mis on carbon fouling
Kas carbon fouling tähendab et on liialt õhku või kütust?
Kas carbon fouling tähendab et on liialt õhku või kütust?
Liiga rikas segu.
põlemata jäägid (carbon-süsinik-tahm) sadestub küünlale.
http://www.moparmusclemagazine.com/tech ... to_05.html
Edit: tühja neist välismaa mõistetest. Rusikareegel on, et hele küünal- lahja segu, tume küünal - rikas segu.
Saan õieti aru et rikas segu on kui kütet on liialt ja lahja kui õhku ei tarvitata ära?
Ning kas segukruvi sissekeeramine suurendab õhu osakaalu?
Mis düüsideni segukruviga on võimalik reguleerida?
eiei..rikas segu on sihuke vend kes on just Sakretist palka saanud ja joob kõrtsus joonelt kaks tekiilat ära
Hitchiker kirjutas:eiei..rikas segu on sihuke vend kes on just Sakretist palka saanud ja joob kõrtsus joonelt kaks tekiilat ära
selge
Rikka segu korral saab masin rohkem bensiini peale kui tarvis on, ehk siis õhu/bensiini vahekord pole õige.
Lahja segu korral saab masin vähem bensiini kui tarvis.
Ning kas segukruvi sissekeeramine suurendab õhu osakaalu?
Enamjaolt kahetaktilistel masinatel segukruvi sissekeeramine teeb segu lahjemaks ning väljakeeramine rikkamaks.
Samas 4-taktiliselt elukatel segukruvi sissekeeramine teeb segu rikkamaks ja v'ljakeeramine segu lahjemaks, ehk täpselt tagurpidi kui võrrelda neljaseid kahetaktilistega.
Viskan siia ühe inglisekeelse lingi, mis annab head nõu segu sättimiseks. ->http://maxpower-engines.com/technical-d ... guide.html
Lisaks! Segukruvi on alles üks mehhanism, mida tuleb küttesegu tasakaalu saamisel kasutada, lisaks võib tõsta või langetada nõela, vahetada välja peadüüs või/ja lisadüüs(id) ning valida välja õige soojusastmega süüteküünal. Netis on nende asjade tegemiseks infot küll ja küll
Edu,
Magi
Segukruviga saab enamus karbussidel sättida segu vaid kuni 1/8 gaasist. Ehk siis tühikäik ja väga väiksed gaasiklapi avamised. Peadüüsiga saad määrata segu täisgaasil ja nõela kuju ja asendiga vahepealsetel asenditel.
Lisaks veel niipalju, et lahja segu on eriti ohtlik 2T masinatel, kinnijooksmis oht on väga suur. õige küünlavärvus peaks olema sihuke sinna helepruuni kanti. Ja et selle järgi segu vaadata tuleks masinale vähe pööret ja gaasi anda ja seejärel kohe seisma jätta. Tühikäigul tiksumine teeb küünla värvuse suure tõenäosusega mustaks.
õhku ei tarvitata ära
Sellist väljendit ei tea,küll aga võib öelda nii-ei saa piisavalt kätte või ei käi tühjaks.Esimene siis lahja,teine rikas.See on meetod kõrva kuulmise järgi.
Magimees kirjutas:Rikka segu korral saab masin rohkem bensiini peale kui tarvis on, ehk siis õhu/bensiini vahekord pole õige.
Lahja segu korral saab masin vähem bensiini kui tarvis.Ning kas segukruvi sissekeeramine suurendab õhu osakaalu?
Enamjaolt kahetaktilistel masinatel segukruvi sissekeeramine teeb segu lahjemaks ning väljakeeramine rikkamaks.
Samas 4-taktiliselt elukatel segukruvi sissekeeramine teeb segu rikkamaks ja v'ljakeeramine segu lahjemaks, ehk täpselt tagurpidi kui võrrelda neljaseid kahetaktilistega.Viskan siia ühe inglisekeelse lingi, mis annab head nõu segu sättimiseks. ->http://maxpower-engines.com/technical-d ... guide.html
Lisaks! Segukruvi on alles üks mehhanism, mida tuleb küttesegu tasakaalu saamisel kasutada, lisaks võib tõsta või langetada nõela, vahetada välja peadüüs või/ja lisadüüs(id) ning valida välja õige soojusastmega süüteküünal. Netis on nende asjade tegemiseks infot küll ja küll
![]()
Edu,
Magi
Hea juhend,nüüd saab segukruvi tühikäigu pöörete tõusu järgi paika panna. kuid gaasi reageeringu järgi paika panna ei oskaks esialgu.