1. leht 1-st
Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)
Postitatud: 13 Veebr 2005, 15:04
Postitas CB500
Küsimus on pealkirjas, sõbral tarvis head ideed mingi abirakise kohta, kuidas lageda maa peal üksinda ratas(LC4) kasti saada ilma selga paigast väänamata. Viimane juba korra järgi proovitud

Postitatud: 13 Veebr 2005, 15:17
Postitas deadend
kui krossi käisin vaatamas siis üks vend tegi sellist trikki et pani ühe plaadi (plaat oli ikka parajalt lai, metallist ja krobeline et ei libiseks) käru äärele ja sõitis lihtsalt üles

Postitatud: 13 Veebr 2005, 15:23
Postitas CB500
Käru on ju 3x madalam..

oleks käru, poleks probleemi.
Postitatud: 13 Veebr 2005, 15:30
Postitas deadend
too käru oli päris kõrge aga mis pickup-iga on tegu et siis ta nii kõrge on ?
Postitatud: 13 Veebr 2005, 15:51
Postitas CB500
deadend kirjutas:too käru oli päris kõrge aga mis pickup-iga on tegu et siis ta nii kõrge on ?
Mazda B2500 ja ära ütle et
sõida sinna kasti, see ei ole nii lihtne kui arvad. Kast on piisavalt kõrgel ja lühike.
Postitatud: 13 Veebr 2005, 16:35
Postitas ollo
2 laia lauda/relssi, ühte mööda ronid ise ja teist pidi jookseb tsikkel, töötava mootoriga ja käik sees, siduriga aitad. FJ on sellise meetodiga kärusse korduvalt saadud, kast on muidugi kõrgem, kaldpind peaks pikem olema. Ronimispind ei tohi väga kitsas olla ja peab kasti serva külge fikseeritud olema, muidu lükkad mitte tsikli üles, aga laua alt ära. Selliselt on ka rekkase tsikleid aetud, aga siis peavad lauad ikka kusagil 4 meetri kanti olema.
Muidugi on variandid ju ka Mazdale kraana installida või tsikli vedamiseks käru sappa panna

Postitatud: 13 Veebr 2005, 16:52
Postitas Cowboy
ikka tsikli veoks lihtne kerge karu haakesse., kuhu mahub paar tsiklit peale.. see on minu mote, sest kui on pidev vedu on see vast ainuke 6igeim lahendus.. Hollandis maksis uus tsikliveo karu 3'le tsiklile 500eur ainult.
Postitatud: 13 Veebr 2005, 17:02
Postitas racerx
See kahe relsi idee on üsna norm.
Ega see pickupi kastiu saamine üks pervo asi olegi kui ühtegi nõlva kuskil lähedal pole et kastikas sinna tagurpidi vastu ajada.
Postitatud: 13 Veebr 2005, 18:16
Postitas CB500
Pickupi kast on täpselt nii lühike, et kui luuk kinni panna, siis ratas mahub sinna diagonaalis, seega on nende relsside/plankude pikkus vägagi piiratud ja seetõttu saaks see nurk suhteliselt järsk olema.
Postitatud: 13 Veebr 2005, 18:49
Postitas deadend
võtad kokkupandava redeli näiteks selline:

ja sõidad/lükkad mööda seda üles või leiutad/lased leiutada mingid kokkupandavad relsid. kõigest minu ettepanek

