Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
@Ain Kas Cardo Edgel on samad mikrofonid kasutusel nagu Packtalk Boldil?
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Samad jah.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
► Näita Spoilerit
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Soetasin omale Edge, sõber Boldi, ühendus on, aga kuuldavus on nagu kuulaks nõuka ajal "ameerika häält", lisaks on mingi kepp asjade ühilduvuses(kord ühendab GS-iga, kord mitte), telefonis äpile ligipääs on ka kaootiline kuna suurema osa ajast äpp seadet ei näe mis sest, et ühendus tegelikult olemas, ideaalis ootakls ikkagi sellist lahendust, et lülitan asjad sisse ja kõik toimib mitte ei pea enne igat sõitu pool tundi võimlema, häälkäsklustest ma ei räägigi, teeb kõike seda ja helistab kellele iganes, aga mitte seda mida tahad, et teeks. Kui on keegi Cardo spetsialist kes asja korralikult käima paneb(kaasaarvatud GS TFT ja navi ühendamine ahelasse), oleksin nõus isegi sõitma kuskile. Praeguse seisuga tundub mahavisatud rahana, samaväärne 10€ hiinakate bluetooth kõrvaklappidega.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
► Näita Spoilerit
Alati kui mingi asjaga tundub olevat probleem või ei saa millestki aru siis esimese asjana võiks küsida abi spetsialisti käest kellelt seadme ostsid mis ja kuidas. Alati jääb muidugi võimalus, et seade on vigane. Kuigi minul on selliseid juhuseid Cardoga 12 aasta jooksul ette tulnud üksikud. Pigem on asi teadmatuses. Juhend aitab.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
► Näita Spoilerit
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Ma panen Cardo suunal natuke positiivsema kommentaari.
Kasutan neid juba ca 10 aastat.
Esimeseks Cardoks oli mul G9.
Sellega oli elu ilus siis kui üksi/kahekesi sõitsid. Suurema grupi kokku liitmine oli paras jant, aga kui korrektselt teha toimis ka see. Kokku oli kasutusel äkki 4? aastat.
Järgmiseks sai Cardo Packtalk soetatud, DMC võrkühendus lahendas eelnevad grupi loomise hädad. (Kasutusel oli ca. 5 aastat)
Ja sealt kolmas vahetus toimus juba puhtalt sõprade reklaami peale JBLi klappide ajendil Pactalk Boldi vastu (lisaks toetas seda vahetust järelturg mis vana seadme rõõmuga minema tassis).
Seadet juhin reeglina nuppudega, harvem mõnda asja häälkäsuga.
Akut ei suutnud ma isegi kõige pikemalt kasutatud Packtalkil ära tappa, ju sõidan vähe ka.
Ühtegi garantiijuhtumit pole mul olnud.
Ükski seade endal pole ära uppunud.
Miinuste poolelt on mõned sõbrad kogemata Packtalkidel püstiseid antenne murdnud. Antenni vahetada ei pidavat saama, aga teibituuninguga pidavat seade veel toimima.
Klapid tasub kiivris hästi paika seada, siis pole ka kuulmisel probleeme. Mõnel kiivril on pakis olevaid paksenduspatju vaja kasutada, et klappi kõrvale lähemale saada.
Muid konkureerivaid seadmeid pole vaja proovida olnud, Cardo funkab ja meeldib.
Sõpruskond on 99% ulatuses Cardode kasutajad.
Kasutan neid juba ca 10 aastat.
Esimeseks Cardoks oli mul G9.
Sellega oli elu ilus siis kui üksi/kahekesi sõitsid. Suurema grupi kokku liitmine oli paras jant, aga kui korrektselt teha toimis ka see. Kokku oli kasutusel äkki 4? aastat.
Järgmiseks sai Cardo Packtalk soetatud, DMC võrkühendus lahendas eelnevad grupi loomise hädad. (Kasutusel oli ca. 5 aastat)
Ja sealt kolmas vahetus toimus juba puhtalt sõprade reklaami peale JBLi klappide ajendil Pactalk Boldi vastu (lisaks toetas seda vahetust järelturg mis vana seadme rõõmuga minema tassis).
Seadet juhin reeglina nuppudega, harvem mõnda asja häälkäsuga.
Akut ei suutnud ma isegi kõige pikemalt kasutatud Packtalkil ära tappa, ju sõidan vähe ka.
Ühtegi garantiijuhtumit pole mul olnud.
Ükski seade endal pole ära uppunud.
