1. leht 2-st
Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 14:24
Postitas onusnooker
Küünlad hooaja alguses vahetatud ja välja keerates on elektroodi valge osa nagu uus ikka valge. Kuigi peaks olema kohvipruun.
Olen otsinud õhu lekkeid kuid ei ole leidnud, karpade membraanid ka terved. Kuigi võib mainida veel ka seda, et minek on kuidagi ka lahjemaks jäänud. Mootor lärmab kuid edasi ei liigu nii nagu varem.
Kas on keegi konkreetselt selliste karpadega kokku puutunud, kas annab segu kuidagi rikkamaks keerata?
MIKUNI BS36SS
MIKUNI BDS36SS
Suzuki VX800
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 14:44
Postitas onusnooker
Praegu tegin ühe huvitava katse, kuna eetrit ei olnud kasutasin piduripuhastusspreyd.
Mootor tööle tooreklapiga, pöörded ca.3000 lasin seda piduripuhastust kordamööda karpadele peale ja ühele karpale lastes hakkas pöördeid laskmise ajal nagu alla tõmbama, kui lõpetasin sprey laskmise siis tõstis pöörded 3000 juurde tagasi. Karpad millegi pärast välimuselt ei paista ka kuivad. Kaetud kerge nn. piltlikult niiske tolmuga.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 14:50
Postitas Piipz
idee järgi peaks selle karpa, mis õhku sisse tõmbab, taga asuval silindri külge kruvitud küünal ka teist värvi olema?
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 15:22
Postitas onusnooker
Vaatasin küünlad uuesti üle, lisaõhku saava püti küünal on tõesti tsipa valgem kuid mitte märgatavalt aga siiski. Samas teisel küünlal oli õrnalt näha ka pruuni tooni, kuid väga vähe, osaliselt.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 15:26
Postitas Piipz
kõik karpad ühtemoodi lahja seguga
äkki ei saa kütet peale piisavalt? migni bensufilter kuskil äkki umbes, kui on üldse selline asi paigaldatud?
Ning ühel karpal siis ilmselt "kummik" läbi või mõni vaakumvoolik.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 15:59
Postitas VWman
Filtri puudumisel, kui paak on seest roosets, "natuke rohkem kui vaja " siis see kipub väga oluliselt häirima karpade tööd.
Piipz kirjutas:kõik karpad ühtemoodi lahja seguga
äkki ei saa kütet peale piisavalt? migni bensufilter kuskil äkki umbes, kui on üldse selline asi paigaldatud?
Ning ühel karpal siis ilmselt "kummik" läbi või mõni vaakumvoolik.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 16:15
Postitas onusnooker
Bensiinipump peaks tollel olema, paak ei ole seest roostes, eelmine aasta sai puhastatud kogu sõeladevärk mis paagis. Muid filtreid ei tea olema ega ole ka näha kui sõel bensiinipaagis. Bensukraan ON asendis võtab ülevalt sõelast ja RES asendis alumisest, mõlemi asendiga liigub ühtemoodi nigelalt.
kes asjale kaasa teavad mõelda siis siin kütuse süsteemi manual.
http://www.vx800.net/man_eng/06_Fuel%20 ... system.pdf
Praegu võtan seda karpat maha ja tundus nii et kui keemiat lasin karpa küljepeal olevale stopperseibile mis seestpoolt on pöördsiibri võll siis äkki selle tihend ongi läbi.LK 6-4 joonisel NR3 võll ja sealt on näha et teiseltpoolt karpat fikseeritakse see võll stopperrõngaga. Enne stopprit seisb ja siis paistab olevat ümmargune 0-rõngas.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 21:59
Postitas onusnooker
Karpa siis maha võetud ja vähe ka lahti, tsipa p**ka oli sees see puhtaks pestud kuid lekke kohta kahjuks ei leia.... eks panen kokku tagasi vaatan mis teeb.
