Kuidas saada maha originaalkleepsud?
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuidas saada maha originaalkleepsud?
Tere,
Tegemist originaalkleepekatega, mis on õnneks üle lakkimata. Sain pika nikerdamise peale ja fööniga soojendades kleepsu maha, kuid kogu liim jäi väga tugevalt värvi külge. Nüüd mure, kuidas saaksin liimi maha nii, et värvi pinda ei rikuks. Proovisin korra nitrolahustiga - see hakkas küll vaevaliselt lahustama, tehes liimist sültja ja väga sitke massi, kuid kaua ei julgenud nühkida, kartes, et tõmbab värvi pinna matiks.
Kellel konkreetsed PRAKTILISED oskused tugevaliimiliste kleepsude eemaldamisest olemas, palun andke teada. Niisama oletajatel ja arvajatel palun mitte kirjutada.
Tegemist originaalkleepekatega, mis on õnneks üle lakkimata. Sain pika nikerdamise peale ja fööniga soojendades kleepsu maha, kuid kogu liim jäi väga tugevalt värvi külge. Nüüd mure, kuidas saaksin liimi maha nii, et värvi pinda ei rikuks. Proovisin korra nitrolahustiga - see hakkas küll vaevaliselt lahustama, tehes liimist sültja ja väga sitke massi, kuid kaua ei julgenud nühkida, kartes, et tõmbab värvi pinna matiks.
Kellel konkreetsed PRAKTILISED oskused tugevaliimiliste kleepsude eemaldamisest olemas, palun andke teada. Niisama oletajatel ja arvajatel palun mitte kirjutada.
Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
Tavaliselt lahustab kleepekate liimi mingi alkoholipõhine vedelik, näiteks süütevedelik, kus põhiaineks on metanool, etanool vms.
Värvilahustit küll ise kasutada ei julgeks, kui siis ehk ainult petrooliumil põhinevat (õli- ja emailvärvide lahustid) - nitrolahustit mitte mingil juhul!
Ja siinkohal hoiatus: kuna värve ja lahusteid on erinevaid ning tihti ei märka mõju koheselt, siis proovi enne kuskil vähem silmatorkavas kohas.
Värvispetsialistid (Nos
) oskavad kindlasti paremini kommenteerida?
Värvilahustit küll ise kasutada ei julgeks, kui siis ehk ainult petrooliumil põhinevat (õli- ja emailvärvide lahustid) - nitrolahustit mitte mingil juhul!
Ja siinkohal hoiatus: kuna värve ja lahusteid on erinevaid ning tihti ei märka mõju koheselt, siis proovi enne kuskil vähem silmatorkavas kohas.
Värvispetsialistid (Nos

Viimati muutis Aatomik, 01 Nov 2004, 09:27, muudetud 1 kord kokku.

tavalise pigieemaldiga. (müüakse bensiini jaamades.)
kiskusin kleepsud maha, pritsisin allesjäänud liimi toda eemaldajat täis - lasin seista miski 10min ning hõõrusin liimi säästu-kaardiga maha.
Seejärel pihustasin puhastatavatele pindadele veel pigieemaldit lasin jälle seista ja pühkisin lapiga puhtaks. Kõige lõpuks pesin gondlid sampooniga üle ja oligi korras. Väga lihtsalt sai puhtaks ja värv jäi ka muutumatult alles. ühed tegelased soovitasid süütevedelikku, see aga ei toiminud nii hästi.
lisan juurde, et tegu oli 98a Honda originaalkleepsudega.
kiskusin kleepsud maha, pritsisin allesjäänud liimi toda eemaldajat täis - lasin seista miski 10min ning hõõrusin liimi säästu-kaardiga maha.
Seejärel pihustasin puhastatavatele pindadele veel pigieemaldit lasin jälle seista ja pühkisin lapiga puhtaks. Kõige lõpuks pesin gondlid sampooniga üle ja oligi korras. Väga lihtsalt sai puhtaks ja värv jäi ka muutumatult alles. ühed tegelased soovitasid süütevedelikku, see aga ei toiminud nii hästi.
lisan juurde, et tegu oli 98a Honda originaalkleepsudega.
Viimati muutis toim, 01 Nov 2004, 09:34, muudetud 1 kord kokku.
Meie kollektiivis töötas kunagi üks automaaler, kes liimiprobleemidega väga hästi kursis oli. Igatahes oli selle liimiprobleemi jaoks olemas mingi vedelik, mis ei olnud süütevedelik ega ka mitte mootoripesuaine. Kindel ma ei ole, aga äkki hüüti seda võõbade keeles silikoonieemaldajaks ???...
Ma ei imestaks, kui lähed ja küsid kuskilt autokosmeetika letist või automaalrite lemmikpoest midagi kleepsude liimi vastu ja sulle antakse riiulist mingi spraypudel, millel on kiri a'la "Tape glue remover" või midagi sinna kanti....

