Rahvaspordi litsents
Moderaator: Moded
Rahvaspordi litsents
Täna tuli mulle kui "karjääri kärnatamise "ja Raketibaasi enduuro korraldajale kiri EMF-lt,mille tahan köigile kestvussöidu huvilistele edasi anda ja ootaks rohkeid arvamusi...
"Tere ,Riho
Me praegu teeme kalendrit 2009 talv ja võtame ka sinu võistluse siis
arvesse (ma ei yea praegu peast kas sell kuupäeval oli juba taotlusi
sees )seda esiteks
Teiseks ,nendele ilma litsentsidetta vendadele on järgmiseks aastaks
tehtud rahvasportlase kaart (Tuleb taodelda samuti läbi klubi ja ette
ära)ja maksab 1500.- eek (sisaldab kindlustust)
millega ei saa osaleda ei EKV ega EMV sarjades. see on tunduvalt
lihtsam nii korraldajale kui ka odavam kärnatajale endale.
kui ei soovita osta rahvasportlase kaarti siis on ühekordne litsents
600.- eek ja
terv,
Veiko"
Kuna meil toimub peaaegu 20 üritust ,mis ei kuulu ekv ja emv sarja , siis see 1500 eeki palju ju pole.Oleks köikideks vöistlusteks kindlustus olemas jne.
Korraldajad saavad ka ilmselt langetada osavötutasu tänu sellele ei peaks tasuma kallist kärnatajate kindlustust.
Kärnatajad saaksid käia väga paljudel vöistlustel.
Oleksid köigil kindlad numbrid .
palju häid omadusi .
mõelge ja komenteerige.
Lärm
Re: Rahvaspordi litsents
lärm kirjutas:Kuna meil toimub peaaegu 20 üritust ,mis ei kuulu ekv ja emv sarja , siis see 1500 eeki palju ju pole.Oleks köikideks vöistlusteks kindlustus olemas jne.
Korraldajad saavad ka ilmselt langetada osavötutasu tänu sellele ei peaks tasuma kallist kärnatajate kindlustust.
Kärnatajad saaksid käia väga paljudel vöistlustel.
Oleksid köigil kindlad numbrid .
ma ei näe küll sellel mitte mingisugust sõitjatepoolset positiivset külge!
Aastane "litsentsiga" sõitja litsents hakkab olema 2000.- + "klubimaks".
Tuletan meelde, et see tuleb taotleda läbi klubi ja klubi tahab ka selle eest raha saada. Niiet +300..+1000 arvestage sinna juurde.
Tegu tundub olema lihtsalt ca. 500kr odavama aastase litsentsiga, millega ei saa sõita EKV-EMV sarjas. Samas täislitsents ei keela sõita "kärnatamist". Seega rahvasportlase litsentsiga langeksid ära kõik EKV/EMV sildiga võistlused (näiteks Haapsalu). Muidugi, kui E* arvestusse hakkavad luuluma paksu liiva rajad, nagu Paikuse ja
Ja kuidas hakatakse nende puhul arvestama "kärnatajate" ja "open" klasse? Litsentsi maksumuse järgi? :D Või ajutise litsentsi ostjad on "kärnatajad" ja teised OPEN? (nüüd tõusevad tõsiusksed "kärnatajad" tagajalgadele, sest ähvardab ju OPENi klassi minek
)
Seega - mina ei näen siin pigem EMF-i poolset mõnitamist. Kohe kindlasti ei aita see kaasa "motosport massidesse" arengule.
Pool aastat heietatud jutt, rahvasportlase 500kr-sest litsentsist oli paljulubav. 1500+klubimaks puhul on hea mõte aia taha läinud.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Asi iseenesest polegi paha, aga milleks see klubi nõue? Las ma siis olla üksikharrastaja, kes tahab mõnel sõidul vahest kaasa lüüa. Maksan EMF-le oma papi ja kogu lugu?
Re: Rahvaspordi litsents
Mainimata jäi siis nüüd see, et kus selle raha eest osaleda SAAKS?
Kas kuskil on olemas nimekiri nendest võistlustest. Väga keeruline igatahes.
lärm kirjutas:Teiseks ,nendele ilma litsentsidetta vendadele on järgmiseks aastaks
tehtud rahvasportlase kaart (Tuleb taodelda samuti läbi klubi ja ette
ära)ja maksab 1500.- eek (sisaldab kindlustust)
millega ei saa osaleda ei EKV ega EMV sarjades.
#609
Re: Rahvaspordi litsents
kõrtsmikumolu kirjutas:Asi iseenesest polegi paha, aga milleks see klubi nõue? Las ma siis olla üksikharrastaja, kes tahab mõnel sõidul vahest kaasa lüüa. Maksan EMF-le oma papi ja kogu lugu?