Miinuste poolelt on mõned sõbrad kogemata Packtalkidel püstiseid antenne murdnud. Antenni vahetada ei pidavat saama, aga teibituuninguga pidavat seade veel toimima.
Klapid tasub kiivris hästi paika seada, siis pole ka kuulmisel probleeme. Mõnel kiivril on pakis olevaid paksenduspatju vaja kasutada, et klappi kõrvale lähemale saada.
Muid konkureerivaid seadmeid pole vaja proovida olnud, Cardo funkab ja meeldib.
Sõpruskond on 99% ulatuses Cardode kasutajad.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
See Cardode antenni murdumise jama oli 2015 esimestel Packtalki pudelitel. Kõik mis minuni jõudsid ja garantiisse sai saadetud said uue seadme asemele. Mõne aja pärast tehti väike modifikatsioon ja antenn oli "valatud" ühes tükis. Sellega see jama kadus. See on olnud minuarust ka üks vähestest tõsistest probleemidest. Aga tavasõitjal kes võpsikus ei käi see väga probleemiks ei ole olnud. Rohkem offroadimeeste mure. Veel on olnud mikrofonide suremisi mis jällegi offroadi ja mudameeste mure. Aga see on sellisel juhul kuluosa . Mingitel klientidel oli see ikka julm probleem ja kui oleme hakkanud süübima miks... siis on näiteks välja tulnud, et on kiivrit survekaga peale sõitu pestud..
Klappide osas olen näinud kiivreid kus on klapid pandud süvendisse pehmenduste alla. Selliselt võib kuuldavus olla väga kehva. Ikka voodri peale!
Mis puutub üldse mingitesse probleemidesse siis nii nagu ka eespool olen maininud, et julgege küsida ja rääkida oma müüjaga kui mingi probleem peaks olema. Cardo ei ole kindlasti tootja kes mingit jama toodab ja oma kliendi mures üksi jätab! Mina olen alati oma klientide jaoks olemas olnud ja aidanud!
Klappide osas olen näinud kiivreid kus on klapid pandud süvendisse pehmenduste alla. Selliselt võib kuuldavus olla väga kehva. Ikka voodri peale!
Mis puutub üldse mingitesse probleemidesse siis nii nagu ka eespool olen maininud, et julgege küsida ja rääkida oma müüjaga kui mingi probleem peaks olema. Cardo ei ole kindlasti tootja kes mingit jama toodab ja oma kliendi mures üksi jätab! Mina olen alati oma klientide jaoks olemas olnud ja aidanud!
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
@Kox
Mul sisusliselt sarnased kogemused. Alustasin ammu-ammu G9ga, siis sõitsin pikalt Packtalkiga aga enduurotades ta lihtsalt kulus natuke ära (kuigi veel töötas) ning nüüd on Packtalk Bold JBL.
Veekindlusest:
Vana Packtalk sai laenatud Jetimatkajatele. Neil kukkus see vette ja kuna laadimisava ei olnud enam korralikult suletav, siis sai too omadega siiski otsa. Aga tsiklisõiduga pole ühegagi veekindlusega muret olnud.
Mikrist:
Mikrit olen ühe korra vahetanud. Igasugu talvel ja suvel lahtise kiivriga sportimised teevad mikri vahepeal märjaks - enamasti hakkab uuesti tööle kui ära kuivab. Aga kuna ükskord ei hakanud, siis nüüd kannan teist matkal kaasas. Maksis 14 EURi.
Aku kestvusest:
Aku kestab intensiivsel grupis kasutamisel u. 8h. See on meie sõitudel liiga vähe. Ma võtan õhtul kotist oma vana ja veel töötava packtalki, lülitan sisse ja kõik ühendused tulevad automaagiliselt kohe üles, ilma et ühtegi nuppu peaks vajutama. Vana kulund Cardo aku kestab vähem aga piisavalt, et päeva lõpuni saaks. Teine variant on lõuna ajal juhe sappa panna.
Remondivõimalustest:
Olen ise ka akut vahetanud. Kui tinutada oskad, siis ei ole keeruline aga aku, mille ma ebayst soetasin, oli vist keskpärane - uueväärset tulemust ei saanud. Lisaks olen lasknud paigaldada uue laadimispesa, sest kasutasin Cardot laadimise ajal ja unustasin ära, et juhe on taga…
Vastupidavusest:
Minu kõige esimene G9 on endiselt täiesti töökorras. See on lapse kiivri küljes. Temaga sõidame tavaliselt kahekesi ja selleks on G9 väga hea. Niisiis kõik peale ühe seadme, mille Jetimehed merre kukutasid ja ühe mikri, mis kuivades enam ei töötanud, on siiani töökorras. Garantiis pole vaja olnud käia.
