Suzuki rm85L
ll
ll
Sinu masinal peaks olema ju kickstarter? Ühes Vloggeri videos tehti nii, et kallutati masinat ühele ja teisele poole ja siis prooviti jalga käima lüüa. Kahjuks ei leia seda videot hetkel üles (Vlogger oli muidu Svengalie )
kickstarter mul on küll jah
aga tsikkel nagu tasapisi suri välja vees , ma ise mõtlen ega küünal pole läbi , või kaane alt midagi võssa
No ma arvan pigem, et kuskilt tuli vesi sisse või midagi sellist ja siis nüüd vaja sul kuidagi see kickstarteriga käima saada. Muide, ma seda videot ikka veel ei leidnud.
1.Kruti küünal maha pane piibu otsa tagasi ja vastu mootorit või raami ja anna vänta, säde olemas, hea, siis süütesüsteemi viga ei ole(proovi teiste küünaldega ka). Löö veel ringi ja Kui mingit kolinat sees pole siis lükka õues natuke käik sees ringi masinat, kui kõlab paljulubav pane uus küünal või pane vana toimima gaasipliidil leegi kohal küünla elektroodi kuumutades, kuniks täiesti puhtaks on põlenud ja lase maha jahtuda küünlal ja kruti peale ja lükka tööle. Kui kolin on sees, siis tuleb hakata mootorit lahkama ja siis võib edasist nõu anda. Tõenäoliselt tõmbas vee mootorisse, ja siis lämbub vaikselt ära masin, tõmbab küünla märjaks ja enam ei pruugi käivituda, ma näiteks jõudsin ligi 200m sõita soo peal, õhtuämaras , enne kui vee mootorisse tõmbas ja ma olin sunnitud aparaadi käekõrval läbi paksu muda tagasi vedama.
kui vesi ulatus käiguvahetushoovani siis ilmselt pääses vesi süütekambrisse,et keera kaan maha ja leiad äkki sealt liitri vett.või andsid porilombis kõvasti gaasi ja viskas õhufiltri kopsikusse vett ja mattis filtri ära?!
süütes polnud küll mingit vett , aga gaasi sai küll korralikult antud
Tee karpa puhtaks ja pese/õlita filter ära
asi on tegelikult väga lihtne, tsiklil oli tüüse vale annab bentsu liiga palju peale ja ujutab üle masina võtsin küünla maha vaatasin mootor bensiini tis siis võtsin paagi maha ja loksutasin tsiklid ja kuulsin et midagi loksub siis võtsin sumpa maha ja kallasin liiter bensiini välja lasin õhuga puhtaks veel sumpa ja panin külge tagasi siis võtsin küünla maha ja lasin küünla august õhku siisse kompressoriga ja lõin kickstarterit mootori kuivaks uus küünal sisse ja masin töötas nigu kellamäng. Alguses oli natukene probleemi et lõi küünla uuesti labi aga asi oli selles et mootor ei jõudnud nii kiiresti soojaks minna ja panin radika ettte teipi ja masin on nagu uus töötab nigu ... mai tea mis
kaarel0 kirjutas:...tsiklil oli tüüse vale
Mis asi on tüüse?
kaarel0 kirjutas:asi on tegelikult väga lihtne, tsiklil oli tüüse vale annab bentsu liiga palju peale ja ujutab üle masina võtsin küünla maha vaatasin mootor bensiini tis siis võtsin paagi maha ja loksutasin tsiklid ja kuulsin et midagi loksub siis võtsin sumpa maha ja kallasin liiter bensiini välja lasin õhuga puhtaks veel sumpa ja panin külge tagasi siis võtsin küünla maha ja lasin küünla august õhku siisse kompressoriga ja lõin kickstarterit mootori kuivaks uus küünal sisse ja masin töötas nigu kellamäng. Alguses oli natukene probleemi et lõi küünla uuesti labi aga asi oli selles et mootor ei jõudnud nii kiiresti soojaks minna ja panin radika ettte teipi ja masin on nagu uus töötab nigu ... mai tea mis
Kindel et tuli ikka terve liiter bensiini sumpast välja?
