1. leht 1-st

Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 15 Juul 2010, 23:06
Postitas r@x

Tere,paneks ka siis oma ratta siia üles.tegu siis x11 mis pärit 2003 aastast.Sai soetatud kuna lapsest saadik kerge pisik sees,peale nii 10aastast pausi otsustasin siis honda kasuks.1100 mootor arendab täpselt 100 kw,no põhimõttelist on seda minu jaoks kui uuesti algajale vist liiga palju aga noh on hea teada et ressurssi on.Oma diisel bmwest sinna rooli asudes olid esimesed sõidud küll kartust äratavad.mõned pildid ka siis sõna sekkaPilt


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 15 Juul 2010, 23:34
Postitas r@x

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 16 Juul 2010, 09:36
Postitas Ercki

Mis selle esiporikaga ja küljekaanega vahepeal juhtus- läks püssiks kätte? :D


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 16 Juul 2010, 14:44
Postitas r@x

need pildid siis mis udused natuke,ehk siis ilma porikata on sellest päevast mil ma ta ostsin,aga nagu näha käis kiire kaane värvimine ja uus porilaud :D


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Juul 2010, 18:28
Postitas ats87

Väga huvitav ratas, esimest korda näen sellist mudelit.
Millegipärast ei leidnud ühestki motomüügiportaalist selliseid müügil olevat.
Antud mudel annab omajagu ikka mõtlemisainet järgmise ratta soetamiseks.

Edu rattaga!


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Juul 2010, 18:54
Postitas sepp

milleks tehakse yldse rattaid kus pole sees nimes R tähte? :mrgreen:


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Juul 2010, 19:03
Postitas Kalapea

Ja milleks on see tagaratta valgustus vajalik?


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Juul 2010, 19:14
Postitas r@x

olen ise ka piilund neid hondasi,ega neid eriti vist ei jah,aga noh kuna mulle meeldib naked stiil siis sai ta valitud,taga rattavalgustus on vast maitse asi,mulle enesest meeldib see pimedas :bsmile:


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Juul 2010, 20:43
Postitas Siller
r@x kirjutas:

olen ise ka piilund neid hondasi,ega neid eriti vist ei jah,aga noh kuna mulle meeldib naked stiil siis sai ta valitud,taga rattavalgustus on vast maitse asi,mulle enesest meeldib see pimedas :bsmile:

Sulle võib meeldida, kuid seadusesilmadele see vaevalt meeldib. Loodetavasti kasutad seda vaid parklas.


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Juul 2010, 20:54
Postitas Ercki

Seadusesilmale on see valgus nähtamatu, see spets valguspikkusega :D burnouti pimedas päris lahe teha või mis :D


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Juul 2010, 23:56
Postitas r@x

burnout`i pole proovinud,ja ega need koguaeg sõites ei põlegi miilitsa magnetiks :wink:


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 12 Sept 2010, 18:47
Postitas r@x

natuke sai nokitud siis tagumiku kallal,nats saledamaks :D Pilt
Pilt
Pilt


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 12 Sept 2010, 20:56
Postitas Antu

Veel natuke ja ongi rotikas valmis. Peaasi et ikka tuled ja viled igalpool küljes oleks. Kurb vaadata kuidas soliidset ja väärikat siklit hävitatakse aga eks igaüks ise teab mida oma asjadega teha. Nagu rolleri foorumisse oleks sattunud. Sry :cry:


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 13 Sept 2010, 09:57
Postitas r@x

maitse asi on see küll,kahjuks/õnneks mulle isiklikult meeldibki naked ja rotikas.sry


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 13 Sept 2010, 11:25
Postitas munaz

Mulle küll meeldib, kui igaüks ratast enda maitse järgi sätib. See tagaosa on saledana palju kenam. Tagatule valgele klaasile annaksin ainult mingit sorti tooni veidi, et ta ei karjuks nii hullult.


