MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Tervitused!

Natuke lennunduse teemat.
Nimelt on ühe motodeltaplaaniga fenomenaalne tõrge. Nimelt bensiini filter läheb umbe ja väga kiirelt ning absoluutselt ette hoiatamatta ja see delta kus ma peal olen on juba 6 korda selle tõttu allakukunud. Kütusepaak on plastikust ja läbi pestud, sodi sees ei ole. Kondentsi tekkimist on ka jälgitud.
Manuaal andis et kütusefilter peab olema 0,15mm võrguga. Sai siis diisilifiltreid kasutatud ja ikka ja jälle sama jama.
Delta mootor on 2 taktiline 2 silindriline ja õli läheb 1:40. Kas on selline võimalus et bensiini sees õli kuidagi ummistab, sulatab filtri kinni? Enda mõistus ütleb et ei tohiks aga siiski. On keegi sellise 2t seguõli ja filtri jamaga kokku puutunud?

Üks foto ka
Pilt

Viimati muutis riksx, 12 Okt 2009, 09:57, muudetud 1 kord kokku.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

riksx kirjutas:

Kas on selline võimalus et bensiini sees õli kuidagi ummistab, sulatab filtri kinni?

See ongi põhjus.

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004

BYKERS
Postitusi: 60
Liitunud: 06 Veebr 2008, 09:48
Tsikkel: Suzuki Bandit
Asukoht: TLN

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas BYKERS »

kasuta murutraktori kütuse filtrit mille sees on ainult võrk mis sodi kinni võtab mitte paber element või midagi muud filtri andmed on (75 micron toote kood on 394358s või teine variant 150 micron mille toote kood on 298090s ) seda saad osta stokeri kauplustest edu lendamises


pulsar
Postitusi: 345
Liitunud: 22 Sept 2004, 15:17
Tsikkel: GSF 1200 N

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas pulsar »

Võib olla peaks vahetama seguõli. Pole küll aimu mis õli sa kasutad , aga mingid kastorka baasil õlid (A747) ei kasutata külmal ajal

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas makuke »

Päris hea teema " ma olen 6 korda juba alla kukkunud XD" kusjuures asi on naljast kaugel... (lol)

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

BYKERS kirjutas:

kasuta murutraktori kütuse filtrit mille sees on ainult võrk mis sodi kinni võtab mitte paber element või midagi muud filtri andmed on (75 micron toote kood on 394358s või teine variant 150 micron mille toote kood on 298090s ) seda saad osta stokeri kauplustest edu lendamises

Aituma.
Lähen kaen perra ja katsetan

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

makuke kirjutas:

Päris hea teema " ma olen 6 korda juba alla kukkunud XD" kusjuures asi on naljast kaugel... (lol)

Maailma tuleb vaatata läbi huumori... Aga jahh asi on väga tõsine. Ütlen, et pole kuigi meeldiv kui mootor õhus seisma jääb. Karjud kõvasti selgel häälel Faaaaaak... ja siis hakkad kibe kiirelt maandumis platsi otsima.

Õnneks on delta selline aparaat mis kannatab seisva mootoriga ilusti maanduda juhul kui leiad ilusa koha, näiteks põld, mitte kartulivaod.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

pulsar kirjutas:

Võib olla peaks vahetama seguõli. Pole küll aimu mis õli sa kasutad , aga mingid kastorka baasil õlid (A747) ei kasutata külmal ajal

See on ka plaanis aga siiani oleme kasutanud Statoili täissünt racing 2t õli.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Äkki peaksid tõesti kasutama kas suurema võrguga filtrit või täiesti filtrist loobuma.
Nagu aru saan on sul ilma kütusepumbata süsteem, ja tõenäoliselt jääb filtri läbilaskevõimest karburaatori toitmiseks väheks ehk?

