Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
No panen ka siis ratta üles. Ikkagi peaaegu igapäevane külaline siin foorumis
Rattaks siis 2005a(04 mudel) Kawasaki ZX6R ning hetkeks siis ratas läbinud kokku ca 16 000 kilomeetrit.
Minu esimene ratas ning omanud seda 2009a hooaja algusest. Eestis läbinud selle rattaga ca 1000 kilomeetrit.
Kuna hooaeg algas üsna huvitavalt ja sai kohe külili pandud ning oi oi milline ego laks saadud , siis peale seda sai muretsetud koheselt tutikas uus Metzeler tagarehv ning ütleme nii, et pidamine muutus peale seda kardinaalselt. Kukkumisest siiani parem gondel tiba katki, aga kuna seisab koos kenasti ning tükke ei kaota siis jätsin ta hetkel nii nagu ta on. Sõitmist ei sega ning väga hull ka ei ole.
Vahepeal siis lisadena juurde muretsetud:
1) Translogic QuickShifter koos Shiftlight'iga - käiguvahetus rattaga on hoopis midagi muud. Kõik käib ikka ülimalt sujuvalt ja mõnevõrra ka kiiremalt kui gaasiga mängides.
2) LSL rooliamort - Selle muretsemise tingis peamiselt kaks intsidenti. Õlg oli kukkumisest juba enamvähem korras ning raadil kiirendades tõmbas noka üles
ning mahalastes tõmbas lenksuga buugi buugi käima ning nii jõhkralt, et vigastasin õlas niigi hellasi lihaskidusi. 2 nädalat "audis" jälle ning peale seda siis
linnas kurvist väljudes tõmbas jälle noka lakke ning maandudes sama pull ning jälle valuvaigistide mõju alla
Peale seda aitas ning tundub, et see vidin
tõepoolest on üks väärt asi.
3) 1000km läbimisel siis tutikas täissünt õli + õlifilter + küünlad ning tutikad Ferrodo(oli vist) esimesed piduriklotsid.
Tulemas:
Power commander 3 ning seadistamine dünos.
Kuna rinkale ma minna ei julge, siis vahepeal käinud hobikorras dragi sõitmas ning drag race'i areng olnud järgmine:
1 Võistlus: Crash
2 võistlus: 12.4, 60ft 2.4 -> siiani mäletan Pacaani sõnu: "nii rahulikult ka pole mõtet võtta"
3 võistlus: 12.0, 60ft 2.4
4 võistlus: 11.8, 60ft 2.1
5 võistlus: 11.3, 60ft 1.97
Tartu rajapäev - 10.7@205km/h, 60ft 1.8
6 võistlus: ?
Sooviks selle rattaga alla 11 seki ära sõita, siis süda rahu ja eks siis tuleb ka kõrgemasse klassi astuda juba suuremate eesmärkide ja väheke uuema rattaga.
Ratas üldiselt on väga hästi teeninud ning siiani mingeid probleeme näha ei ole(ptui ptui ptui). Häirib natuke gaasirutska, mille käik on hiilgama pikk...
Eks kui commanderi saan häälestatud, siis üritan ka düno graafiku üles panna ning eks siis ole täpsemalt näha mitu hobust veel originaal 87kw alles on. Eks aeg kindlasti oma töö teinud.