1. leht 2-st
Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 13:33
Postitas Eyonix
- Kui pikk ja kui raske sa oled
Pikk:186cm
Kaal: 80kg
Aprilia Tuono 1000R V2
Honda CB1000R
Kawasaki Z1000
Oleks, siis nati infot vaja, sellekohta millist ratast valida.
Rattad enam vähem sama hinnaga
Nagu valik näitab tahan naked, millega vähe pikemaid otsi sõita ning samas ka ratta võlusi linnas proovida
Jagage kõik võimaliku infot: juppide hinnad, sõidu asend, sõidiomaduse jne
Palun ärage postidage mõtetuid poste
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 14:42
Postitas rainer300
Mine astu poest läbi ja saad kõikidele küsimustele vastused ! 
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 14:45
Postitas Eyonix
Heh, poes kõik kiidavad oma rattaid
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 14:48
Postitas rainer300
Eyonix kirjutas:Heh, poes kõik kiidavad oma rattaid
sõiduasend ju oma tunde värk ja varu-kuluosade hinnad saad ju ikka poest teada!
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 14:51
Postitas Eyonix
Jah, tõesti need infod saan ise sealt kätte, kuid tahaks, et mõni inimene, kes omab neid rattaid või on omanud jagaks infot oma kogemustest
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 14:55
Postitas rainer300
Pead ikka minema ise proovisõidule ja ongi asi klaar! kõik inimesed on ju erinevad ,keegi ei tea ju ,mis sulle sobib!
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 15:00
Postitas Junzu
Kui uusi rattaid vaatad, siis Kawasaki 2010 aasta mudel on ikka vääga hea.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 15:02
Postitas Eyonix
Sa ei saa minu pointist aru, keegi, kes on omanud neid rattaid teab selle konkreetse ratta iseärasusi, nõrki ja tugevaid külgi jne
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 15:04
Postitas Eyonix
Junzu kirjutas:Kui uusi rattaid vaatad, siis Kawasaki 2010 aasta mudel on ikka vääga hea.
Mille poolest ta väga hea on?
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 15:08
Postitas RD
Endal tuono, tüüpvigasid ei ole. Nõrk külg kütusekulu, kuid tuono kohta käib ütlus, et mitte miles per gallon vaid smiles per gallon. Üks tugevaimaid külgi kindlasti pommikindel mootor. Üldiselt pead ikkagi ise ära proovima, ei osanud alguses rattast midagi arvata kuniks ära proovisin. Mingeid spetsiifilisemaid küsimusi on, siis lase tulla.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 15:24
Postitas Eyonix
Ma ise kaldun nendest kolmest rattast Tuono poole, ma ei tea miks aga võibolla see V2 mootor tõmbab mind,
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 16:02
Postitas Junzu
Eyonix kirjutas:Junzu kirjutas:Kui uusi rattaid vaatad, siis Kawasaki 2010 aasta mudel on ikka vääga hea.
Mille poolest ta väga hea on?
Loe erinevaid review-si, kuna võrreldakse Z1000 teiste nakeditega, siis saad teada, miks ta hea on. 
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 16:26
Postitas toomer
Kawa kohta võid vaadata seda
link
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 16:56
Postitas rainer300
Eyonix kirjutas:1. Kui pikk ja kui raske sa oled
Pikk:186cm
Kaal: 80kg
Aprilia Tuono 1000R V2
Honda CB1000R
Kawasaki Z1000
Oleks, siis nati infot vaja, sellekohta millist ratast valida.
Rattad enam vähem sama hinnaga
Nagu valik näitab tahan sport touringut, millega vähe pikemaid otsi sõita ning samas ka ratta võlusi linnas proovida
Jagage kõik võimaliku infot: juppide hinnad, sõidu asend, sõidiomaduse jne
Palun ärage postidage mõtetuid poste
Tee omale ikka selgeks ,mida sa tahad ,nakedit või touringut! Väike vihje ,kui muidu ettekujutus puudub: http://www.kawasaki.ee/index.php?id=12&group_id=4
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 17:05
Postitas Eyonix
Ma ei vaja sinu abi ratta liigi valikul, kui vajan annan teada
Aitäh Toomer, väga hea tutvustav video
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 17:08
Postitas Jorma
Ära ülba ja 2 ratast on sul nakedid täiesti. Tee selgeks, kas tahad touringut või siis nakedit, milleks on z1000 ja cb1000r.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 17:28
Postitas RD
xjorma kirjutas:Ära ülba ja 2 ratast on sul nakedid täiesti. Tee selgeks, kas tahad touringut või siis nakedit, milleks on z1000 ja cb1000r.
