1. leht 1-st

Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 23 Mär 2010, 19:42
Postitas makuke

Õhtust!
Järsku hakkas kripeldama küsimus, et mispärast näiteks see
http://cgi.ebay.co.uk/RACING-POWER-CHIP ... 5637c674f4
ja see
http://cgi.ebay.co.uk/HEALTECH-X-TRE-PO ... 3ca5532f04 on parem kui Power commander? Hinnavahe on tuntav, küll aga ei ole ma kindel, et nende töös drastilist erinevust märgata on..
Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.


Re: Kogu kiirus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 23 Mär 2010, 20:30
Postitas sepp

10HP on väga hästi tuntav 600 rattal.


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 23 Mär 2010, 22:03
Postitas jakim

Mõlemad karbid reguleerivad süüdet. Power commanderiga neid võrrelda pole mõtet kuna need ei reguleeri pritsungi tööd ja seega reaalset võitu ei tule.


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 23 Mär 2010, 22:10
Postitas franz125

Selle chipi kohta ei oska midagi öelda,tre kohta loe Dragbikeśt PowercommanderUSB3 on juba päris hästi progetav, saab päris häid mappe sisse panna-kas ei olnud äkki 500rpm kaupa.(kütuse-õhu vahekorda pean silmas)


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 10:24
Postitas korke

10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abil :roll: Ikka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad :) Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.

makuke kirjutas:

Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 10:37
Postitas Karupoeg puhh
korke kirjutas:

10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abil :roll: Ikka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad :) Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.

makuke kirjutas:

Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.

Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 10:44
Postitas mx77

No kui puhtalt teoreetiliselt rääkida siis puhtalt karbist enesest sõltuvalt võimsuse vahet ei tohiks neist ju ühelgi olla. Ka sandardboksi EPROM mapid peaks saama üle kirjutada, lihtsalt see on tehtud tavaliselt keerulisemaks ja loeb ta ainult tehase originaalprogrammeerijat. Küsimus siis just pigem kasutusmugavuses ja võimaluses ise modida.


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 10:49
Postitas sepp
Karupoeg puhh kirjutas:

Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?

5+


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 11:28
Postitas justcraizy

Maailma kiireima 636 omanik kirjutas mingi aeg nii:
"I only use the kit ecu for the timing part . But I want to be able to change the timing in each gear along with the fuel , The kit ecu wont do that so I am going to get the ignition modual so that they all work together"


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 12:16
Postitas Nigga

Nagu siin juba mainitud sai, siis tegemist ei ole PowerCommanderi sarnaste seadmetega. PC reguleerib kütust kuid need seadmed muudavad süüdet.
Kokkuvõttes EFI boxidest pole siin juttugi olnud :D

Muide Dragbike.ee on alates Märtsikuust Healtech toodete ametlik edasimüüja Eestis ja selle X-Tre karbi saaksid minu käest 1390 kr.-ga, ehk kõige odavamalt ilmselt kogu maailmast. Sinu antud lingil Inglise eBay's on hinnaks 1730 kr. Tänaseks on kogu Healtech-i tootevalik ka meie kodulehel olemas.

Kuna kõige parem seade EFI reguleerimiseks mootorratastel ja ATV'del on minu arvates DynoJet PowerCommander, siis sellest ka järgnev jutt:

PowerCommander on sissepritse häälestusmoodul, mis paigutatakse sisuliselt aju ning pritsungsüsteemi vahele. Kuna PowerCommander kasutab ratta originaalpistikuid, siis mingisuguseid muudatusi originaaljuhtmestikus ei ole vaja. Lõviosa ratastele on Power Commander paigaldatav vähem kui 15 minutiga.

PowerCommander muudab "kütusekaarti" ning mõningatel juhtudel ka süüte ajastust. Läbi Powerkommanderi on võimalik ka käikude "shiftimine". PowerCommanderga on võimalik pritsungsüsteem häälestada praktiliselt täiusliku täpsuseni mis võimaldab mootorist kõik tema potensiaal välja pigistada. Samas ei ole vaja muretseda, et midagi muudetakse pöördumatult - kõik "ajus" sisalduv säilub algsel kujul, sest muutused tehakse ainult PowerCommanderi siseselt. Viimase eemaldamise järel, hakkab toitesüsteem uuesti kasutama, tootjatehasest väljastatud häälestust.

DRAGBIKE.ee pakub ka PowerCommanderi häälestusteenust, mille vastu saavad väga vähesed dünopingid maailmas. Lähim sarnase tulemustäpsusega lahendus on tuuletunneliga varustatud dünopingis, mis asub Saksamaal. Dragbike.ee kasutab lambda anduriga varustatud häälestussüsteemi, millega on võimalik kütusesegu mõõta reaalsetes tingimustes sõites(ringrajal näiteks). Sellega tagatakse loodava "kütusekaardi" täpsus ning stabiilsus erinevatel kiirustel. Tavapärased dünopingid ei suuda imiteerida reaalse sõidu ajal tekkivaid õhuvoolusi ega turbulentsi mõjust tulenevat hõrendust väljalaskele, mis kokkuvõttes mõjutavad kaasaegsete tsiklite küttesegu väga olulisel määral. Loe lähemalt: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=13&item=163

Õige ning stabiilne küttesegu ei ole pelgalt võidusõitjate. Õige ning stabiilne küttesegu tagab mootori võimsuse stabiilse jaotuse ning mootori väiksema kulumise. Õige häälestuse puhul märkad, et küttekulu on oluliselt vähenenud.