Ühendusest teiste tootjate seadmetega:
Senadega olen ühenduse kätte saanud. See on üsna lihtne. Pead lihtsalt teadma, et Sena (või misiganes teine seade), tuleb panna paarituma telefoniga. Ühendust tuleb üles lihtsalt aga levi on väga palju väiksem kui Cardolt-Cardole või Senalt-Senale, mis muudab selle lahenduse väga poolikuks. Ta jookseb üle standardsete BT ühenduste. See, kuidas Cardo ja Sena on oma BT ühenduse nii pika levi peale ehitanud, on väha lahe - aga see on üsna arusaadavalt mõlemal tootjal majasisene lahendus ja ilmselgelt nad ei saa omavahel samadel alustel toimida.
Äpist:
Asi, mida ülal mainiti, et äpp ei saa cardoga ühendust. Sellega on üks labane lugu. Kui sa oled vahepeal telo ekraani kinni pannud või teisi äppe kasutanud, siis tuleb Cardo äpp korra sulgeda ja uuesti avada. Sel juhul tuleb ühendus alati üles. Muul juhul võib juhtuda, et ei tule… See viga on vähemalt minu Packtalkide ja Iphone’ide vahel juba algusest peale. Ei tea, miks seda korda pole tehtud.
Muus osas on okei äpp - kasutama pead teda peamiselt selleks, et grupp luua ja sõbrad gruppi kutsuda. Hiljem pole otseselt äppi vaja. Kui saad sõbraga kokku, tuleb intercom ise üles. Ja kui teil mõlemal oli seade juba enne kohtumist sisse lülitatud, siis on tark Cardo korra välja lülitada. Ma olen tähele pannud, et kolmas ja neljas jne liige ühenduvad sel juhul juba lihtsamalt, kui grupp on aktiivne.
BT VS Mesh
See vanakooli jamamine ühendustega, kus seadmete vahel tuli kett luua, on nüüd möödas. Me oleme nüüd Packtalkidega DMC ehk Mesh režhiimis sõitnud kümenid tuhandeid kilomeetreid erinevates riikides ja kliimades. Grupis on erinevatel hetkedel olnud kokku üle kümne erineva Packtalki. Kõige-kõige tähtsam asi: kui sul on aku täis ja hommikul paned Cardo kiivri külge ning ühendus tuleb üles - siis võid sisuliselt kindel olla, et päeva jooksul sa enam nuppe otseselt vajutama ei pea. Kui keegi läheb Levist välja ja ilmub tagasi, siis ta ilmub automaatselt ka eetrisse. See on minu arvates kõige tähtsam omadus. Ja see töötab päris hästi.
Ühenduseprobleemid:
Erandina võib mingite asjaolude kokkulangevusel juhtuda, et keegi ei saa ühendust. 99% aitab restart. Ja pigem ei juhtu seda iga päev. Lisaks on mõnikord pikal päeval nii, et kedagi pole kuulda või et keegi kuuleb kehvalt. See on tavaliselt sellest, et mikker on märg / mikker on ära nihkunud või laheneb see restardiga. Kolmas asi, mida silmas pidada on see, et kusagil rahvarohkes kohas ei ole mõtet paaritamisi ja ühendamisi teha. Kusagil orienteerumise stardis on õhk Bluetooth ühendustest nii paks, et targem on kaugele ära minna.
Ühendus teloga ja GPSiga:
Kui pead ühendama ainult ühe telefoni, siis on kõik ülilihtne ja lollikindel. Kui tahad veel teise seadme ka ühendada, siis tuleb jälgida, kuidas see lahendada. Paaritumise ajal on valikud, kas ühendada telefon või GPS. Mul on sellest aastast uus Cardo ja ma pole viitsind seda paaritamist põhjalikult teha, vanasti oli mul 2 seadet korraga järel ja toimis ilusti, praegu on ainult 1. Kui panen teise, siis ta unistab esimese ära. Ei tea miks - pean uurima.
Hiinakas VS Cardo/Sena
Peamine otsustamise koht on minu arust see, mitu inimest sa intercomi paned. Kui rohkem kui 2 või isegi rohkem kui 4, siis on Cardo ja Sena ainukesed normaalsed lahendused
Teine koht on muusika kuulamine. Cardoga ma mõnikord reaalselt kuulan mussi ja Podcaste… Minu teada ükski teine seade seda sellisel tasemel ei võimalda. Aga ma pean ütlema, et LC4ga 100 kph ei ole mõtet muusikat kuulata. Pigem vaiksemate ratatega või vaiksemal kiirusel.
