1. leht 2-st
Honda CBR 929RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 24 Nov 2009, 11:23
Postitas randos
Olen pea kaks hooaega omanud 900cc-st Honda CBR´i, mõtlesin nüüd et paneks ka siia üles. Midagi erilist see endas ei peida, täiesti tavaline 2001a mudel. Erinevust vast niipalju, et vahetatud on väljalase, asemele on tekkinud Titanium pütt, carbonist tagumine porilaud ja carbon peeglid, mis esialgu harjumatult väiksed tundusid ning paagiall pesitseb ka pestav sport õhuflter. Suunatuled on asendatud väiksemate ja led lahenduse vastu. Läbisõit rattal natuke üle 40 tuhande km, sellest minu all umbes 10 tuhat. Selle ajajooksul on vahetamist leidnud paar jooksu rehve ja veokett ning loomulikult ka õli koos filtriga. Tasapisi tuleks mõtlema hakata ka piduriklotside uuendamise peale.
Mõni pilt ka jutu ilmestamiseks:





Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 30 Juun 2010, 07:51
Postitas Ercki
Njaa kunagi 2007 ma selle Tartu motodepoost ostsin, sa siis vähemalt 4. omanik juba. Hea on näha oma kunagist ratast ühes tükis ja tervena.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 30 Juun 2010, 13:07
Postitas randos
Tartust see ratas minuni jõudis, siis oli see veel liisingu oma ja see kellelt sain ei olnud omakorda ka liisingu järgi kasutaja. Nii et täitsa võimalik, et mina neljas, minu käes ratas 2008a sügis. Terve ja ühestükis tõesti, kukutud ei ole ja vastu pidanud samuti hästi. Küll see kevad ilmnes laadimisega probleem, nagu ikka hondadel.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 21 Veebr 2011, 18:52
Postitas randos
Pingeregulaatori pistik korralik ja puhas, see sai kohe üle vaadatud. Väike kahtlus on jäänud generaatorile, kuna lähituli madalatel pööretel tuhmub ja pöörete tõustes hakkab eredamalt põlema. Ja kui ilma tuledeta sõita siis laadimine toimib, sama ka lähitulega aga nii kui täistuled lülitada, siis kaob laadimine ära. Selleks et uuesti laadima hakkaks, tuleb mootor seisata ja uuesti käivitada ning kasutada ainult lähituld.
Eks see selline ebanormaalne nähtus on.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 21 Veebr 2011, 19:09
Postitas Storm
Generaatori faasid oled ära mõõtnud voltmeetriga? Pinge peab olema kuskil 45V
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 21 Veebr 2011, 20:55
Postitas KIBU
tere
fireblade tüüpviga peaks olema pingeregulaator. minu omal (vähe vanem oli) jamas kah päris pikalt laadimisega kuni lõpuks läks perse all sõidu ajal kärsama ja suitses kui põrguline
. ikka päris mitu head sadat kilomeetrit sai niimoodi viletsa laadimisega sõidetud ja saba andis pool kilti enne garaasi nii et suitsu lipp taga vedas välja. honda on hea ratas
.kah algul lähitulega sai sõita ja siis ilma tuledeta ja mõned korrad pidi käima jooksma no ja siis läks põlema. peale vahetust oli kõik ok.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 21 Veebr 2011, 23:19
Postitas randos
Ma sedasi ainult pooltuledega sõitsin terve möödunud hooaja, so umb 7000km. Õnneks põlema polema ei läinud, kuid kuumaks siiski. Eks kui esimesed kevadsoojad käes, siis saab need voolud üle mõõta, ratas külmas garaažis ja ei taha teda käima vägistada, las puhkab.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 24 Veebr 2011, 10:37
Postitas randos
AndrusB kirjutas:Kui pinge regulaator on ilma ribideta (epoksiidi valatud plönn) siis suure tõenäosusega on OSA veast seal.
Pingeregulaator on ribidega.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 24 Veebr 2011, 10:56
Postitas CB500
AndrusB kirjutas:
Geneka võid alustuseks rahule jätta.
Mu Hornetil just genekas läbi kärssaski. Õnneks saabus grande finale töökohas, ei pidanud "laibavedu" korraldama. 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 27 Veebr 2011, 18:16
Postitas randos
Käin kevadel testeriga üle, et ei peaks külmaga käivitama hakkama. Eks annan siis tulemustest teada. 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 09 Apr 2011, 18:58
Postitas randos
Tere kevad! 
Täna tegin rattale õlivahetuse (Liqui-Moly 10W60) ja seoses sellega ka esimese käivituse. Käima läks kohe hoobilt, nagu oleks eile sõitmast tulnud. Töötas ilusti ühtlaselt. Mis oli aga viga, oli see, et laadimine täielikult kadunud. Käima panin tühja akuga, autolt täkujuhtmetega voolu võttes. Ja nii kui täkujuhtme eemaldasin, suri kohe välja. Ja nii päris mitu korda. Lõpuks jäi siiski käima. Testriga pole veel ligi läinud. Aga ilmselgelt ennem viga ei tuvasta, kui kättpidi kallale ei lähe. 



Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 09 Apr 2011, 22:35
Postitas Stern
No siis geneka staator tõenäoliselt läbi. Sama asi oli endal. Kui pistiku lahti ühendad staatoril ja massi mähise vahel ühendust näitab asi selge.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 15 Mai 2011, 17:56
Postitas randos
Kuna laadimise jamad aina süvenesid, nimelt enam ei laadinud ka lähituledega ja ööpäevaga laadis aku ka ennast tühjaks, siis sai täna pingeregulaator maha võetud. Eelnevalt olin kahtlustanud selle viga, kuid kuna väliselt midagi aru saada ei olnud, siis ei võinud kindel olla. Nüüd aga oli pilt selline:

Nüüd on see kindel, et tarvis läheb uut regulaatorit. Sealt, kus need praod on, hakkasin noaga urgitsema. Pudenes nagu tuhana välja umbes 1 kuupsentimeetrisena ning nähtavale ilmus üks juhtmeots. Ülejäänud osa oli kivikõva.
Tervikuna näeb see välja siis selline:

Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 27 Mär 2012, 16:47
Postitas randos
Mõeldes saabuvale hooajale:

Kuna eelmine aasta jäi laadimisprobleemide tõttu vahele, siis see aasta katsuks ikka tänavatele naasta.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 27 Mär 2012, 17:51
Postitas discgolfar
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 27 Mär 2012, 17:53
Postitas Kri§to
Ma arvan, et see selline mobiilne garaazh kuhu naise eest peitu pugeda- ning kuna ka koguaeg liikvel ei saa pikanäpumehed küüsi taha:) 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 23 Apr 2012, 14:29
Postitas randos
Peale väikest remonti sai taas kilomeetreid mõõdetud. Aastase vahe järel (viimatine sõit mai 2011) tundusid need esimesed 100km ikka eriti head! 
Ja loomulikult sai ka õli vahetatud (Liqui Moly), kuigi n.ö see vana õli oli max 600km sõitnud. Järge ootavad veel jahutusvedelik ja pidurivedelik.


Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 23 Apr 2012, 14:43
Postitas Kri§to
mis selle laadimisprobleemi põhjustajaks oli ka? Ehk kellelegi kulub info marjaks ära.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 23 Apr 2012, 14:56
Postitas randos
Välja vahetati läbi põlenud pingeregulaator, mitte korras aku, suunatulede relee, mähiti generaator ja korrastati juhtmestikku.
Täpsemema töökirjelduse saab AndrusB anda. 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 21 Mai 2012, 16:06
Postitas randos
Ega peale esimesi prooviringe ei olegi rohkem sõita saanud, no lihtsalt ei ole aega olnud. Aga vähemalt täna sain niipalju tehtud, et lõpuks sai vahetud ammu valmis varutud jahutusvedelik ja pidurivedelik.
Töödekäik:

Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 21 Mai 2012, 21:02
Postitas mototydruk
Ootan Rando, mis sügisex kõik ära tehtud 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 21 Mai 2012, 21:35
Postitas randos
Loodan, et sügiseks saab kogutud mõõtmatul arvul kilomeetrei, mille kogumisega saab nüüd juunist algust teha. 
Ja jooksvalt muidugi tehnikat korras hoida.
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 01 Juul 2012, 10:10
Postitas randos
Üks suvine väljasõit.

Aga mis vahepeal.
Sisustasin ükspäev oma vaba aja esimeste pidurite sadulatele. Võtsin need küljest, kruvisin lahti täiesti algosadeks ja puhastasin kolvid korralikult ära. Mõlemal sadulal ei liikunud alumised väiksemad kolvid korralikult. Tulemuseks oli peaaegu olematuks kadunud vibra lenksus, mis tekkis järsul või jõulisel hoo maha pidurdamisel.
Sõidumugavust lisandus ikka korralikult ja on tunda ka üldist pidurite efektiivsuse kasvu. 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 05 Juul 2012, 22:17
Postitas Commix
randos kirjutas:
Sisustasin ükspäev oma vaba aja esimeste pidurite sadulatele. Võtsin need küljest, kruvisin lahti täiesti algosadeks ja puhastasin kolvid korralikult ära. Mõlemal sadulal ei liikunud alumised väiksemad kolvid korralikult. Tulemuseks oli peaaegu olematuks kadunud vibra lenksus, mis tekkis järsul või jõulisel hoo maha pidurdamisel.
Sõidumugavust lisandus ikka korralikult ja on tunda ka üldist pidurite efektiivsuse kasvu. 
Ma mõtlesingi mille pärast mul see vibra lenksus pidurdamisel, peab ka ära puhastada
. Piduriklotsid olid erinevalt kulunud? (alt vähem kulunud)
PS: Maru huvitavad peeglid, näeb paremini nendest?
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 05 Juul 2012, 22:48
Postitas randos
Sellise pilguga ei vaadanud, et kas on üks ots peenem, küll aga olid sisemised klotsid õhemaks kulunud kui välimised. Kettal olid ka kulumis jäljed erinevad. Alguses pidasin juba vibra tekitajaks kõveraid kettaid, kuid hea et igaks petteks esmalt ikka sadulad ära puhastasin, mitte kohe uusi kalleid juppe ostma ei hakanud.
Peeglitest nii palju, et need õigest carbonist, aga oma olemuselt nii väikesed, et seljataha nägemine kõigeparem ei ole. Maanteel saab hästi hakkama, aga linnavahel on vahest kasulikum pea üle õla keerata, kuna nö "pime nurk" on üsna suur. Aga eks ilu nõuabki ohvreid! 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 30 Aug 2012, 09:46
Postitas randos
Hooaegade vahetumine! 




(Vajutades pildile avaneb täiesulatuses)
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 14 Okt 2012, 22:01
Postitas randos
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 18 Mär 2013, 08:54
Postitas randos
Õhus on tunda kevadet! 



(Vajutades pildile avaneb täiesulatuses)
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 02 Mai 2013, 20:06
Postitas randos
Kergelt kevadiste hooldustega algust tehtud, ketid, asjad korralikult puhtaks pestud, õhufilter pestud, nädalavahetusel uus õli sisse (Liqui Moly 10W50) ja sumpsi ka uus vill. Velgedele ka uued punased triibud (reflektor) peale, väheke värskemat välimust:

Kevad võib tulla 
Re: Honda CBR 900RR FireBlade 2001a randos
Postitatud: 10 Mai 2013, 08:56
Postitas randos
Esimene tiir on tehtud, kevad tasus ootamist! 
