 240.
Selle ratta eelised tulevad välja rohkem käänulistel teedel, kus kurvist kiirendamine ja hea pööramine oluline. Kiirteel ilmselt r4 rattad siiski paremad.

Mitme hambaga sul selline ülekanne on? Selle ratta sihtotstarve olekski väga kitsad ja käänulised asfaltteed. Kiirtee kohta uurin sellepärast et natuke rohkem selle eluka hingeelust teada saada. Ära tuua olen mõelnud saksast. Küsimus ongi ainult et kas tuleb kaubikuga kohale logiseda või tunked-kiiver spordikotti ja lennukipeale. Tänud vastajatele, pean nüüd lähinädalate jooksul võimaliku aja leidma et saksas ära käia. Otsus on igatahes kindel ;)