Vastavalt reeglitele:
- Võistlejad, kes ei soovi sõita ühegi motoklubi nime all, vaid soovivad sõita isikliku sponsori nime all, võivad seda teha tasudes litsentsi taotlemisel kolmekordse litsentsi maksumuse
Klubi nõue on kasvatuslikku laadi. Kui sõitja sigatseb, on klubi kohustus mees korrale kutsuda.
Ärge mind nüüd sõimama hakake, mulle ka selline korraldus ei meeldi
Siim, esimesena kargab mulle pähe Kärnatamine, MMM, Mõedaka, Muhu, Hinsa. Ehk siis igal pool, kus EMF buss/ajavõtt kohal ja EMV/EKV sõitu polnud.
Setude üritusele litsentsiga üldse peale ei saanud ning Ida-virude kohta andmed minul puuduvad.
Peale ei saaks Paikuse, Haapsalu, Saku (kui toimuks), Potsepa sõitudele.
Kui nüüd arvestada, et Haapsalu pidi (naised saunas rääkisid) ka kalendrist maha minema ning Saku juba jäi ära, siis Paikuse ja Potsepa on ühed jubedamad rajad, mida ma sõitnud olen. Kui ainult need alles jäävad, siis pole EKV/EMV vahele jätmisega midagi kaotada
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Tuletage meelde, mis poleemika käis EMX sarja ümber. Pole küll asjadesse väga süvenenud (hiljuti), kuid kas mitte ei võiks paraleele tõmmata EMX ja kärnatamise vahel? Siiamaani pole veel EMX`i käima saadud, eks näeb, mis kärnatajatest saab. Kas põristate rahulikult edasi või soetate litsensi ...
Ja kui keegi soovib AGS Racing klubiga liituda, siis aga palun. Klubiliikmetele soodustused ja klubi poolne toetus
Jäärajasõidud ja kestvussõidud on tulemas (EMV ja EKV võistlused, litsens vajalik http://www.msport.ee/shared/File/Talv_09_kal(3).pdf)
Sven
AGS Racing Team #424
5023342
pood@ags.ee
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: Rahvaspordi litsents
kõrtsmikumolu kirjutas:Asi iseenesest polegi paha, aga milleks see klubi nõue? Las ma siis olla üksikharrastaja, kes tahab mõnel sõidul vahest kaasa lüüa. Maksan EMF-le oma papi ja kogu lugu?
Jube tuttav tuleb ette. Ühel teisel alal ja ühel vanal ajal tehti sama trikk. Mehed on ainult need kes klubis. Klubi liikmeks olekuta lihtsalt litsentsi ei saanud. Venedel hea vanasõna - dlja hitõi zopõ jest h.. s vintom. Kõik see mees asutas klubi, asi see MTÜ siis teha pole ja kogu spordiala pani ühe klubi all aastaid.
Tegelikult sai ilma klubita ka aga see oli nii kallis, et lihtsam oli valida odavam ala, kas kuulitõuge või malemäng.
Re: Rahvaspordi litsents
terve se litsentsi värk on minumeelest üks täielik jama. milleks on vaja tavalistele kärnatajatele litsentsi? miks ma peaksin kuuluma mingissse klubisse ? kui ma litsentsi teeksin kas siis ei saakski piksepinil sõita? ühelgi teisel rahvaspordi alal pole minuteada küll mingeid selliseid makse, nõudeid ega tingimusi. ja millseks se kindlustus nigunii on need kindlustajad kõik suured petturid - tegin omale elukindlustuse, küsisin veel teenindajalt spetsiaalselt üle et kui ma tsikliga sõidan ja ennast ära lõhun kas siis ka kehtib. sain igati jaatava vastuse , kui aga käeluu puru kukkusin oli kohe teine jutt ja mingit raha ei saand
Re: Rahvaspordi litsents
"katus" nõuab oma E.EM.EHV püüab kõik mootorijõul liikuvad aparaadid oma kontolli alla saada ja selleeest nõuab veel obrokit , täielik keskerakondlik käitumine !
"rahvussportlase kaart" my ass,kurat kus biene moosib
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Rahvaspordi litsents
Mind see ei puuduta aga mine tea, mis kiiks pähe lööb, äkki siiski...
Aga rahvaspordi litsents
mõnel on suurushullustus???
... siis veel tervisespordi litsents, kepikõnni litsents jne. haige aju saavutus...
