1. leht 1-st
tühikäigu jama
Postitatud: 14 Mär 2011, 18:29
Postitas 426f
mu rattal on midagi tühikäiguga viga,see kuradi nupp täna ei toimi üldse millest peaks saama tühikäigu reguleerida,toores peal sai gaasi käepidemest lahti lasta ilma et mootor välja sureks.toores maas lasin gaasi lahti ja asi suri välja ja jooksis täis ja tao ennast emaseks et uuesti mootori tööle saaks,ma väsisin ära lõpuks sellest käima tagumisest ja lükkasin ratta garaazi,samas kui natuke ootasin siis vahel sai mootori väga kerge vaevaga tööle
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 14 Mär 2011, 18:58
Postitas 426f
külma ilmaga oli tühikäik olemas,nagu oleks karbussis suurem düüs sees põhjagaasiga sõitmiseks,nüüd ilm soojem ja mootor ei vaja nii palju bensiini ja siis ei tööta tühikäigul
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 14 Mär 2011, 22:17
Postitas tnacc
äkki õhku liiga palju- vaata filter üle võib olla külmaga niiskust saanud ja katki imenud 
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 14 Mär 2011, 22:52
Postitas Loff
No kui täis jookseb, siis ei saa ju õhku palju olla - pigem vastupidi! Aga õhufilter tasuks siiski üle vaadata.
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 14 Mär 2011, 23:25
Postitas tnacc
pole ju kindel et täis jookseb, vaevalt küünal maha võeti.
enne tõmbab ikka toorega täis kui ilma.
ilmselt siiski lihtsa toitesüsteemi ummistusega tegemist 
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 15 Mär 2011, 00:20
Postitas 426f
selge,ratas türimotopoodi viia kohe kui käru lume alt välja sulab
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 15 Mär 2011, 23:28
Postitas Loff
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 16 Mär 2011, 00:33
Postitas 426f
laiskus ja mugavus 
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 16 Mär 2011, 12:23
Postitas KoVaL73
Kuna Su rattaks on vana hea 426, mis kuuleb üleüldse esimeste neljataktiliste hulka üldse. Nendega oli talvel meil endilgi igavene jama.
Siinkohal küsikski, et kas ratas on soojas garaazis. Sest idee järgi peaks sedasi olema, et kui soojast võtad, ja ennem kärru laadimist käima paned, on kõik ok. Paned ratta kohe külma, ala trenni minnes, siis raja ääres taodki ennast emaseks. Ja enne kui pill nii piisavalt soe on, et korralikult käima hakkaks ongi pime väljas. Mis aga tähendab üht. Teinekord trenniminnes, lajata pill maja ees käima mingiks 5 minutiks. Las käib ennast soojaks ilusti. peale seda peaks juba raja ääres ok olema.
Kui see ei aita, siis karpa lahti, äkki nõel kulunud/kõver, või siis lihtsalt düüsid ära oksüdeerunud ja lasevad korralikult kütet läbi
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 16 Mär 2011, 18:18
Postitas 426f
karbussis oleks nagu midagi valesti,kui toore peale tõmban siis ei saa üldse käima,toores maas läheb käima,mu mõistuse järgi peaks just toorega käima minema,praegu olen toore siis peale tõmmanud kui asja käima olen saanud,peaks karbussis nõela alla poole sättima,garaazis on garaasi temp ikka + poole peal,õhufiltri vaatasin ka üle,ilusti puhas.ja kui mootori soojaks lasin siis tühikäigul suri mootor välja ja jooksis täis,põhjagaasiga sõites ei koole ära,kas sellega midagi ära ei riku kui ma nõela alla poole lasen ja küttesegu lahjemaks muudan,et kas lõhkuma ei lähe ja seda täisjooksmist tõlgendan ma sedasi et kicki on väga jama lüüa,mootorit lihtsalt ei jaksa ringi ajada ja kick nö põrkab,foorum on hea koht kus targematelt nõu küsida,kunagi venemasinate ajal mul sellist võimalust polnud
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 16 Mär 2011, 22:52
Postitas KoVaL73
Ma soovitaks sul klapivahesi kontrollida, kui need ära, siis peaks kah sama värk tal olema
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 17 Mär 2011, 00:56
Postitas 426f
klapid saab suht lihtsalt ära kontrollida,manuaalist vaatasin,aga kuidas klapi vahesi reguleerida seal poole ju kruvi
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 17 Mär 2011, 17:29
Postitas KoVaL73
klapivahesid reguleerid klapiseibidega, või nohh tablettidega, mis asuvad kübarate all, mille peal siis nukkvõll liigub. Õhemad seibid tähendavad suuremat klapivahet ja jämedamad väiksemat. ablette saab ka ise õhemaks lihvida liivapaberiga, aga noo see on ikka räme töö
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 30 Mär 2011, 16:44
Postitas 426f
karbussi küljes see punane nupp ei fikseeru tõmban nupu välja ja see sõidab sisse tagasi,kas see peabki nii olema või on miski kulunud,külma ja sooja mootoriga on samamoodi
Re: tühikäigu jama
Postitatud: 30 Mär 2011, 18:39
Postitas mx77
Kui palju sul segukruvi väljas on (ujukikambri all mootori pool)?
Kui läheb ilma tooreta käima siis on tõenäolislet tühikäigudüüs suur. Muud karpa düüsid ja asjad käivitumist ei tohiks mõjutada (on ette tulnud vahest vana ja kulunud ratta puhul, et tühikäigupöörded on käivitamiseks väga peale keeratud, siis võib ka nõel mõjuda). Aga kui sa saad ikka tühikäigukruvist tühikäigupöördeid palju tõsta siis pole see probleem.