1. leht 1-st
107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 31 Jaan 2011, 16:17
Postitas 107kW
Sai siis soetatud omale esimene tsikkel. Tsikkliks on siis Suzuki GS650 Katana. Aasta on tal 1983. Ostsin siis sellepärast, et olin juba pikka aega vähe kiiremat kaherattalist soovinud, ja parasjagu raha ka rohkem ei olnud siis tuli see vana masin ära soetada. Sain siis suve ära sõidetud ja suve lõpus läks mootor kotti. Võtsin siis mootori lahti ja ohnäe imet. Eelmise või siis üleelmise omaniku poolt oli mootor laiali kunagi võetud ja siis uuesti kokku pandud. Aga ühel nukkvõllil oli puudu 1 kinnituspolt. Hetkel on siis tellitud UK Ebayst uued jupid. Jupid peaksid selle kuu sees jõudma Eesti. Masin muidu ka veel DOHC mootoriga ja 54 kw.
Nüüd oleks vaja abi, et kui mootori uuesti liikuma saan siis oleks soovi taguosa ümber ehitada kuna see tagutuli mulle kohe üldse ei meeldi. Aga segama taguosal jäävad siis see nõme topeltamordi süsteem. Ning kardaaniosa. Keegi oskab öelda kuidas see taguosa ilusam jääks. Soov oleks siis mingi teine iste panna ja tagutuli ära vahetada koos suundadega. Cafe raceriks ei soovi teha.
Pilt ka siis 
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 31 Jaan 2011, 16:27
Postitas makuke
DOHC mootor
Tagaosa ümber tegemisel võid vaadata kas annab amortide ülemised osad omavahel ühendada ja see ühendus raamiga liita. siis ei pea tagaotsa kuju enam amordi asukohast sõltuma, alla väike nelikanttoru/toru raam ja peale mida vaid hing ihaldab.
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 31 Jaan 2011, 16:32
Postitas joel
makuke kirjutas:DOCH mootor 

DOHC - double over head camshafts - kahe ülanukkvõlliga mootor. Väga levinud, kasutusel näiteks kasvõi antud teemas jutuksoleval Katanal.
DOCH - sellist lühendit ei kasutata. Keegi naljamees kunagi pakkus double over camshaft heads - alumise nukkvõlli ja tõukurvarrastega V-mootor. Näiteks ZIL, GAZ53, vanad ameeriklased jne.
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 31 Jaan 2011, 17:05
Postitas 107kW
makuke kirjutas:DOCH mootor
Tagaosa ümber tegemisel võid vaadata kas annab amortide ülemised osad omavahel ühendada ja see ühendus raamiga liita. siis ei pea tagaotsa kuju enam amordi asukohast sõltuma, alla väike nelikanttoru/toru raam ja peale mida vaid hing ihaldab.
Aga ise mõtlesin nii teha et amortidele mingi amordikõrgenduse taolised asjad vahele toppida ja taguosa nii kõrgele ajada kui kardaan lubab ja sis see kogu tagaosa maha lõigata ja mingi normaalsem bikesüsteem taha ehitada vms. Kas jääks normaalne? Ise ei ole veel selliseid projekte teinud.
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 31 Jaan 2011, 17:07
Postitas eerikkarts
Pealkiri ja Kasutaja nimi on mõnusalt eksitavad 
Vaatan 650 katana 107kW mõtlen ossa raisk mis püss, mingid turbod, viled vist, teen lahti vastu vaatab plank ratas, hakkasin teemat lugema ja jõudis kohale 
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 31 Jaan 2011, 17:17
Postitas 107kW
eerikkarts kirjutas:Pealkiri ja Kasutaja nimi on mõnusalt eksitavad 
Vaatan 650 katana 107kW mõtlen ossa raisk mis püss, mingid turbod, viled vist, teen lahti vastu vaatab plank ratas, hakkasin teemat lugema ja jõudis kohale 
Vahepeal oli isegi mõte mingi väike turbo vahele lükata aga kui sain selle hinna teada pluss sinna veel töö ja ümberehitused siis jäi see mõte ainult unistuseks:D
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 01 Veebr 2011, 11:30
Postitas Arko
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 01 Veebr 2011, 11:54
Postitas 107kW
See on igati normaalsem kui originaal:P Suur tänu, Kaalun kindlasti sellist teha.
Proovisin siis arvutis järgi teha. Pole just kõige parem. Paintiga tehtud aga ettekujutuse saab siiis:


Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 01 Veebr 2011, 16:56
Postitas 107kW
Noniii täna siis jõudsid masina mootorijupid Inglismaalt Eesti. Selle nädala jooksul üritan nad ka elvast ära transportida ja siis peaks saama hakata mootorit kokku laduma.
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 05 Veebr 2011, 17:39
Postitas 107kW
Oskab keegi öelda kus saaks veel tsiklile plokikaanetihendit. Veldis küsitakse selle eest 58 euri..
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 05 Veebr 2011, 18:38
Postitas Kirs
Re: 107kw-i Suzuki GS650 Katana
Postitatud: 07 Veebr 2011, 21:18
Postitas 107kW
Täna sai siis sõbra juures nukkvõlli kinnitusklambrite keermeaugud ära taastatud ning tugevamad poldid pandud.