Võimsamaks
tervist , mure selline et tahaks oma lifian orioni mis on 50cc võimsamaks teha , mida kõike annaks mootoris timmida ?
kust saaks võimalikult võimsa silku komplekti jne .
tervist , mure selline et tahaks oma lifian orioni mis on 50cc võimsamaks teha , mida kõike annaks mootoris timmida ?
kust saaks võimalikult võimsa silku komplekti jne .
Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
juss456 kirjutas:Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
keegi tuli end välja elama siia ..??
küsimus vales kohas tõesti, aga ikka --
juss456 kirjutas:Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
Ei ole vist väga kaine mõtlemisega inimene?
umbe paps tuli siia nüüd hüppama! Siuke asi ajab närvi...said oma rolleri maha müüdud ja ostsid nüüd ulmepüssi omale ja tuled targutama siin on pisut tolerantsemad inimesed kui sina...aga ega mõnel ongi raskem puberteet kui teistel!
Ma pakun, et rolleripoiste foorumis on inimesed vähe rohkem kursis sellise asjadega Aga mis seal ikka....originaal pütt vaheta välja, vaata ega piirajaid peal poleks, kui rahakott lubab, uus silku, variaator jne jne jne jne kuni ei tea mis kõigeni välja.
juss456 kirjutas:Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
Ohh Juss va poisiuss
Mida huvitav nende rollerite võimsamaks tegemisega taotletakse? Järgmine aasta niiehknaa rolleripoisid suurema tähelepanu all ja vanemate rahakotist ilmselt hakkab neid kopkaid riigikassasse voolama jõudsasti....
Kui silma ikka jääd 60kmh siis pikka pidu enam ilmselt pole..
Parandage kui eksin
Kri§to kirjutas:Mida huvitav nende rollerite võimsamaks tegemisega taotletakse?
Sama nagu "päris" tsiklite võimsamaks tegemisega : kiiremini-kõrgemale-kaugemale .
Muidugi on illegaalne , aga no käsi püsti kelle kubatuurilt suurem kui 125kuupsentimeetrit arvelolev tänavatsikkel rohkemaks kui 90km/h suuteline pole.
Seda enam et neil on iga kw ja km/h arvel
Legaalse rolleri ümberehitus ebalegaalseks, ei ole praegusel ajal väga mõistlik otsus.
Kuna sul antud valdkonnas teadmised (vist) puuduvad, ei ole mõtekas töötavat rollerit lihtsalt p*r**e keerata!
Targem on osta mõni võimsam tsikkel ja käia sellega ennast suletud territooriumil välja elamas.
Samas on võimalus, et sedagi varsti ei lubata.
vabandan et valesse kohta teema tegin , lootsin et siin vähe mõistlikumad inimesed kui rolleri foorumis , aga siin leidub ka ikka igasuguseid .
juss456 kirjutas:Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
+1
juss456 kirjutas:Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
Räägi ikka enda eest. Mind kyll huvitab. Oled näinud seda konkreetset ratast, et seda mõttetuks ja panniks nimetad? See on väga positiivne kui noort inimest mootorid ja nende tuunimine huvitab.
Sellise jutu eest võid pitbike meestelt peksa saada
juss456 kirjutas:Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
ära juss põrka. kui sa oma rappeid siin kokku lappasid kõlbasid sulle foorumi nõuanded ja abi küll. kas tahad järgmine kord sama suhtumist saada või?
Eespool öeldud, jah, kõik juba.
Mis puudutab konkreetset küsimust, siis on ka minu arvamus, et tee oma ratas heasse korda ja ära teda edasi "tuuni". Vaevalt, Sa head tulemust saaksid ja on ka fakt, et kui Su huvi jätkub, ostad niikuinii aasta-paari pärast päris ratta. Noor mees, elu pikk ees - ärge kiirustage sellega!
Kui seda ratast tuunima hakkad, on Sul pidevalt nokk kinni, saba lahti. Saad mootori kõvemaks, ei pea vastu käiguosa. Saad selle kõvemaks, ei pea vastu raam. Saad selle kõvemaks, on lisandunud mass söönud ära kogu lisavõimsuse ja hakkad jälle otsast.
Mul pole midagi selliste projektide vastu, vahel tuleb seal ka pärleid, aga minu soovitus on küll, et oma tööhobust ära retsi. See Lifan võta ette siis, kui Sul on uus ja parem tööhobu olemas ning huvi ka siis veel jätkub.
Minu arvamus.
Ah jah, omast kogemusest hiinlastega veel. Ostsin plikale ka neljakäigulise Hiina mopeedi. Töötab ja puha, aga noh, kigiseb ikka siit ja sealt. Läind sügisel tegi plika avarii, lasi raami kõveraks sõita. Võtsin selle apastraadi siis täiesti pulkadeks, väänasin sirgu (no konstruktsiooniteras on küll neetult pehme) ja ladusin kokku tagasi. Määrisin ka ära, kust vaja. Ja ratas sai kaugelt parem puhtalt sellest, et ta ise kokku ladusin! Hakkas pehmelt ja täpselt käima ja õigesti jooksma. See ongi mu meelest peamine tuuning nendele odavatele hiinlastele.
Tsikkelröövel kirjutas:Ah jah, omast kogemusest hiinlastega veel. Ostsin plikale ka neljakäigulise Hiina mopeedi. Töötab ja puha, aga noh, kigiseb ikka siit ja sealt. Läind sügisel tegi plika avarii, lasi raami kõveraks sõita. Võtsin selle apastraadi siis täiesti pulkadeks, väänasin sirgu (no konstruktsiooniteras on küll neetult pehme) ja ladusin kokku tagasi. Määrisin ka ära, kust vaja. Ja ratas sai kaugelt parem puhtalt sellest, et ta ise kokku ladusin! Hakkas pehmelt ja täpselt käima ja õigesti jooksma. See ongi mu meelest peamine tuuning nendele odavatele hiinlastele.
Väga nõus. Näiteks M-412 mootori oma käe järgi tasakaalustamise-täpse koostetöö+lääne laagritega on igasuguse tuuninguta 10 hobust ja vähemalt 700p/min nagu maast leitud.
Veits OT sai, aga loodan, et mõtte andis edasi. Ja Juss, sina ära ülbitse nooremate kolleegide kallal. Nii ei saa küll rallit sõita, oleme ikka sõbrad edasi...
juss456 kirjutas:Kuule psüh, oma hiinnalse tuunimise juttu räägi mõnes teises kohas. Ausalt öeldes kedagi ei koti see mõttetu panni tuunimise jutt. Selle jaoks on ateemmreissingpunktee foorum, seal on Sinu ja ka teiste mittemasina omanike koht.
Ega sul omal ka masinad ei ole ,ka ikka rohkem sinna rolleri kanti!
Mis rolleritest te räägite, keegi isegi variaatori vahetusest rääkis. Teemaalgatajal peaks ju nime järgi üldse mingi väike mudaratas olema. Suurim silindrikomplekt, mis sellele 50cm3 sobib on 110cm3.