Kauplemine mootorrattapoodides
Kas mootorrattapoodides annab kaubelda, nagu autosalongides? Olen kuulnud, et saab, aga tahaks teada, palju uue ratta hinnast võib alla saada?
Kas mootorrattapoodides annab kaubelda, nagu autosalongides? Olen kuulnud, et saab, aga tahaks teada, palju uue ratta hinnast võib alla saada?
praegusel ajal on kõik võimalik, kui pood tahab ellu jääda. %oleneb kes on müüja. Soovitan suhelda omanikuga.
Varustuse pealt annab näiteks kenasti alla kaubelda. Omad kogemused
Kui suur oleks võimalus näiteks SEE mootorratas saada 30 tuhande krooni peale kaubeldud, kui ostmine SÜGISEL ja seda mootorratast müüakse kolmes erinevas poes?
Ja kas keegi teab mõnda kohta, kust saaks uurida, ega mõnel firmal maksuvõlgasid pole?
Seda saaks oma kasuks ära kasutada.
maksuvõla kohta saad päringu teha siin:
http://www.krediidiinfo.ee/
Vahur
Prets kirjutas:Kui suur oleks võimalus näiteks SEE mootorratas saada 30 tuhande krooni peale kaubeldud, kui ostmine SÜGISEL ja seda mootorratast müüakse kolmes erinevas poes?
Vaevalt sa uue ratta hinna nii alla saad, aga kuni 10% on üpris loogiline saada alla.
30k ebareaalne see ju pool hinda mis mujal hinnad on
ilmselt 45k oleks max
alopex kirjutas:Prets kirjutas:Kui suur oleks võimalus näiteks SEE mootorratas saada 30 tuhande krooni peale kaubeldud, kui ostmine SÜGISEL ja seda mootorratast müüakse kolmes erinevas poes?
Vaevalt sa uue ratta hinna nii alla saad, aga kuni 10% on üpris loogiline saada alla.
Kuni 10% saaks igas asendis, majanduskasvuga või mitte, väljaarvatud juhul, kui ratas just mõni nädal või kuu tagasi on tulnud. See ratas on 2008 aasta kevadest, pole see nii uus mudel midagi. Pealegi müüakse seda veel NELJAS eri poes, mitte kolmes. Konkurents on suur, võin ühes poes ju öelda, et tehti odavam pakkumine. Ja näiteks Manufaktuur OÜ motopoel Tartus on maksuvõlg, mistõttu neil oleks eriti tervitav see, kui keegi mõne ratta ostaks. Pealegi, kui ma ostan, siis SÜGISEL, kui on palju odavamad hinnad ja ma tulen välismaalt ratta jaoks raha teenimast.
Küsimus on lihtsalt, kui suur on võimalus, et kolmekümne tuhande krooniga selle ratta saan. Sest see on mu limiit, rohkem raha lihtsalt pole.
võimalus on väike
ütle mis on selle sisseostu hind ja sealt saad juba ise arvutada
Prets kirjutas:Kas mootorrattapoodides annab kaubelda, nagu autosalongides? Olen kuulnud, et saab, aga tahaks teada, palju uue ratta hinnast võib alla saada?
Kogemustest:
165 000.- pealt 150 000.- krooni peale (ratas oli uus mudel ja polnud Eestisse toodudki veel).
112 000.- pealt 100 000.- krooni peale (ratas oli ca 2 kuud varem müüki tulnud, kah uus mudel).
Varustuse olen enamasti väljapool Eestit soetanud ja siis tehakse küsimata allahindlust juba selle peale, et keegi teisest riigist on kohale tulnud neile poodi.
Samuti nagu Tok-Tok sain ka mina Hondadelt uuest peast alet mõlemal rattal nii 10000 kandis .Ostsin algul 500´se see jäi lahjaks ja viisin poodi tagasi ja uue kohta küsisin kohe kas alet saab ja keegi ei vaielnud vastu.Päris turul kauplemist ka ei olnud,müügimees tegi kohe esimese pakkumisega meele rõõmsaks.
Prets kirjutas:alopex kirjutas:Prets kirjutas:Kui suur oleks võimalus näiteks SEE mootorratas saada 30 tuhande krooni peale kaubeldud, kui ostmine SÜGISEL ja seda mootorratast müüakse kolmes erinevas poes?
Vaevalt sa uue ratta hinna nii alla saad, aga kuni 10% on üpris loogiline saada alla.
Kuni 10% saaks igas asendis, majanduskasvuga või mitte, väljaarvatud juhul, kui ratas just mõni nädal või kuu tagasi on tulnud.
See ratas on 2008 aasta kevadest, pole see nii uus mudel midagi. Pealegi müüakse seda veel NELJAS eri poes, mitte kolmes. Konkurents on suur, võin ühes poes ju öelda, et tehti odavam pakkumine. Ja näiteks Manufaktuur OÜ motopoel Tartus on maksuvõlg, mistõttu neil oleks eriti tervitav see, kui keegi mõne ratta ostaks. Pealegi, kui ma ostan, siis SÜGISEL, kui on palju odavamad hinnad ja ma tulen välismaalt ratta jaoks raha teenimast.
Küsimus on lihtsalt, kui suur on võimalus, et kolmekümne tuhande krooniga selle ratta saan. Sest see on mu limiit, rohkem raha lihtsalt pole.
Keep dreaming. Sõida oma hiinakaga edasi.
Prets, saad oma soovitud Yamu sügisel isegi alla 30000 kätte kui keegi selle kohe 50000 ära ostab ja suve läbi sõidab. Alla 50 kilo ei müü sellist uut ratast keegi ka majandussurutises!
Tänud, tuleb vist Honda CBF125 osta siis...
Prets kirjutas:Kas mootorrattapoodides annab kaubelda, nagu autosalongides? Olen kuulnud, et saab, aga tahaks teada, palju uue ratta hinnast võib alla saada?
Kui aus olla siis ma ei saa aru miks selline küsimus? Kaubelda saab ju alati! Kui huvi siis mine ja kauple, vaevalt siit täpset vastust saad.
Saab küll täpse vastuse, näiteks - "kipspead kõik on ex , ristitud ApriliaHannestex(lt)"- saab tsiklihinnast ei rohkem ega vähem,kui 15 tuhhi alla
Ja raudselt uuri järgi, et kas peale firma maksuvõla on omanikul ka alimendid maksmata või alaealine (soovitvalt gay-) armuke..
Sellise 125 se ostmine pole otstarbekas.
Osta väike enduuro, millega saab igal teel sõita.
Ja kui on täis load võid ilusa bike osta juba kuuesajase või tonnise.
waino kirjutas:Sellise 125 se ostmine pole otstarbekas.
Osta väike enduuro, millega saab igal teel sõita.
Ja kui on täis load võid ilusa bike osta juba kuuesajase või tonnise.
Ja teemaga haakub see kuidas?
waino kirjutas:Sellise 125 se ostmine pole otstarbekas.
Osta väike enduuro, millega saab igal teel sõita.
Ja kui on täis load võid ilusa bike osta juba kuuesajase või tonnise.
miks sa näiteks teksadega tööl käid. pane tunked selga, sellised traksidega, karlssoni omad, tööriiete kaupluses maksavad sigavähe. jumalast hea, võid teel tööjuurde näiteks kraavi hüpata ja ennast mudaseks määrida