IZH kirjutas:kaarel0 kirjutas:asi on tegelikult väga lihtne, tsiklil oli tüüse vale annab bentsu liiga palju peale ja ujutab üle masina võtsin küünla maha vaatasin mootor bensiini tis siis võtsin paagi maha ja loksutasin tsiklid ja kuulsin et midagi loksub siis võtsin sumpa maha ja kallasin liiter bensiini välja lasin õhuga puhtaks veel sumpa ja panin külge tagasi siis võtsin küünla maha ja lasin küünla august õhku siisse kompressoriga ja lõin kickstarterit mootori kuivaks uus küünal sisse ja masin töötas nigu kellamäng. Alguses oli natukene probleemi et lõi küünla uuesti labi aga asi oli selles et mootor ei jõudnud nii kiiresti soojaks minna ja panin radika ettte teipi ja masin on nagu uus töötab nigu ... mai tea mis
Kindel et tuli ikka terve liiter
bensiini sumpast välja?
põhimõtelislt küll vast oli natukene alla aga enam vähem küll
Vidget kirjutas:kaarel0 kirjutas:...tsiklil oli tüüse vale
Mis asi on tüüse?
düüse on karpas
kaarel0 kirjutas:Vidget kirjutas:kaarel0 kirjutas:...tsiklil oli tüüse vale
Mis asi on tüüse?
düüse on karpas
ja düüse on veel erineva suurusega krossikatel mida pead teatud ilmastikule vahetama ja on ka teatud ilmastikule ka küünlaid
Kõige lihtsam oleks olnud ikka nii, et üks imeb sumpast ja teine annab vänta, küll siis oleks igasuguse tüüsega käima läind. Mina pakuks välja, et viga oli suht tavaline krossikate puhul - kompressioon keris ümber väntvõlli.
viga on neil et madalatel pööretel ei põleta seda bensiini ja õli niipalju ära kui vaja ja lihtsalt läheb küünal läbi aga selle vältimiseks tuleb lihtaslt panna kas suurem või väiksem düüs mis laseb masinale vähem kütust peale sellise ilmaga aga suvel on muidugi vaja suuremad düüsi kui juba sõidad krossirada ja punn on põhjas (et ta saaks rohkem kütust peale kui talevel) ja seda saab väga lihtsalt aru kui on vaja suuremad või väiksemad düüsed küi ikka masin jääb nälga siis tuleb ikka suurem peale panna ja kui ujutab üle ja ei jõua kütust ja õli ära põletada siis on vaja ikka väiksem panna
asi oli selles et masin jäi kinni pöörded läksid madalaks aga karpa andis kütust rohkem peale kui vaja ja mootor ei jõudnud seda enam vastu võta ja küünal läks märajaks ja hakkas üle lööma
aga seda ma küll ei tea kuidas sinna sumpase niipalju bensiini sai, aga noh kui ikka nädalotsa masinad lööd ja lööd ja kraan lahti ja löömiseajal veel gassi annad siiis pole ka ime et kuhu se bensiin läheb (läbi mootori sumpasse):d
õhufilter puhas ja kuiv??
kaarel0 kirjutas:viga on neil et madalatel pööretel ei põleta seda bensiini ja õli niipalju ära kui vaja ja lihtsalt läheb küünal läbi aga selle vältimiseks tuleb lihtaslt panna kas suurem või väiksem düüs mis laseb masinale vähem kütust peale sellise ilmaga aga suvel on muidugi vaja suuremad düüsi kui juba sõidad krossirada ja punn on põhjas (et ta saaks rohkem kütust peale kui talevel) ja seda saab väga lihtsalt aru kui on vaja suuremad või väiksemad düüsed küi ikka masin jääb nälga siis tuleb ikka suurem peale panna ja kui ujutab üle ja ei jõua kütust ja õli ära põletada siis on vaja ikka väiksem panna
asi oli selles et masin jäi kinni pöörded läksid madalaks aga karpa andis kütust rohkem peale kui vaja ja mootor ei jõudnud seda enam vastu võta ja küünal läks märajaks ja hakkas üle lööma
oi-oi-oi
2stroketaliban kirjutas:
õhufilter puhas ja kuiv??
jah
mx77 kirjutas:kaarel0 kirjutas:viga on neil et madalatel pööretel ei põleta seda bensiini ja õli niipalju ära kui vaja ja lihtsalt läheb küünal läbi aga selle vältimiseks tuleb lihtaslt panna kas suurem või väiksem düüs mis laseb masinale vähem kütust peale sellise ilmaga aga suvel on muidugi vaja suuremad düüsi kui juba sõidad krossirada ja punn on põhjas (et ta saaks rohkem kütust peale kui talevel) ja seda saab väga lihtsalt aru kui on vaja suuremad või väiksemad düüsed küi ikka masin jääb nälga siis tuleb ikka suurem peale panna ja kui ujutab üle ja ei jõua kütust ja õli ära põletada siis on vaja ikka väiksem panna
asi oli selles et masin jäi kinni pöörded läksid madalaks aga karpa andis kütust rohkem peale kui vaja ja mootor ei jõudnud seda enam vastu võta ja küünal läks märajaks ja hakkas üle lööma
oi-oi-oi
päris juba juu
ma tahtsin öelda, et ära enam düüsidest kirjuta.
mx77 kirjutas:ma tahtsin öelda, et ära enam düüsidest kirjuta.
aa vabandan ei pannud tähele tänan et märkasite kontrollin järgmine kord