1. leht 1-st
Probleem - tuli sumpas
Postitatud: 14 Mär 2005, 12:42
Postitas U Sak
On siis selline kui ma sõidan nt mingi 60-70 km/h kuskil 20-30 km siis hakkab sumpast sädemeid välja viskama ja kui veel edasi sõita siis tuleb sialt tuli ka veel välja!
mis võib olla probleem?
Postitatud: 14 Mär 2005, 14:20
Postitas Karupoeg puhh
vaata üle ega sul tuslas vill ei põle.võta sumps üldse maha ma soovitan, vaata üle mis värk on, äkki seal on midagi sees mis põleb.
Kas sul muidu mootor töötab ilusti?
Postitatud: 14 Mär 2005, 21:25
Postitas U Sak
jah mootor töötab kui kella värk, sai just kõik ära ka vahetada...!!
ja see ka veel et sumps on sees jummala punane...

Postitatud: 14 Mär 2005, 21:56
Postitas justhmike
ja see ka veel et sumps on sees jummala punane...

Tundub et sul stock sumpa, siis on see hõõgumine normaalne.[/quote]
Postitatud: 15 Mär 2005, 08:19
Postitas U Sak
no aga mis ma siis tegema pean???
sumpa ära vahetama w?

Postitatud: 15 Mär 2005, 15:06
Postitas yamaha1
Mis mõtetu postitus see on??
See, et punaseks l2heb jne on vist normaalne. Mul oli originaal sumps siis oli ka mingi sarnane asi.
Postitatud: 15 Mär 2005, 15:42
Postitas U Sak
kas sa ei saa aru kas see on normaalne et supsist tuleb sädemeid ja tuld välja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mai usu eriti
Tulekahju su p*rsse all...!
Postitatud: 15 Mär 2005, 16:29
Postitas Mix
U Sak kirjutas:...on normaalne et supsist tuleb sädemeid ja tuld välja.... ..mai usu eriti
Mõnes mõttes peab selle "normaalseks" küll lugema, sest:
Lugedes Su esimest postitust, siis - kiirus 60-70 km/h 20-30 km vältel ja seda rolleril mis algselt on ehitatud kulgema kiirusega 45-50 km! Oled siis pisut forssinud oma rollerit (võtnud piirajad maha), ja kasutad teda nüüd sellisel töörezhiimil, milleks ta (eriti komplektis olev sumpa!) loodud pole. Ilmselt süttib tänu kõrgenenud töötemperatuurile tõesti sumpas olev õli- ja kütusejääkidega ja läbi-imbunud täitevatt. "Normaalkiirusel" sõites tõenäoliselt ei jõua nii palju kuumust sinna, et see värk süttiks.
Mida teha?.. Võid vastavalt tuuningule ka summuti välja vahetada. Võid lihtsalt loota, et ükskord ta k*rat põleb vatist tühjaks ja probleem kaob ise (tõsi - asendub liigse müraga), vahepeal aga pead siis jägima, et vahetult pärast kihutamist ei pargiks ratast näiteks kuiva roostikku või kõrrepõllule - tekitad tulekahju..
Võid aga lihtsalt mitte (kuri)tarvitada selliseid mopeediklassile mitteomaseid kiirusi.

Postitatud: 15 Mär 2005, 20:29
Postitas U Sak
ei noh pange lukku ära!!!!
Postitatud: 15 Mär 2005, 22:46
Postitas Pihelgas
asjata plärtsud.
Mix põhjendas sulle vägagi selgelt ära, aga sinusugusel "tuuningumehel" jookseb juhe kokku, kui jutt veidi tehnilisemaks läheb.
P.S kui edaspidi mingit abi tahad saada, loe veelkord reeglid läbi. Muidu võid minupoolest hüüumärke oma sumpsis põletada.
Postitatud: 15 Mär 2005, 23:35
Postitas Alv15
samas ka võimalus võtta summuti maha ja lased kuumapuhuriga selle sita sealt seest välja.Peale seda vahetad ka välja summuti villa mida on saada justhmike käest.Ning peaks natuke ka karburaatorit timmima et neid ülejääke niipalju ei jääks.
Postitatud: 16 Mär 2005, 14:48
Postitas U Sak
mis tuuning mees ma pole sinna mindgi teinud mai saa aru kust ma siis tuuning mees olen?
ja mis plärtsumine ise ka saad aru mis sogast sa välja ajad!??
Postitatud: 16 Mär 2005, 15:08
Postitas R1s7o
Kle "u sak", saad sa ise ka aru, et YOU SUCK!
