1. leht 1-st

ktm lc4 620 37kw või kawasaki kx 250 2t

Postitatud: 15 Juul 2010, 18:12
Postitas Jawa638

Plaanis siis soetada endale uus masin ning ei suuda otsustada kas ktm lc4 620 37kw või kawasaki kx 250 2t. Tahaks teada millise masina hooldus on kuus odavam ja mitu EEK-i see umbes tuleks, sest ei ole ju mõtet osta kui ei jõua korraliku hooldust teha. Ette tänades.


Re: Emb kumb?

Postitatud: 15 Juul 2010, 18:29
Postitas ht99

Nii erinevad rattad ju, üks mõeldud metsa-, kruusa-, ja maanteele, teine ainult krossirajale.


Re: Emb kumb?

Postitatud: 21 Juul 2010, 13:48
Postitas Chainsaw

Parandage mind vanad krossiässad aga minu loogika ütleb, et krossika ülalpidamine tänu tema mootori ja muude osade pidevale hooldusele teatud sõidutundide järel on rohkem raha nõudev kui enduuroka omamine. Ehk siis KTM on odavam ülal pidada kui Kawa. Aga nagu eelmine postitaja juba ütles, siis kummat ratast sul ikkagi vaja on - ainult krossirada või ka igal pool mujal?


Re: Emb kumb?

Postitatud: 21 Juul 2010, 14:01
Postitas fotek

Kõigepealt annaks üle tänase päeva auhinna teema nimetusele.

Aga muidu ei tasu väga muretseda, kõikide rataste üleval pidamine on kallis ja raha on niikuinii alati puudu.
Hooldamisele läheb raha võrdselt sellega, kui palju sõidad.


Re: Emb kumb?

Postitatud: 21 Juul 2010, 14:12
Postitas Loff
fotek kirjutas:

Kõigepealt annaks üle tänase päeva auhinna teema nimetusele.

Aga muidu ei tasu väga muretseda, kõikide rataste üleval pidamine on kallis ja raha on niikuinii alati puudu.
Hooldamisele läheb raha võrdselt sellega, kui palju sõidad.

+1
(lol)


Re: Emb kumb?

Postitatud: 21 Juul 2010, 19:54
Postitas zx12r
fotek kirjutas:

Kõigepealt annaks üle tänase päeva auhinna teema nimetusele.

Aga muidu ei tasu väga muretseda, kõikide rataste üleval pidamine on kallis ja raha on niikuinii alati puudu.
Hooldamisele läheb raha võrdselt sellega, kui palju sõidad.

Sa eksid, kõikide rataste ülal pidamine ei ole kallis. Oma esimesele rattale kallasin paaki bensiini, vahetasin korra aastas õli ja sõitsin.

Mõni mees peab aga peale ratta ostmist asuma vahetama erinevaid kuluosi, mootoridetaile, laagreid, tihendeid jne - see on kallis üleval pidada.