Zr550 esimene silinder ei tööta
Tervist. Olen silmitsi ühe murega, nimelt peale plokikaane remonti ei tööta esimene silinder enam. Küünal on permanentselt märg. Taustaks siis nii palju, et peale plokikaane kapremonti sain tsikli tagasi, kõik oi vägev, jõudu ja kiirendust ja kõike, aga 3me pütiga. 1ne võtis järgi ainult teatud pöörete juures, tyhikäigul ei töötanud üldse. Sai siis töökotta helistatud ja motikas tagasi viidud. Seal justkui parandati kõik ära ja toodi rattas tagasi, see oli keset talve. No ega midagi, pandi garaazis käima ja öeldi, proovi. Proovi käigus ma kukkusin (miinus kraadid, rehv kõva, endal ka 2 kuut praktika puudu) ja sellepeale 1ne tsilinder lakkas jälle töötamast. Mehed laiutasid käsi, ütlesid, et näe, meie tegime korda, aga nüüd ei garanteeri, et asi töötab, nojah, ega peale kukkumist esimene silinder taas ei käivitunud, väljalaske toru on külm. Kevadel helistasin töökotta ja viisin tsikli taas sinna,sest just need mehed vast teavad probleemist kõige rohkem. karburaatoritesse ka uued nõelklapid paigaldatud,bensiini torusse puhudes ei tule kusagils õhku, ehk siis need klapid ka peavad, käisin vaatamas kui testi tehti, mingi aerossooliga näidati, et toru läheb kuumaks ja moika hääl oli ka üsna normaalne. No siis teatud päeval toodi rattas minu garaazi, mõtlesin, et nüüd vahetan õli ära ja saab lõpuks hooaega alustada. Ei midagi, panin käima, esimese silindri toru taas külm mis külm. Nojah, nüüd esmaspäeval lubati taas rattale järgi tulla, aga mul on selline tunne, et tehakse midagi ehku peale, ehk siis esmalt mingi action, siis asjad kokku ja vaadatakse, kas joppab või mitte. Vaatan, mis mehed nüüd välja mõtlevad, loodetavasti saavad lõpuks sotti, mis toimub. aga kui ei saa siis on vaja taas kõik kätte võtta ja otsida uus töökoda, mis viitsiks vana rattaga tegelda. Tahaks teada ühiskonna arvamust, kas tõesti CVK 30 karburaatorit on võimatu parandada? 2 zikleri, 1 membraan, 1 nõel ja 1 klapp. Äkki keegi omab sellise, mida saaks laenata enda motika tesimiseks, või siis koguni 4jast komplekti, mis ZR550le sobiks. Süütepoolist: kas see, et ma näen sädet tsilindrist väljavõetud küünlaga, on ka kindel märk, et see säde on ka silindris olemas?Kas süütepool ei või olla nii kalane, et kui küünal on sees, siis ei tööta? Kas ZR 550 süütepoolid on mõlemad ühesugused? Kui ma tahan neid lihtsalt ümber vahetada, vasaks paremale, kas see õnnestuks? Välimus on neil justkui ühesugune, aga ma ei tea täpselt. Mis veel võib plikkida silindri tööd, kui on kindel, et see õhku ei võta kusagilt. Kompressioon on korras. Sädest ning bensiinist peaks ju piisama? Ja siis viimaseks küsimuseks oleks, et äkki oskate soovitada mõni koht, kus viitsitakse ja osatakse tegelda vana motorrattadega? Tänud