Enamus muresid Cardodega on puhtalt seadistuses kinni. Samas hea asi on see, et enamasti, kui nad paika seada, siis kõik edaspidi toimib suht lihtsalt.
Mul sisusliselt sarnased kogemused. Alustasin ammu-ammu G9ga, siis sõitsin pikalt Packtalkiga aga enduurotades ta lihtsalt kulus natuke ära (kuigi veel töötas) ning nüüd on Packtalk Bold JBL.
Veekindlusest:
Vana Packtalk sai laenatud Jetimatkajatele. Neil kukkus see vette ja kuna laadimisava ei olnud enam korralikult suletav, siis sai too omadega siiski otsa. Aga tsiklisõiduga pole ühegagi veekindlusega muret olnud.
Mikrist:
Mikrit olen ühe korra vahetanud. Igasugu talvel ja suvel lahtise kiivriga sportimised teevad mikri vahepeal märjaks - enamasti hakkab uuesti tööle kui ära kuivab. Aga kuna ükskord ei hakanud, siis nüüd kannan teist matkal kaasas. Maksis 14 EURi.
Aku kestvusest:
Aku kestab intensiivsel grupis kasutamisel u. 8h. See on meie sõitudel liiga vähe. Ma võtan õhtul kotist oma vana ja veel töötava packtalki, lülitan sisse ja kõik ühendused tulevad automaagiliselt kohe üles, ilma et ühtegi nuppu peaks vajutama. Vana kulund Cardo aku kestab vähem aga piisavalt, et päeva lõpuni saaks. Teine variant on lõuna ajal juhe sappa panna.
Remondivõimalustest:
Olen ise ka akut vahetanud. Kui tinutada oskad, siis ei ole keeruline aga aku, mille ma ebayst soetasin, oli vist keskpärane - uueväärset tulemust ei saanud. Lisaks olen lasknud paigaldada uue laadimispesa, sest kasutasin Cardot laadimise ajal ja unustasin ära, et juhe on taga…
Vastupidavusest:
Minu kõige esimene G9 on endiselt täiesti töökorras. See on lapse kiivri küljes. Temaga sõidame tavaliselt kahekesi ja selleks on G9 väga hea. Niisiis kõik peale ühe seadme, mille Jetimehed merre kukutasid ja ühe mikri, mis kuivades enam ei töötanud, on siiani töökorras. Garantiis pole vaja olnud käia.
Ühendusest teiste tootjate seadmetega:
Senadega olen ühenduse kätte saanud. See on üsna lihtne. Pead lihtsalt teadma, et Sena (või misiganes teine seade), tuleb panna paarituma telefoniga. Ühendust tuleb üles lihtsalt aga levi on väga palju väiksem kui Cardolt-Cardole või Senalt-Senale, mis muudab selle lahenduse väga poolikuks. Ta jookseb üle standardsete BT ühenduste. See, kuidas Cardo ja Sena on oma BT ühenduse nii pika levi peale ehitanud, on väha lahe - aga see on üsna arusaadavalt mõlemal tootjal majasisene lahendus ja ilmselgelt nad ei saa omavahel samadel alustel toimida.
Äpist:
Asi, mida ülal mainiti, et äpp ei saa cardoga ühendust. Sellega on üks labane lugu. Kui sa oled vahepeal telo ekraani kinni pannud või teisi äppe kasutanud, siis tuleb Cardo äpp korra sulgeda ja uuesti avada. Sel juhul tuleb ühendus alati üles. Muul juhul võib juhtuda, et ei tule… See viga on vähemalt minu Packtalkide ja Iphone’ide vahel juba algusest peale. Ei tea, miks seda korda pole tehtud.
Muus osas on okei äpp - kasutama pead teda peamiselt selleks, et grupp luua ja sõbrad gruppi kutsuda. Hiljem pole otseselt äppi vaja. Kui saad sõbraga kokku, tuleb intercom ise üles. Ja kui teil mõlemal oli seade juba enne kohtumist sisse lülitatud, siis on tark Cardo korra välja lülitada. Ma olen tähele pannud, et kolmas ja neljas jne liige ühenduvad sel juhul juba lihtsamalt, kui grupp on aktiivne.
