Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Moderaator: Moded
Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
tere
Hetkel käib Võrtsu enduuro juhendi tegemine ja tekkis küsimus.
Mis söitjad arvavad tankimisest ? Kuna poolel maal peab tankima siis mõtlesin et mis variant oleks parem.
1 -kas nii nagu eelmine aasta ,et hommikul korraldaja viis köikide kanistrid poolele maale ja öhtul tagasi
2-osavõtu maksule lisandub igal sõitjal ringi peale 5-6l kütte raha (100eek) oleneb klassist sest erinevatel klassidel on erinev arv ringe ja ei peaks kanistritega möllama vaid poolel maal on korraldaja üles seadnud 5l nõud kus iga võistleja saab omale paaki kallata. Täpselt nii oli ka Rumeenias .
- Osavõtumaksule ei lisandu küttekulu ,vaid tankimis punktis saab osta omale kütet 6l kaupa (100eek)
mis variant sõitjatele rohkem meeldiks
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Nr. 2 varjant on vast kõige mõistlikum lahendus. See oleks juba samm Euroopale lähemale ja super hea orgunn ning sõitjale ikka väga mugav.
Need kes selle varjandi valivad saab ju regamise ajal näiteks tule maskile kleepida maksmist tõendava kleepeka mis lihtsustab tankimispunktis kohtunike tööd ja loomulikult tuleb hästi eristada 2t kanistrid, et ei juhtuks kiirustades apsakat. Aga eks paagid erineva suurusega ja soovid erinevad ehk ikka peaks jätma mitu varjanti sest mõnedel sõitjatel ju omad mehed viivad kütte ette kuhu vaja. Osavõtutasu ja osavõtutasu küttega.
Annan oma hääle nr2. varjandile.
Terv. Tõnu.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Mulle sobiks ka nr. 2 väga hästi.
Eelmine aasta näiteks katkestasin ja ootasin pilkase pimeduseni enne kui oma kanistri kätte sain.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Kuna tegu on emv etapiga siis ei olegi muud varianti kui ainult üks
Juhend siin ,varsti ka regamine
EESTI MEISTRIVÕISTLUSTE III ETAPP
MOOTORRATASTE KAHEPÄEVASÕIDUS
Võrtsjärve ENDURO
I Aeg . Koht . Masinaklassid .
Võistluste aeg: 23-24 oktoober 2010.
Võistluste koht: Tartumaa , Väike-Rakke küla Rannu vald ,TARTUMAA
Võistluste määrang:Eesti Meistrivõistöuste III etapp.
Asukoha kaart: Tartu -Viljani mnt 35kilomeeter.
Masinaklassid: 1. Enduro 1.alates 100ccm kuni 144 ccm 2 takti, alates 175 ccm kuni 250 ccm 4 takti
2. Enduro 2 alates 175 ccm kuni 250 ccm 2 takti, alates 290 ccm kuni 450 ccm 4 takti
3. Enduro 3 alates 290 ccm kuni 500 ccm 2 takti, alates 475 ccm kuni 650 ccm 4 takti 4. Harrastajad 5. Tänavasõidu Enduro ja rallimoot 6. Harrastajad C
7. Veteranid 40
8.Veteranid 50
9. Atv
Kood: Vali kõik
II Võistluste korraldus
Korraldaja: Riho Kollist tel 5014885
Direktor , Tajo Andersoo 51977006.
Peakohtunik :Sulev Tõnisson, litsents nr. FIM 3996, tel. 3725139040
Peasekretär :Jaana Ojala, tel 5137264
Rajameister :Riho Kollist ,tel 5014885
Tehnilise kontrolli vanem :Leo Kukk, tel. 56711583
Rahvusvahelise Zürii esimees: Toivo Kaldmäe, litsents nr. FIM 3990, tel 51988755
Peaajamõõtja: Vahur Leemets, Nelson timing OÜ tel 56495439
III Ajakava
Võistluseks registreerimine ja mootorrataste tehniline kontroll -Reedel 22 okt . 18.00-21.00 , Laupäeval 23okt 08.00-10.00
Esimese mootorratta start 23. oktoober Väike-Rakke külast kell 11.00 ja 24oktoober kell 10:00
Stardijärjekord määratakse rahvusvahelise zürii poolt.
IV Eelregistreerimine: e-mail : riho.kollist@mail.ee , WWW. MSPORT . EE
V Võistlustingimused:
Võistlusmootorrattad peavad vastama FIM Enduro tehnilistele tingimustele ja võistleja registreerides kinnitab, et ta mootorratas vastab Eestis kehtivatele liikluseeskirjadele ning tal on kehtiv vastava kategooria mootorsõiduki juhiluba.
