Tõmmits Suzuki DR650-le
Õhtust kodanikud!
On Teil pakkuda varianti selle eemaldamiseks?
Või on kellelgi laenuks pakkuda tõmmitsat? Mingit special tool'i.
Keere on M50x1
Free Photo Album with Pixa.us
Õhtust kodanikud!
On Teil pakkuda varianti selle eemaldamiseks?
Või on kellelgi laenuks pakkuda tõmmitsat? Mingit special tool'i.
Keere on M50x1
Free Photo Album with Pixa.us
Lase treida!
Oli mul kunagi Freewind ja sellele tehtud hooratta tõmmits. Ratta müüsin maha, tõmmits läks kaasa. KUSKIL peaks ta nüüd olema! (Freewindil sama mootor mis uuema aastakäigu DR650-l)
Ilmselt lähebki treimiseks. Rääkisin ühe sõbraga, kes on metallitöö peale mihkel, ütles, et ei ole probleemi, vaja lihtsalt moto tema juurde tarida.
Kui LS650 Savagel sama keermega, siis mul see olemas. Sai samuti treialil lastud teha.
Romka: kirjutas:Kui LS650 Savagel sama keermega, siis mul see olemas. Sai samuti treialil lastud teha.
Saad Sa keerme ära mõõta? Tartu kanti kah satud vahest? Või on Sul keegi, kes käib Tartu?
Mul on olemas küll kuid ma hiiumaal. Aga kui on tõsine huvi siis... ilmselt tulen kah motoerootikale.
Ja kui tahad nt raamlaagreid vahetada, siis rootori all on veel üks spets mutter mis hoiab tasakaalustusvõlli hammakat kinni.
ps. mis viga muidu?
grahv kirjutas:ps. mis viga muidu?
Kolmas käik. Käik lülitub sisse/välja normaalselt aga kõriseb/ragiseb sõites.
Loff kirjutas:Kolmas käik. Käik lülitub sisse/välja normaalselt aga kõriseb/ragiseb sõites.
Oot aga siis pääsed rootorit maha võtmata - vänt jääb vasaku karteripoole külge ja rootori all polte pole
On ainult 2tk ülaserva all. Nujah kui just see starterit hoidev vahetükk ette ei jää - ei mäleta enam nii detailselt. Igatahes kui need 2 polti kätte saad, siis saad niisama... Ma lammutasin kõik laiali kuna raamlaagrid läksid vahetusse. Kui huvi siis paar pilti minu omast: http://www.etk.hiiumaa.ee/dr650/
Ja kindlasti kontrolli nukaketi olukorda - liigselt veninud kett närib kolvi jahutuse düüsi pooleks, mis omakorda vähendab niigi olematut õlirõhku, mis omakorda põhjustab nukkvõlli puki liugpindade hävimise, mis enamasti tähendab sildripea vahetust... ja milletõttu ebays müüaksegi neid mootoreid ilma peadeta
ps: mul üks käigukasti sisu vedeleb - P-s on nuudid, millel ketitähik istub...
EDIT: Ahjaa veel - kui juba rootori maha võtad, siis kontrolli üle ka starteri vabajooksu sidur - kui need väiksed jullad on märgatavalt kulunud, siis saab nad teistpidi panna. Muidu hiljem võib käivitamine ajal starteri sidur üle libisema hakata.
Loff kirjutas:Kolmas käik. Käik lülitub sisse/välja normaalselt aga kõriseb/ragiseb sõites.
Olen ka ühe DR käigukasti lammutanud, millel kolmanda käigu hammaka tööpinnad ära "ussitanud" olid. Selleks, et sellele rattale ligi saada, läks pressi vaja. Mingi teine ratas istus võlli peal kõva pinguga ees. See oli see uuemat sorti mootoriga DR.
grahv kirjutas:On ainult 2tk ülaserva all.
Siiski - kolmas on esimese tasakaalustusvõlli hammaka all...
Mis aasta masin - minu 93 on tasakaalustusvõlli hammakad leevenditega.
grahv kirjutas:grahv kirjutas:On ainult 2tk ülaserva all.
Siiski - kolmas on esimese tasakaalustusvõlli hammaka all...
Mis aasta masin - minu 93 on tasakaalustusvõlli hammakad leevenditega.
Selle 3. poldi leidsin ise kah üles ja et seda lahti saada on vaja ikka veel lammutada.
Tere!
Tundub, et leidsin enda murele õige teema.
Rattaks Suzuki ls650 savage, 1998. Tahaks rootorit rattalt maha saada aga õige tööriist puudu.
Igasugune Tööriistamarketi jms tõmmits on ebaõnnestunud ning kisub viltu. Siiani olen M50 mutri rootorile peale keeranud ja käppadega selle tagant. Ei mitte...
On keegi sellise tööriista endale juhuslikult valmis teinud ja soovib laenata? Hinna nimetab laenaja ise.
Ps palun.