Niisama ajaviiteks. Kui otsisin lisateavet Kawasaki W650 kohta (on selline tore classic, väidetavalt Eestis ühtegi ei ole) sattusin ühte saksa foorumisse kus muuhulgas oli viiteid altenatiivsetele sõidukitele. Derbi Mulhacén 659. Kõigis riikides ei müüda Soome ja UK kodulehelt ei leidnud, Saksa omas on http://derbi-deutschland.de/index.php/P ... lhacen_650 . Kasutatakse nüüd juba laialt levinud Yamaha 660 ühesilindrilist mootorit. Hind uunena saksas 4790 €. Muuhulgas sain teada, et ka Aprilia Pegaso ja derivaadid kasutavad sama mootorit. Siiani teadsin, et Aprilia kasutab ikka Rotaxit.
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 22 Juul 2010, 10:09
Postitas tali
Kus Sa siin mingit seost näed (peale töömahu)? See ju selline Scrambler. W650 on hoopis teise auku ratas, stiilne klassik. Lähisugulased ehk uus Honda CB1100f ja Triumph-i vanakoolikad.
Krt, Kawa võiks niisama pulli pärastki seitsmekümnendate legendaarse taparelva seitsmepoolese kahetaktilise triple`i tänapäevase versiooni teha. Vot see oleks asi...
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 22 Juul 2010, 12:31
Postitas kalju1
derbi tundub huvitav, kuna sellega saaks ka kruusa ja kergemaid metsateid sõita, tühimass 165 kg. Karmimat maastikku ja hüppeid tuleks muidugi vältida, aga eks saanud kunagi ka Jawadega metsas sõidetud.
Triumph Bonneville on muidugi huvitav aga hind kõrgevõitu.
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 22 Juul 2010, 12:52
Postitas yeekim
Pilt 6 galeriis! Vaadake, kuhu pingereg. on pandud
Sealt tasub ju uurida, küllap saavad ka selle kuuepoolese siia tarida kui tahtja olemas. Ja mootor pole mitte Yamaha oma, vaid Piaggio grupi toode, mida kasutab ka Yamaha.
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 22 Juul 2010, 14:54
Postitas sang
Krt, Kawa võiks niisama pulli pärastki seitsmekümnendate legendaarse taparelva seitsmepoolese kahetaktilise triple`i tänapäevase versiooni teha. Vot see oleks asi...
Jahh..... Yamaha tegi kah vist oma 750cc 2T pilli. Ja kas ka mitte Suzu? Väidetavalt olevat nende sportversioone suutnud täielikult valitseda umbes kolm meest maailmas, liiga pöörane pauer liiga kitsas pööretevahemikus. Isegi Kenny Roberts ütles pärast üht edukat võidusõitu sellisega : “They don’t pay me enough to ride that thing.”
Aga samas.... Tänapäevane sissepritsung pluss muud elektoonilised-tehnilised vidinad külge panna, siis saaks väga kõva mootori..... Kui vaid keegi oleks valmis sellist ehitama.
Sobib ka põhiteemaga. Tootja pankrott peaks võimaldama neid hankida päris hea hinnaga.
A
Re: Moto Morini
Postitatud: 23 Juul 2010, 10:30
Postitas kalju1
Selline Moto Morini Scrambler maksab Mobile.de-le tuginedes alates 10KEUR-i.
Aga äkki hoopis Granpasso?
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 23 Juul 2010, 11:33
Postitas harimal
koi kirjutas:
See nüüd küll teemast mööda, aga selline isend vanakooli klassikutest, paneb mul hinge värisema
Vabandust veelkord!
OT!
Krdi, krt, mees. Nii ei tohi teha.
Nüüd ma lihtsalt pean sellise ratta saama. Pagan, esimest korda elus koperdan olukorra otsa, kus mingi ratas tekitab selliseid emotsioone
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 23 Juul 2010, 12:03
Postitas tali
Kui siin juba OT-de paugutamisele sai mindud, siis kurat kas Morini ongi pankrotis?
Kui nii, siis on küll väga kahju. Lahedaid asju tegid. Corsaro on juba aastaid minu top 5 ratas maailmas.
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 23 Juul 2010, 12:27
Postitas sverchik
tali kirjutas:
Kui siin juba OT-de paugutamisele sai mindud, siis kurat kas Morini ongi pankrotis?
Kui nii, siis on küll väga kahju. Lahedaid asju tegid. Corsaro on juba aastaid minu top 5 ratas maailmas.
tulles tagasi esimese postituse juurde ja W650 viidates, plaanib Kawa W650 järglast. Motomaania nupule ja googlile toetudesW800: http://www.motorcyclenews.com/upload/27 ... s/W800.jpg
Pead ei anna, aga tundub, et eile nägin Tallinnas (autoaknast ja sõidupealt) W650.
Re: Derbi Mulhacén 659
Postitatud: 02 Sept 2010, 16:48
Postitas Aspelund
Loodetavasti on see siis esimene siinkandis registreeritud eksemplar.
Motorcyclenews'i foto pole vist midagi muud kui Photoshopis tohterdatud W650 pilt, seega õigete W800 fotode aeg seisab alles ees.
Triumph saab muidugi jälle pead sügada. Nende "klassik" Bonneville sünnib muuseas kulude kokkuhoiuks väiksemal või suuremal määral Taiwanis.