Millist järgmistest kiivritest soovitate?
1.ne on siis selline BOX helmet
http://cgi.ebay.co.uk/BOX-BZ-1-BIOHAZAR ... 2c539070dc
2.ne Caberg
http://motohoov.ee/index.php?page=shop. ... &Itemid=75
1.ne on siis selline BOX helmet
http://cgi.ebay.co.uk/BOX-BZ-1-BIOHAZAR ... 2c539070dc
2.ne Caberg
http://motohoov.ee/index.php?page=shop. ... &Itemid=75
Oled Sa neid kõiki REAALSELT pähe ka proovinud?
Ühe margi XL võib olla vabalt L ja teisel kiivril jääb su lõug kas vastu kiivrit või üldse pooleldi välja.
edu
Ära kiivrit küll ilma põhjalikult pähe proovimata osta! Veel parem kui saad sõita proovida.
Mul seisab kapi otsas 1 MTR, küll veidi teine mudel, aga selle põhjal otsustades hoian edaspidi nendest kiivritest eemale. Jupid hakkasid küljest kukkuma kohe kui karbist välja sai. Lõua alt puhub tuul ja üsna lärmakas on ka. Suurematel kiirustel väga halb. Nina vastu klaasi ja veab ennast risti või üle pea, olgugi, et mulle tiba väike ja pähe pannes ei kujutaks ettegi, et nii mängima võib hakata.
Kaalu ka seda:
http://motopost.ee/detailid.php?1779
Motoposti (ehk siis Tallinna motodepoo) lingil olev kiiver on väga mõistlik. Vaadake originaalhinda ja kiivri materjali. ja kui kohapeale lähete, vaadake kaalu.
Ei ole parema hinnaga samade omadustega kiivrit.
soovitan ka käia loodusinvestis ( www.loodusinvest.ee ), kus nolani kiivrid on 40 protsenti soodsama hinnaga.
mitte ükski neist.
elu on näidanud, et kõik kiivrid, mis pole olnud shoe, arai ning nitro, on kaheldava väärtusega kaup.
sellest nimekirjas vast ainult jah, caberg. aga seegi mööndustega...
Tänud! seda tahtsingi teada. Tartu motopoodides valik suhteliselt väike, sai mõnda nitro ja airoh kiivrit proovitud. Aga meelepärast ei leidnud. Vaja ikka motodepoos ära käia.
Credo kirjutas:mitte ükski neist.
elu on näidanud, et kõik kiivrid, mis pole olnud shoe, arai ning nitro, on kaheldava väärtusega kaup.
sellest nimekirjas vast ainult jah, caberg. aga seegi mööndustega...
No nitro käib küll osade mudelitega sinna odava saasta kanti.
Credo kirjutas:mitte ükski neist.
elu on näidanud, et kõik kiivrid, mis pole olnud shoe, arai ning nitro, on kaheldava väärtusega kaup.
sellest nimekirjas vast ainult jah, caberg. aga seegi mööndustega...
No kui sa paned ikka Nitro Arai ja Shoeiga samasse ritta, no ma ei tea
Kas agv läheb ka selliste heade kiivrite hulka ?
Või aint nitro, arai ja shoei nagu siit enamikust aru saab.
Nimelt omal plaanis ka kiiver soetada, silm on jäänud AGV peale.
mx77 kirjutas:No kui sa paned ikka Nitro Arai ja Shoeiga samasse ritta, no ma ei tea
Tõesti. Nitro müügiga tegelenud sõber ütles, et tema ise ei ostaks. Mulle sellest piisas.
Kui keegi omab: http://www.motomarket.ee/index.php?lang ... 0&p_id=347 võiks paari sõnaga kommenteerida, kuidas on mugavus, ventilatsioon, tuulemüra...