Ei tea nüüd kas eetriga lekke otsimine on hea idee?
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 22:50
Postitas Margusxx
pane suuremad düüsid, ma panin banditi mootorile koonused ja tekkis sama jama, siis vahetasin peadüüsi 124 pealt 145ks ja asi korras, küttekulu pole märgatavalt muutunud.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 23:22
Postitas onusnooker
Täna küll teise karpani ei jõudnud, kuid kui tabelist düüside kohta andmeid vaadata siis ongi momendil kõige väiksem düüs, ometi tabeli järgi peaks võibolla olema suurem. MAIN JET: 120 kuid millist selle asemele panna? Mõlemal karpal tähis: 45C60
Ega jah, küsimused lähevad selliseks, et siin vähe inimesi kes vastata oskavad... eks üks loll oskab ikka rohkem küsida kui targad vastata 
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 13 Juul 2010, 23:58
Postitas Margusxx
proovi 137 näiteks, kubatuuri on sul piisavalt, hiljem lahjemaks segu teha on lihtsam.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 14 Juul 2010, 08:14
Postitas Piipz
igaks juhuks tsekka veel seda tabelit ka, enne kui düüside kallale lähed:
http://www.jba.bc.ca/JBCycle/Resources/jet-chart.jpg
st. mis vahemikku võiks mingi düüsi/nõela vahetamine mõjutada.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 22 Juul 2010, 23:23
Postitas onusnooker
To: Piipz, sellest tabelist ei saa kahjuks midagi aru 
Kuid täna siis teist karpat kontrollides-puhastades ning kui kokku hakkasin panema murdus düüs keermest pooleks... krt küll. Ilmselt oli see düüs juba enne murdunud, sest lahti tuli väga kergelt. Loodetavalt on Ramos selliseid asju ka kohapeal või oskab keegi soovitada kuhu Tallinnas veel võiks düüside asjus vaadata?

Kui karpa 45C60 numbri järgi vaadata siis sealt selgub, et MAIN JET peaks olema: No.1 karpal 135 kuid on 132,5 ja No.2 karpal 122,5 kuid on 120 kas keegi oskab asja lahti seletada kas on momendil väikesmad kui tegelikult peaks olema??
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 23 Juul 2010, 00:47
Postitas onusnooker
Ehh, homme lähen vaatan mis Ramos räägivad ning tellin tabeli järgi mõlemad düüsid...
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 23 Juul 2010, 09:32
Postitas grahv
Standardis on 2 erinevat düüside komplekti, sõltuvalt millise riigi turu jaoks ratas on tehtud. Sinu oma on lahjemas seades. Tõmba siit vx800 lehelt omale Fuel and Lubrication System (1.63Mb) manual ning vaata lehekülgi 6-6 ja 6-7. Piirkonna koodide nt E-01 jne tähendused leiad General Infost, enda ratta koodi leiad tehase vin-koodi plaadi pealt.
ps. Karpad on mul lahti käinud küll kunagi, aga tõesti ei mäleta mis materjalist ujukid olid 
G
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 23 Juul 2010, 10:15
Postitas eerikkarts
Ma ei tea kuidas selle Mikuni BDS36 kuid Mikuni BDST38 oli väga tähtis kütuse tase ujuki kambris! 2mm taset mõjutab oluliselt kütuse segu ja seda siis vahemikus 2000-5000 RPM'i
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 23 Juul 2010, 17:20
Postitas onusnooker
Ramost saan siiski sama mõõtu düüsi tellida mis juba sees... ja mis eile pooleks läks, seega tellisin tolle ära ning kui moto koos eks siis paistab kuidas see käitub.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 23 Juul 2010, 20:01
Postitas Tim0
mina sain oma tüüsid siit, küll teiesele rattale aga usun et saad mis vaja.
Mailile vastati väga kiiresti ja sama kiiresti pandi posti ka.
http://www.motocarb.co.uk/
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 23 Juul 2010, 22:14
Postitas motokoll
Oleksid võinud minu käest ka küsida...
