päevatuli
Mis asi on päevatuli ja kuidas erineb ta lähitulest?
arki testis on vastus et võib sõita päevatuledega lähitulede asemel...
Mis asi on päevatuli ja kuidas erineb ta lähitulest?
arki testis on vastus et võib sõita päevatuledega lähitulede asemel...
nu loogiliselt võttes lähituli ja täistuled on öösel sõitmiseks . kui autol on küljes ka mingid päevatuled (uuematel audidel led ribad tuledes või siis stanges) ju siis need päeval sõitmiseks ja nende puudumisel peab kasutama lähitulesid
kui suur võib olla trahv kui sõita sikkliga parkimistulel päevasel ajal?
ratas kirjutas:kui suur võib olla trahv kui sõita sikkliga parkimistulel päevasel ajal?
Kunagi anti politseinikele trahvimääramise kiirmanual, nähtav siin
Tulede väärkasutus kuni 3000.-
Vabandan et teemat risustan aga kas tsiklil on kaugtuli kohustuslik?
IZH kirjutas:Vabandan et teemat risustan aga kas tsiklil on kaugtuli kohustuslik?
ON.
mul pole praegu peegleid, juhilube , kindlustust .
Kas nähkase ka arvutist kas on kindlsutus?
Kas eesti politsei tuvastab ka seda kui on masin ümberehitatud või kui näiteks peaks olema 6000 rpm piiraja aga lööb üle 6000 rpm?
ratas kirjutas:mul pole praegu peegleid, juhilube , kindlustust .
Kas nähkase ka arvutist kas on kindlsutus?
Kas eesti politsei tuvastab ka seda kui on masin ümberehitatud või kui näiteks peaks olema 6000 rpm piiraja aga lööb üle 6000 rpm?
Jah, nähakse.
Tore oleks kui liiklusesse ei roniks enne kui kõik dokumendid on korras.
Politsei pole ahv ja tõenäoliselt oskab rutškat ka üle 6K väänata, kui vaja on, võid järele kontrollida. Loodetavasti pannakse siis ka mõistus pähe.
Jannes kirjutas:ratas kirjutas:mul pole praegu peegleid, juhilube , kindlustust .
Kas nähkase ka arvutist kas on kindlsutus?
Kas eesti politsei tuvastab ka seda kui on masin ümberehitatud või kui näiteks peaks olema 6000 rpm piiraja aga lööb üle 6000 rpm?Jah, nähakse.
Tore oleks kui liiklusesse ei roniks enne kui kõik dokumendid on korras.
Politsei pole ahv ja tõenäoliselt oskab rutškat ka üle 6K väänata, kui vaja on, võid järele kontrollida. Loodetavasti pannakse siis ka mõistus pähe.
poleks uskunud et politseil on vastavad oskused
Kas nähkase ka arvutist kas on kindlsutus?
Kui politsei lööb auto/tsikli numbri arvutisse, siis on näha info nii kindlustuse/ülevaatuse kui ka omaniku juhilubade kohta.
Väike OT aga ärge palun näkku lööge: https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST
Tegu siis Eesti Liikluskindlustuse Fondi ühe meeldiva ja äärmiselt lihtsa võimalusega enda tsikli või kasvõi naabrimehe kurgikäru kindlustuspoliisi kehtivuse kontrollimiseks.
Cado kirjutas:IZH kirjutas:Vabandan et teemat risustan aga kas tsiklil on kaugtuli kohustuslik?
ON.
Kaugtuli küll kohustuslik pole. Paljudel mopeedidel pole kaugtuld.
Kopipasta seadusest: "....L3e, L4e, L5e ja L7e kategooria sõidukil, peab olema üks või kaks kaugtule laternat, kusjuures L5e ja L7e kategooria sõidukitel, mis on üle 1300 mm laiad, peab olema kaks kaugtule laternat. L6e kategooria sõidukile võib paigaldada üks või kaks kaugtule laternat, kusjuures sõidukile, mis on üle 1300 mm lai, tuleb paigaldada kaks kaugtule laternat. Kaugtule laternate paigaldamine O kategooria sõidukile on keelatud..."
edu
xjorma kirjutas:Cado kirjutas:IZH kirjutas:Vabandan et teemat risustan aga kas tsiklil on kaugtuli kohustuslik?
ON.
Kaugtuli küll kohustuslik pole. Paljudel mopeedidel pole kaugtuld.
Ära aja lolli, need paljud mopeedid millest sa räägid ei vasta muudele normidele samuti. Ega see siis ei tähenda, et kohe kohustuslik pole
Tehasest tuleb suurem osa ainult lähikaga. Osadele ei pakuta isegi täistuld.
Kas mopeedil polnud mitte üldse kohustuslik ainult ees valge ja taga punane tuli ? Pidur ja suunad seega siis käega vehkimine. Teemasse rääkides siis tekib küsimus, et kui enamusel on siin ikkagi päeval lähituled peal siis mis mõte on päevtuledel st. mis eelis neil üldse on lähitulede ees ? Kui siin räägiti juba audi nn led päeva tuledest siis mina arvan, et need suht halvasti näha ja kuna nad ikkagi all pool siis tulemus sama mis siis kui mingi ahv bemmiga tuleb künka tagant udu tuledega ( ei jõua alati nii ruttu kohale, et auto tuleb vastu ).
dawg313 kirjutas:Kas mopeedil polnud mitte üldse kohustuslik ainult ees valge ja taga punane tuli ? Pidur ja suunad seega siis käega vehkimine. Teemasse rääkides siis tekib küsimus, et kui enamusel on siin ikkagi päeval lähituled peal siis mis mõte on päevtuledel st. mis eelis neil üldse on lähitulede ees ? Kui siin räägiti juba audi nn led päeva tuledest siis mina arvan, et need suht halvasti näha ja kuna nad ikkagi all pool siis tulemus sama mis siis kui mingi ahv bemmiga tuleb künka tagant udu tuledega ( ei jõua alati nii ruttu kohale, et auto tuleb vastu ).
