1. leht 1-st

tühikäigu jama

Postitatud: 14 Mär 2011, 18:29
Postitas 426f

mu rattal on midagi tühikäiguga viga,see kuradi nupp täna ei toimi üldse millest peaks saama tühikäigu reguleerida,toores peal sai gaasi käepidemest lahti lasta ilma et mootor välja sureks.toores maas lasin gaasi lahti ja asi suri välja ja jooksis täis ja tao ennast emaseks et uuesti mootori tööle saaks,ma väsisin ära lõpuks sellest käima tagumisest ja lükkasin ratta garaazi,samas kui natuke ootasin siis vahel sai mootori väga kerge vaevaga tööle


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 14 Mär 2011, 18:58
Postitas 426f

külma ilmaga oli tühikäik olemas,nagu oleks karbussis suurem düüs sees põhjagaasiga sõitmiseks,nüüd ilm soojem ja mootor ei vaja nii palju bensiini ja siis ei tööta tühikäigul


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 14 Mär 2011, 22:17
Postitas tnacc

äkki õhku liiga palju- vaata filter üle võib olla külmaga niiskust saanud ja katki imenud :roll:


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 14 Mär 2011, 22:52
Postitas Loff

No kui täis jookseb, siis ei saa ju õhku palju olla - pigem vastupidi! Aga õhufilter tasuks siiski üle vaadata.


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 14 Mär 2011, 23:25
Postitas tnacc

pole ju kindel et täis jookseb, vaevalt küünal maha võeti.
enne tõmbab ikka toorega täis kui ilma.
ilmselt siiski lihtsa toitesüsteemi ummistusega tegemist :bsmile:


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 15 Mär 2011, 00:20
Postitas 426f

selge,ratas türimotopoodi viia kohe kui käru lume alt välja sulab


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 15 Mär 2011, 23:28
Postitas Loff

Ise pole õlinäpp?


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 16 Mär 2011, 00:33
Postitas 426f

laiskus ja mugavus :bsmile:


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 16 Mär 2011, 12:23
Postitas KoVaL73

Kuna Su rattaks on vana hea 426, mis kuuleb üleüldse esimeste neljataktiliste hulka üldse. Nendega oli talvel meil endilgi igavene jama.

Siinkohal küsikski, et kas ratas on soojas garaazis. Sest idee järgi peaks sedasi olema, et kui soojast võtad, ja ennem kärru laadimist käima paned, on kõik ok. Paned ratta kohe külma, ala trenni minnes, siis raja ääres taodki ennast emaseks. Ja enne kui pill nii piisavalt soe on, et korralikult käima hakkaks ongi pime väljas. Mis aga tähendab üht. Teinekord trenniminnes, lajata pill maja ees käima mingiks 5 minutiks. Las käib ennast soojaks ilusti. peale seda peaks juba raja ääres ok olema.

Kui see ei aita, siis karpa lahti, äkki nõel kulunud/kõver, või siis lihtsalt düüsid ära oksüdeerunud ja lasevad korralikult kütet läbi


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 16 Mär 2011, 18:18
Postitas 426f

karbussis oleks nagu midagi valesti,kui toore peale tõmban siis ei saa üldse käima,toores maas läheb käima,mu mõistuse järgi peaks just toorega käima minema,praegu olen toore siis peale tõmmanud kui asja käima olen saanud,peaks karbussis nõela alla poole sättima,garaazis on garaasi temp ikka + poole peal,õhufiltri vaatasin ka üle,ilusti puhas.ja kui mootori soojaks lasin siis tühikäigul suri mootor välja ja jooksis täis,põhjagaasiga sõites ei koole ära,kas sellega midagi ära ei riku kui ma nõela alla poole lasen ja küttesegu lahjemaks muudan,et kas lõhkuma ei lähe ja seda täisjooksmist tõlgendan ma sedasi et kicki on väga jama lüüa,mootorit lihtsalt ei jaksa ringi ajada ja kick nö põrkab,foorum on hea koht kus targematelt nõu küsida,kunagi venemasinate ajal mul sellist võimalust polnud


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 16 Mär 2011, 22:52
Postitas KoVaL73

Ma soovitaks sul klapivahesi kontrollida, kui need ära, siis peaks kah sama värk tal olema


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 17 Mär 2011, 00:56
Postitas 426f

klapid saab suht lihtsalt ära kontrollida,manuaalist vaatasin,aga kuidas klapi vahesi reguleerida seal poole ju kruvi


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 17 Mär 2011, 17:29
Postitas KoVaL73

klapivahesid reguleerid klapiseibidega, või nohh tablettidega, mis asuvad kübarate all, mille peal siis nukkvõll liigub. Õhemad seibid tähendavad suuremat klapivahet ja jämedamad väiksemat. ablette saab ka ise õhemaks lihvida liivapaberiga, aga noo see on ikka räme töö


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 30 Mär 2011, 16:44
Postitas 426f

karbussi küljes see punane nupp ei fikseeru tõmban nupu välja ja see sõidab sisse tagasi,kas see peabki nii olema või on miski kulunud,külma ja sooja mootoriga on samamoodi


Re: tühikäigu jama

Postitatud: 30 Mär 2011, 18:39
Postitas mx77

Kui palju sul segukruvi väljas on (ujukikambri all mootori pool)?
Kui läheb ilma tooreta käima siis on tõenäolislet tühikäigudüüs suur. Muud karpa düüsid ja asjad käivitumist ei tohiks mõjutada (on ette tulnud vahest vana ja kulunud ratta puhul, et tühikäigupöörded on käivitamiseks väga peale keeratud, siis võib ka nõel mõjuda). Aga kui sa saad ikka tühikäigukruvist tühikäigupöördeid palju tõsta siis pole see probleem.