Võistlus toimub nii individuaalselt kui ka soolomootorratastele meeskondlikult. Meeskonnas peab olema vähemalt 4 võistlejat ühest motoklubist, mitte üle kahe võistleja ühes masinaklassis ja arvesse lähevad kõigi nelja võistleja individuaaltulemuse punktid. Võrdsete punktide korral on parem see võistkond, kellel on rohkem I, seejärel II j.n.e. individuaalseid kohti.
Võistlusrada: ringi pikkus on umbes 100 km.,kus on 1 enduro testi katse ja 1 krossikatse 1 extreme test ja 1 põllutest.
3 ajakontrollpunkti(TC) ja 3 kontrollpunkti (CP). Esimesel võistluspäeval sõidetavad masinaklassid 1-4 ,2 ringi ja masinaklassid 5-9 , 1 ringi. Teisel päeval 24 okt. sõidavad kõik masinaklassid 1 ringi.
Tankimise ja remondi ajal on vaiba kasutamine kohustuslik. NB . Tankimine lubatud ainult ajavõtukontroll punktides. Korraldaja EI VASTUTA ajavõtukontroll punktides kütte olemasolu eest.
Võistlusmasina lubatud maksimaalne müratase on 94 detsibelli.
Punktiarvestus vastavalt FIM Enduro võistlusmäärusele.
Eesti meistritiitel antakse välja klassides Enduro 1, Enduro 2, Enduro 3, veteranid 40 kui stardib selles masinaklassis vähemalt 5 võistlejat.
Eesti KV arvestust peetakse: harrastajate ja veteranid 50 masinaklassides.
Iga võistleja peab tasuma võistluse registreerimisel osavõtumaksu 600.- (kuussada) Eesti krooni.
VI Autasustamine: Iga klassi kolme paremat autasustatakse karikaga.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Nii mehed ,regamine on alanud ,see tähendab,et Võrtsjärve Enduro pole enam mägede taga
http://www.msport.ee/index.php?page=124
Tere tulemast
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Lärm sa ikka teed kõik selleks, et sügised on meil värvikad ja mitte hallid ning igavad
Kindlasti tuleb vägev möll. Kas Waide motell on valmis hulle vastu võtma ja ütle neile kindlasti, et eelmine aasta oli toitlustus ning loomulikult kõik muu 10 pluss
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
1.Harrastajad C(RS kaardiga) võiks ikka 2 ringi esimene päev sõita?
- Millistel katsetel esimene ring aega võetakse?
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
to Prof-Kui sa oled harrastaja C ,siis sa ei suudaks kahte ringi päevas läbida.
aga ilmselt sa suudad seda ja tahaksid kahte ringi söita et rohkem sõita saaks----järeldan siit ,et oled lihtsalt karika huviline . Töesta ennast ja söida harrastajas omasugustega,mitte ära võta tõsistel C meestel karikaid ära...
Muudatus tuleb ka selles et mölemal päeval alustame ja löpetame extreem katsega,seega tuleb iga ringi peale üks katse juurde
esimene päev
1-exstreem (ei arvestata,proov)
2-enduro (tulimäe karjäär) (ei arvestata ,proov)
3-kross (raketibaas) (läheb arvesse)
4-extreem (läheb arvesse)
2-ring
enduro,kross,extreem . Kokku läheb kahe ringi meestel esimene päev arvesse 5 katset ja üheringi meestel 2 katset.
teisel päeval extreem,enduro,kross,extreem köigil klassidel läheb arvesse 4 katset
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
RS kaardiga ei saa lihtsalt mujal sõita kui Harrastajad C, Paikusel polnud probleemi ,et Harrastajad C ei jõua 3 ringi söita.
Milleks ma esimene päev üldse kohale peaks tulema kui katsed arvesse ei lähe ja teist ringi sõita ei saa?
Kordub sama mis Rakkes oli Harrastajate C klassiga,et endurokatset sõita ei võinud ja kokku sõideti C klassis 4 minutit.
Pärast pikka nõudmist otsustati katse järgmine päev sisse panna ja kõik said hakkama!Oleks seda ennem teadnud, poleks üldse Rakkesse läinud.
(Hea Lärm, et sa vähemalt seda ennem ütlesid)
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Ma ei tea kus kuradi kohast neid reegleid võetakse vöi võtate.