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas ping »

Kas see kasutatav Statoili täissünt õli on ikka seguõli? Võibolla on dosaatoriga süsteemile ettenähtud.
See tähendab, et moodustab võrgu pinnale nii püsiva kile et bensiin ei suuda seda "puhtaks" pesta.
.
6 korda kukkuda: see pole enam õnnetu juhus vaid treening (w)


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas racerx »

http://www.napaonline.com/MasterPages/N ... +Equipment

ja Castrol TTS 2 stroke. Ehk aitab.

Kui pikk teie maandumisrada võiks ollla, pluss laius ja palju või mida vaja õhkutõusmiseks. Kas mingit Eesti foorumi linki on ?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Üldiselt peaks dosaatoriga süsteemile mõeldud õli vedelam olema. Racing õlid on tavaliselt "premix only" ja paksemad.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

mx77 kirjutas:

Äkki peaksid tõesti kasutama kas suurema võrguga filtrit või täiesti filtrist loobuma.
Nagu aru saan on sul ilma kütusepumbata süsteem, ja tõenäoliselt jääb filtri läbilaskevõimest karburaatori toitmiseks väheks ehk?

Bensiinipump on täiesti olemas aga tegemist on membraanpumbaga mis töötab karteri õhupealt.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

ping kirjutas:

Kas see kasutatav Statoili täissünt õli on ikka seguõli? Võibolla on dosaatoriga süsteemile ettenähtud.
See tähendab, et moodustab võrgu pinnale nii püsiva kile et bensiin ei suuda seda "puhtaks" pesta.
.
6 korda kukkuda: see pole enam õnnetu juhus vaid treening (w)

Pole purki käepärast aga peaks olema seguõli, kuid kurt seda teab äkki on ka dosaatorile mõeldud.

Ega jahh kamikaatse treening on heal tasemel ;) NB! Uute õpilaste registreerimine on alanud :D

Viimati muutis riksx, 12 Okt 2009, 11:12, muudetud 2 korda kokku.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

racerx kirjutas:

http://www.napaonline.com/MasterPages/N ... +Equipment

ja Castrol TTS 2 stroke. Ehk aitab.
Kui pikk teie maandumisrada võiks ollla, pluss laius ja palju või mida vaja õhkutõusmiseks. Kas mingit Eesti foorumi linki on ?

Eks hooaeg hakkab läbi saama kuid hea vaikse ilmaga saab veel lennata.
Mai tea et siin eestis foorumit selle kohta on.

Õhkutõusmiseks sobib tavaline muruplats ja kuskil 50m on piisav rajapikkus, murulaius miski 3m traigi jaoks ja tiivale minigi vähemalt 25m. Muidugi kui tahta siis saab ka 25m pealt õhku. See oleneb kui võimas mootor, mis tiib ja sõitjate arvust. Maandumisega on looda vähe teised, siis oleks tarvis kuskil 100m riba aga taas sõltub kui palju kogemusi on, kui on hea käsi ja ilm soodne, siis piisab täiesti 50m.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

riksx kirjutas:
mx77 kirjutas:

Äkki peaksid tõesti kasutama kas suurema võrguga filtrit või täiesti filtrist loobuma.
Nagu aru saan on sul ilma kütusepumbata süsteem, ja tõenäoliselt jääb filtri läbilaskevõimest karburaatori toitmiseks väheks ehk?

Bensiinipump on täiesti olemas aga tegemist on membraanpumbaga mis töötab karteri õhupealt.

Aga viska siis see filter sealt üldse minema. Kui ikka oled kindel, et tangid korralikku bensiisni segatuna korraliku õliga ja paak on ka igati puhas, siis ei tohiks ju olla probleemi, et karpa umbe läheb. Ei ole veel kuulnud, et mõnel krossirattal, milledel filtreid kunagi ei ole, oleks karpa umbe läinud. Külmaga ehk ainult külmumise probleem, selleks tuleks siis vastavat lisandit juurede panna.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Kaalume seda varianti päris tõsiselt. Õhus on üsna kerge tulema kastepunkt, ehk tetud "sootsatel" tingimustel (õhuniiskus maal + temp vs õhuniiskus õhus + temp) tekib kiiresti kontents. Eks filter püüab selle kinni ja on endal hea jälgida kas tekkis või mitte.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas speedvana »

mida tuulevaiksem seda parem ja nagu juba öeldud äkkvajadusel maandumiskoht :shock:
http://www.propeller.ee/

Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas võll »

riksx kirjutas:

NB! Uute õpilaste registreerimine on alanud :D

Millal? Kus? Mis? Kes? Kas? Kui palju?