BT VS Mesh
See vanakooli jamamine ühendustega, kus seadmete vahel tuli kett luua, on nüüd möödas. Me oleme nüüd Packtalkidega DMC ehk Mesh režhiimis sõitnud kümenid tuhandeid kilomeetreid erinevates riikides ja kliimades. Grupis on erinevatel hetkedel olnud kokku üle kümne erineva Packtalki. Kõige-kõige tähtsam asi: kui sul on aku täis ja hommikul paned Cardo kiivri külge ning ühendus tuleb üles - siis võid sisuliselt kindel olla, et päeva jooksul sa enam nuppe otseselt vajutama ei pea. Kui keegi läheb Levist välja ja ilmub tagasi, siis ta ilmub automaatselt ka eetrisse. See on minu arvates kõige tähtsam omadus. Ja see töötab päris hästi.
Ühenduseprobleemid:
Erandina võib mingite asjaolude kokkulangevusel juhtuda, et keegi ei saa ühendust. 99% aitab restart. Ja pigem ei juhtu seda iga päev. Lisaks on mõnikord pikal päeval nii, et kedagi pole kuulda või et keegi kuuleb kehvalt. See on tavaliselt sellest, et mikker on märg / mikker on ära nihkunud või laheneb see restardiga. Kolmas asi, mida silmas pidada on see, et kusagil rahvarohkes kohas ei ole mõtet paaritamisi ja ühendamisi teha. Kusagil orienteerumise stardis on õhk Bluetooth ühendustest nii paks, et targem on kaugele ära minna.
Ühendus teloga ja GPSiga:
Kui pead ühendama ainult ühe telefoni, siis on kõik ülilihtne ja lollikindel. Kui tahad veel teise seadme ka ühendada, siis tuleb jälgida, kuidas see lahendada. Paaritumise ajal on valikud, kas ühendada telefon või GPS. Mul on sellest aastast uus Cardo ja ma pole viitsind seda paaritamist põhjalikult teha, vanasti oli mul 2 seadet korraga järel ja toimis ilusti, praegu on ainult 1. Kui panen teise, siis ta unistab esimese ära. Ei tea miks - pean uurima.
Hiinakas VS Cardo/Sena
Peamine otsustamise koht on minu arust see, mitu inimest sa intercomi paned. Kui rohkem kui 2 või isegi rohkem kui 4, siis on Cardo ja Sena ainukesed normaalsed lahendused
Teine koht on muusika kuulamine. Cardoga ma mõnikord reaalselt kuulan mussi ja Podcaste… Minu teada ükski teine seade seda sellisel tasemel ei võimalda. Aga ma pean ütlema, et LC4ga 100 kph ei ole mõtet muusikat kuulata. Pigem vaiksemate ratatega või vaiksemal kiirusel.
Enamus muresid Cardodega on puhtalt seadistuses kinni. Samas hea asi on see, et enamasti, kui nad paika seada, siis kõik edaspidi toimib suht lihtsalt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
► Näita Spoilerit
Mingil hetkel ja natuke rohkemate inimestega arutades jõudsime selgusele, et üritaks esimese asjana paika panna audioseadete "slaiderid"(ei eita, et viga võib siin peituda), kel igatpidi hästi toimiv süsteem ja võimalus visata siia screenshot oma seadetest(soovitavalt iphone) võiks seda teha. Kohe proovin kodus äppi sisse saada kus kindlalt ühtegi segajat ei ole.
Eimese katsega ei õnnestunud, aga nii telo seadete kui äpi refreshimine viisid lõpuks sihile.
Lisan ka pildid milliseid toimivast süsteemist ootaks, minu omi ärge vaadake, need on suht lambist, erinevatel testimishetkedel(äppi sisse saades) nii jäänud.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Kas tarkvara on seadmel viimane? Alusta sellest, et tee seadmele tehaseseaded- hoiad kõiki kolme nuppu 5sek. all kuni lillat vilgub 5x ja lülitab välja. Siis võid proovida mõne seadmega paaritada. Äpp on sisuliselt mugavustoode ja jätaks selle esmalt kõrvale.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
@kiilas Minu setingud on tavaliselt alustuseks sellised, et volüüm on põhjas. Sõidu ajal rullist regullin vähemaks, kui vaja.
Hääljuhtimist ma ei kasuta sest nuppudest on lihtsam. Pealegi arvas ta tihtipeale, et ma ütlen “FM on”, kuigi ma
rääkisin hoopis sõbraga
“Automatic volume” toimib täitsa hästi aga ma lükkasin ta mingil ajal välja, nüüd ongi väljas olnud.