Minu üritusel vöib küll sõita rs kaardiga nii harrastajas kui harrastaja c -s,kui veteranides . Mingisugused hägused jutud et rs kaardiga ei vöi harrastajates sõita mind ei aktsepteeri-minu vöistlusel vöib . Mina teen ikka üritust sellepärast et köigil fun oleks ja tänu sellel ongi harrastaja ja c klass eraldi et köik saaks ikka omal tasemel söita.
Paikusel te söitsite palju rajast tee peal,sellepärast suudabki köik kolm ringi teha iga mees.
Miks ma ei lase aeglasematel meestel ehk harrastaja c klassil ja veteranidel (võibolla veteran 40 söidab kaks ringi) söita kaks ringi???????
VASTUS-- ESITEKS Mehed ärge unustage et Võrtsjärve enduuro ringi pikkuseks vöib kujuneda kuni 105-120km. Teiseks- näiteks 105km st on 100 km offroadi, nii raskemal kui kergemal kujul,aga kindlasti köigile jõukohane ja huvitav ma loodan.
Kolmandaks- üritus ju toimub oktoobri löpus kui päevad on lühikesed,mis tähendab seda et pärast ei peaks mehi metsadest taga ajama hakkama.
Esimene päev läheb harrastaja c kirja neljast katsest 2 ja teisel päeval köik 4 katset-see ju piisav minu arust. Mina paneks kohe köik katsed köigile sisse ,aga vot see pole enam minu teha,sest reeglid seda kindlasti ei luba,et kohe esimesel ringil arvestatakse köiki katseid.
Oletan et kui eelmine aasta 75km ringi ajaks tuli minul 3h siis see aasta tuleb kiirematel 3,5 h ringi ajaks. ,mis tähendab kahe ringi pikkuseks isegi 7 tundi sadulas söitmist. Ma arvan et harrasta c on üks ring piisav ja jöukohane ,et asja ikka nautida saaks .
edu ja kohtumiseni juba kärnatamisel
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Märkamatult läheneb kaua oodatud 2.päevane Vörtsu enduro,siis esimest korda emv egiidi all.
Regamine ja juhend siis www.msport.ee.
Käies eile töökojas kus toimub regamine ,leidsime paari krossi pükse eelmisest aastas,et kes kaotas siis andke märku.
See aasta siis ringi pikkus 100km ja ülipönev ma loodan. hetkel käib suur lubade taotlus ja läbirääkimised maaomanikega.
waide motell ütles et nemad on juba sel kuupäeval välja müüdud,et valida on siis veel lähematest vehendi motell ja joesuu kämpa.
Regamine löpeb vöistlusnädala kolmapäeval.
Kohtumiseni
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
RS kaardiga ei saa lihtsalt mujal sõita kui Harrastajad C
saab küll RS kaardiga ka Harrastajate klassis sõita. "tested on animals". Nii Paikusel kui Rakkes olin RS kaardiga Harrastajate klassis ja mitte Harrastajad "C" klassis. (Sest Paikusel öeldi mulle, et "C on mingi lätlaste klass" ja nii läkski ).
Nii et enne lõplikku regamist tuleb hinnata oma vastupidavust ja ambitsiooni. Paikuse mehed räägivad et igal kevadel tuleb pärast võistluse ametlikku lõppu ja autasustamist metsa kadunud lätlasi otsimas käia. Seda lisatüli pole ju mõtet Lärmile teha. Ja öösel metsas üksi olla on ka kurb ja külm.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Möku kirjutas:Nii et enne lõplikku regamist tuleb hinnata oma vastupidavust ja ambitsiooni. Paikuse mehed räägivad et igal kevadel tuleb pärast võistluse ametlikku lõppu ja autasustamist metsa kadunud lätlasi otsimas käia. Seda lisatüli pole ju mõtet Lärmile teha. Ja öösel metsas üksi olla on ka kurb ja külm.
