Mis sellist häält teeb?
Enda omal siis enam-vähem sama hääl.
Enda omal siis enam-vähem sama hääl.
arvatavasti mootor
Hea vastus
Sam55 kirjutas:arvatavasti mootor
[youtube][/youtube]
No siin on paremini kuulda.
Kas võib olla tegu kolvisõrmega?
scryth kirjutas:Sam55 kirjutas:arvatavasti mootor
[youtube][/youtube]
Siuksed huumorimehed kõik siin!
võibolla kolvisõrm või klapid.Mul oli TT600-l sõrm.Terve keps läks vahetusse kuna remont sõrme pole....
Sellise küsimusega probleemile lähenemine küll ei aita, pead hakkama ühest otsast kontrollima, sellist häält mootoris võivad paljud asjad teha. Omalt poolt pakun et äkki sul klapp lahti tulnud, mul korra pärast klapi regulli hakkas ka sellist häält tegema, viga oli halvasti pingutatud klapis. Alusta sellest, et võtad paagi maha ja kontrollid klapivahed ja klapid üle, selleks ei pea eriti midagi lahti kiskuma, iste siis paak ja keerad klapi regullimis kaaned maha. Kui sealt viga ei leia siis on juba mootor vaja maha võtta ja lahti ning edasi uurida, sellise tiksuga mootoris nagunii edasi ei sõidaks, lõppkokkuvõttes võib väga kalliks maksma minna.
[youtube][/youtube]
No kuulge, proovige ikka inimest aidata
Tulete siia nalja tegema
aga leidsid vea muidu üles?? millest siis?
Sam55 kirjutas:aga leidsid vea muidu üles?? millest siis?
Klapid kontrollisin ära, seal viga ei ole, ikka tundub nagu oleks kolvisõrme sirin. Kui kett on liiga lõtv on, kas sealt võiks ka sellist häält tulla?
mul tegi ka sarnast häält ja nüüd kolb sees pooleks
hiidlane kirjutas:mul tegi ka sarnast häält ja nüüd kolb sees pooleks
Kaua tal sul sellist häält siis tegi enne kui kolb pooleks läks?
Ma pakuks kepsusilma ja kolvisõrme vahelist lõtku
hotsepp kirjutas:Ma pakuks kepsusilma ja kolvisõrme vahelist lõtku
No mul endalgi sama mõte.
Suht tõenäoline et kett on lihtsalt veninud. Keera ketipinguti ära, siis ta kerib ennast lahti. Nüüd proovi see tagasi panna. Kui läheb kohe sisse, ilma pinguti pikkust maha keeramata, on kett veninud.
Kolvisörm või kulunud kolv. Antud isendil on kolvi diameeter 95mm aga kolvi kõrgus umbes 60mm, seega kulunud kolv hakkab silindris "risti" käima ja põhjustab kolvilaginat (ing. keeles piston slap noise).