Ega sa Tuonot omet touringu alla liigitada taha? Faktiks on ja jääb see, et tuleb ikkagi minna ja ratta selga istuda. Kodus diivanilt mingeid teiste ülevaateid vaades ei saa kohe kindlasti rattast õiget aimu. CB ja Z kohta ei tea, aga Tuonoga jääb mul küll pikemaid otsi tehes kann valusaks
. Küll aga on sellest väiksest "maskist" rohkem kasu kui mu esimesel streetfighteril ja xb12s´il. Külgede peal on ka mingid jublakad mis tuult kenasti eemale juhivad, tulemuseks on probleemivaba sõit (möödasõit) maanteel ükskõik mis kiirusel. Lisaks ühe plussina ära veel tuonole tehase poolt pandav lenksuamort. Sõidudünaamika poolest peaks r4 ja V2 siiski kaks eri asja olema. Endal tonnist r4 olnud ei ole ja siinkohal rohkem kobiseda ei oska, meeldib selline madalam "plörin" rohkem.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 17:31
Postitas Jorma
Tuono on minuarust kõige ilusam neist. Endale jubedalt meeldib. Ja Aprilia on hea tsikkel ka.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 18:20
Postitas xero
Mul küll Apriliat pole, kuid mina valiks Tuono. Meeldib V2 ja veab madalalt, eriti positiivne on linnas sõites. Ja üleüldse on kena disain.
Kui Tuonot ei saaks valida, oleks valik Z1000. Kena, veidike ülbe välimusega.Tuono ja Z1000 peaksid vist mõlemad olema suht klassikalise sõiduasendiga ?
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:21
Postitas Junzu
Olles sõitnud tuhandese V2-ga, jättis see mind täiesti külmaks. Lootsin kuidagi rohkemat minekut madalatel pööretel (vbla supermotoga ära harjunud
). Ja pööretetõustes ka midagi väga ei toimunud, koguaeg selline ühtlane minek (ühtlane aga päris võimas sellegipoolest
). Samas tonnine R4 liigub madalalt ka juba piisavalt hästi ning kui pöörded tõusevad, siis ikka tunned, kuidas mootor ellu ärkab. Uuel Z-il on pöördemomenti madalamale toodud ja see liigub juba madalast peale hästi. Samas V2 toetuseks ütleks, et siiamaani unistan Superduke-ist (mille teemaalgataja võiks ka ära proovida, ehk on üks valikuvariant veel juures) või Hypermotard-ist.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:33
Postitas RD
Junzu kirjutas:Olles sõitnud tuhandese V2-ga, jättis see mind täiesti külmaks. Lootsin kuidagi rohkemat minekut madalatel pööretel (vbla supermotoga ära harjunud
). Ja pööretetõustes ka midagi väga ei toimunud, koguaeg selline ühtlane minek (ühtlane aga päris võimas sellegipoolest
). Samas tonnine R4 liigub madalalt ka juba piisavalt hästi ning kui pöörded tõusevad, siis ikka tunned, kuidas mootor ellu ärkab. Uuel Z-il on pöördemomenti madalamale toodud ja see liigub juba madalast peale hästi. Samas V2 toetuseks ütleks, et siiamaani unistan Superduke-ist (mille teemaalgataja võiks ka ära proovida, ehk on üks valikuvariant veel juures) või Hypermotard-ist.
Sõitsin 1200´se V2 xb12s ja tunne oli sama. Kuid tuono on hoopis teist masti ratas, enda rattal muidugi paar lisa ka.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:37
Postitas Eyonix
xjorma kirjutas:Ära ülba ja 2 ratast on sul nakedid täiesti. Tee selgeks, kas tahad touringut või siis nakedit, milleks on z1000 ja cb1000r.
