Kas Eestis keegi peale Motodepoo ka kw piirajaid paigaldab?
Tere!
Kas Eestis keegi peale Motodepoo ka kw piirajaid paigaldab?
Tere!
Kas Eestis keegi peale Motodepoo ka kw piirajaid paigaldab?
ramo peaks paigaldama.
väinz
Oskad äkki öelda ka palju seal hind on? Kodulehel seda mainitud ei ole?
Ka me paigaldame
Aga palju see hind tuleks?
ca 3000 läheb vist kogu nali kokku
Motodepoos läheb 3000+Ark ,aga kas kuskilt soodsamalt ka saaks. 3000 mõne seibi eest on natuke palju minu arvates.
ega oluliselt odavamalt ei saa ilmselt kusagilt... Tuleb arvatavasti see hind alla neelata
Ma võin nad sul aidata peale panna. Oleneb mis rattale.
Võid ka odavamalt saada kui ise otse tellid. Ainult vaevalt et ARK seda ka siis aksepteerib.
Ratas on R1 99 a. ja kui ise peale panna siis ark vist läbi ikkagi ei lase või laseb?
Lähed tellid need piirajad ära. Ootad paar nädalat, siis on kohal. Paigaldad rattale need külge ja sõidad ARKi, kirjutad vastava avalduse, maksad riigilõivu, onuke tuleb vaatab kah , et mis sa siis tegid. Kui talle kõik meelepärane siis saadki passi selle KW millega piirajad on. Pole siin vaja mingit firmat kes paigaldaks ja asju ajaks. Kõik on ise teostatav.
yamu660 kirjutas:Lähed tellid need piirajad ära. Ootad paar nädalat, siis on kohal. Paigaldad rattale need külge ja sõidad ARKi, kirjutad vastava avalduse, maksad riigilõivu, onuke tuleb vaatab kah , et mis sa siis tegid. Kui talle kõik meelepärane siis saadki passi selle KW millega piirajad on. Pole siin vaja mingit firmat kes paigaldaks ja asju ajaks. Kõik on ise teostatav.
Ei ole see siiski nii lihtne, ARK aktsepteerib ikka teatuid paigaldajaid
ARK kui riigiasutus peab käituma seadustele vastavalt ja kuna ükski seadus ei sätesta piirajate paigaldamise korda, siis võib need ka ise paigaldada. Piirajad peavad muidugi vastavaid sertifikaate omama. Keeldumise korral on ARK kohustatud viitama selgele seadusele, mille alusel nad keelduvad.
Eks kemplemist tuleb aga kui asja ajada viitsid siis tulemus peaks küll positiivne olema.
davidsoniharald kirjutas:ARK kui riigiasutus peab käituma seadustele vastavalt ja kuna ükski seadus ei sätesta piirajate paigaldamise korda, siis võib need ka ise paigaldada. Piirajad peavad muidugi vastavaid sertifikaate omama. Keeldumise korral on ARK kohustatud viitama selgele seadusele, mille alusel nad keelduvad.
Eks kemplemist tuleb aga kui asja ajada viitsid siis tulemus peaks küll positiivne olema.
Ja nii ongi. Minul pandi passi 25kw nii kus kolises, ilma midagi vastu vaidlemata.
EDIT: Pez võin sul aidata need peale panna, see suht loogiline ja lihtne. Säästad mingi 1000.-
Mina tegin ka nii, et tellisin motodepoost need ära, "panin ise peale" ja ARKi.
Ok saan kätte siis võtan ühendust. Tänud
kaua need piirajad sealt tulevad?
christian kirjutas:kaua need piirajad sealt tulevad?
2 kuni 4 nädalat minu teada. Mina sain 2 nädalaga kätte
Mina paigaldasin ka motodepoos ning läks jah 3000.- maksma + siis Ark veel.
Kui mõelda jah, et seibide eest nii palju maksta on mõttetu, sest korralikust ehituspoest võid ise parajad otsida, siis ega seal peale ametliku paberi miski ei maksa.
Edu!
pez kirjutas:Ratas on R1 99 a. ja kui ise peale panna siis ark vist läbi ikkagi ei lase või laseb?
Kiirusta, niipea kui uus LS jõustub (vist pole veel ju? ), üle poole võimsusest maha võtta ei saa (ehk siis piiriks jääb 70kw).
Uus liiklus seadus? Pole sellest nagu midagi veel kuulnud, kas keegi teab mis see endast kujutab ja kas siis A2 lubadega enam kw piirajaid panna ei saagi?
A2 – mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 35 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,2 kilovatti kilogrammi kohta ning mis ei ole ümber ehitatud sõidukist, mille võimsus on vähemalt kaks korda nii suur
Kui see seadus kehtima hakkab siis suurima v6imsusega ratas mille a2 kategooriaga vastavusse viia saab piiraja abil on 70kw 70/2=35(kw)
Ja mis siis saab, kui on masin juba ennem selle jõustumist piiratud ? ( üle 70kw masin )
Mul oleks erinevalt teemaalgataja küsimusele hoopis selline, et kas keegi piirajat eemaldab ka ja palju see maksma läheks.
RD kirjutas:Mul oleks erinevalt teemaalgataja küsimusele hoopis selline, et kas keegi piirajat eemaldab ka ja palju see maksma läheks.
kolm tonni .Võta käed taskust välja keera karpad silindri küljest lahti kougi need seibid vahelt välja ja pane pill kokku tagasi. Pole üle mõistuse keeruline kui vähegi tehnilist taipu on.
RD kirjutas:Mul oleks erinevalt teemaalgataja küsimusele hoopis selline, et kas keegi piirajat eemaldab ka ja palju see maksma läheks.
Mina võin sul need ära kiskuda küll. Samal rattal ennegi aidanud neid välja koukida. Tegelikult on asi imelihtne, nii nagu eelkõneleja väitis. Kui hülgemälu ei ole saad ise hakkama ka.
Kunas see uus liiklusseadus üldse jõustuma peaks?
Kas mitte A2 lubadega pole piirang 25kw ? Endal ka A2 load ja kui need 2 aastat tagasi tegin siis piiranguks oli 25kw ? Millal seda muudeti ja äkki keegi leiab viite ka kuna liikluseadusest ei leidnud seda .
Stonekurg kirjutas:A2 – mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 35 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,2 kilovatti kilogrammi kohta ning mis ei ole ümber ehitatud sõidukist, mille võimsus on vähemalt kaks korda nii suur
Kui see seadus kehtima hakkab siis suurima v6imsusega ratas mille a2 kategooriaga vastavusse viia saab piiraja abil on 70kw 70/2=35(kw)
Ma ei tea mis seadus see on...kui ainuke mis on on 25kw piirang A2 kategoorial.
Ühte naised saunas rääkisid juttu kuulsin veel... et 20 aastaselt on võimalik saada A kategooria juhiluba, kui varem on olnud a1 ja a2 kategooria juhiload ja enda nimel tsikkel.
Kui nüüd ilusti minu postitus läbi lugeda võib aru saada, et jutt käib liiklusseadus eelnõust 2009.(Eelnõu tähendab seda, seadust pole veel vastu võetud)
infot EELNÕU kohta leiab siit : http://www.riigikogu.ee/?page=en_vaade& ... 0513162637.
seal valid eelnõu algtekst. Jutt 35kw kohta on kuskil keskel.