Postitatud: 13 Veebr 2005, 18:57
Postitas Nigga
Cowboy kirjutas:ikka tsikli veoks lihtne kerge karu haakesse., kuhu mahub paar tsiklit peale.. see on minu mote, sest kui on pidev vedu on see vast ainuke 6igeim lahendus.. Hollandis maksis uus tsikliveo karu 3'le tsiklile 500eur ainult.
See tsikliveokäru kõlbab vist ainult rollerite vedamiseks, kuna need on piisavalt kerged. Mul pani üks tsikkel sealt pealt minema nagu naksti. Ühe rihmaga jäi veel kinni kah ja lohises järgi... korralik laks oli! Kokku ei arvutanud, aga üle 10 tonni läks kindlasti remont. Sellest ajast saadik ma enam nende "500" euroste kärudega ei tegele. Tegin tavalisele kärule läbi põhja kinnitushaasad ja tõmbasin korralike koormarihmadega kinni. Täiesti südamerahuga sõidan kasvõi krossirajal tsikkel käruga taga. See "tsiklikäru" pidas oma kõva 10 minutit vastu enne kui tsikkel pealt maha põrkas.
Postitatud: 13 Veebr 2005, 19:41
Postitas mumm
autol kärukonks on? kui jah, siis seda hea fiksaatorina kasutada. et siis miski plaat (kui krobeline siis vist parem), sellesse auk, millest kärukonks läbi mahub. ja kui tegu sellise lühikese ruumiga, siis see plaat "installida" suht ühte serva (seda arvestada siis kärukonksu augu tegemisel. ic). ja siis peale sõita ise tsiklil kõrval olles, mitte peal istudes. ja kuna igal tsiklil peaks olema nii siduri kui ka piduri hoovad, siis neid kasutades on peale sõit ja õigel ajal pidama saamine juba kerge.. ja kui plaat on piisavalt lai, siis saab juab ka manööverdamisel seda abivahendina kasutada.
selline variant siis.
mumm@meenutades piiksu kasutatavat varianti

Postitatud: 14 Veebr 2005, 10:29
Postitas Fog
Lähedal mõnda tugevamate okstega puud on?
Märksõnad: pisike tali, jupp köit või koormarihm, redel.
Postitatud: 14 Veebr 2005, 10:45
Postitas mx77
Eks see üritus vajab vist korralikku musklit ja head, pikka rampi.
Olen vaadanud et kui esiratas peale saab, siis ratas enam tagasi ei vaju. Ja esiratta saab ka ise maas olles peale (hoogu võttes). Ja siis tuleb vist saba kastis seistes järele sikutada.
Postitatud: 14 Veebr 2005, 10:58
Postitas Pikk
Kuna kasti pikkus limiteeritud ja eeldatavasti tahetakse rampi ka kaasas vedada, oleks ilmselt kõige targem lahendus teleskoop või kokkuklapitav ramp. See annab võimaluse erinevate pikkuste ja kaldenurga kasutamiseks.
Re: Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)
Postitatud: 14 Veebr 2005, 19:57
Postitas Kommionu
CB500 kirjutas:Küsimus on pealkirjas, sõbral tarvis head ideed mingi abirakise kohta, kuidas lageda maa peal üksinda ratas(LC4) kasti saada ilma selga paigast väänamata. Viimane juba korra järgi proovitud

Möhh.. Kuidas saab... Ikka sedasi...
http://www.big-boys.com/articles/loadbike.html
Terv,
Kommionu
Re: Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)
Postitatud: 14 Veebr 2005, 20:14
Postitas WsaN
icc
Nii saab ju ka, aga kastis pidama saamisega võib raskeks minna
Okei, see oli nüüd OT.
Postitatud: 15 Veebr 2005, 09:29
Postitas Hondarebel
Einoh kui tsiklil mootor käima käib siis ei näe probleemi.
Vanasti käis Jawa kortermaja keldrist välja sõites mööda 20 sm laiust trepile peale pandud lauda.Maapinnalt mõne kõveruse ikka abiks leiab ja tsikli pikkusest plangust peaks jaguma küll.
Eks ta harjutamise lugu ole ... enne võiks siis "maketi" peal pidurdamist harjutada...(kus ruumi rohkem)
Peeter aka Hondarebel
Postitatud: 15 Veebr 2005, 12:19
Postitas CB500
Krt küll... kas tõesti on olukorrast nii raske aru saada.
Kast on piisavalt kõrgel, et ilma hoogu võtmata sinna ei sõida (tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima). Hoogu võtta ei saa, sest kast on lühem kui ratas, EI SAA PIDURDADA!
Postitatud: 15 Veebr 2005, 12:23
Postitas mx77
Ma olen võistlustel vaadanud, et tavaline krossiratas läheb suht lupsti sinna kasti. Asi on käinud rambi abiga ja nii kähku, et väga detaile pole olnud mahti uurida. Aga mingeid imenippe peale korraliku rambi ei kasutata.
Postitatud: 15 Veebr 2005, 13:00
Postitas käbi
teed oma pikappi tagumise luugi lahti söidad vastu mäe nölva j asealt rattaga peale
simpel