Võrtsu enduro ei ole jalutuskäik teatri taga pargis ja see mida Möku kirjutas on sulatõsi. Võimeid ja looduslike olusi(vara läheb pimedaks jne.)tuleb mõistusega hinnata ja see 1+1 ringi on teatud klassidele paras ja arvan, et tuleb ikka palju mehi seda asja proovima. Kes tunneb, et on võimeline seda tegema 2 ringi see teeb 2 vastavas klassis. Sõita on seni mõnus kui lased lustiga kui aga väsimus peale tuleb teisel ringil siis 100 km ringil on see juba julm kangutamine ja sellist asja võib suvel teha kui päevad pikad. Valin ühe ringi formaadi ja see ei ole häbiasi. Parem üks ring kindlalt kui teisel ringil surra ja lolli mängida. Lärm see on hea, et sa C klassi jätad ikka pühapäeva harrastajate tasemele ja kõik kes soovivad saavad sõita.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Tonjuhi jutt sulatösi. Need kes eelmine aasta käisid teadmiseks ,et ringile lisandub umbes 30-50 min söitu juurde,et pole mötet mötlematult ennast 2-ringi klassi kirja panna ,kui esimese ringi löpus kumm tühi on,sest rada on ikka endurance,(uppumist ei pea kartma,sest möeldud on köigile ,aga tugevamad kimavad lihtsalt kaks ringi esimene päev).
Hobi c ja veteranid söidavad ühe ringi,et klasse jagub köigile ja häbeneda pole küll miskit. Sest kui teist ringi ajas läbida ei jöua on ju terve päev sisuliselt 0.
Vali öige klass et saaksite asja nautida ,mitte ei pea kangutama...
Eile käisin olin 3h metsas ja otsisin köikvöimalike huvitavaid ja uusi lahendusi rajale,mida ka leidsin . Samas oli eile hea ilm ja palju suvila omanikke olid kohapeal ,et sai seda köige raskemat asja ka tehtud(läbirääkimist peetud).
Paari tunni pärast jätkan jälle sealt kus eile pooleli jäi,...ehk siis jälle metsas,kus ilmselt terve järgmise kuu veedan peaaegu iga päev,mis iseenesest mulle hullult meeldib
edu teile
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
tere
teadmiseks et täna söitsin kogu ringi (ilma katseteta). Aega kulus 3h ja 10 min. Kilometraasiks tulu 97km
Kui siia lisada juurede neli katset ringi peale siis vöib julgelt otsa panna 30min. Seega laias laastus kulub ringi tegemiseks 3 h 40 min. Kui siia juurde panna veel seismised T.C punktis,siis köige laiemas laastus vöib ringi läbimiseks kuluda 4 h.
Aga pakun umbes 2 ringi läbijatele (mehed kes suudavad ajas söita) umbes 7h ja 30 min.
Total kilometraasiks ringi kohta tuleb umbes 108km kogu keskmiseks kiiruseks tuli 30,3kmh
Miks ma seda räägin,et iga mees ikka ennast öigesse klassi paneks.
Edu.
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Waides on vabanenud ka mõned soodsa hinnaga kohad. Küsige eripakkumist
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Tähelepanu Tähelepanu
VÕrtsjärve enduuro laupäevane START ON 1 TUNNI JAGU ETTEPOOLE TOODUD. SEEGA ESIMESED MEHED LÄHEVAD RAJALE KELL 10.00
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Lärm, kas siis hommikune regamine ja tehn. kontroll on ka tunni jagu varasemaks toodud?
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
jah ikka ----kogu laupäevane programm on 1 h ettepoole toodud
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
t***.juba laupää ja mind pole ikka kohal
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Täna sai ära räägitud ka kohalikke konstaablitega ,et 23-24 okt tsikli mehi ei kimbutata,kui ise just mendist tagarattal mööda ei lase,nii et julgelt peale.
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Tere
Paljud on helistanud ja pärinud,et kas korraldaja (Lärm) ei tuleks sõitjatele vastu ja laseks abimeestel (nagu eelmine aasta) hommikul bensu kalonkad TC punktidesse valmis.
Isiklikult mõtlesin ,et mis see mul siis ära ei ole,aga suheldes täna Toitsiga ,siis sain teada,et reeglid nii ette ei näe ...
Kuna paljude sõitjate mehaanikud tahavad isiklikult sõitja ratast putitada punktides ,samuti tankida jne
Et jääb nii ,et sõitjad vastutavad absoluutselt ise,et neil ringi peale kütet jaguks.
Lähipäevadel jagan ka köikide testide,stardi ,finisi,TC punktide koordinaadid.
Olge siis kõik ikka kohalja toetage seda üritust oma kohalolemisega. Kõik kärnatajad ka peale sest kestvuskrossi saab meil iganädal sõita ,aga see üritus on ainult aastas korra. Politsei meid ka ei kiusa ,kui ise lollusi ei tee .
Tänud
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
No, eks need kes mehaanikut ei oma, kaldun arvama, et enamus peavad midagi välja nuputama. Kas siis mitme peale kellegagi kokku leppima kui on mõni lahke inimene kuskil kes on nõus ka teiste kütte kuhugi punkti kaasa võtma. Ega suurem osa tuleb ju üksi või siis mitmekesi ühe autoga ja üleliigset rahvast kaasas ei ole kes miskit kombineeriks.