Hääljuhtimist ma ei kasuta sest nuppudest on lihtsam. Pealegi arvas ta tihtipeale, et ma ütlen “FM on”, kuigi ma
rääkisin hoopis sõbraga
“Automatic volume” toimib täitsa hästi aga ma lükkasin ta mingil ajal välja, nüüd ongi väljas olnud.
Viimati muutis morse, 09 Aug 2022, 10:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Kel tõsisem huvi oma sideseadmeid (vahet pole kas Cardo või Sena) BMW GS-del korralikult tööle saada, soovitan teha ainult üks ühendus telefoniga ja unustada äpp. Peakomplektis Phone 1 ühendada GS-ga. Telefon ainult GS-ga, äpp unustada. Kui on kaks ühendust, hakkavad jamad peale. Kui äppiga tõesti midagi seadistada vaja, siis peale seadistamist ühendada telefon uuesti lahti. Juba algusaegadest peale ei suuda bemmi navigaatorid ja bluetooth ühendused mitut kooslust ära seedida ja ajavad kogu komplekti lolliks. Ilma äppita ja ühe ühendusega toimivad nagu peab.
-
- Postitusi: 243
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 138 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Ebaõnn, meil kasutusel 2 komplekti aastast 2019 ja mõned 2020 aasta komplektid, neil väike disaini vahe sees. Seni on kõik töötamas ja bluetooth pole kellelgi veel otsi andnud. Tootjalt uut ei saa nõua, kuna bluetooth otsad andis?KunnS kirjutas: ↑06 Aug 2022, 09:59Sai aasta tagasi ostetud kahene komplekt ja pikemal päeval peab seadme ära vahetama, kui pauside ajal juhtmetega ei viitsi mässata. Tänaseks on ühel BT kadunud ja saab ainult raadiot kuulata. Sõbral kauem olnud, aga üks kompkekt väga vaikseks jäänud, kõlarite viga vast? Tuulemüras muusikast aru ei saa ja eks ta selle hinna eest õigustaks ennast ära küll, kui bt poleks otsi andnud.► Näita Spoilerit
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Kas kellegil veel olnud et cardo freecom sõiduaeg minema lendab? Endal kahene jbli oma ostetud ja üks kukkus neljandal sõidul minema ja auto sõitis üle. Kinnitusplaat vms ilusti kiivri küljes. Arvestades mis hinda maksis siis järgmised tulevad kindlasti sena omad. Nüüd pean enda oma vist kinni lisaks liimima…
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
"Cardo, Midland, Uclear team up on universal Bluetooth helmet comm connection standard"
https://canadamotoguide.com/2022/06/15/ ... -standard/
https://www.revzilla.com/common-tread/c ... connection
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
On. 25€
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Sain oma tripi põhja ja tagasi ära tehtud ilma sideta. Polnud erilist vajadust kah. Tuulemüra oli nagu kah kohutav ikkagi, et lasin enamus aega kõrvatroppidega, seega oleks side nagu nii kasutu olnud. Teised tüübid oma mitte kõige uuemate Senadega mängisid ikka ühendab ei ühenda mängu, et ses suhtes polnud midagi uut. Cardoga kampa ronides oleks lihtsalt mäng põnevam olnud. Ootan selle OBI standardi ära, siis vaatan uuesti.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Cardol lõppes see ühendab ei ühenda mäng 2015 kui tuli välja Packtalk DMC sidega. Saan aru ,et selles OBI standari jutus Senat ei mainitud...701 kirjutas: ↑12 Aug 2022, 19:13Sain oma tripi põhja ja tagasi ära tehtud ilma sideta. Polnud erilist vajadust kah. Tuulemüra oli nagu kah kohutav ikkagi, et lasin enamus aega kõrvatroppidega, seega oleks side nagu nii kasutu olnud. Teised tüübid oma mitte kõige uuemate Senadega mängisid ikka ühendab ei ühenda mängu, et ses suhtes polnud midagi uut. Cardoga kampa ronides oleks lihtsalt mäng põnevam olnud. Ootan selle OBI standardi ära, siis vaatan uuesti.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Cardol on ka palju miinuseid aga kasutan alati koos kõrvatroppidega. .sidet kuuleb kenasti ja vajadusel mussi ka trassil lastes. Cardot Packtalkid omavahel pidevalt automaatselt ise ühendab ära, ilma et arugi saaks kui keegi korraks grupist meeletult maha jääb.701 kirjutas: ↑12 Aug 2022, 19:13Sain oma tripi põhja ja tagasi ära tehtud ilma sideta. Polnud erilist vajadust kah. Tuulemüra oli nagu kah kohutav ikkagi, et lasin enamus aega kõrvatroppidega, seega oleks side nagu nii kasutu olnud. Teised tüübid oma mitte kõige uuemate Senadega mängisid ikka ühendab ei ühenda mängu, et ses suhtes polnud midagi uut. Cardoga kampa ronides oleks lihtsalt mäng põnevam olnud. Ootan selle OBI standardi ära, siis vaatan uuesti.