Ma ei imestaks, kui lähed ja küsid kuskilt autokosmeetika letist või automaalrite lemmikpoest midagi kleepsude liimi vastu ja sulle antakse riiulist mingi spraypudel, millel on kiri a'la "Tape glue remover" või midagi sinna kanti....

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja - Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nüüd siis liimi eemaldamise katsete tulemused. Olgu veel öeldud, et maha kiskusin GSX600F (1992) orikinaalkleepse.
1. Pigieemaldi (2 erinevat tootjat), tulemus nullilähedane: liimi pealispinda õhkõrnalt ja imeõhukeselt sulatab, kuid põhimõtteliselt võibki igavikuks jääda leotama, nühkima ja kraapima.
2. Süütevedelik. Tulemus ja kommentaarid samad, mis pigieemaldil.
3. Silikoonieemaldi. Tulemus ja kommentaarid samad, mis pigieemaldil.
4. Nitrolahusti Nitro-A. Tulemus: sulatas liimikihi kiiresti ja põhjani, küünega kaasa aidates sai kõik ilusasti ja kiiresti maha. VÄRVIPINDA EI KAHJUSTANUD (matistanud) mitte üldse!

1. Pigieemaldi (2 erinevat tootjat), tulemus nullilähedane: liimi pealispinda õhkõrnalt ja imeõhukeselt sulatab, kuid põhimõtteliselt võibki igavikuks jääda leotama, nühkima ja kraapima.

2. Süütevedelik. Tulemus ja kommentaarid samad, mis pigieemaldil.


3. Silikoonieemaldi. Tulemus ja kommentaarid samad, mis pigieemaldil.



4. Nitrolahusti Nitro-A. Tulemus: sulatas liimikihi kiiresti ja põhjani, küünega kaasa aidates sai kõik ilusasti ja kiiresti maha. VÄRVIPINDA EI KAHJUSTANUD (matistanud) mitte üldse!




Tervitades
Anti
..............
Anti
..............
Väga hea asi on Würth'i Puhastusspray. Tegelikult mõeldud piduriklotside, ketaste ja trummlite puhastamiseks, aga vana liimi võtab tõesti vaevata maha. Piserdad peale ja tõmbad lapiga üle - that's it! Proovi kindlasti!!!
Võib puhastada ka ketti, mootorit jnejne.
PS! haiseb muidugi kah päris hullult - aga milline tõeliselt hea keemia ei haiseks....
Võib puhastada ka ketti, mootorit jnejne.
PS! haiseb muidugi kah päris hullult - aga milline tõeliselt hea keemia ei haiseks....

-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Tere,ar kirjutas:Arvan, et minu ratta puhul poleks ka keev vesi aidanud, sest kuumaõhufööni peale ei kostnud liim midagi.
3M-il olemas mustas pudelis mingi sidrunilõhnaline spets aerosool (u200,-pudel). Jube kallis aga jube hea, aitab alati
ja teine asi peaks olema pidurivedelik

siin samas foorumiski on üks tegelane kellel tilkus bmw märgi peale mõned tilgad ja nagu laksust oli kogu märk maas
Imre
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.