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 13 Sept 2010, 12:38
Postitas harimal

Lihtsalt paar mõtet CBR1100XX foorumist:

  • Jalaraudade sisud võiksid välja lasta freesida - õhulisem mulje ning ratta kaalu ühe poritüki jagu vähem.
  • Keskhark on hoolduse tarbeks nunnu, aga kui sul on tsikli tõstupukk olemas, siis keskhargi minemaviskamisel saad jälle kaalu 2 kg vähemaks
  • 2 sumpa asemel lase Tsummil teha asi ühe peale ümber. Võidad kõvasti kaalus (originaalid on 12 kg) ja välimuses (maitse asi).
  • Kui julged sumpade kallale asuda, siis uue puhul on vaja teha modifitseeritav vastusurveklapp/dbkiller (Tsummil persetäis jooniseid olemas) või siis PowerCommander külge (mul on 1 Honda pistikutega variant üle).

Üks algne tekst siin:
http://www.cbrxx.com/suspension-tires-w ... -dist.html


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 13 Sept 2010, 13:28
Postitas rainer300

kaks sumpat teevadki rattast ratta ,ühe sumpalised on poolikud ja inetud....


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 13 Sept 2010, 14:00
Postitas harimal

1 vs 2 sumpat on ikka väga maitse asi :bsmile:
100 custom sumpade tootja kohta leiab heal juhul ehk ühe, kes säilitab sumpad mõlemal pool ratast. Enamajaolt tuuakse mõlemad leegikad ühele poole ratast ning seal jätkatakse kas kahe pütiga või viiakse ühe püti peale üle. Aga mida custom tootjad ilust ka teavad :P

Kui juba inetustest rääkida, siis tulevikumõttes oleks mõistlik panna talle vasakpoolne mootorikaitse, kukkumispunnid ning sumpa või sumpade kaitsmed.
Sumpakaitse:
http://nagi.ee/photos/harimal/16411457/in-set/283347/

Kukkumispunni puhul tasuks vältida minu viga ülipika poldiga. Tasuks kasutada kas oluliselt lühemat polti või siis selliseid vahepukse nagu Tramm jm seltskond loob.
Minu viga:
http://nagi.ee/photos/harimal/16411485/in-set/283347/
Trammi puksiga variant:
http://dragbike.ee/pood/pic.html?b693b513cd961e8_1.jpg

Vasakpoolne mootorikaitse:
http://nagi.ee/photos/harimal/12883437/in-set/230761/

Ilma kaitsmeteta kukkumine linnakiirusel kergendab rahakotti alates 8500 kroonist 8)


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 05 Apr 2011, 22:52
Postitas Margusxx

tuled ja viled on selle jaoks, et ratas oleks kenam kui teised samasugused, päris lame oleks kui kõik rattad oleks täpselt sellised nagu nad tehasest välja sõites olid. Pahatihti on tulukesed just selle jaoks, et nimesed küsiksid milleks need on. Milleks paljud endale tätoveeringuid teevad? kasu ju nendest pole, originaal nahk ka raisus...


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 18 Aug 2012, 09:38
Postitas Magician

Tervist! Palju selline ratas inimlikult sõites keskmiselt kütust võtab?


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 19 Aug 2012, 23:23
Postitas CB500

Mis tähendab inimlikult? Ma olen Blackbirdi omanud, millel põhimõtteliselt "sama" mootor.. seda inimlikkust pead kogu aeg ise meeles pidama, sest ratas ütleb sulle pidevalt "keera peale!" (togi) Kui sind number huvitas, siis ma pakun sinna 6-7L kanti, but who´s counting..


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 20 Aug 2012, 07:38
Postitas Douchebag
r@x kirjutas:

burnout`i pole proovinud,ja ega need koguaeg sõites ei põlegi miilitsa magnetiks :wink:

Ikka proovi see burnout ka võimalikult ruttu ära. Ja kas neid tulesid põhja alla rohkeim ei saaks panna.. Rohkem erinevaid värve näiteks? Tümm oleks ka lahe kui oleks ikka.


Re: Honda x11 2003a.-Rax

Postitatud: 01 Veebr 2013, 00:45
Postitas r@x

Tere,umbes 7 sajale,rahulikult sõites