Cardo + Sena on omavahel jah saab aga siis ei ole enam neid DMC eeliseid nagu müravaba kõne, automaatne reconnect jne.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Mainiti küll,aga seda, et Sena sellega ei ühine
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Olen Motoreisiga päri, olen ise samuti sama hiinakat kasutanud, nüüd juba 3 hooaega. Lagedal maal saab ilusti 500+ meetrit vahet hoida ennem kui sahisema hakkab, metsas ja muude takistuste olemasolul vähem. Enamasti oleme kõnes kahekesi, kuid oleme ka neljakesti edukalt hakkama saanud. Ühendamise protsess võib küll alguses aega võtta, kuid ei ole midagi hullu. Paar lehte eespool on veel kellegi poolt tehtud väga detailne review.
Matkal olles kestab aku 2 täis sõidupäeva, kuni kiiruseni 110 saab muretult suhelda, peale seda peab juba veidi pingutama, sama asi muusika kuulamisega.
Netist on silma jäänud palju kaebuseid cardo/sena kohta, selge see, et ka nende osakaal on tublisti suurem kui hiinakatel, kuid hetkel ei näe küll ühtegi põhjust, miks peaksin sisuliselt sama seadme eest vähemalt 4x rohkem maksma.
Matkal olles kestab aku 2 täis sõidupäeva, kuni kiiruseni 110 saab muretult suhelda, peale seda peab juba veidi pingutama, sama asi muusika kuulamisega.
Netist on silma jäänud palju kaebuseid cardo/sena kohta, selge see, et ka nende osakaal on tublisti suurem kui hiinakatel, kuid hetkel ei näe küll ühtegi põhjust, miks peaksin sisuliselt sama seadme eest vähemalt 4x rohkem maksma.
► Näita Spoilerit
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
No vast mingi viitega ühineb, kui aru saab, et muidu hoopis väiksemas paadis võidusõidul osaleb.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
No võiks ju,sest muidu on olukord a´la kus õuna ja samasa omanikud omavahel helistada ei saaks
Teisalt seal oli mainitud et, minu teada puhas hiinaks Lexin,ühineb sellega. Ma olin ka ostmas selle seadmeid mõni aeg tagasi. Kasutajate tagasiside oli igati positiivne neile.
Võtsin Nolani integreeritava,mis minu vajadused rahuldab ka suurepäraselt, sest suhtlus peamiselt naisega tagaistmel või telefoni ühendus. Üks asi mida olen viimasel ajal kasutama hakanud on raadio üle telefoni, üle raadiolevi on paras pain (isegi uuemate välisantennita autodega), sest raadiolained on väga kaootilise leviga, aga netti on raadio jaoks pea igalpool olemas.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 25 Jaan 2019, 10:59
- Tsikkel: G650GS Sertao, CRF300Rally
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Annan ka enda Fodsports M1S-Pro hinnangu, kuna kasutan seda igapäevaselt. Kasutajaga Motoreis kasutame seda ka iga kord koos reisides. Mina kasutan seadet ilma kõrvatroppideta. Kõlarid on kenasti paigas ning heli valjusus ka 110+km/h pole üle kolmveerandi vajalik. Kasutaja Motoreis aga kasutab kõrvatroppe ning temal on tavaliselt heli põhjas. Selle pärast kestab ka minu seade tublisti pikemalt, kui temal. Enda akul pole ka 10+h sõidupäev mingi küsimus ning päeval eraldi laadima ei pea. See, kellel BT ära kadus ja ainult raadio järele jäi, see siis see M1S-Plus uuem mudel? Vanematel M1S-Pro mudelitel FM võimalus puudus. Mul kahel kiivril kahe vanema generatsiooni seadmed küljes ning pole kummagagi probleeme olnud. Vanemal seadmel isegi aku ei näita veel väsimuse märke. Enamasti oleme sõitnud kahekesi, siis pole seadmetega mingit probleemi. Paar korda oleme proovinud ka 3-4 seadmega sõita ning siis oli pusimist küll rohkem, kuid siis jäi põhiliselt asi siiski "tihendi" taha. Jooksu pealt ei osanud õigesti kohe ära paaritada neid. Kuid oma hinda on nad kenasti õigustanud minu kasutuse juures
-
- Postitusi: 498
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Nii vähe kui ma sõidan siis tavaliste vahtkummist ühekordsete troppidega ja Cardo suudab neist piisavalt kõvasti läbi karjuda, et on täitsa kasutatav.701 kirjutas: ↑12 Aug 2022, 19:13Sain oma tripi põhja ja tagasi ära tehtud ilma sideta. Polnud erilist vajadust kah. Tuulemüra oli nagu kah kohutav ikkagi, et lasin enamus aega kõrvatroppidega, seega oleks side nagu nii kasutu olnud. Teised tüübid oma mitte kõige uuemate Senadega mängisid ikka ühendab ei ühenda mängu, et ses suhtes polnud midagi uut. Cardoga kampa ronides oleks lihtsalt mäng põnevam olnud. Ootan selle OBI standardi ära, siis vaatan uuesti.