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Juul 2010, 08:30
Postitas markku
Tere!
Kas selline asi võib olla et bikele on pandud virago bensupump ja see jääb kuidagi lahjaks?
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Juul 2010, 11:11
Postitas ducatist
Mul on bensupumba kogemus olemas.Aga väljendus see max poweri puudulikuses-lõppkiirust ei saanud kätte,40kmh jäi puudu.Ja hoolduses(soomes) avastati et pumba efektiivsus on 10x langenud võrreldes manuali andmetega.Nii et(karpadega masinal) mingist kiirusest hakkas ujukite tase langema.Kui nüüd meenutada,siis ostmise hetkest kuni hoolduseni hoidsin paagi täis või üle poole-ju bensiin pressis oma nivooga piisavalt peale-käivitamisel muresid ei tekkinud. Edu!
PS Tegu oli hõrenduse pealt töötava pumbaga.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Juul 2010, 13:24
Postitas markku
ducatist kirjutas:Mul on bensupumba kogemus olemas.Aga väljendus see max poweri puudulikuses-lõppkiirust ei saanud kätte,40kmh jäi puudu.Ja hoolduses(soomes) avastati et pumba efektiivsus on 10x langenud võrreldes manuali andmetega.Nii et(karpadega masinal) mingist kiirusest hakkas ujukite tase langema.Kui nüüd meenutada,siis ostmise hetkest kuni hoolduseni hoidsin paagi täis või üle poole-ju bensiin pressis oma nivooga piisavalt peale-käivitamisel muresid ei tekkinud. Edu!
PS Tegu oli hõrenduse pealt töötava pumbaga.
Krt minu rattal hakkab kuskil 90km/h nagu pupertama nagu ei taha korralikult töötada, rattaks vfr ja virago bensiinipump!
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Juul 2010, 15:12
Postitas onusnooker
Kuna Ramost sai tellida ainult originaal düüsi (132.5) siis endiselt käivad ka teiste suuremate(135 ja 122,5) düüside otsingud.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Juul 2010, 20:49
Postitas ducatist
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 25 Juul 2010, 18:45
Postitas onusnooker
Esialgu proovin sealt tellida vaja leida ainult kellel PAYPAL, et kauba ja saatmise eest maksta....
http://www.motocarb.co.uk/
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 25 Juul 2010, 22:20
Postitas eerikkarts
Ma nagu ei mõista mis sorkida seda mis oli tehasest välja häälestatud?!
Suurendad ühte düüsi tuleb mingi kamm järgmisega jne. Ja uutel düüsidel välja häälestamine saab korralikult teha vaid Dünos, kõik muu on oletuslik.
No ei näe kohe mingit vajadust midagi vahetada kui pole modifitseeritud sisse ja väljalaset. tock seades rattal peavad ka stock düüsid olema!
Põhilised asjad mis tehase seaded paigast viib on. siibrinõela ja ja selle düüsi kulumine kus nõel liigub, mustus, ujukikambri tase, ja lõpuks siis juba segu kvaliteedi kruvi.
Segu kruvi mõjub 2K RPM'ile
1,5-2K on ujuki kambri tase. (konjunktsioonis siibrinõela asetusega)
2-4K on siibrinõela asetus (sügavam või väljapool)
5k ja üles alles juba peadüüs (main jet)
Piipzu diagrammist on näha umbes mis vahemikus mis mõjub...
Mina alustaks ennem karpa ujuki taseme kontrollist ja püüaksin tõsta siibrinõela.