Sai just AGV K3 mudel muretsetud. Shoei just ei ole, aga minu peas istub täitsa ilusti, sisu polsterdus on ka mõnusast materjalist ning visiiri eemaldus väga kiire ja lihtne. Sõita pole sellega veel saanud, selle kohta võin vast kuu aja pärast rääkida . Enne seda sõitsin samuti AGV-ga, mingi tundmatu mudel, ilmselt kõikse odavam nende valikust. Vett läbi ei lasknud, peas oli ka OK, aga mühises jubedalt ja visiir higistas ka jubedalt. Aga selle raha eest olekski midagi enamat loll loota
MTR - paari mudelit proovinud ja ei soovita, ebamugav, lärmakas ja ebakvaliteetne
Nolan - ühte mudelit kasutan (poollahtine Genesis) ja soovitan, mugav ja probleemideta
Caberg - hea kraam aga suurused minu arust 1 astme võrra nihkes (suuremad kui standard), ise kannan L suurust, ainult Cabergi puhul M
HJC-d proovisin Depoos pähe, mugav, kerge, ainus miinus raskelt (ja lärmakalt) liikuv visiir. samas tagab see väidetavalt tihedama istumise kiivrile (ei viska nii kergelt veepritsmeid sisse vihmaga ja vaiksem)
Habib kirjutas:HJC-d proovisin Depoos pähe, mugav, kerge, ainus miinus raskelt (ja lärmakalt) liikuv visiir. samas tagab see väidetavalt tihedama istumise kiivrile (ei viska nii kergelt veepritsmeid sisse vihmaga ja vaiksem)
Kas sa kavatsed kusagile vaikselt vargile minna või kodus diivanil visiiri tihedalt sulgeda?
Visiiri liikumise hääl on küll viimane, mida ma kiivri juures oluliseks peaks. Või kui, siis 30K maksva kiivri puhul.
Mingi ülevaate kiivrite headusest leiate alljärgnevatelt Motorrad-i Best Brand testides saavutatud kohtadega. Tegemist siis kasutajate arvamuste põhjal antud hinnangutega erinevatele kiivribrandidele. Kindlasti ei ole tegemist absoluutse tõega, aga mingi ülevaate ehk annab.
Tulemused pdf-s -> http://www.motomarket.ee/index.php?lang=est&main_id=132
Lärmakas visiiri avamine on HJC kiivril ebaoluline kuid tõsi on taga et ta käib üsna kangelt, kangutades nö. Ja astmed avamisel on vähe pole sellist vahepealset, kas teed tuulutuse pilu või lööd täiesti lahti. Ja HJC puhul Pinlock on must be, vähegi rohkem hingeldad madalamal kiirusel ja kinnise visiiriga kohe tõmbab uduseks, vihmast ja külmast rääkimatta. Muus osas suurepärane mugav kiiver, ei ole eriti lärmaksa. Täitsa OK ja veel selle hinnaga paremat raudselt eriti leida pole!
Motomarket kirjutas:Mingi ülevaate kiivrite headusest leiate alljärgnevatelt Motorrad-i Best Brand testides saavutatud kohtadega. Tegemist siis kasutajate arvamuste põhjal antud hinnangutega erinevatele kiivribrandidele. Kindlasti ei ole tegemist absoluutse tõega, aga mingi ülevaate ehk annab.
Tulemused pdf-s -> http://www.motomarket.ee/index.php?lang=est&main_id=132
Vaatasin nimekirja ja seda usaldada küll ei julge. USA-s tehtud lugejaküsitlus oleks andnud kardinaalselt teised tulemused, samuti näiteks Itaalias või Jaapanis.
mella kirjutas:Motomarket kirjutas:Mingi ülevaate kiivrite headusest leiate alljärgnevatelt Motorrad-i Best Brand testides saavutatud kohtadega. Tegemist siis kasutajate arvamuste põhjal antud hinnangutega erinevatele kiivribrandidele. Kindlasti ei ole tegemist absoluutse tõega, aga mingi ülevaate ehk annab.
