kas magneesiumi saab keevitada?
probleem on siis ktm-i siduri poolse kaanega, õli punni ümber on mõrad tekkind. kas keegi saab asjalikku nõu anda?
probleem on siis ktm-i siduri poolse kaanega, õli punni ümber on mõrad tekkind. kas keegi saab asjalikku nõu anda?
kõike saab keevitada, iseasi kas seisma jääb.... magneesiumiga ei tohiks probleeme olla.
Ise prooviks Durafix'iga. Ainus asi, et kuuma tuleks ettevaatlikult anda, kuna kaane materjali ja jootmispulga sulamistemperatuurid võivad suht lähedased olla ning kui üle pingutad, siis võib kaan eest ära tilkuda.
Olen sama vahendiga piduriheeblit ning läpaka hingesid parandanud. Toimib.
Tunduvad huvitavad asjad olema aga kahjuks ei mainita seal magneesiumi! üks asjatundja kes on eluaeg alumiiniumi keevitand ütles et tema ei saa magneesiumi keevitada kuna see põleb käes ära. ei tahaks ise väga katsetada. kas keegi eestis teeb seda tööd? olen ise Tartus.
Kurt magneesiumi keevitada on päris keeruline. Anna korraks rohkem kuuma ja asi läheb lihtsalt põlema. Muidugi see sõltub sulamist. Tehased pole ilma asjata kaantele "magneesium" kirjutanud.
Lemmy kirjutas:Ise prooviks Durafix'iga. Ainus asi, et kuuma tuleks ettevaatlikult anda, kuna kaane materjali ja jootmispulga sulamistemperatuurid võivad suht lähedased olla ning kui üle pingutad, siis võib kaan eest ära tilkuda.
Olen sama vahendiga piduriheeblit ning läpaka hingesid parandanud. Toimib.
Magneesium ei ole alumiinium!
Saab küll. Kindlasti keegi kuskil teeb ka, aga katsu sa sellist kohta üles leida
Julgemad mehed lasevad vist ka lihtsalt TIGiga ja üldjuhul edukalt, aga õigem on seda teha nii, et kogu detail on üleni argoonikeskkonnas ja seega mingit süttimisohtu ei ole (pole hapnikku millega reageerida). Teate küll selline kast kus kaks auku sees ja kummivarrukate kaudu ajad käed kasti.
võta czetimehega ühendust.Ta rohkem motokuuris tegev.Peaks olema pädev sellel teemal.Polevat see magneesium ka midagi erilist.
Võid minuga ka ühendust võtta. Mul spets mees tuttav, kes teab, mida teeb.
mx77 kirjutas:Lemmy kirjutas:Ise prooviks Durafix'iga. Ainus asi, et kuuma tuleks ettevaatlikult anda, kuna kaane materjali ja jootmispulga sulamistemperatuurid võivad suht lähedased olla ning kui üle pingutad, siis võib kaan eest ära tilkuda.
Olen sama vahendiga piduriheeblit ning läpaka hingesid parandanud. Toimib.Magneesium ei ole alumiinium!
On see kaan puhtast magneesiumist? Sel juhul võib vist jah käest ära põleda..
Mõelda keemilise metalli peale?
Edit:
Läppari hinged olid mu meelest ka magneesiumi sulam, hakkasid mullitama, kui rohkem kuuma said, aga õnnestus ülalnimetatud tootega kokku lasta.
Siin väidab samuti, et sobib magneesiumile:
Yes, HTS-2000 works on all non-ferrous alloys including "all" aluminum alloys (even the ones that cannot be welded), magnesium aluminum mixtures, zinc, die cast, pot metal, copper, bronze, Nickel, Titanium and galvanized parts.
Mootoriplokis olev magneesium põleb väga hästi õhu käes ja tüüpilisem viga mida tehakse on seda veega kustutama minna. Tulemus---- kabooom
Et kui keevitada, siis tõesti kuskil kambris.
Durafix on päris vinge asi
mul pakkus Rivo sama teemaga abi ja järgmine nädal jõuan niikaugele et keevitama
mul nimelt on siduri survelager jooksnud sassi ja kahjustanud pesa
tuleb pelae keevitada ja mõõtu treida
tegemist siis 2003 aasta lc 4 mootoriga
HRQ kirjutas:Võid minuga ka ühendust võtta. Mul spets mees tuttav, kes teab, mida teeb.
olen huvitatud
ma liimisin ühel rattal samasuguse asja 5a tagasi keemilise metalliga kinni. 40 000km ning 5a hiljem on see ava ikka kinni ning põhimõtteliselt nähtamatu.
Oskad tüüpi nimetada? Kas mingi tavalise või suuremat kuumutamist taluva asjaga?
Oma sidurikaane eelmisel masinal samuti panin peale matsu keemilise metalliga kinni. Natuke rõve jäi välimus(mökerdasin seal omajagu) aga pidama jäi kenasti. Ostsin veel ehituse abc'st mingi 20 euri maksis vms.
Need peaks kõik samasse auku olema aga loctite omaga ei saa kindlasti eksida:
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=3888
Kui kõik juhendi järgi teha, siis kestab igavesti.
Kindlasti peab pind ülipuhas olema ning piisavalt karestatud enne liimimist.
Automaailmas on lisaks kõiksugu keemilistele-ja vedelmetallidele müügil nn.keevitus alternatiiv. Käepärase vahendiga töötled kõiki roostevabasi metalle.
Toode: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/ ... 411478,ln0
Video: