1. leht 1-st

mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 19:13
Postitas ratas

Kas carbon fouling tähendab et on liialt õhku või kütust?


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 19:35
Postitas Huck

Liiga rikas segu.

põlemata jäägid (carbon-süsinik-tahm) sadestub küünlale.

http://www.moparmusclemagazine.com/tech ... to_05.html

Edit: tühja neist välismaa mõistetest. Rusikareegel on, et hele küünal- lahja segu, tume küünal - rikas segu.


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 19:53
Postitas ratas

Saan õieti aru et rikas segu on kui kütet on liialt ja lahja kui õhku ei tarvitata ära?
Ning kas segukruvi sissekeeramine suurendab õhu osakaalu?
Mis düüsideni segukruviga on võimalik reguleerida?


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 19:59
Postitas Hitchiker

eiei..rikas segu on sihuke vend kes on just Sakretist palka saanud ja joob kõrtsus joonelt kaks tekiilat ära


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 20:02
Postitas ratas
Hitchiker kirjutas:

eiei..rikas segu on sihuke vend kes on just Sakretist palka saanud ja joob kõrtsus joonelt kaks tekiilat ära

selge


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 21:18
Postitas Magimees

Rikka segu korral saab masin rohkem bensiini peale kui tarvis on, ehk siis õhu/bensiini vahekord pole õige.
Lahja segu korral saab masin vähem bensiini kui tarvis.

Ning kas segukruvi sissekeeramine suurendab õhu osakaalu?

Enamjaolt kahetaktilistel masinatel segukruvi sissekeeramine teeb segu lahjemaks ning väljakeeramine rikkamaks.
Samas 4-taktiliselt elukatel segukruvi sissekeeramine teeb segu rikkamaks ja v'ljakeeramine segu lahjemaks, ehk täpselt tagurpidi kui võrrelda neljaseid kahetaktilistega.

Viskan siia ühe inglisekeelse lingi, mis annab head nõu segu sättimiseks. ->http://maxpower-engines.com/technical-d ... guide.html

Lisaks! Segukruvi on alles üks mehhanism, mida tuleb küttesegu tasakaalu saamisel kasutada, lisaks võib tõsta või langetada nõela, vahetada välja peadüüs või/ja lisadüüs(id) ning valida välja õige soojusastmega süüteküünal. Netis on nende asjade tegemiseks infot küll ja küll :P :bsmile:

Edu,
Magi


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 21:34
Postitas Karupoeg puhh

Segukruviga saab enamus karbussidel sättida segu vaid kuni 1/8 gaasist. Ehk siis tühikäik ja väga väiksed gaasiklapi avamised. Peadüüsiga saad määrata segu täisgaasil ja nõela kuju ja asendiga vahepealsetel asenditel.
Lisaks veel niipalju, et lahja segu on eriti ohtlik 2T masinatel, kinnijooksmis oht on väga suur. õige küünlavärvus peaks olema sihuke sinna helepruuni kanti. Ja et selle järgi segu vaadata tuleks masinale vähe pööret ja gaasi anda ja seejärel kohe seisma jätta. Tühikäigul tiksumine teeb küünla värvuse suure tõenäosusega mustaks.


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 22:09
Postitas ducatist

õhku ei tarvitata ära
Sellist väljendit ei tea,küll aga võib öelda nii-ei saa piisavalt kätte või ei käi tühjaks.Esimene siis lahja,teine rikas.See on meetod kõrva kuulmise järgi. :twisted:


Re: mis on carbon fouling

Postitatud: 02 Juun 2010, 23:46
Postitas ratas
Magimees kirjutas:

Rikka segu korral saab masin rohkem bensiini peale kui tarvis on, ehk siis õhu/bensiini vahekord pole õige.
Lahja segu korral saab masin vähem bensiini kui tarvis.

Ning kas segukruvi sissekeeramine suurendab õhu osakaalu?

Enamjaolt kahetaktilistel masinatel segukruvi sissekeeramine teeb segu lahjemaks ning väljakeeramine rikkamaks.
Samas 4-taktiliselt elukatel segukruvi sissekeeramine teeb segu rikkamaks ja v'ljakeeramine segu lahjemaks, ehk täpselt tagurpidi kui võrrelda neljaseid kahetaktilistega.

Viskan siia ühe inglisekeelse lingi, mis annab head nõu segu sättimiseks. ->http://maxpower-engines.com/technical-d ... guide.html

Lisaks! Segukruvi on alles üks mehhanism, mida tuleb küttesegu tasakaalu saamisel kasutada, lisaks võib tõsta või langetada nõela, vahetada välja peadüüs või/ja lisadüüs(id) ning valida välja õige soojusastmega süüteküünal. Netis on nende asjade tegemiseks infot küll ja küll :P :bsmile:

Edu,
Magi

Hea juhend,nüüd saab segukruvi tühikäigu pöörete tõusu järgi paika panna. kuid gaasi reageeringu järgi paika panna ei oskaks esialgu.