1. leht 1-st
Rataste vastupidavus
Postitatud: 05 Nov 2003, 16:22
Postitas kül
Plaan on kevadel osta kuskil 25-30 kilo kandis maksev bike. Küsiks, et kui teil on selle hinnaklassi ratastega kogemusi, siis kuidas need vastu peavad. Kindlasti on iga ratas erinev, aga kas on mõtet loota, et kui kevadel teha selline ratas korda, siis peab see terve suve ilma suuremat remonti tegemata vastu. Ei tahaks suvi läbi näpud õlis hoida nagu teevad paar minu sõpra vene ratastega.
Postitatud: 05 Nov 2003, 18:29
Postitas rix
Sõidan ise enamvähem sama hinnaklasi rattaga (mitte eriti pikka aega) 5 kuud aga võrreldes eelmise rattaga milleks oli K-750 siis mingi hinna eest enam vene tehnikaga jännata ei taha

Postitatud: 24 Nov 2003, 15:27
Postitas bulatco2
Kui oled algaja ja pole eriti kogemusi , suuvitan osta uue ratta.
Selles hinnaklassis saab midagi juba küll.
Postitatud: 24 Nov 2003, 16:06
Postitas gangsta
Selles hinna klassis tutikat biket. Ei usu äasti aga mõne kasutatud saab ikke ja isegi ei pea näpud õlis mkogu aeg istuma.
Postitatud: 25 Nov 2003, 11:13
Postitas puhh
selle summa eest peaks midagi enam-vähem korralikku ikka saama. Muidugi kui soovid ja kui kannatab, võid mõelda ka mindile järelmaksu võimalusele. Selline summa sisse ja ja natuke paari järgmise kuu peale ning tuld! Ennem kui ostma lähed, järgi hoolikalt foorumis toodud soovitusi kasutatud tsikli ostmisel.

Postitatud: 22 Dets 2003, 14:11
Postitas Inz001
eks ta kestab nii kuidas ise hoiad ja hooldad!
Postitatud: 22 Dets 2003, 16:25
Postitas Jawataja
bulatco2 kirjutas:Kui oled algaja ja pole eriti kogemusi , suuvitan osta uue ratta.
Selles hinnaklassis saab midagi juba küll.
Mida sa saad selles hinnaklassis`?
Pealegi, alustuseks tulekeks valida just mingi vanem asi, millega oleks odavam kukkuda.
Postitatud: 22 Dets 2003, 20:24
Postitas piiks
No selles hinnaklassis saab 1 Honda CBR 600 näiteks. Aasta oli küll suht vana 89., samas ratast jumalasta kompu, miski 98 alates on seisnud ja teha on vaja täpselt niipalju, et kett õlitada ja õli vahetada. Ja ma prognoosin, et see ratas sõidab veel mitu hooaega ilma midagi tõsisemat ette võtmata.
Pakkusin seda ratast ka siin:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=491
sõber ostis ära ja nüüd on ta tallinnas ja regitud juba ja prooviringidki tehtud, liigub väga edevalt 600-se kohta
Paldiski mnt. oli samasugune aint ilma gondlita ja aasta vanem müügil miski 28 000.- a tundub, et ka see on ära läinud.
Postitatud: 26 Mär 2004, 22:47
Postitas täpi
esiteks peaksid väiksema kubatuuriga rattad kiiremini kapsastuma ja teiseks soovitan mina rida4 mootorit. see on suhtelisel töökindel ja kõlab ka hästi

kolmandaks on hondal väga hea maine.
Postitatud: 08 Apr 2004, 17:17
Postitas attrs
Isiklikult soovitan suzuki gs500 e-d suhteliselt odav ratas (hinnad umbes 23-30K eesti raha) ja vastupidavuse kohta pole mul küll midagi halba öelda.... Ise juba 2 aastat sellisega ringi sõitnud ja pole veel ühtegi probleemi kohand. Isend mul siis aastast 1990 ja läbisõit nii umbes 44K millest ise umbes 10K sõitnud. Kiirendus suht hea, kütusekulu seal 5l kandis. Ainsaks miinuseks antud ratta juures võib pidada tema väikest kaalu (tühimass 198 kg), millest tingituna venib pidurdusteekond natuke pikemaks võrreldes raskemate liikurvahenditega.
Edu!
Postitatud: 08 Apr 2004, 17:34
Postitas Martään
äkki ikka a = F/m ? kergem ratas pidurdab kiiremini? Vähem inertsi jne?
Postitatud: 08 Apr 2004, 22:42
Postitas tfr
Mis selle GS500 nii raskeks teeb? Sama aastakäigu GSX600F, mis silmaga vaadates ikka jupimaad massiivsem on, kaalub spetsifikatsiooni järgi ainult kilo rohkem (199).
Aga kui inimene tahab bike'i, siis GS500 soovitamine on üsna mõttetu. Ja nagu mitmelt poolt kuulda olnud, kasvab sellest rattast ikka lootusetult kiiresti välja.
Postitatud: 08 Apr 2004, 23:48
Postitas Külaline
gs500e on kuivkaaluga u 169kg, ja tühikaaluga u. 188 kg. siit juba koorub väike vahe.
PS reg tunnistusel olev väiksem kaalunumber on tühimass ehk siis tangitud-õlitatud ratta kaal ilma juhi ja sõitjateta.
Postitatud: 10 Apr 2004, 00:38
Postitas tfr
Okei, vaatasin praegu spetsifikatsioonist järele - see number, mida ma peast teadsin (ehk 199kg) on ikkagi dry weight ehk kuivmass. Ja tühimass on 222kg. Sellega võrreldes on 169/188 juba täitsa usutavad tulemused.