Segu kvaliteedi häälestaksin nii välja et kõigepealt soojal rattal tõstad pöörded pööret tõstmise kruviga sinna 1500 kanti ja hakkad seda segunõela lahti keerama vaikselt kuni tajud pöörete muutuse, jätad asendi meelde... hakkad teiselepoole kinni kruvima kuni kuuled jälle pöörete muutust, arvutad välja mitu pööret kruvi tegi ja keerad ta keskmisesse asendisse. Ütleme kruvi tegi 2 täisringi pöörete muutumiste vahel siis ma keeran täpselt ühe pöörde välja sellest kruvi alumisest asendist kus hakkas pöörete muutus toimuma.
Torgite seda peadüüsi ja nüüd arvate et üld segu läheb nüüd rikkaks, ei ole nii.
Hea selgitav jutt karpa häälestamisest:
http://www.factorypro.com/tech_tuning_p ... gines.html
Häälestamise järjekord seal selgelt lahti seletatud
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 27 Juul 2010, 22:51
Postitas onusnooker
Praegu asi ongi niikaugel, et ootan uut tellitud õiges mõõdus düüsi mis oli ilmselt katki ning proovin uuesti peale karpade puhastust kuidas ratas sõidab, veel ei ole plaanis uusi suurimaid düüse tellida ning väiksematega asendada. Eks lähitulevikus selgub mis saab, samas ei ole rahakulu nii suur, et jätta proovimata kuidas suuremad düüsid mootoris käituvad.
Nii jubinad käes ja ratas kokku pandud, läheb proovisõiduks.
Sai siis paigaldatud uus düüs(õiges mõõdus) ja vahetatud siibrivõlli tihend(mille peale spreyd lasin) ja kuna selgus et siibri nõela saab liigutada(5-astet) siis sai ka seda ühe astme võrra tõstetud. Esialgu muud veel ei tea kui mootor peale kõike tehtut igaljuhul käima läks
Sai siis proovisõit tehtud, midagi paremaks ei läinud, pigem hullemaks.
Nüüdseks bensupaak maas ning paigaldasin tolle nõela oma kohale tagasi kus ta oli... homme ratas kokku ja jälle sõidule.
Sai ka maha võetud küünlad, see küünal mis enne täitsa valge oli läks pisikese sõiduga ilmselt selliseks pruuniks kui olema peab.
Rattal tõmmet ei olnud, uimane ja oleks nagu plärisenud rohkem kui sõitnud 
Samas üks membraaniga kolb oli rohkelt bensiinine, ja selle püti küünal ei olnud ka nii pruun kui teine.(need olid siis eelmise hooaja küünlad)
Nüüdseks uued küünlad tagasi peal ja homme siis jälle päev...
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Aug 2010, 22:34
Postitas onusnooker
Mõistus otsas, ikka küünlad valged.
Sai ka käivitusabi-eeterit lastud karpade peale, midagi ei muutunud, järelikult lisaõhku ei tohiks saada.
Mitte mingeid segukruvisi pole seal ka leida nagu mopeedil et oleks mida kruttida 
Küünal: teise püti oma samasugune.
http://www.upload.ee/image/765244/DPR8EA-9_002.JPG
Sõites kiirusega ca.100km/h ja kiremine ratas nagu ujuks, kohati jätab lausa vahele(ilmselt üks silindritest). Huvitav kas mingist puhastuskeemiast mis bensiinile lisatakse oleks abi?
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Aug 2010, 22:43
Postitas Tim0
tüüside vahetamine mõjutab segu ajal kui gaas on rohkem kui 3/4 peale keeratud. Kas gaas põhjas käib ilusti?
Üldiselt soovitatakse sellest alustada.
Tee kindlaks palju sul sajaga sõites gaasi peal on. Siis saab viga edasi otsida.
Segu kruvid on tal vast olemas ikka aga need on tehases plommitud et tavakasutaja oma targa/lolli peaga sealt midagi keerama ei hakkaks.
Samas olen ka kuulnud et tänapäevase bensiini ja küünaldega ei peagi küünlad väga pruuniks minema, selle väite õigsusese eest ma vastutada ei julge.
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Postitatud: 24 Aug 2010, 22:53
Postitas Tim0