1. leht 1-st
Üle 40 ei võta?
Postitatud: 06 Juun 2010, 11:09
Postitas M.K.K
Tere,
Tegemist siis ühe "hiinakate" tootega TMS rolleriga (48cc). Kuna see mul pikemat aega seisis garaazis, siis vahetasin aku välja, ent üle 40km/h see sisse ei võta. Vahest lausa üle 30 ei taha võtta. Isegi tuleb selliseid olukordi ette, kus paned gaasi põhja, ja vähesel määral hakkab see kiirust alandama.
Kütus on täiesti sees, õhufiltri tegin puhtaks ka, ja vaatasin küünla üle. No ikka sama probleem, ja vahest isegi ei taha käivituda, kuid see pole eriti suur probleem, pigem häirib see kiiruse värk.
Seega küsin, kas keegi oskaks soovitusi jagada, mida teha? Remonti ei tahaks seda viia esialgu, enne püüaks võimalikult ise korda saada.
Terv,
M
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 06 Juun 2010, 11:14
Postitas Maku
Vaata üle, kuidas tal see kütuse kättesaamine on, äkki umbes ? Endale sattu ka üks roller näppu paar päeva tagasi, samati oli probleeme käivitumise ja pööretega, selgus,et viga kütte pealevoolus, lase karpast alt põhjakruvi kaudu veic bensa välja, ja vaata kütusefilter ka üle ja võimalik ka et saab kuskilt lisaõhku
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 06 Juun 2010, 14:51
Postitas Enduroist
Probleem on mul endal ka olnud. rolleri veaks oli õhufilter. vahetasin selle vana plastikust "kolaka" korraliku koonuka vastu ja nüüd liigub see väga hästi 4-taktise rolleri kohta. aga kui see ei aita siis soovitaks karpa lihtsalt atsetooni sisse visata. see peaks nüüd need düüsid kõik puhtaks tegema sellest bensiini vaigust. spreiga ei ole see tulemus nii hea kui lihtalt atsetooni sees leotamine.
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 06 Juun 2010, 17:05
Postitas M.K.K
Vabandust, aga mida tähendab sõna "karpa"? Ma kahjuks pole rolleri detailide slängiga kursis...
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 06 Juun 2010, 17:43
Postitas sinilind123
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 07 Juun 2010, 17:54
Postitas Kirs
Kindlasti ära asenda oma originaalfiltrit mingi vabalthingava(koonusfilti) vastu nagu eespool soovitati! Segu jääb lahjaks ja võib sul mootori kiirelt rikkuda. Põletab siis klapid ära(neljataktilise puhul) või põletab kolvi siise augu või kiilub kolb üldse silindrisse kinni. Vabalthingava filtri puhul peab ka düüsi suurema vastu vahetama. Igatahes enda neljataktilisel hiinakal vabalthingavat filtrit testides oli selgelt tunda, et pöörete viimases otsas jäi segu lahjaks(hakkab niiöelda pooma). Originaalfiltrit(svammi) tuleks aegajalt sooja vee ja Fairy-ga pesta, kuivatada ja kergelt õliga(on ka spets filtriõli olemas) kokku teha.
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 10 Juun 2010, 13:09
Postitas Enduroist
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 10 Juun 2010, 13:45
Postitas oldmoped
Enduroist kirjutas: kui segu peakski nadiks jääma siis tuleks tõsta nõela mitte vahetada düüsi ,sest nõel aitab sama palju segu sättimisel.
Nõel mõjutab segu rikkust AINULT madalapöörde osas. Täisgaasi segu sõltub peadüüsist!
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 11 Juun 2010, 08:24
Postitas Kirs
Enduroist kirjutas:need augud kolvi sees ja klappide ära põletamine silindri sisse on täiesti ulme 
Ulme? Silindrisse ei saagi klapid ära põleda, sest seal nad ei asugi. Auku kolvi sees olen oma silmaga näinud, küll mitte hiina neljataktilisel rolleril. Aga ärapõlenud(mitte otseses mõttes) väljalaskeklapp ei ole mingi haruldus hiina neljataktiliste rollerite ja Honda Monkey kloonmootorite juures. Lihtsalt klapi nn tööpind saab suurte kuumuste tõttu kahjustada ja ta ei pea enam.
Enduroist kirjutas:
kui segu peakski nadiks jääma siis tuleks tõsta nõela mitte vahetada düüsi ,sest nõel aitab sama palju segu sättimisel.
Oldmoped juba ütles.
Enduroist kirjutas:
by the record* õhufiltreid (mõtlen selle all neid švamme) pestakse ikka bensiini sees, sest nii on see odavam ja samuti ka kergelt parem tulemus. 
Kas on ikka bensiiniga odavam pesta?
Tolmu ja õrna eelmise õlikihi võtab maha täiesti korralikult ka soe vesi ja tilk Fairy-t. Kui ei usu, proovi. Pesen ka edaspidi Fairy-ga.
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 12 Juun 2010, 14:27
Postitas nummert
Kui käed otsas võta karburaator laiali ,peenikese trossikiu-ga düüsid ja augud läbi niipalju kui võimalik ,hiljem brake cleaneriga (autopoest 60eek) puhud läbi ja peaks ok olema.Karburaatoril on segukruvi küljepeal ,seda ära puutu.
kui asjast midagi ei jaga vii parem remonti ,tuleb lõpuks odavam. 
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 12 Juun 2010, 14:49
Postitas oldmoped
nummert kirjutas:Kui käed otsas võta karburaator laiali ,peenikese trossikiu-ga düüsid ja augud läbi
Igasuguse metallesemega on düüside kallale minek täielikult vastunäidustatud - väga suur oht on düüsikanali kuju ära rikkuda!
Re: Üle 40 ei võta?
Postitatud: 15 Juun 2010, 01:02
Postitas wicked
ma ei saagi aru, mis värk teil siin toimub - üks soovitab terve karbussi atsetooni sisse likku panna ja teine trossiga düüse läbi suruda?! selliste meetoditega ei sõida need rollerid varsti isegi mitte 20km/h. 