Postitatud: 15 Veebr 2005, 13:04
Postitas ollo
käbi kirjutas:teed oma pikappi tagumise luugi lahti söidad vastu mäe nölva j asealt rattaga peale
simpel

Kas sellepärast peabki offroadi sõitma minnes alati labidas autos olema, et saaks mäe kokku kühveldada?

Postitatud: 15 Veebr 2005, 13:24
Postitas spinna
Kui plaan üksi rassida ja väikse kraana jaoks üleliigset 100 tuhandet ei ole, ega siis rambi ehitamisest ei pääse.
Soovitan ramp teha selline, et töötab nagu kangkaalud, siis on hea lihtne peale lükata ja siis horisontaali kiikuda ning diagonaali keerata. Seega saad rambi piisavalt lühikese teha ilma et tekiks ohtu rattaga kastinurga taha takerduda. Ramp ise võib vabalt liigendiga kaheks kokku käia, kuid ainult nö. ülevalt poolt läbi. Allapoole peaks piiraja liigendi ära lukustama.
Noh umbes niimoodi siirdan ma üksinda Peugeotist 200 l kütusetünne aeg-ajalt maha ja ca poole meetri kõrgusele aluse otsa. Ja tünne siirdan põhja peal lohistades, mitte veeretades. Küllap ratastega varustatud asi hõlpsamalt kulgeb. Oluline lihtsustus asja juures tuligi ilmsiks siis, kui avastasin selle üle serva "kõõlumise" abistava efekti.
EDIT : Ramp tee 4 mm alumiiniumist rihvelplaadist, laius näiteks 300mm ja kummaltki poolt 30..40mm servad üles või alla kanditud, et jäikusega asjad korras oleksid.
Postitatud: 16 Veebr 2005, 09:48
Postitas Hondarebel
CB500 kirjutas:Krt küll... kas tõesti on olukorrast nii raske aru saada.
Kast on piisavalt kõrgel, et ilma hoogu võtmata sinna ei sõida (tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima). Hoogu võtta ei saa, sest kast on lühem kui ratas, EI SAA PIDURDADA!
OK OK treppi ja jawat võrdluseks kujutad ette? Trepp tead see samasugune astmeline asi ,kui iga mustamäe maja koridoris
Piisavalt kõrgel nu kui kõrgel siis? meeter? kaks?
tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima dziisas ... katath ne kantovat ikka vast
(ääküll saan aru jajah ,et puksimist pakud)
Palun siis millimeetrites kasti mõõdud -pikkus-laius-kõrgus ja ratta kaal (kilod) ja mõõdud-teljevahe rataste diameeter ja kliirens keskelt
Mul ACAD iga päev nina ees lahti : teen siis mõõdus joonise ja arvutame kiiruse, pidurdusteekonna ja vajalikud mõõdud.
Spinna tegeleb alumiiniumiga,minuga võib plaani pidada musta metalli kokku keerata.
Peeter aka Hondarebel
Postitatud: 20 Veebr 2005, 13:38
Postitas Marauder
Postitatud: 21 Veebr 2005, 08:45
Postitas mx77
Ärge nyyd jamage, kui selliste aretustega raja äärde satute surevad kaasvõitlejad naeru kätte ära. Kui ei saa ratast peale ja maha siis mis sa sellega veel metsa otsid!

Postitatud: 21 Veebr 2005, 09:49
Postitas Paralax
miskid pildid hakkasid silma, äkki on abi:
http://www.motorcycleramps.com/rrextender.htm
Võibolla saab miskit sellist samamoodi kasutada? Pikavõitu on, aga kindlasti ka lühemaid mudeleid olemas. Lihtsalt orienteeruva hinna pärast tõin välja.
http://www.ajtooted.ee/index.php?main_i ... est&id=275