Mis Õli sobiks?
Et siis oleks selline küsimus, et mis õli sobiks kõige paremini Honda CBR 900 1998 aasta. (ei tea mis praegu sees on kah.)
Et siis oleks selline küsimus, et mis õli sobiks kõige paremini Honda CBR 900 1998 aasta. (ei tea mis praegu sees on kah.)
Mõne korraliku tootja poolsünteetiline mootoriõli sobiks täiesti.
Ja mis oleks mõne korralik tootja?
Castrol ja Liqui Moly näiteks.
Vaata see mootorrataste ja õlide teema on muidugi asi omaette. Aga kui Sa võtad tsiklitele mõeldud õli firma Castrol, Motul, Valvoline, Liqui Moly, Motorex jne. toodangust , siis peaksid rahule jääma.
pilt vähe selgem....varsti vaja uued mahlad sisse panna ju
Soovitan soojalt motul'i & motorex'i õli. Valvolinega on tuttavatel ridamisi jamasid olnud.
Kasuta otsingut ja saad 2 päeva lugeda.Sama marki masinale panime Castrol GPS...tundus hea...ja õli värv läheb su avatari tsikliga kokku
Juku21 kirjutas:Et siis oleks selline küsimus, et mis õli sobiks kõige paremini Honda CBR 900 1998 aasta. (ei tea mis praegu sees on kah.)
ikka seesama - mis sa teha tahad selle rattaga.
Kui armastad punases paugutada ja tagarattas sõita siis Casrtol superbike http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=131&item=519
Kui aga "vötad asja mönuga" siis selle aasta masinale poolsünt ka hea.
NB : Ise tegin nii : kõigepealpeale ostu uued filtrid ja keksmise hinnaklassi poolsünt sisse.
sõitsin nii 2tuhhi kilomeetrit ja siis juba vahetasin uued filtrid ja Castrol superbike õli sisse.
Ei tea kas kasu oli sellest mängimisest aga sisetunne ütleb et juhul kui eelmine omanik oli laisk siis esimene õli läks pesuks
ja teine juba paugutamiseks . Vähemalt endaarust on jubehea
Ja ega piduriõli pole vähemtähtis sest kihutada oskab iga loll - aga katsu sa seisma jääda
417 kirjutas:Juku21 kirjutas:Et siis oleks selline küsimus, et mis õli sobiks kõige paremini Honda CBR 900 1998 aasta. (ei tea mis praegu sees on kah.)
ikka seesama - mis sa teha tahad selle rattaga.
Kui armastad punases paugutada ja tagarattas sõita siis Casrtol superbike http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=131&item=519
Kui aga "vötad asja mönuga" siis selle aasta masinale poolsünt ka hea.NB : Ise tegin nii : kõigepealpeale ostu uued filtrid ja keksmise hinnaklassi poolsünt sisse.
sõitsin nii 2tuhhi kilomeetrit ja siis juba vahetasin uued filtrid ja Castrol superbike õli sisse.Ei tea kas kasu oli sellest mängimisest aga sisetunne ütleb et juhul kui eelmine omanik oli laisk siis esimene õli läks pesuks
ja teine juba paugutamiseks . Vähemalt endaarust on jubeheaJa ega piduriõli pole vähemtähtis sest kihutada oskab iga loll - aga katsu sa seisma jääda
Ilmselt nii tulebki teha. Aga Vaatasin ka manualist, et mida seal soovitati, siis sealt soovitati poolsünti mu rattale. Et kui panna korralik poolsünt sisse siis ei juhtu ka sellega midagi kui paugutada natuke.
Korralikel baikidel peaks ikka täissünt sees olema.