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 15:44
Postitas oldmaniac
Nigga kirjutas:

Muide Dragbike.ee on alates Märtsikuust Healtech toodete ametlik edasimüüja Eestis ja selle X-Tre karbi saaksid minu käest 1390 kr.-ga, ehk kõige odavamalt ilmselt kogu maailmast.

Veebilehel ja mujal veebis on küll olemas ilus müügijutt, aga kas on ehk olemas keegi kohalik, kes teab oma kogemustest rääkida?

Veel. Müügijutus on kirjas, et see vidin eemaldab lõppkiiruse piirangu 1000cc ja suurematel ratastel (299+ kmh). Kuidas see välja näeb ehk kas siis hakkab spidomeeter näitama numbreid 3xx vormis senise kuni 2xx asemel?

Väidetavasti on kõik stock rattad mingil moel piiratud a'la vaid 5. käigu puhul töötab mootor kogu võimsusega. Ülejäänud ajast tegeleb stock ECU mootori taltsutamisega. On olemas mingi häkk, mille abil öeldakse ajule, et kogu aeg on 5. käik ja sellega saab piirangutest lahti. Kas X-Tre ka selles osas mingit muudatust tekitab?


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 17:02
Postitas Nigga

Tegemist ei ole mingi müügijutuga vaid reaalsusega. Kohalik olen mina, kes teab rääkida ja kindlasti ka kliendid kes on GIPro'sid dragbike.ee'st soetanud. Kuna dragbike.ee on nüüd Healtech toodete ametlik edasimüüja, siis võid eeldada, et tegu on kvaliteetsete ja kasulike toodetega. Vastasel korral ei hakkaks ma neid dragbike'i müüki panema ja veelvähem tootjaga edasimüüja lepingut sõlmima.
Lõppkiirusest niipalju, et konkreetselt on ju kirjas, et eemaldab lõppkiiruse piirangu 299 km/h mitte ei lisa spidomeetrile numbreid. Kõik stock rattad ei ole piiratud. Tegemist on põhiliselt Kawasaki, Suzuki mudelitega millel taoline piirang peal on ja milledele X-TRE kõige rohkem efektiivsust annavad. Olenevalt ratta mudelist töötab 4. või 5. käik täie võimsusega. X-TRE puhul saab valida 4.,5., või 6. käigu asendi. X-TRE'ga säilib tehase käigunäidik (uuematel ratastel) ning vabakäiguasendis lülib seade ennast välja ja mootor töötab ühtlaselt. Teised TRE'd töötavad kogu aeg ja põhjustavad vabakäiguasendis pöörete kõikumise ja kehva tühikäigu. Igatahes kogu see jutt on täpselt sama moodi kirja pandud drgabike.ee lehele.


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 17:10
Postitas jakim

Olen oma K1 600 GSXR-ile TRE paigaldanud. Tegemist sellisega, mis hoiab aju jaoks käigu signaali 5nda käigu tasemel ja vabakäigu korral hoiab signaali ikkagi õigel vabakäigu nivool .
Põhiliseks asja plussiks on see, et kuna esimese kolme käiguga on süüde nüüd ikkagi õige on käikude alla vahetamine tunduvalt lõbusam. Väände suurenemine on ka ehk tuntav. See kui palju raha sellise karbi peale kulutada on ise küsimus. Kui füüsikast-elektroonikast selge kuidas töötab transistor ja kuidas takisti võib natuke odavalt hakkama saada.


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 26 Mär 2010, 22:34
Postitas korke

500 pöörde kaupa seadistada on täiesti piisav aga power commanderil ei saa näiteks muuta pihustamise nurka ehk siis hetk millal ta pihustab. Suurim puudu jääk aga see on ka mõni 0,xx hp kõigest rinka tsiklil, eriti hakkan selle järgi puudust tundma kui on kangem nukk vahel ja tsikkel oli originaalis mingi suvaline f klassi matka nässakas nagu hayabusa :)
Ignition modul on minu silmis täis saast. Ei ole mul nendega lihtsalt vedanud. lisaks süütenurka ta muudab REAALSELT 2,5 kraadi. Millest jääb liiga väheks kui mootoris on miskit tehtud või läinud mõne kangema kütuse peale. Power commander 3 ei saa iga eraldi käigukohta määrata kütuse hulka aga ega see ka pole nii väga oluline asi. power commander on veits uimane elukas ka.

Racing ecu pluss on jah see ,et saab rohkem asju muuta ning oma vahel asju siduda ning hunnik lisa funktsioone ühes karbikeses. Rinka tsiklile paneks ikka power commanderi kui riiulis vedelemas sest sellega saab olulised asjad ära muuta :)

Karupoeg puhh kirjutas:
korke kirjutas:

10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abil :roll: Ikka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad :) Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.

makuke kirjutas:

Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.

Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 27 Mär 2010, 00:57
Postitas tramm66

Et kui haamriga vastu näppu lööd siis on haamer saast :mrgreen:


Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Postitatud: 27 Mär 2010, 09:37
Postitas sepp

mul töötab pc3 ja syytemoodul juba 2,5a laitmatult
Korke Sinu loogika järgi.. busa ka ju täielik saast.. vaata kuidas ta sõitsis Sul eelmine hooaeg :mrgreen: