uus Honda VFR...
Päris kena. Ei tea millal Catveesi võib müüki ilmuda.
Päris kena. Ei tea millal Catveesi võib müüki ilmuda.
Kui müüki jõuab, siis anname sellest kindlasti teada.
seniks aga http://www.feelvfr.com
Mulle piltide järgi välimus üldse ei meeldi. Eelkõige on esiots tehtud väga massiivse ja raske väljanägemisega, mis ei ole üldse tasakaalus kerge ja õhulise tagaosaga. Esiotsa ja tulede disain on maitse küsimus, kuigi ma olen üldiselt seisukohal, et less is more ehk kui ei ole just mingit erilist valgusviljakuse tõstmise mõtet sees, on kõige kenam esituli ikkagi ümmargune (või kandiline, 80ndate stiilis). Ja sumpa kuulub kah blingi ja striitreissi maailma, selle koletu jurbani vahetaks küll esimesena välja. Aga samas, päriselus näevad kõik asjad teistmoodi välja kui pildi peal.
Aga mootor tuleb kindlasti ülihea ja topeltsiduriga käimakast on kindlasti tähelepanuväärne leidus. Kui suureks saan ja rikkaks hakkan, siis ostan endale küll sellise käimakastiga tsikli .
Esituli on tõesti kole. Silindreid kattev gondel on kah kuidagi igavalt sile, ei yhtegi aukku ega kumerust
Tühja sellest välimusest,tea,kuidas on lood mootori iseloomu ja juhitavusega?Omasin vana 1000VF-i ja see oli m6nusa t6mbega ning üks stabiilsemaid rattaid,millega m6nus pikemaid otsi lasta.
sang kirjutas:...Aga mootor tuleb kindlasti ülihea ja topeltsiduriga käimakast on kindlasti tähelepanuväärne leidus...
Muide, sakslased spekuleerivad, et Hondal plaanis sarnaste lahendustega (mootor, käigukast, kardaan) ka reisienduuro lähiajal välja lasta. Elame-näeme
hannes kirjutas:sang kirjutas:...Aga mootor tuleb kindlasti ülihea ja topeltsiduriga käimakast on kindlasti tähelepanuväärne leidus...
Muide, sakslased spekuleerivad, et Hondal plaanis sarnaste lahendustega (mootor, käigukast, kardaan) ka reisienduuro lähiajal välja lasta. Elame-näeme
Seda ma ootasin ja lootsin, et ehk tuleb ka kunagi korralik kardaaniga matkaenduro Hondalt ja pakub BMW 1200GS-ile konkurentsi.
Minule ei meeldi selle ketiga mäkerdada ja puhastada, järgmise ratta ostan tõenäoliselt kardaaniga.
Ilmselt hinna osas ei ole mingit head üllatust nii selle VFR-i ega spekuleeritava matkaenduro kohapealt.
atmospheric kirjutas:hannes kirjutas:sang kirjutas:...Aga mootor tuleb kindlasti ülihea ja topeltsiduriga käimakast on kindlasti tähelepanuväärne leidus...
Muide, sakslased spekuleerivad, et Hondal plaanis sarnaste lahendustega (mootor, käigukast, kardaan) ka reisienduuro lähiajal välja lasta. Elame-näeme
Seda ma ootasin ja lootsin, et ehk tuleb ka kunagi korralik kardaaniga matkaenduro Hondalt ja pakub BMW 1200GS-ile konkurentsi.
Minule ei meeldi selle ketiga mäkerdada ja puhastada, järgmise ratta ostan tõenäoliselt kardaaniga.
Ilmselt hinna osas ei ole mingit head üllatust nii selle VFR-i ega spekuleeritava matkaenduro kohapealt.
VARADERO V4 JA KARDAANIGA - kui naisemees ei oleks, siis sellise võiks lausa naiseks võtta
BMW peab siis GS juba lendama panema, et mõistlikke müügiargumente leida