Overkilla
Postitusi: 237
Liitunud: 17 Mai 2008, 18:10
Tsikkel: BMW F650CS Scarver
Tänanud: 10 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas Overkilla »

võll kirjutas:
riksx kirjutas:

NB! Uute õpilaste registreerimine on alanud :D

Kus? Mis? Kes? Kas? Kui palju?

Kamikaatse õpilasi niigi piisavalt. Võta oma GSXf pihku ja lase peeneks kuskil õuealal või ühesuunalisel teel vastassuunas, tähtis on võimalikult palju teisi kirstu kaasa võtta. Algul harjutad niisama 200ga kuskil maanteel autode vahel, kui osavamaks saad siis lähed väiksemate teede peale üle.

Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas võll »

Overkilla kirjutas:
võll kirjutas:
riksx kirjutas:

NB! Uute õpilaste registreerimine on alanud :D

Kus? Mis? Kes? Kas? Kui palju?

Kamikaatse õpilasi niigi piisavalt. Võta oma GSXf pihku ja lase peeneks kuskil õuealal või ühesuunalisel teel vastassuunas, tähtis on võimalikult palju teisi kirstu kaasa võtta. Algul harjutad niisama 200ga kuskil maanteel autode vahel, kui osavamaks saad siis lähed väiksemate teede peale üle.

Lp. isand Overkilla (w)

Minu GSXF sai juba aastaid tagasi otsa ning kamikaze manöövrid selle rattaga ei ole kahjuks enam võimalikud. Sellegi poolest tänan teid sellise lõbusa variandi eest. Kui kunagi peaksin uue ratta soetama, siis kindlasti võtan teie soovitused arvesse. Kuna teie tundute olevat asjaga kursis ning teemale tagasi tulles küsiksin uuesti, puhtast sportlikust huvist, Kus? Mis? Kes? Kas? Kui palju?
Palun mind mitte seekord risti lüüa, üles puua või mingil muul moel paika panna.

Tänan positiivselt ellu suhtumise eest :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Õpilaste vastuvõtt käis kamikaazede kohta ;)
Aga kes ka päriselt õppida tahab, siis seda saab Tallinna lähedal teha. Vajalikud tel numbrid saab minu käest.
Ärge muretsega mina Teid õpetama ei hakka, seda teevad omaala parimad ja mis peamine keegi kamikaatze deltaga lennata ka ei saa :P

Ja nüüd ka asjaliku juttu
Deltadel on valdavalt Rotax'i mootorid ja õli mida kasutasime on Statoili GO-Gart racing täissünt õli. Tegemist segu õliga ja pakendil ühtegi vihjet dosaatori kohta polnud.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


lemps80
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Sept 2008, 18:52
Tsikkel: SUZU INTRUDER 1400, Honda VFR

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas lemps80 »

Aga mis see kursus ühele õpilasele umbes maksma võiks minna? Mis summadest selle ala harrastajate juures üldse rääkida võiks :?:
Päris huvitav tegevus igatahes. Kujutan ette, et ilma mootorita allatulemine annab mingi 3x sellise adreka mida tsikliga never ei saagi :D


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas racerx »

Ükspäev uudistest lugesin et Tais tegi üks benjiga ka omale superadreka laksu ja miskil imetabasel viisil katkestas ühenduse enda ja kummi vahel, mistõttu lendas karlumpsti allolevasse lompi !
See deltaplaan ilma mootorita on vast ohutum.