Kui kedagi ei leia ega siis on mul reaalses elus metsas katsetatud varuplaan olemas mis töötab vähemalt 120 km ilusti ära. Muidugi saaks ka suure paagi peale visata kui oleks vaid paagi hind normaalne. Peab mõtlema ja kalkuleerima natuke sel teemal ja leidma kõige mugavama lahenduse mis laseb ikka sõidule mõelda. Kütte taha see püha üritus nüüd küll ei jää ja igale asjale on lahendus siin maailmas olemas.
Homme siis kõik Paikusele põristama, tuleb kasuks enne Võrtsu kindlasti.
Terv.
Tõnu.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
TEADMISEKS ,et palun alates tänasest mitte enduuro masinatega Võrtsijärve kandi metsades mitte liikuda,kuna jahimeestega kokkulepe et nad saaks rahulikult jahtida. Hoidke vaimu 23-24 oktoobriks ja julget osavõttu ikka, hetkel tundub nimekirja vaadates,et tuleb "soome ja läti maavõistlus"
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
lärm kirjutas:Tähelepanu Tähelepanu
VÕrtsjärve enduuro laupäevane START ON 1 TUNNI JAGU ETTEPOOLE TOODUD. SEEGA ESIMESED MEHED LÄHEVAD RAJALE KELL 10.00
Ametlikus juhendis on vana ajakava veel.
#609
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
JA tõenäoliselt välismaalastele saadetud ajakava on samuti vale.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Tõnu, räägi sellest varuplaanist, kui saladus ei ole.
Eelmine aasta läks ringi peale 16 l bensiini ja tuli veel juurde laenata, et lõpuni jõuda aga eks kärmem sõitja liigub kindlasti ökonoomsemalt.
Mõistlik oleks tankimispunkt kuskile sõiduautoga ligipääsatavale kohale planeerida, et mehaanikuta harrastaja jõuaks võistluspäeva hommikul haovalges oma kanku edukalt kohale viia ja tagasi enne sõidu algust
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Lärm kirjutas:
Et jääb nii ,et sõitjad vastutavad absoluutselt ise,et neil ringi peale kütet jaguks.
Lähipäevadel jagan ka köikide testide,stardi ,finisi,TC punktide koordinaadid.
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Tankimis punktid tulevad samade kohtade peale kus oli eelmine aasta ajavötu kontroll punktid. ma ei tea palju teie masinad rüüpavad,teine kontroll punkt tuleb umbes 25 km enne finisit,et vöibolla teil esimeses tankimis punktis polegi vaja tankida. esimene tuleb umbes 60km enne finisit.
Hetkel nii kiire et pole aega millegi muuga tegeleda kui raja tegemise ja maaomanikega suhtlemise.
Ärge jummala eest praegu tsiklitega siia kanti tulge
Osad inimesed on juba enne võistlust ära keeranud põhjuseta, hullumaja värk,aga saame hakkama. Näiteks 10 ne maaomaniku maad järjest. Neist 9 on ok aga üks kelle maa asub keskel lihtsalt ei luba sõita(juba kaebas valda...haiged inimesed) söitu pole veel olnudki ja juba kaebavad. ja maaks on takjatesse kasvanud kraavi äär. Ei jäägi muud üle ,kui lisa pool päeva tööd ja üle kraavi kaks silda ehitada et haagi sisse saaks teha
Näiteks täna üks maaomanik ka ei tahtnud algul lubada oma metsateed pidi söita lasta. siis nägin tal öue peal vana ford sierrat,ütlesin et müü ära,sain vanaraua hinnaga kätte ja siis läks leebeks ja lubas maad ka kasutada
---tõesti see ikka hullumaja puhvet mis sellise ürituse tegemisega kaasneb.
panen mönipäev kui aega saan ka koordinaadid
Lärm
Re: Võrtsjärve 2päevane Enduro 2010 EMV-3etapp
Arvata võib, et see enduro korraldamine meelakkumine ei ole. Eriti Eestis, kus ala värske.
Palju on skeptitsismi, hirme ja kasuahnust.
Võibolla aitab, kui selgitada, et tegemist spordialaga, mille edendamisele ka maaomanikud saavad kaasa aidata.
Jõudu sulle Riho, ja pöidlad pihku, et läbirääkimised sujuvad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.