Õli KTM-le?
Mul jäänud üle õli, Castrol R4 Superbike 10W-50. Kas kannataks panna LC4 640 mootorisse? Omaduste poolest on tegemist kindlasti tipp õliga aga järsku porgandid tahavad mingit spets vedelikku?
Mul jäänud üle õli, Castrol R4 Superbike 10W-50. Kas kannataks panna LC4 640 mootorisse? Omaduste poolest on tegemist kindlasti tipp õliga aga järsku porgandid tahavad mingit spets vedelikku?
Ei taha spets vedelikku.
Täissünt 4T märgsidurile mõeldud õli on väga hea.
No siis hea. Tänud!
Aga vanemale suurema läbisõiduga LC4-le kas panna paksem õli sisse, näiteks 15w-40?
ma ei näe mingit põhjust, miks ei peaks poolsünt 10w40 sobima, Jakim.
Kui ma ostma läheks, siis ma sellist õli sellele rattale ei ostaks, nagu teemaalgatajal. Kuid mitte sobivuse pärast, väga hästi sobib, vaid hinna poolest veits overkill. aga kui juba olemas on, siis miks ka mitte.
Panin LC4-le 10w40 liquy moly poolsündi sisse, üllatuseks ei käi mootor nii vaikselt kui vana õliga. Eelmise õli marki ei tea, kuid tundus et on tiba paksem. Kas teha uus vahetus ja panna midagi muud sisse?
jakim kirjutas:Aga vanemale suurema läbisõiduga LC4-le kas panna paksem õli sisse, näiteks 15w-40?
Millestki oled valesti ilmselt aru saanud. Millega võrreldes on 15W-40 paksem? Kas võrreldes 10W-50-ga??? Siis pead uuesti lugema viskoossuse definitsiooni "Paksem" on ta ainult käivitades ehk hommikul kui tsikli võtad ja esimest korda nuppu vajutad. Töösoojas mootoris on 15W-40 ikka omajagu "vedelam" kui 10W-50.
See 15W40 läks pisut nihu, mõtlesin tegelikult 15w50, näiteks Mobil 1 Racing 4T 15W-50. Oleks selle kasutamisel eeliseid 10w40 ees?