Küsimus rooliamordi kohta
Kas keegi oskab kommenteerida sellist tsentraalset mootorratta rooliamorti? Mul on jäänud mulje, et need on miskipärast vähem levinud.
Kas keegi oskab kommenteerida sellist tsentraalset mootorratta rooliamorti? Mul on jäänud mulje, et need on miskipärast vähem levinud.
väga palju kasutatakse selliseid off-roadis. peaksid olema mitmekülgsemalt reguleeritavad.
huvitav, kas on mingi vahe ka neil, kas eelistada bikele klassikalist või seda rotary damperit....
Terve usa kasutab seda stuntridingus samuti, vb lihtsalt seepärast et on kättesaadavamad.
Kasutan Scotts (Öhlins) sarnast amorti supermotos ja jäärajal. Väga asjalik amort. Reguleerimisvõimalusi on mitmeid ning toimib hästi. Soovitan. Kui antaks valida, eelistaks kindlasti sellist amorti.
seesama mudel mis pildil on, oleks 200 taala praegu.
Benellile pead lenksu kõrgendused panema, et sellist amorti paigaldada...
Vana info siin:) Benelli on juba läinud..
R1-le otsin amorti
Siis osta ära, kui nii odav on. Arvesta ainult, et kinnitused peaksid olema sinu rattale. Vastasel juhul pead need ise tegema või tellima ja see maksab sama palju kui mainitud amort.
Kõik sobib täpselt. Seepärast tundubki hea pakkumine hea hinnaga, sellest tuli ka küsimus, et kas need rotary tüüpi on kuidagi kehvemad kuna need vähem levinud.
tambet12 kirjutas:Kõik sobib täpselt. Seepärast tundubki hea pakkumine hea hinnaga, sellest tuli ka küsimus, et kas need rotary tüüpi on kuidagi kehvemad kuna need vähem levinud.
Võimalik, et see väiksem levik tekitab sulle probleemi hiljem, kui teda on vaja hooldada või remontida. Ma olen ka neid kunagi vaadanud, aga kuna keegi neist midagi ei tea, siis ma läksin pigem kindla peale välja. "Traditsioonilise" puhul on ilusasti teada, millal ja kus õli vahetada, kust varuosad tulevad. Kui see on ka ainus vidin, mis pärast rattast alles jääb, siis selle foorumi põhjal võib arvata, on ta igati müüdav. Lihtsalt arvamus ja pole plaaniski pretendeerida absoluutsele tõele.
Kasutan taolist Scotts-i lenksuamorti oma ringrajarattal. Siiani on väga hästi toiminud. GPR-i kohta pole midagi head kuulnud, pidavat kergesti lekkima. Samas mul endal GPR-iga kogemusi pole.
Ma veidi googeldasin selle kohta ja nii mõneski kohas on kirjas, et eelmise mudeli lekkeprobleemi sellel v4 mudelil enam pole.
Kas keegi on raskel endurol ka seda kasutanud? On sellest matkal kehvematel teedel sõitmisel kasu?
Pakutakse juurde igasugu vidinaid veel, kas kogu see lisa on vajalik või mis teema nendega on? Kusagilt jäi silma see: http://www.scottsonline.com/Stabilizer_ ... 0Adventure
Minu rattal on Ralle-Moto rooliamort, selle eelkäija http://www.mscmoto.com/ktm-950-se-06-08
Sõites ei saa vahest tegelikult aru, aga kindlam tunne on küll liival ja muidu pehmel pinnasel. Kas ta oma raha väärt on, on ilmselt subjektiivne. Aga kui on võimalus rattale peale panna, siis kindlasti soovitan, kahju ta ju ei tee kuidagi, kui siis rahakotile
tambet12 kirjutas:Kas keegi oskab kommenteerida sellist tsentraalset mootorratta rooliamorti? Mul on jäänud mulje, et need on miskipärast vähem levinud.
Mul on täpselt selline 2007.a CBR 1000RR-i peal. Täitsa asjalik. Kergesti reguleeritav ja toimetab normaalselt. Aga vanasti sai ilma sõita ja polnud ka häda midagi (ja seda 16'' esirattaga). Nii et ei oskagi nüüd seisukohta võtta.
Erinevalt pulkadest võtab vähem ruumi, on silmale ilusam ja mugavam on paigaldada. Hondal läks tehase stabilisaatori (HESD) aukudesse. Mis tööpõhimõtet puudutab, siis Honda insenerid võtsid mingil põhjusel sama tööpõhimõtte (ainult et lisaks veel elektrooniliselt reguleeritavate klappidega) juba ammu kasutusele - ju siis päris jura ei saa olla.
Ühesõnaga, kärab küll.