Mis värviga värvida mootor?
tervist
Tarvis oleks siis teada millega mootorit keegi värvinud?
Mootor siis on FZR 1000 oma. Tegemist siis vedelik jahutusega mootoriga.
Kas on vaja grunti alla, kas peab kuumakindel värv olem jne...
ette tänades.
tervist
Tarvis oleks siis teada millega mootorit keegi värvinud?
Mootor siis on FZR 1000 oma. Tegemist siis vedelik jahutusega mootoriga.
Kas on vaja grunti alla, kas peab kuumakindel värv olem jne...
ette tänades.
värvi kohta ei oska öelda
aga pulbervärv, sellega võid ükskõik mis värvides lasta värvida;) kasvõi kirju;)
Jah, pulbervärviga võid terve mootori ära värvida, jääb ilus tulemus, orgunni lakk ka peale ja tõenäoliselt värvid viimast korda mootorit.
Samas klaaskuulipritsist tulnud mootorijupid ära lakkida jääb ka ilus.
ODAV, PÜSIV, ILUS tulemus, ajutiselt saab sprayga ka värvida aga tulemus kehva ja kulub kergelt maha.
Pulber värviga mul halvad kogemused kahjuks ja see tulemus mind ei rahulda pulber värv jääb liiga rabe ja iga väiksemagi täkke tagajärjel hakkab teda sealt kooruma kuni on suur laik haljas.
lakk, lakk, lakk
nark kirjutas:Pulber värviga mul halvad kogemused kahjuks ja see tulemus mind ei rahulda
pulber värv jääb liiga rabe ja iga väiksemagi täkke tagajärjel hakkab teda sealt kooruma kuni on suur laik haljas.
Selle võis põhjustada ka halb eeltöö, värv lihtsalt ei jäänud pinnale pidama, näiteks korralikult karestamata või puhastamata pind, või vale krundi kasutamine.
mõned aastad tagasi oli veel saada ahju lakki , mida oli musta ja läbipaistvat . vot see ei tulnud kuidagi ära kui korralikult oli värvitud. sai ise proovitud
AndrusB kirjutas:Tere
kasuta piduri supporti värvi ja teeema unustatud.Jõudu ja õnnestumisi
Andrus
näiteks neoonoranzi
AndrusB kirjutas:Tere
kasuta piduri supporti värvi ja teeema unustatud.Jõudu ja õnnestumisi
Andrus
Äkki saad täpsustada milline on hea supoti värv?
Mul ka sama probleem,Banditi mootor tahab välimuse värskendamist.1 kysimus,kas vana värvi,mis veel osaliselt säilinud saab efektiivselt ja korralikult eemaldada peale liivapritsi veel mingil meetodil?
äkki värvieemalduspasta abiks, värvipoodides müüakse, kannad peale ja kaabid/pesed maha
Klaaskuuliprits
http://www.estpresto.ee/index.php?action=page&id=76
jäme kobra kirjutas:Mul ka sama probleem,Banditi mootor tahab välimuse värskendamist.1 kysimus,kas vana värvi,mis veel osaliselt säilinud saab efektiivselt ja korralikult eemaldada peale liivapritsi veel mingil meetodil?
Ma kasutasingi suurema osa eemaldamiseks värvi eemaldit. Aga kas pulber värvimisel võib vana värvi alla jääda? Tehase värv peaks iseenesest päris hea olema.
Ei või jääda vanat värvi alla, see seal ahjus hakkab alt vana värv keetma ja jääb hiljem näha. Parandage kui eksin.
minuteada peaks mootor liivapritsis k2ima ja siis ta on valmis pulbervärvi jaoks.
Klaaskuuli pritsis, liivapritsiga vist isegi saab kui väga väikse survega teha, aga üldjuhul on võimalus ära rikkuda need.
Tere Tartus on ka üks klaasiprits,millega ma vorme puhastan aluminiumist, ja sellega on ka puhastatud MB 18tuh veljed ära 3 päevaga
Lugupidamisega Veikko.
pulber on jah võimas. aga see pulber värv on nii kõva, et ei saa arugi
kuna 1 netisait on kinni siis ei saa kahjuks näiteid tuua:S
Pulber on nii kõva et ei saa arugi-kuidas sa aru said?- kui netisait kinni on. Mina ei ei saand midagi aru
Paar linki siia tiku-taku foorumist:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=8346
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14497
Osad väidavad seal, et isegi kõige tavalisem autovärv sobib. Võta nüüd kinni...
franz125 kirjutas:Pulber on nii kõva et ei saa arugi-kuidas sa aru said?- kui netisait kinni on.
Mina ei ei saand midagi aru
pulbervärv on nii paks ja kõva et ei saagi aru, liivapritsis tekkinud väikesi auke vms..
Lisaks veel juurde paar harrika mootori pilti ning ka värvi, millega too on värvitud. Seda aerosooli pidavat kusagil Tallinnas müüdama. Vajadusel võin välja uurida.
Siin on see värv mis sul vaja on kui soovid tulemuseks saada musta krobelist pinda:
http://www.h-d.ee/epood/index.php?act=p ... =38&cid2=3
Fredy.
Bueller kirjutas:Siin on see värv mis sul vaja on kui soovid tulemuseks saada musta krobelist pinda:
http://www.h-d.ee/epood/index.php?act=p ... =38&cid2=3
Fredy.
Minu poolt pakutud VHT jätab samuti krobelise pinna. Tuleb vist ainult pärast värvimist fööniga kuumutada.
Aga Bueller, oskad sa öelda, kas need värvid leegitorudel ka püsivad.
Pole küll proovinud summutit värvida nende värvidega aga arvan et leegikale oleks parem siiski tavaline kuumakindel matt must.
Fredy.
Klge, mu arust leegikatel ei püsi muu kui kroom ja see kuumakindel teip/lint, vai mis ta müüd oligi. Leekarite värvimine on suht tänamatu töö...korraks on ilus.
Tavaline must nitrovärv on kusjuures üsna kuumakindel. Ise olen kunagi värvinud JAWA silindreid (väga hästi püsis), minu teada värvisid ka kardimehed oma kahetaktiliste leegikaid ja sumpasid edukalt sellega. Võib-olla keegi oskab mu väiteid kinnitada. Ilmselt kui hästi otsida, leiab ka kusagilt seda õiget vana nitrovärvi.
Ma värvisin"BAUHOFIST"ostetud kuumakindla värviga 1200C.Terve suvi on peal püsinud.See värv pole mitte päris must,vaid natuke nagu grafiidi karva,kusjuures kannatab ka kraapimist(värvisin leegikaid,mitte mootorit).
Värvisin kunagi Buelli leegikad suvalise kuumakindla musta sprayga ja polnud küll mingeid probleeme peal püsimisega.
Summuti ümber keritavat kuumakindlat linti ei soovita selle pärast et seda on raske puhastada ja see mädaneb lihtsalt ära pideva pesu tulemusena ja kroom läheb kuumaga siniseks nagu naksti.
Mina lasin sumpad ära värvida domikal.Kõik sumpa osad,mis järgnevad leegikatele ja seda kõike pulbervärviga,plus lakk.Värv hakkas kuumaga sulama,voolama maha ja tagapool,kus nii kuum polnud,kleepus lihtsalt liiv värvi sisse ja sumpad näevad välja,nagu rotikal.
Ei kujuta ette,mis värv see leegikate kuuma siis veel talub, kui need tulipunaseks lähevad