auto24.ee ilma dokiteta ratas
pole kellegil ratas kadunud ??? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
pole kellegil ratas kadunud ??? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
võin eksida, aga see ratas on inglismaalt pärit, mitte eestist. kallis hind selle ratta kohta.
ei oska kommenteerida ratta päritolu ... aga kahtlust äratas see ,et rattal pole dokke !
Ma ka vaatasin seda kuulutust.
Huvitav küll kuidas 2002 aasta bikel dokid saavad puudu olla. Mingist vene aja sapakast saaks aru küll jah, kuid nii uue ratta puhul jääb väike kahtluse vari ikka. Ja 30 kilo on ikka suur hind küll kui ostaks vaid varuosadeks ratta.
On keegi uurinud ka et miks dokke pole?
kahjuks kohale pole võimalik minna siis kirjutasin meili talle ... hetkel ootan vastust
Kiire kõne numbrile: "ostetud inglismaalt, oksjoni korras, oksjoniga dokumente kaasa ei saa. Meie firma ostab niimoodi kõik rattad ilma dokumentideta. Starter põlenud. Vahetatakse kohe välja. Tehn. heas korras. Hinda saab nati veel tingida."
Krrrrt kui on huvi võta telefon helista ja uuri, või on mõnest kroonist kahju.......
P.S. selle ratta kohta väga hea hind, ärge virisege kogu aeg.
Mul isiklikult pole nendest kroonidest kahju, kuid ma mõtsin et äkki keegi on juba ise uurinud
A kuidas meie ilusal kodumaal asjad on, et kui on dokumentideta ratas (ja ütleme et ei ole varastatud), siis kas üldse saab arvele võtta või ongi kasu aint varuosadeks osta?
rixx kirjutas:pole kellegil ratas kadunud ??? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
mõistus hoopis kadunud
a kust ma pean teadma et kuskilt oksjonilt ostetud ????
kui ilma dokkideta siis minumeelest kahtlane .... SORRI et oma meelt avaldasin !!!!!
Starter ikka niisama ei põle.
Kas on loll käivtaja või krooniline probleem masinas.
ping kirjutas:Starter ikka niisama ei põle.
Kas on loll käivtaja või krooniline probleem masinas.
Kipub olema jah nii, et nõrgem annab järgi. Ostes tasuks mootorit suhteliselt hoolega uurida ala surved jne. Muidugi on nähtud startereid mis on lambist arvanud heaks maha põleda.
starter on käivitamisest otsad siis andnud, see mootor ei tahtnud varem käia. aga nüüd on korda tehtud vist siis kui müüvad.
Varastatud ratas ja aasta on 2000, mitte 2002
sander kirjutas:Varastatud ratas ja aasta on 2000, mitte 2002
allikas???
Kipsi kirjutas:sander kirjutas:Varastatud ratas ja aasta on 2000, mitte 2002
allikas???
ARKis kontrolliti vin,i järgi
kontrolliti, et tegemist on varastatud rattaga ja that's it?
scryth kirjutas:kontrolliti, et tegemist on varastatud rattaga ja that's it?
EDIT: Sain natukene valesti aru algul. Kontrolliti ära ja kõik.
...
Nuclear kirjutas:oksjoniga dokumente kaasa ei saa. Meie firma ostab niimoodi kõik rattad ilma dokumentideta.
Äkki mõni targem seletab - mis moodi need asjad meie EL-is toimivad, et dokke kaasa ei saa? Kas on mingi mõistlik põhjus ka?
Tegu on vist nagu USAst tuuakse Leetu katkiseid rattaid ja kui osta nad usas välja siis dokke ei anta ja kui viiakse ratas välja siis antakse dokumendid kaasa. Idee oli selles, et neid enam kasutada ei saaks vaid ainult varuosadeks. Pole selles tekstis kindel, aga mingi selline case oli ja kas sama süsteem ka UKs on.
Siin kohal võiks keegi kel kogemusi, seletada kuidas näiteks ilma dokumentideta 62 aasta iz 56 arvele võtta?
Otsingust leidsin taolise teema aga see 2005 aastast, praeguseks paljud seadused muutunud.
Mõtlesin, et uurin enne siit kui hakkan ARK tüütama.
Jog kirjutas:Siin kohal võiks keegi kel kogemusi, seletada kuidas näiteks ilma dokumentideta 62 aasta iz 56 arvele võtta?
Otsingust leidsin taolise teema aga see 2005 aastast, praeguseks paljud seadused muutunud.
Mõtlesin, et uurin enne siit kui hakkan ARK tüütama.
Kui veneaegsed dokumendid abiks on, siis mul on pakkuda. Need küll 58 aasta iz 56 omad aga see pole ju tähtis. Lööd oma raamile passis oleva kere nr. peale ja ongi valmis.
küssa suht sarnane et kui raam on kõveraks sõidetud ja huvi on hankida mujalt uus (või kasutatud raam) et mismoodi siis see asjaajamine käib? uuel (või siis kasutatud) raamil ju teised numbrid...?
Ehk saad uue raamiga dokid kah kaasa?
Jog kirjutas:Siin kohal võiks keegi kel kogemusi, seletada kuidas näiteks ilma dokumentideta 62 aasta iz 56 arvele võtta?
Otsingust leidsin taolise teema aga see 2005 aastast, praeguseks paljud seadused muutunud.
Mõtlesin, et uurin enne siit kui hakkan ARK tüütama.
Endal kogemus aastast 2004. Oli siis üks nõuka ajastu lõpust seisma jäänud dnepriline...Põhimõtteliselt kirjutasin ARKi juhatajale avalduse ja seletuskirja, pidin võtma politseist paberi et neil pole sellise koodiga tsiklit otsitavate nimekirjas jne. Asi sõltus ARK i büroo juhtaja nägemusest konkreetselt, aga minu jaoks lahenes asi positiivselt. Et äkki proovi sama rada minna enne kui raamile uusi numbreid lööma hakkad ...
EV seadused ei luba minu teada raami vahetada.
Teine raam peab olema dokumentidega ja võtad arvele täiesti teise rattana,
creativ kirjutas:küssa suht sarnane et kui raam on kõveraks sõidetud ja huvi on hankida mujalt uus (või kasutatud raam) et mismoodi siis see asjaajamine käib? uuel (või siis kasutatud) raamil ju teised numbrid...?
Tänud vastuste eest.
Tömps ma natuke veel uurin, aga kui veneaegsete dokudega lihtsamalt hakkama saab siis võtan ühendust .
Sihuke küssa tekkis veel, et kui lüüa uued numbrid siis, kas mingi spets asi numbri löömiseks olemas või tuleb haamer meisel appi võtta
Jog kirjutas:Sihuke küssa tekkis veel, et kui lüüa uued numbrid siis, kas mingi spets asi numbri löömiseks olemas või tuleb haamer meisel appi võtta
Heh, on spets asjad ka ...aga tegelikult pole selline tegevus muidugi legaalne.
Jog kirjutas:Sihuke küssa tekkis veel, et kui lüüa uued numbrid siis, kas mingi spets asi numbri löömiseks olemas või tuleb haamer meisel appi võtta
Haamer tuleb jah appi võtta aga meisli asemel on olemas numbrirauad
vincent kirjutas:...aga tegelikult pole selline tegevus muidugi legaalne
Ega ta päris legaalne pole jah aga usun, et nii vana ratta puhul on see andeks antav