Mis nendest poolsüntidest sisse panna,kui pärast paned täissündi,palju odavam ja tulemusrikkam on osta spetsiaalset mootori pesuvahendit
selline teema ka .õige õli märgsiduriga mootoris. eks sealt saab ka kuldseid tarkuseteri noppida
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... e+%C3%B5li
petz61 kirjutas:selline teema ka .õige õli märgsiduriga mootoris. eks sealt saab ka kuldseid tarkuseteri noppida
![]()
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... e+%C3%B5li
'
Päris midagi konkreetset sealt ei saanud teada, aga midagi sa ikka kõrva taha pandud
Paugutamiseks mõeldud poolsünt: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=137&item=1105
Niiet kui ma enamus aega piirajas istun siis castrol 10w-50 polegi parim valik? On hea teada, võtan arvesse uuel hooajal.
to juku21
siin veel üks tarkusi täis teema ,kus ka kohati suht asjalikku juttu asjatundjate poolt.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 18&start=0
ja tegelt on nii, et kui oled kõik õlidesse puutuva läbi lugenud, loetu üle põhjalikult järgi mõelnud, siis oled lõpuks sama tark kui alguses
uueks hooajaks panen kindlasti GPS i sisse,..... aga võibolla hoopis VSX on parem
mart211 kirjutas:Niiet kui ma enamus aega piirajas istun siis castrol 10w-50 polegi parim valik? On hea teada, võtan arvesse uuel hooajal.
rahakama piirajas istuja valik on ikka Castroli täissünt... Jutt oli hoopis poolsündist tegelikult. Vanemad rattad jne... Et Castrol GPS versus LiquiMoly poolsünt millest esimene on nimekam ja teine odavam vms...
ma panin rapsiõli mootorisse ja peale 2000km läbimist vahetasin selle massaažiõli vastu välja
Jumal tänatud
tramm66 kirjutas:mart211 kirjutas:Niiet kui ma enamus aega piirajas istun siis castrol 10w-50 polegi parim valik? On hea teada, võtan arvesse uuel hooajal.
rahakama piirajas istuja valik on ikka Castroli täissünt... Jutt oli hoopis poolsündist tegelikult. Vanemad rattad jne... Et Castrol GPS versus LiquiMoly poolsünt millest esimene on nimekam ja teine odavam vms...
http://liquimoly.ee/?liquimoly_olivalik
Ehk suudad siit oma tsiklile määratud õli saada.
Ma ostsin tuttika tsikli ja ma ei saa aru miks mul poolsünt sinna peab käima.
1000 cbf Honda
kui neid õlitootjate soovitusi laiemalt võrrelda, siis kohati on need õlisoovitused erinevad ühe ja sama tsikli jaoks.
http://www.olyslager-lubricants.nl/valv ... fault.aspx
esimene eelistus ikkagi täissünt
või siis kõigi meie poolt armastatud ja lugupeetud castrol
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7037086
või hoopis shell
http://www.shell.com/home/page/au-en/sh ... match.html
sepp kirjutas:ma panin rapsiõli mootorisse ja peale 2000km läbimist vahetasin selle massaažiõli vastu välja
Hea et mõnel huumorimeel alles vähemalt
Juku21 kirjutas:sepp kirjutas:ma panin rapsiõli mootorisse ja peale 2000km läbimist vahetasin selle massaažiõli vastu välja
Hea et mõnel huumorimeel alles vähemalt
![]()
![]()
Kui rinkal sõidad, siis soovitaks oliiviõli peale minna.
Eriti ekstreemsetesse tingimustesse soovitaks soojalt sugutilukuõli.....
Äkki aitab Offtopicust?
Mis mina siin lisan hmmm...! Valvoline-t ei panex tappes ka, sest tänu sellele põletasin vanal ratta kaks korda siduri maha (ikka raud vastu rauda) Tegemist oli siis vana Yamaha fz70-nega aastast 88. Hiljem pesin mootori puhtax ja hakkasin kasutama sidurilisandiga Motulit ja ennäe ime sündis sidur jäi tervex! Nii, et soovitan soojalt, kuna ka mu praegune ratas on selle õliga rahul! Tegemist on siis 15w50 Motul touble ester õliga, aga jah eks ise tead mis õli oma armukesele paned!
[quote="Maurus"]Mis mina siin lisan hmmm...! Valvoline-t ei panex tappes ka, sest tänu sellele põletasin vanal ratta kaks korda siduri maha (ikka raud vastu rauda) Tegemist oli siis vana Yamaha fz70-nega aastast 88. Mida imet sa sest sidurist libistasid Ma 2 aastat kasutanud Valvolini durablendi ,sidur nagu ponks
Lõppkokkuvõttes tuleb nii välja, et Iga lits kiidab oma v....tu