Tulemused pdf-s -> http://www.motomarket.ee/index.php?lang=est&main_id=132Vaatasin nimekirja ja seda usaldada küll ei julge. USA-s tehtud lugejaküsitlus oleks andnud kardinaalselt teised tulemused, samuti näiteks Itaalias või Jaapanis.
Seda kindlasti, omade tootjate tugi erinevates maades on alati suurim. Aga võttes arvesse seda, et Saksa on EU üks suurimaid tsikliturge, siis arvamustel on kindlasti mingit kaalu. Lõppkokkuvõtteks tuleb usaldada ikka iseennast, kui poes kiivrit valid.
mella kirjutas:Credo kirjutas:mitte ükski neist.
elu on näidanud, et kõik kiivrid, mis pole olnud shoe, arai ning nitro, on kaheldava väärtusega kaup.
sellest nimekirjas vast ainult jah, caberg. aga seegi mööndustega...No nitro käib küll osade mudelitega sinna odava saasta kanti.
Mis Nitrol viga siis? Ise kasutan ja seni peale tiba tugeva müra(võib ka sumpa viga olla) ei oska küll midagi halba öelda.
Ei Nitrol ei ole muud viga kui see et riiulis piisavalt kaua seistes, hakkab iseenesest lagunema ja nii mõnigi vend on peotäie ära kukkunud juppidega poodi tagasi läinud. Rõhk on pandud bling bling ja särava disaini peale, kiiver ise on tavaline odav saast
odav saast? okey siis... ju ma siis sattusin hea mudeli peale ning bling blingi on nitrol ikka vähem kui mõnelgi 2x kallimal kiivril.
Mitte et ma su kiivri valiku kohta midagi ütleksin, aga mida sa peale Nitro veel proovinud oled? Seni kaua ollakse kõigega rahul kui pole paremat proovinud. Ju Sul tõesti jopanud, et oled korraliku ja mitte laguneva eksemplari otsa komistanud
Nitro minu peale mõeldud ei ole ja kui sai erinevaid mudeleid proovitud siis ebamugavamat kiivrit mina ei ole leidnud kui need Nitro mudelid mida pähe proovisin, ise ajasin taga avatava lõuaosaga kiivrit ja proovisin ka paari kinnist nitrot. Arai on mugavuselt perfektne, mida ei saa öelda küll tuulemüra kohta samas hind ei pruugi olla paljude jaoks perfektne aga maksad ka hea asja eest.
Kui Shoei Multitec kiivrit sai pähe proovitud ja siis sain aru mis on supermugav kiiver mis istub peas jube hästi.
Kiivri otsimise käigus sai proovitud väga erinevaid kiivreid: HJC, Nolan, BMW System 5 ja 6, Nitro, Caberg, Shuberth C3, Shoei Multitec, AGV, Lazer, Airoh võibolla veel mõni mudel ei tule enam meelde ja järgmine kiiver saab kindlasti olema Shoei Multitec oma mugavuse tõttu võrreldes teistega. Samuti ostes on kaasas kohe 2 visiiri, pinlock ja lõuaalune nn. tuuletõke et tuul ei pääseks kiivris alla lõuaosas kohisema. Oma otsingute ja proovimiste käigus ei leidnudki ühtegi sellist mis nagu võiks veel sobida. Ainukene miinus, et Shoei Multitec-l pole sisest päikesevisiiri mis kindlasti hea lisa ja hind on ka üsna korralik (ca 6000,- eek)
Proovi mida iganes tahad aga on ainult üks kiiver, mis on turvaline, sobiv ja mugav.
Soultrain kirjutas:Mitte et ma su kiivri valiku kohta midagi ütleksin, aga mida sa peale Nitro veel proovinud oled? Seni kaua ollakse kõigega rahul kui pole paremat proovinud. Ju Sul tõesti jopanud, et oled korraliku ja mitte laguneva eksemplari otsa komistanud
Eelmine oli lazer ja nitroga samas hinnaklassis, ca 3500 .- Mina neid kahel kiivril suurt vahet ei tundnud. Samuti mitte mingeid probleeme lagunemise vms...