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Samuti 2 hooaega Hiina Fodsports M1S-Pro aparaati kasutanud - saime punde peale mingisuguse multipack deali, niiet tüki hinnaks kujunes 50 euri lõpuks - selle raha eest on ennast suurepäraselt õigustanud. Ühendamine samasugusega easy, heli ON ok, võtab automaatselt kõnesid vastu. Akut laen korra nädalas, liialdamata.
Kui keegi otsib sidevahendit ja ei raatsi Cardo jms hindasid välja käia, siis seda tükki leiab amazonist/aliexpressidest soodsa hinnaga. See on vist nendest soodsamate otsa seadmetest kõrgemalt hinnatuimaid.
Küll aga helitugevus kiivrisuka ja kõrvatroppidega on lahjavõitu, linnakiirustel on ok, aga maanteel kuuleb mussi umbes nagu lauluväljaku Rammsteini kontsertit Viimsis. Tõsi, kiiver ka pigem mürarikas.
Vist peaks upgradema, aga ei julge Cardo raha välja käia krt, kui pole veendunud, et maanteel Eminemi kuulates sõnadest ka ikka aru saab.
Kui keegi otsib sidevahendit ja ei raatsi Cardo jms hindasid välja käia, siis seda tükki leiab amazonist/aliexpressidest soodsa hinnaga. See on vist nendest soodsamate otsa seadmetest kõrgemalt hinnatuimaid.
Küll aga helitugevus kiivrisuka ja kõrvatroppidega on lahjavõitu, linnakiirustel on ok, aga maanteel kuuleb mussi umbes nagu lauluväljaku Rammsteini kontsertit Viimsis. Tõsi, kiiver ka pigem mürarikas.
Vist peaks upgradema, aga ei julge Cardo raha välja käia krt, kui pole veendunud, et maanteel Eminemi kuulates sõnadest ka ikka aru saab.
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Kuna siin on mitu korda OBI standardist räägitud, siis viitan olulisele aspektile. OBI standard kehtib ainult vanakooli Bluetooth kett-stiilis ühenduse kohta. Cardo ja Sena kasutajad on juba eelmise kümnendi teisest poolest harjunud MESH/DMC ühenduse mugavustega. Niisiis tegelikkuses päris universaalseks ühendus siiski ei muutu…
Mis muutub, on see, et kui kohtad ühte-kahte teise brändiga sõitjat, siis saad oma Cardo Bluetooth režhiimi panna ja nendega vanal moel nupuvajutusega ühendust. Lisaks Cardo Bridge režhiimiga saad ühe “võõra” seadme DMC gruppi sisse sillata (täna saab ka, tulevikus on see sillatud seade lihtsalt parema leviga). Sellist rõõmsat suurt
gruppi, kus on palju erinevaid seadmeid, ma väga ei näe aga kaks sõpra erinevate seadmetega hakkab olema väga OK.
Mis muutub, on see, et kui kohtad ühte-kahte teise brändiga sõitjat, siis saad oma Cardo Bluetooth režhiimi panna ja nendega vanal moel nupuvajutusega ühendust. Lisaks Cardo Bridge režhiimiga saad ühe “võõra” seadme DMC gruppi sisse sillata (täna saab ka, tulevikus on see sillatud seade lihtsalt parema leviga). Sellist rõõmsat suurt
gruppi, kus on palju erinevaid seadmeid, ma väga ei näe aga kaks sõpra erinevate seadmetega hakkab olema väga OK.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.