1. leht 1-st

tuled korda

Postitatud: 23 Juun 2010, 17:37
Postitas entusiast

mure järgmine, põleb esituli ja pidurituli(põleb koguaeg, ei reageeri ei käega ega jalaga vajutamisel).
pole veetud suunatulesid, juhtmed olemas ja lüliti ka(kuid see on maha võetud)
esipaneelil ei reageeri sinine tuluke(kaugtule oma) kui kaugtuli peale panna, suuna jms ei reageeri niikuinii, pole ju lülititki.

kus saab teha korralikult, kiirelt ja odavalt korda?

Rattaks KTM 525 2003a

PS.

Kui suur on tõenäosus, kui linnas selliste tuledega liigeldes , peatab politsei ja teeb trahvi või saadab kordusülevaatusle?

Suunda saab küll käega näidata, aga pidurdamist paraku pole millegagi näidata...


Re: tuled korda

Postitatud: 23 Juun 2010, 18:06
Postitas Heinz36
entusiast kirjutas:

.... aga pidurdamist paraku pole millegagi näidata...

Mille eest load on ostetud!
Tundub,et taga põleb siiski gabariit ja pidurituli ei rakendu põhjusel:pirni niit,lüliti,juhe vm. KÕIGE ODAVAM tuleb see asi ikka omal tehes kui mingigi ettekujutus asjast ja tester käepärast. Kaugtule indikaatorpirn ka suure tõenäosusega läbi põlenud.


Re: tuled korda

Postitatud: 23 Juun 2010, 18:35
Postitas arendaja

Pidurituli jäi oma rattal kunagi peale kui olin tagapiduri pedaali kõrgust reguleerinud ja ei olnud "seda" lülitit järgi andnud. Ehk pedaali kõrgust muutes läks piduritule lüliti ka nii, et pidurituli põles koguaeg.


Re: tuled korda

Postitatud: 24 Juun 2010, 09:44
Postitas entusiast
Heinz36 kirjutas:
entusiast kirjutas:

.... aga pidurdamist paraku pole millegagi näidata...

Mille eest load on ostetud!
Tundub,et taga põleb siiski gabariit ja pidurituli ei rakendu põhjusel:pirni niit,lüliti,juhe vm. KÕIGE ODAVAM tuleb see asi ikka omal tehes kui mingigi ettekujutus asjast ja tester käepärast. Kaugtule indikaatorpirn ka suure tõenäosusega läbi põlenud.

põleb pidurituli ikka.
ning kui tõstan rusikas käe üles, siis kindlasti autojuhid ju jälgivad seda, ole mõistlik.


Re: tuled korda

Postitatud: 24 Juun 2010, 23:50
Postitas Mhhh
entusiast kirjutas:

... aga pidurdamist paraku pole millegagi näidata...

§83. Juht, kelle sõiduki ehituses pole suuna- või stopptulesid ette nähtud, peab andma märku käega järgmiselt:
1) paremsuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge parema käe või kõverdama samasse tõstetud vasaku käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
2) vasaksuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge vasaku käe või kõverdama samasse tõstetud parema käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
3) pidurdamismärguandeks liigutama kõrvale tõstetud sirget kätt üles-alla.


Re: tuled korda

Postitatud: 24 Juun 2010, 23:56
Postitas Ercki
Mhhh kirjutas:
entusiast kirjutas:

... aga pidurdamist paraku pole millegagi näidata...

§83. Juht, kelle sõiduki ehituses pole suuna- või stopptulesid ette nähtud, peab andma märku käega järgmiselt:
1) paremsuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge parema käe või kõverdama samasse tõstetud vasaku käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
2) vasaksuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge vasaku käe või kõverdama samasse tõstetud parema käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
3) pidurdamismärguandeks liigutama kõrvale tõstetud sirget kätt üles-alla.

See juht on jalgrattajuht (togi)


Re: tuled korda

Postitatud: 25 Juun 2010, 00:07
Postitas Mhhh

:ner:

Mina olen osaliselt samuti mopeediga, kuna suunatuled pole tehases ette nähtud. :nono:


Re: tuled korda

Postitatud: 25 Juun 2010, 00:14
Postitas LM
Ercki kirjutas:
Mhhh kirjutas:
entusiast kirjutas:

... aga pidurdamist paraku pole millegagi näidata...

§83. Juht, kelle sõiduki ehituses pole suuna- või stopptulesid ette nähtud, peab andma märku käega järgmiselt:
1) paremsuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge parema käe või kõverdama samasse tõstetud vasaku käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
2) vasaksuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge vasaku käe või kõverdama samasse tõstetud parema käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
3) pidurdamismärguandeks liigutama kõrvale tõstetud sirget kätt üles-alla.

See juht on jalgrattajuht (togi)

tegelikult käib see köikide teelliikujate kohta. mul yks semu tegeleb hobikorras veeuputusaegsete traktoritega ja neil ka samad märguanded, kuna traktoritel puuduvad el.systeemid kogunisti. päris pull on vaadata kui reas söidavad ja kätega vehivad :mrgreen:


Re: tuled korda

Postitatud: 25 Juun 2010, 00:30
Postitas Mhhh

:D

See oleks tõesti huvitav vaatepilt.

// Liikluseeskirjast lähtudes, ei võigi jalgrattur suunamärguandeid anda (vähemalt mulle tundub nii):

§236. Jalgrattur ja mopeedijuht ei tohi:
1) sõita kõnniteel; piirang ei kehti alla 10-aastase jalgratturi kohta;
2) sõita juhtrauast käega kinni hoidmata (mopeedijuht peab juhtrauda hoidma mõlema käega, välja arvatud käega hoiatusmärguandmise ajal);
3) lasta ennast vedada teise sõidukiga;
4) vedada esemeid, mis takistavad juhtimist või tekitavad ohtu teistele liiklejatele;
5) pukseerida haagist, mis ei ole selleks valmistatud;
6) sõidutada sõitjat, kes ei istu kindlal istmel.

Ei..Mul ei ole vist ikkagi õigus. Ei jõua mõelda kah, uninus kipub kallale. :mrgreen:


Re: tuled korda

Postitatud: 25 Juun 2010, 11:43
Postitas hotsepp
entusiast kirjutas:

mure järgmine, põleb esituli ja pidurituli(põleb koguaeg, ei reageeri ei käega ega jalaga vajutamisel).
pole veetud suunatulesid, juhtmed olemas ja lüliti ka(kuid see on maha võetud)
esipaneelil ei reageeri sinine tuluke(kaugtule oma) kui kaugtuli peale panna, suuna jms ei reageeri niikuinii, pole ju lülititki.

Päris hästi sinu kirjeldatud probleem ei ole mõistetav, kuid oletan, et esituli funktsioneerib korralikult mõlemas asendis, lähi ja kaugtuli, kuid ei põle armatuuris kaugtule sinine märgutuli. Lisaks on pidurituli koguaeg peal ja põleb.
Piduritulega peaks olema lihtne, mingisugune "konn" on jäänud kinni ehk annab koguaeg rakendatud asendi ühendust, kontrolli mõlemad "konnad" üle (jalg- ja lenksupidur). Mis esitulesse puutub, siis kui tuled lülituvad ja vahetuvad korralikult siis on seal ahelas kõik korras. Märgutuli saab voolu kas laternast või siis eraldi ahelast (mis on vähetõenäoline, see selguks skeemilt). Ühesõnaga esimene asi, kontrolli pirni seisukorda ning siis juhtme ning ühenduste seiskorda kuni lähtepunktini.