Küsimus oleks siis selline,et kas kahetaktiliste krossiratta summutaja korrasolekust oleneb ni minek kui ka kütuse kulu . Korrasoleku all mõtlen seda,et paunas poleks mõlkke sees ,summutis vill korralik ja kuskilt vahelt ei laseks välja heitgaase.Vaatasin enda ratta manuaalist järele,et seal pakub päris mitut sortti summutajat ei oskagi nagu millist valida,ühed olid lühikesed teised pikad,nurgaga summutid.Ja kuidas paunast mõlkke oleks koduste vahenditega välja võimalik saada.Tegemist rattaga ktm exc 360 96 aasta.
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 26 Okt 2010, 10:28
Postitas Jorma
Sumpa on väga tähtis 2t sikklil. Muidugi muudab kütusekulu ja võimsust. Mõlke väga lebolt välja ei saa. Rellakaga lahti ja pärast kinni keevitada? Ei taha halba nõua anda, las mõni targem räägib.
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 26 Okt 2010, 10:32
Postitas fotek
360 peaks olema küll nii võimas, et mingi mõlgikene või pragu seda ei morjenda.
Oma 250-ga ei tundnud mingit jõu vahet kui üsna mõlkis pauna asemele uue panin.
Samuti olen sõitnud paksus liivas ca 1cm läbimõõduga auguga paunas ja siis oli madalalt veidi jõuetum ja kütust rüüpas kõvasti muidugi.
Mõlke aetakse muidu välja nii, et leegikaga kuumaks ja surve sisse.
Siin näide, miks ise ei tasu jamama hakata
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 26 Okt 2010, 17:43
Postitas ratas
fotek kirjutas:
360 peaks olema küll nii võimas, et mingi mõlgikene või pragu seda ei morjenda.
Oma 250-ga ei tundnud mingit jõu vahet kui üsna mõlkis pauna asemele uue panin.
Samuti olen sõitnud paksus liivas ca 1cm läbimõõduga auguga paunas ja siis oli madalalt veidi jõuetum ja kütust rüüpas kõvasti muidugi.
Mõlke aetakse muidu välja nii, et leegikaga kuumaks ja surve sisse.
Siin näide, miks ise ei tasu jamama hakata
väga huvitav video, ma olen väiksemaid mõlke välja võtnud nii ja enam ei julge kui just korralike töövahendeid ei satu käepärast
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 26 Okt 2010, 23:58
Postitas petz
resonaatorist saab edukalt mõlgi välja venitamisega - nii, nagu auto kereplekistki.nö tõmbad mölgi tagasi välja.
ja kusjuures selle resoka mõlkimisega on olnud ka niimoodi, et pärast mõlgi saamist on mootor hoopis paremini käima hakanud.
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 27 Okt 2010, 11:04
Postitas bitter
Kas soovitad paunale aas külge keevitada?
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 27 Okt 2010, 11:38
Postitas 2stroketaliban
Surve sisse ja mõlk soojaks ,nii on tulemus kõige parem aga kui kogemus puudub siis oleks targem viia mõne asjatundlikuma inimese kätte. 2 taktilise puhul määrab leegitoru kuju ja siledus kogu mootoritöö iseloomu ja tulemuse,muidugi juhul kui mootor ka korralik on.Kui asi on urniks lastud siis võib jääda mulje ,et sumpsi siludes nagu ei muutunudki midagi:D
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 27 Okt 2010, 11:45
Postitas HRQ
Mul nii kahe kui neljataktiliste sumpadest mõlkide väljavõtmise vahendid olemas. Kui vaja, siis teen ära. Kui vaja keevitada, siis pole ka probleemi.
502 3342
AGS Racing
Tallinn
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 28 Okt 2010, 10:56
Postitas mell74
Kas se võib olla reaalne,et kui võimsamale mootorile panna lahjema mootori summuti siis võib läbi lüüa ni vända simmerid kui ka küünla,mõtlen just 2 taktlise mootoreid.Kas on kellelgi sellega kogemusi olnud?
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 28 Okt 2010, 11:09
Postitas fotek
Et paned 125 pauna või? Kuidas see küll õnnestuks?
KTM-il muideks on 250 ja 300-l täpselt sama paun.
Re: Kahetaktiliste summutajad
Postitatud: 28 Okt 2010, 11:46
Postitas Aspelund
Ma arvan, et lugemismaterjal teemal MZ ja Walter Kaaden tuleks siin käsile võtta. Ehk siis lugege seda teksti:
Ja Walter Kaadenist ka selline mälestus, rääkijaks briti võidusõitja Alan Shepherd.
"One year at the TT, I think it was 1963, I ran through the pits just once on the 250 MZ. Walter questioned me when I got back, and bear in mind he'd only heard the bike for a few seconds. 'Alan, your 250,' he said, 'Are you confident that it is in good order?' Well, at one stage in the acceleration the engine sounded slightly duller than at other stages, but that was all. In this practice I was top of the leaderboard, or second, and was perfectly satisfied.
"Walter said to his mechanic, 'Please check the timing on the right hand cylinder, if you find it to be exactly correct, and the points gap to be exactly correct, check the carburettor and if you find nothing, please change the needle position to one notch higher.' In the evening practice the slight dullness had of course gone and my times were much improved because of the cleaner acceleration. How did he know it was the right-hand cylinder? That man was absolutely amazing. A genius in every respect." MP
Ning Mick Walker võtab Kaadeni tegemised kokku oma raamatus "MZ".