Võibolla 2x kallimad kiivrid on millegi poolest paremad, aga mina keskmise kasutajana, sõidan vast 1000-2000km aastas, kärab väga hästi.
See turvalisuse jutt on minuarust suur BS... see teema liiga subjektiivne...
Turvalisusega on jah pigem nii et kõik koosneb sajast asjast, ka Schumacheri kiivriga võid end sittade asjaolude kokkulangevuse puhul kasti sõita, mis siis et kiiver maksab ikka väga mitmeid kümneid tuhandeid.
Kui sert on olemas, siis vastab kiiver minimaalsetele nõuetele, seda kui palju ta sealt edasi veel vastupidav ja hea on, seda ei tea keegi...
Teine asi on see et, kiivri kallidus on otseses seoses selle mugavusega pigem, kes korra Araid pähe proovinud, see teab et see kiiver istub tõesti enamusel peas kui suusamüts, mega mugav ja hea - küll aga ei ole tegemist maailma kõige vaiksema kiivriga. Kallid kiivritootjad on lihtsalt oma tootesse palju rohkem raha ja tööd pannud kui made in China liinilt voolavad asjad. Kogu toote arendus maksab, aga selle eest saad ka hea ja igate pidi järgi testitud asja, mis on igasugustes tingimustes proovile pandud ja erinevaid situatsioone näinud ja mille kallal on väga paljud inimesed aastaid tööd teinud.
Enamus need 1000-4000 hinnaklassi kiivrid tulevad siiski nende toredate pisikest hiinlaste maalt ja on suhteliselt tavaline liinitöö, mis kunagi on väljatöödatud ja siis edasi pisikeste modidega uusi mudeleid ja uusi värve ja uusi disaine ja vilesid ja tulesid ja saab jälle öelda, et see on selle aasta mudel.
Ei arva üldse, et kõik peaksid Arai, Shoei, Schuberthi või Belliga sõitma, igaühe enda valik, nagu ma ütlesin, ka 1000.- maksev kiiver vastab samadele minimaalsetele nõudmistele kui tal sert olemas on. Lihtsalt nendest kiivritest ei ole mõtet otsida ääretut vaiksust, mugavust, head venti, seda et extreemsetes oludes visiir uduseks ei läheks jne. Kui neid asju soovid, siis paraku pead kiivrisse rohkem raha investeerima
Absoluutset ei saa kunagi kellegile soovitada, siin mängib rolli nii pea kuju kui ka kaela pikkus,
rääkimatta rahakotist ja välimusest. Oman nelja kiivrit mis on aastatega kogunenud ja tundub
et läheb veel palju aega, enne kui õige leian.
Kuna minu peakolule mis ei taha kuidagi juukseid kinni pidada sobib ainult seda tüüpi ehitusega kus
klaasi tihend nö. ringiratast asetseb sest mis külgedelt tihenditta, ajab hooga sõitest tuule silmi.
Siin kohal ei määra mitte hind ega tuntud nimi asja väärtust.
Aga kindlasti tuleks proovi sõit teha kui võimaldatakse.
Päikest.
Jussike kirjutas:sobib ainult seda tüüpi ehitusega kus
klaasi tihend nö. ringiratast asetseb sest mis külgedelt tihenditta, ajab hooga sõitest tuule silmi.
Ma pole küll täheldanud, et klaasi küljed mingit rolli omaksid õhuvoolude suhtes. Pigem on eesmine ja ülemine õhuava mängus. Ja mõnedel hakkab ka alt õhku keerutama.
Avaneva lõuaosaga Schuberthil on all kate, mis selle efekti väga minimaalseks teeb.