1. leht 1-st

Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 18 Nov 2009, 23:49
Postitas Magimees

Tervist, otsisin foorumist igasugu teemasi, kuid ammendavat vastust niisugusele küsimusele kahjuks ei leidnudki. Seega küsimus on lihtne, mis kemikaali kasutades oleks võimalik 2 taktilise ratta leegitoru ehk "põis" süsiniku kihist võimalikult puhtaks saada? Inglise keelsetel saitidel soovitati "põie" üks otsadest kinni panna (veinikorgi abil) ja siis brake cleanerit täis valada, kuid ei oska kommenteerida, kui hästi see töötama peaks. Samas oleks väga positiivne kui keegi teadjamatest saaks mõnda muud kemikaali välja pakkuda, mis oleks võimeline sama töö ära tegema ja leegitoru ei kahjustaks.

Edu,
Magi :bsmile:


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 00:10
Postitas Prii

Olen puhastanud kuumaõhupuhuriga. Ja kuuma tuleb anda kõvasti. Nii et leegi sisse võtab. Kusagil netis oli selle kuumaõhupuhuriga põletamise kohta isegi IZi summuti baasil näide. Pärast peab mudugi üle värvima resonaatori.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 05:07
Postitas kurikristjan

Mina kuumaõhupuhuriga resoka tagumist otsa kuumaks ei saanud ja lõin käega sellele puhurile. Tuli gaasileegiga asi kuumaks ajada, siis sai puhtaks.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 07:19
Postitas Magimees

See kuumaõhupuhuri idee on varemgi mõtesse tulnud, kuid panin alles paar päeva tagasi resonaatorile (tänud meeldetuletuse eest) uue värvikihi peale. Ei sooviks ka resokat katva tsingi- ja pulbervärvikihte ära põletada, kui võimalik muidugi. Seda gaasileegivarjanti pole proovinud, kuid vahendid puuduvad ja toimib vist sama surmavat resokat katvale kihtidele.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 11:49
Postitas Rein

Piduri puhastus aerosool on vinge asi. Puhastasin sellega kodus ka katla diiselpõleti otsa ära. Pigi sulas hetkega.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 14:03
Postitas andrias
Rein kirjutas:

Piduri puhastus aerosool on vinge asi. Puhastasin sellega kodus ka katla diiselpõleti otsa ära. Pigi sulas hetkega.

Veelgi "vingem" asi on carb cleaner(karburaatoripuhastus). Kuid selle tööpiirkonda ei tohiks sattuda mõningaid plaste ja kummidetaile :mrgreen:


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 14:36
Postitas riksx
Rein kirjutas:

Piduri puhastus aerosool on vinge asi. Puhastasin sellega kodus ka katla diiselpõleti otsa ära. Pigi sulas hetkega.

Peaks seda ka katsetama


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 15:18
Postitas petz

see aerosool on tõesti väärt keemia, kuid sellele 2 taktilise leegitorule koos põiega võib seda kuluda liitrites, et selle puhtaks saaks leotada. balloon ise aga suht kallis seal sees oleva koguse kohta. lihtsam , odavam ja kindlam viis puhtaks saada vast ikka tulega.
pärast värvimine odavam, kui piduripesu spray-le kuluv raha.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 16:17
Postitas Kasjok

Võin kinnitada, et see meetod ajada seest põlema töötab väga hästi. Suruõhu vooliku paned ühest otsast sisse ja siis pitsiga kuumutad kuni lõpuks enam ei leegitse ega suitse (suitsu tuleb päris kenas koguses enne kui põlema lõheb).


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 16:53
Postitas mella
Magimees kirjutas:

Ei sooviks ka resokat katva tsingi- ja pulbervärvikihte ära põletada, kui võimalik muidugi.

Pulbervärviga värvisid pauna?


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 17:59
Postitas 2stroketaliban

Ei sooviks ka resokat katva tsingi- ja pulbervärvikihte ära põletada, kui võimalik muidugi

Ei ole võimalik kui kuumutada 8)


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 18:56
Postitas Magimees

Pulbervärviga värvisid pauna?

Jah, Resokas on kaetud enamjaolt matt-musta pulbervärviga(enamjaolt, sest leegitoru juurest sulas pulbervärv ära, kuna temp oli liiga kõrge) Peale pulbri ära sulamist, tegin jupi puhtaks ning panin ahjuvärvi peale , eks harjutamine teeb meistriks.

Ei ole võimalik kui kuumutada

Kuna pulber hakkas osaliselt sulama juba mootori tavalise tööreziimi juures, mis ta veel siis peaks tegema kui üritada temperatuuri tõsta ja süsinik seest ära põletada?

Lihtsalt üks mõte. Kui paun (resokas) diisliga ära täita ning ööpäevaks likku jätta, võtab järsku süsiniku maha?


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 19 Nov 2009, 23:39
Postitas koi

Tere.

Mootoripesu kontsentraat (mitte see aerosoolis) leotab seda poolpõlenud õli ja tahma päris hästi. Uhad
kuuma veega läbi ja puhud veel suruõhuga ja saad piisavalt puhtaks.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 21 Nov 2009, 00:08
Postitas Kardinal

Mina olen ajanud seest põlema gaasikeevituse pitsiga ja siis aegajalt tulikuuma vedelat kõntsa välja valanud. Pitsiga ühest otsast tuli sisse ja teine ots varsti põleb vaikselt. Eks ta jah püti ajab õige kuumaks aga kõige kiirem variant. Uskumatult palju võib sääl sees seda sodi olla.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 02 Dets 2009, 09:17
Postitas Tsikkelröövel

Ennevanasti (nt Jawal) puhastati nii tuletorusid kui summutit ennast bensiiniga töötava põletiga (see sinise leegiga, kuhu tuli kõigepealt rõhk sisse pumbata ja mis siis traktori häälega tuld välja ajas). Omal ajal olid (toonasest õlist tulenevalt) sumpad ikka paksu saasta täis, põles puhtaks kõik. Ja vähemalt kroomitud sumpadele sellest kahju küll ei sündinud. Sõelad tuli välja võtta ja eraldi puhtaks põletada.


Re: Kuidas puhastada 2 taktilise leegitoru koos "põiega"

Postitatud: 02 Dets 2009, 10:01
Postitas petz
Tsikkelröövel kirjutas:

Ennevanasti (nt Jawal) puhastati nii tuletorusid kui summutit ennast bensiiniga töötava põletiga (see sinise leegiga, kuhu tuli kõigepealt rõhk sisse pumbata ja mis siis traktori häälega tuld välja ajas). .

seda asja kutsuti sel ajal leeklambiks. ja see toimis igas olukorras, kas siis summuti puhtaks põletamisel või külmunud veetorude lahtisulatamisel, pakasega auto kütusepaagis hangunud diiselkütte ( siis nimetati seda vahel ka naftaks) soojendamiseks jne.