Ära sa Audi LED-e laima need on isegi liiga hästi näha, pisut isegi häirivad. Kus sa elanud oled, sa Audi ikka tunned ära? Sa mõtled võibolla seda odavat pornot mida pea iga mees oma vana sandaali stange külge monteerib-siis küll pole näha.
Kas keegi oskab öelda kui palju maksaks sinine lähituli , ja kust maalt nad keelatuteks muutuvad?
Tahaks panna midagi võimsamat masinale peale kuid mis ei ületaks seadust.
Ercki kirjutas:dawg313 kirjutas:Kas mopeedil polnud mitte üldse kohustuslik ainult ees valge ja taga punane tuli ? Pidur ja suunad seega siis käega vehkimine. Teemasse rääkides siis tekib küsimus, et kui enamusel on siin ikkagi päeval lähituled peal siis mis mõte on päevtuledel st. mis eelis neil üldse on lähitulede ees ? Kui siin räägiti juba audi nn led päeva tuledest siis mina arvan, et need suht halvasti näha ja kuna nad ikkagi all pool siis tulemus sama mis siis kui mingi ahv bemmiga tuleb künka tagant udu tuledega ( ei jõua alati nii ruttu kohale, et auto tuleb vastu ).
Ära sa Audi LED-e laima need on isegi liiga hästi näha, pisut isegi häirivad. Kus sa elanud oled, sa Audi ikka tunned ära? Sa mõtled võibolla seda odavat pornot mida pea iga mees oma vana sandaali stange külge monteerib-siis küll pole näha.
Väljendasin end natuke valesti vist, pidasin tegelikult seda silmas, et nad ikkagi suhteliselt madalal. Aga sellegi poolest minu silma see sinine led riivab, mulle ei meeldi. Aga siiski parem kui mingi volksu või bemmi tuuningu vendade tuled, mis on põhimõtteliselt mööda maad.
Ei kurat need Audi ledid on suht valged ikka, pole sellist odavate sinakat helki. Ja kõrgus on neil ju norm. kui nad tavatulega sama kõrgusel(tegelikult nad ongi ju tavatulega samas korpuses)
Täitsa sinakas: http://www.iamaudi.com/img/White-R8-LED.jpg , http://image.dashzracing.com/frame/euro ... _LED_1.jpg , http://www.carbodydesign.com/archive/20 ... ail-lg.jpg jne..
dawg313 kirjutas:...Aga sellegi poolest minu silma see sinine led riivab, mulle ei meeldi. Aga siiski parem kui mingi volksu või bemmi tuuningu vendade tuled, mis on põhimõtteliselt mööda maad.
+1 . Endale meeldib kõige rohkem ikkagi tavaline tuli kõige rohkem.
Asi pole meeldimises või mittemeeldimises, asi on nähtavuses ja paljudel juhtudel ka stiilis
Ma ise ka ainult neid siniseid variante näinud. Selles suhtes ma saan aru küll et led peaks olema säästlkum jne. no aga kurat miks ei võiks teha siis juba säästliku lähi tuld mis toimiks ja oleksgi asi lahendatud. Muidugi kindlasti on viga minus endas ka, et ma ei salli sellised nn. vidinaid.
Jah.
Nüüd Google's pikemat aega pilte vaadates leidsin, nagu oleks 3 liiki tulesid:
1) Valge täppidena
2) Sinakas täppidena
3) Valge ribana (täppe eriti ei tundu olevat)
Foto ei pruugi alati õiget värvitooni edasi anda, kuna fotoka sensorile ja hiljem arvutis pildikonverterile võid sa selgeks teha, et sinine on valge või päikesevalgus on sinine. Audi LED päevatuledel olen mina küll linna peal ainult valgeid päevatulesid näinud.
Ivoonu kirjutas:Foto ei pruugi alati õiget värvitooni edasi anda, kuna fotoka sensorile ja hiljem arvutis pildikonverterile võid sa selgeks teha, et sinine on valge või päikesevalgus on sinine. Audi LED päevatuledel olen mina küll linna peal ainult valgeid päevatulesid näinud.
vot täpselt, poisid on ainult arvutist läbi monitori näinud uuempaid autusid, tulge linna kah vahel
Linna vahest satun, aga seda masinat päevatulega sõitmas hetkel tõesti pole näinud .
Operatiiv värvide kasutamine valgusallikates või -allikana on tegelikult keelatud ja kui määrustiku lugeda, siis va. xenon tulede puhul, on kindlalt välja toodud esilaternate valgus, võib olla kas valge või valikkollane!
Samas kui sellised laternad on kohe tehasest, kannavad märgistust "E" ja "MD" ning on tõestatav et pole ise tehtud, siis ei saa keegi seda keelata!