1. leht 1-st
Probleem GSX600F käigukastiga
Postitatud: 09 Apr 2010, 21:22
Postitas Martään
Tere,
kevade esimesel sõidul ilmnes probleem: kui 2 käiguga pisutki kiirendada tekib kõva ragin ja pöörded lähevad üles, kuid käik ise püsib sees. Oskab keegi nõu anda, milles viga võiks olla? Hammakate ribadekstõmbamine ei tohiks ju ometi nii lihtne olla.
M
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
Postitatud: 09 Apr 2010, 21:27
Postitas yeekim
a)Lõdva kett+väga kulunud ketirattad.
b)Peetis sidur
c)II käigu hammakad kulunud
d)...
edu
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
Postitatud: 09 Apr 2010, 21:41
Postitas Martään
ketirattad on küll kulunud, kuid vaevalt et seal probleem on, kuna ülejäänud käigud toimivad aga 2 käiguga piisab isegi väiksest kiirendamisest probleemi tekkimiseks.
Sidurikorv oli ka pool aastat tagasi juba hambuline, kuid jällegi: 1. ja 3. käik on OK.
Vaevalt siit mingit ideed saab kuid ehk on kellegil samasugune probleem olnud, kus ragiseb ja viskab üle, kuid käik jääb sisse?
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
Postitatud: 10 Apr 2010, 00:16
Postitas Margusxx
kui ingliskeelt jagad siis peaksid uurima väljamaa foorumitest, olen seal kunagi sellisest asjast lugenud aga vot ei mäleta mis point oli, aga vist oli mingi levinud viga.
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
Postitatud: 10 Apr 2010, 03:13
Postitas tramm66
Eesti keeles kõlab see nii, et II käigu hammakapaari nukad on kumerad nagu vanaema büst, käigukahvel on kõver ja lisaks sinine nagu taevas... ja kahvlivarras praguline või kõver või mõlemat korraga ja mina nats jookis. Veel on üks võimalus - tagumine ketiratas näeb rohkem saeketta kui ketiratta moodi välja. Kui sa aru ei saa kumb asi just parasjagu juhtunud on siis anna raha sinna kus teatakse... äkktervenemine ei ole antud juhul üldse tõenäoline ühesõnaga... hõkk 
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
Postitatud: 10 Apr 2010, 06:17
Postitas StreetMoto
Kui probleem KINDLASTI vaid üheainsa käiguga esineb, siis on viga ainult käigukasti osas. Sel jhul vt trammi kommentaari... Küll aga on igasugu imesid juhtunud. Ragiseva ja pöördeid tõstva heliga kiirendamisel tuleb kohe ehedalt meelde ks TL1000, mille omanik kurtis siduri libisemise üle aga tegelikult olid tagumise ketiratta hambad viimseni murdunud ja kõvemal gaasikeeramisel toimus üks suuremat sorti ketiragistamine ümber tagumise ketiratta 