Tuono ei ole touring ratas ning ma ei ülba! Kirjutasin posti alla ärge tehke mõtetuid poste! Kui tahad postitada tee endale ise selgeks, mis on touring ja mis naked!
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:39
Postitas rattaletõmmatud
mis kaalutlusel vfr valikust välja on jäetud? Kui 800 liiga väike tundub, siis nüüd on olemas 1200f, kardaaniga ja kahe siduriga ja väidetavalt kavala uutmoodi jõuülekandega, kus ülekandesse kaduv võimsusekadu on sama väike kui keti puhul, ja aprilialt siis veel futura?
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:42
Postitas rainer300
Eyonix kirjutas:xjorma kirjutas:Ära ülba ja 2 ratast on sul nakedid täiesti. Tee selgeks, kas tahad touringut või siis nakedit, milleks on z1000 ja cb1000r.
Tuono ei ole touring ratas ning ma ei ülba! Kirjutasin posti alla ärge tehke mõtetuid poste! Kui tahad postitada tee endale ise selgeks, mis on touring ja mis naked!
Loe oma esimene post hoolikalt läbi siis hakka targutama! sina ju väidad ,et need on touring rattad 
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:43
Postitas Eyonix
Futura on puhas touring ratas ninhg olen sellest ainult head kuulnud, kui seda ei toodeta enam ja tahan endale ikka uuemat soetada
VFR-ist ei tea ma suht midagi
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:44
Postitas rainer300
Eyonix kirjutas:1. Kui pikk ja kui raske sa oled
Pikk:186cm
Kaal: 80kg
Aprilia Tuono 1000R V2
Honda CB1000R
Kawasaki Z1000
Oleks, siis nati infot vaja, sellekohta millist ratast valida.
Rattad enam vähem sama hinnaga
Nagu valik näitab tahan sport touringut, millega vähe pikemaid otsi sõita ning samas ka ratta võlusi linnas proovida
Jagage kõik võimaliku infot: juppide hinnad, sõidu asend, sõidiomaduse jne
Palun ärage postidage mõtetuid poste
Mõtetu postitus ju ! 
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:46
Postitas Eyonix
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:49
Postitas RD
Teemaalgataja võiks rääkida ka, kas otsib uut või kasutatud ratast, ning mis hinnaklass olla võiks.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:51
Postitas Vidget
Kui me räägime uutest ratastest, siis:
Tuono= vana mudel, üsna pea on oodata RSV4 Tuonot, mis tasuks ära oodata. Karta on, et hind kipub siis ka lakke. Praeguse Tuono suur pluss on hind, oma 30K soodsam kui 2 järgnevat japsi.
Z1000= selle aasta mudel, ilmselt lähima 4-5a jooksul muudetakse vaid värvi. (Proovinud ei ole)
CB1000R= ootasin sellest rattast enamat, mis võib olla tingitud asjaolust, et VFR sai enne proovitud.
VFR1200= sitaks hea mootor, käigud käivad hirmsa kolksuga. Ainus ratas, mis on väga positiivselt üllatanud, kahjuks on hind kirves ja disain nagu ta on.
Re: Aprilia, Honda, Kawasaki
Postitatud: 11 Okt 2010, 19:56
Postitas rainer300
Vidget kirjutas:Kui me räägime uutest ratastest, siis:
Tuono= vana mudel, üsna pea on oodata RSV4 Tuonot, mis tasuks ära oodata. Karta on, et hind kipub siis ka lakke.
Z1000= selle aasta mudel, ilmselt lähima 4-5a jooksul muudetakse vaid värvi. (Proovinud ei ole)
CB1000R= ootasin sellest rattast enamat, mis võib olla tingitud asjaolust, et VFR sai enne proovitud.
VFR1200= sitaks hea mootor, käigud käivad hirmsa kolksuga. Ainus ratas, mis on väga positiivselt üllatanud, kahjuks on hind kirves ja disain nagu ta on.
2011a. tuleb Z1000S (katetega) 