Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Moderaator: Moded
Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Kas keegi oskab ennustada ,mis koledad hädad mind ees ootavad kui sellise isendi(Fredo 1) Automaailmast(Salome) endale soetan.Nagu antud foorumist arvata,siis peaks tal olema plastmass laagrid ja puust kolb(hinda arvestades).Kui kellegil on konkreetseid kogemusi või kindlaid andmeid mingite imetabaste lagunemiste kohta mis meie oludes nende odavate masinatega on juhtunud võiks ka teistele hoiatuseks-õpetuseks teada anda.PS.Kas heast keevitajast,treialist või freesiast on abi olnud tekkinud hädadest vabanemisel või tuleb alati Hiinast uued jupid tellida.
Raigo kirjutas:Kas sul on mingit täpsemat infot/fakte/teste ,miks peaks see ratas kehv olema ? Niisama pole mõtet raiuda ,et on si**.MOMO kirjutas:See isend on suht .... s***, oleks ise ka sellise saanud aga masin tundus tõesti kehvana.Selline soovitus ,et ära osta.
Seda tean ,et masinal on jõle vähe võimsust. Nüüd hakatakse norima jälle selle kohta ,et kellel võimsust vaja aga kui eksi oli ikka midagi 2 kw iga .
[quote="MOMO"][quote="Raigo"][quote="MOMO"]See isend on suht .... s***
, oleks ise ka sellise saanud aga masin tundus tõesti kehvana.Selline soovitus ,et ära osta.
[/quote]
Kas sul on mingit täpsemat infot/fakte/teste ,miks peaks see ratas kehv olema ? Niisama pole mõtet raiuda ,et on si**.[/quote]
Seda tean ,et masinal on jõle vähe võimsust. Nüüd hakatakse norima jälle selle kohta ,et kellel võimsust vaja aga kui eksi oli ikka midagi 2 kw iga .[/quote]
Võimsus ei loe masina juures midagi, põhiline on ikka vastupidamine. Masina kohta ei saa ütelda si**, kui võimsust lihtsalt pole.


Kas sul on mingit täpsemat infot/fakte/teste ,miks peaks see ratas kehv olema ? Niisama pole mõtet raiuda ,et on si**.[/quote]
Seda tean ,et masinal on jõle vähe võimsust. Nüüd hakatakse norima jälle selle kohta ,et kellel võimsust vaja aga kui eksi oli ikka midagi 2 kw iga .[/quote]
Võimsus ei loe masina juures midagi, põhiline on ikka vastupidamine. Masina kohta ei saa ütelda si**, kui võimsust lihtsalt pole.
Mudakoll
inimese krt mõelge mida te räägite.Vb inimene ostab endale esimest rollerit.Selle jaoks on ta väga hea,kuna ta on tutikas ja ta peab vb kauem vastu sellise raha eest kui mõni firma värk.
Arvatavasti ple inimesel vaja mitte kiirust ega kiirendust vaid sõiduvahendit et liikuda punktist A punkti B. 13 000 on tutika asja kohta väga hea hind .. mine vaata asi üle ja kui se on esimene roller sul sis usun et se on sulle piisav.

Elu algab 50ccm
http://www.pilt.ee/photo/102150/1765425/
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871

müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
kui sa toesti tahad saada esimest kogemust siis selline roller sobib suureparaselt, kuna ta on 4taktiline siis see tahendab et ta on palju vastupidavam ja votab vahem kytust ja arge unustage et iga mootorit voib tuunida! Kusjuures kui mul oleks 13 tuhat kaes siis ma ostaks paremini seda CPIt kui mingit 20000 km soitnud itaalast!
aitäh
suured tänud heade nõuannete eest.Eriti suur tänu sellele profile kelle tehniline keel koosneb TÄRNIDEga sõnadest.Algajale abiks oleks olnud veidi maalähedasem seletus.Näit;kui suur on antud isendi läbisõit,kas mootor oli soojendatud,kas sisse sõit oli tehtud,kui suur oli max kiirus,kuidas rakendus kiiruse piiraja ja Tartus oli lopp maas -kus Ta üldse sõitis.
1-30 km vol1
norm asi selle raha eest.Saksas 1400 euri rootsis 10 000 nende raha.Otsige veebist mudeli järgi.Mitmel lehel märgitakse mootori seost Yamahaga(vabandage kui eksin-lehed õige mitme välismaa keeles) ja seepärast usun,et nad ei tohi suuremat võimsust reklaamida.Ühes foorumis arutati,et isegi tehase juhend ei anna piirajate kohta tarkust aga nad on ikkagi maha saadud ja sõidavad 70km/h.Kui ma poleks kindel,et ma nad maha saan siis oleksin kahtlenud ostu puhul.Tal on piiratud võimsus ja kiirus.
1-30 km vol2
Esialgu on siht 70 edasi on pärast näha.Kui väga kiire on sõidan autoga(ka Estfild projekt pooleli).Poes proovisõidul liikus 20km/h minu 90kg`ga-mis oli kõva sõna arvestades külma ilma ja masina noorust.Kodus põletasin 2l bentsu erinevatel pööretel kohapeal ära(jälgisin mootori soojust),siis võis alustada sissesõitu.Vahe poe prooviga oli ilmne.Lahti hakkas mootor minema alles 20km pärast.Praegu läbisõit 30km ja olen progressiga rahul.
1-30 km vol3
Et pärast kiiresti sõita tuleb mootor korralikult sissesõita.Sellepärast jälgin kiirust aga numbritest praegu ei räägi.Piirajad võtan maha kui on sissesõit läbi. Oli ka probleem:paar korda konkreetselt ei käivitunud(kuulen juba irwitajaid).Kolmandal korral asjasse süvenedes leidsin külgtugijala küljest lüliti-kui jalg all käima ei lähe.Muidu käivitub laksust. tegelt hakkab yks plix sellega mööda striiti andma ja tahab vantidele hirmsasti pähe teha.kui aeg tuleb
Alles 100km läbisõitu(pole aega).Liigub norm.Piirajatega tegelen pärast sissesõitu.Karpa külmkäivitus tühikäigupöörded vajas vähe regulli.Vaatasin ka freedo2.Kere on nii moodsat värvi,et kui kärna paned siis kas leiad tema taastaja.Mootor sama.Linnasõidul pole vahet mis sumps all on.Kui kimada tahad teed ise selle.4takt mootori laulma panekuks uuri seda http://www.tqhq.ee/dir.php?id=32
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Krt, neid õigeid mootori kilovatte vist ei saa kunagi teada
Igal pool erinevad numbrid. Sellel saidil ilusad kilovatid igatahes
http://btmotor.en.ec21.com/GC00742575/C ... 0CC__.html


http://btmotor.en.ec21.com/GC00742575/C ... 0CC__.html
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Neid kilovati erinevusi on mujalgi. See oli üks näide. Ehh naisterahvas vistLauri23 kirjutas:Mulle isiklikult freedo 2 välimus ei meeldi. freedo 1 välimus palju normaalsem. freedo 2 rohkem naistekas. hmm seal saidil on freedo 1-ele pandud 2,2 KW aga freedo kahele oli mingi 4kw. neil mõlemal peaks ju tegelt sama mootor peal olema. seal mingi viga vist
minu freedo 2 peamiselt sõitma hakkabki

Sellise manuali saad ka poest kaasa.Siin müdavatel on teine karpa.http://www.pinaler.nu/Förgasare.htm Nimi freedo on vist ainult Eestis Saksas näiteks http://www.pallax.de
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Minuteada mootorid erinevad neil. Rocket´i mootoritüüp peaks olemazepazix kirjutas:aga ei tea, kas tal on rocketiga sama mootor või ei..
rocket kah 4 takti ju..ja rocket on freedo 2 pealt tehtud, nagu ma aru sain
YY152QMI. Freedol muu tüüp. Vaata manuaal on ka siin eespool olemas.
Ja see, kes või mis pealt tehtud on paras segapudru. Ise olen näinud 4 pea sama välimusega aga erineva firma poolt toodetud isendit.
Nädalavahetusel sain Freedo 2-ga sõita ja otsustasin, et kiirendus on s**t
Võib-olla siis on parem, kui piiraja(d) maha võtta..
Käima ta kah ei läinud, ei vändast ega starterist.
Sai siis auto akult käima pandud ja mootor soojaks lastud.
Siis läks oma akult ka korra käima, aga rohkem ei läinud..
Vändast veel läks.
Kokkuvõtteks: mina seda masinat ei ostaks, kuid võib-olla mulle sattus lihtsalt mingi nutune variant Freedo 2-st...

Võib-olla siis on parem, kui piiraja(d) maha võtta..
Käima ta kah ei läinud, ei vändast ega starterist.
Sai siis auto akult käima pandud ja mootor soojaks lastud.
Siis läks oma akult ka korra käima, aga rohkem ei läinud..
Vändast veel läks.
Kokkuvõtteks: mina seda masinat ei ostaks, kuid võib-olla mulle sattus lihtsalt mingi nutune variant Freedo 2-st...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.