Surfasin nati antud teemal netis ja .... netiinfo põhjal on nupukas panna seesama filter mille soovitasin, läbipaistev bensuvoolik et online jälgimisvõimalus kütusevoolamine paak to karburaator ning jah castrol TTS 2 stroke. Läbipaistva vooliku puhul muidugi tasuks ikkagi ostmisel jälgida, et see oleks kütusevoolik mitte lihtsalt läbipaistev sest osad neist kindlalt pakuvad mingi aja jooksul võimalust kiiret maandumisplatsi otsida.

Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas Tim »

racerx kirjutas:

Ükspäev uudistest lugesin et Tais tegi üks benjiga ka omale superadreka laksu ja miskil imetabasel viisil katkestas ühenduse enda ja kummi vahel, mistõttu lendas karlumpsti allolevasse lompi !
See deltaplaan ilma mootorita on vast ohutum.

Surfasin nati antud teemal netis ja .... netiinfo põhjal on nupukas panna seesama filter mille soovitasin, läbipaistev bensuvoolik et online jälgimisvõimalus kütusevoolamine paak to karburaator ning jah castrol TTS 2 stroke. Läbipaistva vooliku puhul muidugi tasuks ikkagi ostmisel jälgida, et see oleks kütusevoolik mitte lihtsalt läbipaistev sest osad neist kindlalt pakuvad mingi aja jooksul võimalust kiiret maandumisplatsi otsida.

see benjihüpe lausa juutuubis üleval http://www.youtube.com/watch?v=vyfUwg12tFw

huvitav palju seda voolikut üldse näeb kui mootor sõidu ajal seljas?

lemps80 kirjutas:

Aga mis see kursus ühele õpilasele umbes maksma võiks minna? Mis summadest selle ala harrastajate juures üldse rääkida võiks :?:
Päris huvitav tegevus igatahes. Kujutan ette, et ilma mootorita allatulemine annab mingi 3x sellise adreka mida tsikliga never ei saagi :D

eelmisel leheküljel mainitud propeller.ee lehel asjakohane inf olemas, koolitus 8k eek ja kui moootor seisma jääb tuled vaikselt liueldes langevarjuga alla


jawam.
Postitusi: 158
Liitunud: 01 Juun 2009, 17:33

Re: Delta on 6 korda alla kukunud

Lugemata postitus Postitas jawam. »

makuke kirjutas:

Päris hea teema " ma olen 6 korda juba alla kukkunud XD" kusjuures asi on naljast kaugel... (lol)

mu tuttav on aastaid sõitnud samalaadse aparaadiga - alla kukkunud on ta paar korda teistel põhjustel, aga mitte mootori õhus seiskumise tõttu... küsisin tema arvamust ja ta viitas sellele, et (vaakum)kütusepump ei ole mingi rikke tõttu piisava tootlikusega - see võib saada lisaõhku, klapid võivad olla vigased või pumba sees asuv filter umbes... veel võib olla selline asi, et kütusepaak jääb vaakumisse(kui pole õhutusava) ja siis teatud hetkel enam kütust peale ei tule

Viimati muutis jawam., 16 Okt 2009, 11:43, muudetud 2 korda kokku.

kaits42
Postitusi: 23
Liitunud: 09 Apr 2009, 00:05
Tsikkel: R1

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas kaits42 »

ulmehinnad on vist, muidu oleks lahe

btw jah sa ilma filtrita ei proovinud?


19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Selle aasta pungim post! :twisted:

Bakuhatsu! Bosozoku!

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Kolmikkraan käeulatuses ja kaks filtrit oleks kindlapeale minek. Muidugi võid ka sel juhul jämedamad filtrid panna.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Hetkel sõidab üks delta ilma filtrita, niikaua kui jõuame kindlama järelduseni.
Teisele deltale panime filtrid pumba ja karpade vahele ja hetkel toimim ilusti.

Youtubis on palju videosi, üks on selline

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”