honda vtr sidur
tere äkki kellegil on pilt kuidas peavad õigesti siduri kettad korvis istuma...
tere äkki kellegil on pilt kuidas peavad õigesti siduri kettad korvis istuma...
http://www.hondaoriginalparts.com abiks.
Näiteks 2000 aasta masina joonised on siin: http://www.hondaoriginalparts.com/honda ... od_01=6101
Üleval menüüst Motorcycles alt saad oma mudelit otsida.
Nendest piltidest pole kasu.Need ei näita nt.judder spring õiget asetust.Kui valepidi paned,hõõrub teraskettale soone sisse ja sidur hakkab hüppama.Tõmba omale manual,www.carlsalter.com
Ei hakka uut teemat tegema, seega küsin siin oma küsimuse ära. Ei viitsi lambist sidurit lahti kakkuma hakata ning seega uuriks ennem, kas kellelgi Honda VTR 1000 F omanikest on samasugune probleem olnud. Nimelt varasemalt oli probleem, kui kohalt sidurit libistades minema kiirendada, siis sidur tegi mõnikord sellist veidrat kägisevat häält. Nüüd on hakanud sidur selle hääle asemel ilma mingit hoiatust andmata järsku haakuma. Valgusfoori alt ära sõites on kohati päris ebamugav, kui kiirelt startides tahab ratas lambist alt ära hüpata. Olen nii siduri, kui käimari õlisi vahetanud ja midagi pole muutunud. On keegi VTRi meestest sellega kokku puutunud ja lahenduse veale leidnud?
To franz125: Kas see siduri hüppamine väljandub samamoodi nagu ma eelnevalt mainisin?
franz125 kirjutas:Nendest piltidest pole kasu.Need ei näita nt.judder spring õiget asetust.Kui valepidi paned,hõõrub teraskettale soone sisse ja sidur hakkab hüppama.Tõmba omale manual,www.carlsalter.com
UK VTRi foorumis ka natuke juttu sellel teema, kuid lahendust pole leitud: http://www.haymouth.co.uk/phpBB3/viewto ... 9a74f2dda0
Kägisemise kohta ei tea öelda aga siduri järsk haakumine oli just judder spring`i teema.Teie võimalus on see et korvi servad on sakiliseks kulunud.Ega ilma lahti võtmata ei näe.Pole isegi õli vaja välja lasta.
franz125 kirjutas:Kägisemise kohta ei tea öelda aga siduri järsk haakumine oli just judder spring`i teema.Teie võimalus on see et korvi servad on sakiliseks kulunud.Ega ilma lahti võtmata ei näe.Pole isegi õli vaja välja lasta.
Välismaa foorumites arvati, et põhjuseks võib ka mingi siduri laager olla. Kuna tundub, et see võib olla põhjustatud erinevatest asjadest, siis peab siduri lahti kakkuma ja asjad üle kontrollima.
Sain nüüd sidur lahti kakutud ja kontrollisin kõik siduriga seonduva üle. Tundub, et siduri hüppamises võib süüdlaseks olla siduri survevedrude poltide seibide vale disain. Nimelt on need seibid tavalised lamedad, mille tõttu saab vedru ennast viltu vedada. Sellest tingitult on vedrud kulutanud siduri surveplaati sooned kuhu taha vedrud saavad takerduda. Lisaks on Honda uuematel (alates 2000a) VTR1000F-idel muutnud siduri vedru poldi/seibi tootekoodi, mis annab põhjuse kahtluseks, et Honda on oma kehva seibi disaini parandanud. Muudel korvi osadel ja vedrudel on sama tootekood. Minu ratta väljalaske aasta on 1998.
Kas on keegi oma 2000 aastast uuema VTR1000F sidurit lahti kakkunud ja saab mulle kinnitada, et siduri vedru poldi seib on uuematel VTRidel muu konstruktsiooniga, kui lihtsalt tavaline sile? Nimelt kas on uuematel VTRidel need seibid mingi randi või soonega, mis vedru tsentrisse ära fikseeriks?
Mul 97.aasta ratas,ei ole kahjuks eriti tähelepanu seibidele pööranud.Aga äkki on hoopis vedrude vahetus aeg kui need end viltu veavad!Ma enda omal vahetasin paar aastat tagasi 10% tugevamate vastu välja ja probleeme pole täheldanud.
minu 98 a vtril tavaline sile seib.
franz125 kirjutas:Mul 97.aasta ratas,ei ole kahjuks eriti tähelepanu seibidele pööranud.Aga äkki on hoopis vedrude vahetus aeg kui need end viltu veavad!Ma enda omal vahetasin paar aastat tagasi 10% tugevamate vastu välja ja probleeme pole täheldanud.
Tugevam vedru hoiab ennast ehk paremini paigal jah. Samas mul sidur ei libisenud ja vedrud andsid manualis esitatud tolerantsid (vedru vaba pikkus, olid sirged ja ühe pikkused) vabalt välja. Interneti uuringute põhjal tundub hüppav sidur selline paras tüüpviga olevat, kuid keegi kindlat põhjust/parandust pole sellele andnud. Lasen uued vedrusi fikseerivad seibid treida ja loodetavasti on see lahendus hüppavale sidurile.
Ma miskipärast ikkagi arvan et enamus neist lääne foorumis kirjeldatud vigadest on ikkagi judderi süü.sest tundub et enamus kes siduriga vaevleb ei pööra sellele üldse tähelepanu ja kuidagi libisevad oma jutuga sellest üle.Nt.VTR SP-1 jäeti miskipärast sellest puhta ilma ja tagajärjeks oli hüppav, ainult rinkale kõlbav sidur.SP2-l aga pandi tagasi ja probleem kadus.Judder leevendab just seda nö.head haakumis kohta.Mul ostes kargas nagu loom.
Kas judderi süü tõttu haakus sul sidur alati järsult olenemata pööretest? Mul haakub kõrgematel pööretel sidurit libistades, kuskil poole heebli pealt ja seda ka mitte alati.
Bullet1222 kirjutas:Kas judderi süü tõttu haakus sul sidur alati järsult olenemata pööretest? Mul haakub kõrgematel pööretel sidurit libistades, kuskil poole heebli pealt ja seda ka mitte alati.
Just täpselt nii ta tegigi,mitte alati aga seevastu pöörded vist ei lugenud.Luges see, millal judder arvas heaks enda kulutatud vaost välja hüpata.
Sain enda siduri lõpuks korda. Põhjus seisneski nendes siledates sidurivedrude seibides, mis lasid vedrudel liikuda ja siduriplaati vaod/astmed kulutada ning mille tõttu vedrud sinna pöörlemisest tekitatud tsentrifugaaljõu tõttu takerduma hakkasid.
Kui kellelgi on siduriga sama probleem, siis selleks juhuks riputan üles pildid valmis treitud uuest seibist.
See tekitas huvi, kui peaksin millalgi siduri lahti kakkuma siis huvi pärast kiikan sisse