Re: Rahvaspordi litsents
Asi vist ikka rohkem selles, et kui vaadata mõne võistluse tulemusi mis ei kuulu EMV, EKV sarja. Tavaline pilt Open klassis heal juhul 25 sõitjat. Kärnatajaid tavaliselt hästi orgunnitud võistlusel üle 60-ne kindlalt kohal. OK kärnatajate esimese 30- ne mehe koht(oleme ausad) on open klassis nende sõidu juures. Esimeste meeste läbitud ringide arv erinevates klassides on sama. Need mehed(papp) on ju vaja kuidagi kätte saada.
Summa ei ole iseenesest suur 1500+ klubimaks. Jagades teatud hulga võistluste peale ära siis on tegelikult päris soodne. Tahaks hirmsasti sõita küll aga tahaks mõnda klubi näha kes on oma ridadesse valmis võtma selliseid tagant viienda koha rahvasportlaseid(jutt käib endast).
Aga mis saab siis kui võistled EMF-i poolt mitte aksepteeritud võistlusel kas siis võetakse rahvasportlase kaart(litsents) ära?
Vaatame ka asja teist poolt.
Korraldatakse võistlus, osavõtu maks 500 sisaldab ka kärnatajate elukindlustust. Üritus toimub kooskõlas EMF-iga ja on nn. seaduslik. Ühekordne litsents on tegelikult ise juba 600+ korraldajal on ka kulud ja väike kasum võiks ju ka olla. Korraldaja on suutnud EMF-i pehmeks rääkida ja maksab mingi hulga raha, et kõik kes tahavad saaksid sõita. Kui nüüd kõik mehed omaksid kas või rahvasportlase või mis iganes kaarti kaoks ka korraldajalt suur hulk üleliigset peavalu ja ta saaks tegeleda võistluse ettevalmistamisega ja oleks ka majanduslik huvi.
Asjal on tegelikult jumet kui natuke süveneda ja mitte ainult oma mätta otsast vaadata. Paljud on nõus ühe sõidu eest näiteks 1200 välja käima? Jube pikk ja segane jutt tuli.
Re: Rahvaspordi litsents
Vot see ongi politsei riik, kõik liistule.
Tegelikult on üldse huvitav asi kuidas Kärnatamine lubatakse aga EMX mitte, kuigi mõlemad ju täidavad samu eesmärke - hobikross. EMX oleks ju isegi loodusesõbralikum . Mitte, et laidaks Kärnatamist maha vaid ei saa EMX keelamisest aru.
Aga selle kaardi kohta veel; samas ei oleks see ju õiglane nende jaoks, kes saavad ainult mõnel võistluse kaasa teha põhjusel töö/raha/pere jne. Nendele tõmmatakse ju pehmelt öeldes EMF-i poolt taha jälle.
Re: Rahvaspordi litsents
Ja vaata asja kolmandast küljest - päris mitmed "kärnatajad" sõidavad OPEN klassis. Sest ilma litsentsita ei saa lihtsalt osadel võistlustel osaleda.
Sander, sina, muide, oled oma aegadega juba mõnda aega OPENi sõitja Nagu ka Volts ja paljud teised.
EMF tahab kogu motosporti reguleerida, kuna liikmete arvu suurenemine on neile väga oluline. Ja tõesti, omandades litsentsi, ei tohi enam neil võistlustel osaleda, mis ei oma EMF-i heakskiitu. Sellega seatakse ka võistluste korraldajad fakti ette, et kui EMF heakskiitu pole, ei tohi litsentsiga sõitjad osaleda. Ja kui paljudel on litsents, jääb osalejaid väheks misläbi ka korraldaja kulud ei saa kaetud. Seega poolsunniviisil sa lihtsalt pead EMF-ga lävima. Ma ei tea, kas ja palju tuleb EMF-le maksta heakskiidu eest.
Samas, sõites ühekordse litsentsiga, maksad küll rohkem, kuid saad sõita nii EMF kui mitte-EMF sõitudel.
Ma ei saa siiani aru nendest EMF hekskiiduga sõitudest. Näiteks 500kr stardimaks on litsentsiga ja litsentsita sõitja puhul sama, kuid litsentsiga mehel on kindlustus ja EMF "fee" juba makstud. Kes maksab kärnatajate eest selle? Korraldaja? Litsentsiomanik? Või on korraldajatel EMF-ga erikokkulepped?
Neid klubisid, kes algajaid ka punti võtavad, on piisavalt. Tasuta see enamasti pole (tegelikult ma ei tea ühtki sellist klubi).
Re: Rahvaspordi litsents
minul küll klubile mingeid makse vaja maksta pole......
Sander sa oled teemast väga kaugel....
Mina muretsen hetkel selle asja pärast et köik söita saaksid,nagu oli.
Aga ma maksin 200 eeki kärnataja pealt emf-le.
Mella minu teada see openi mehe litsents see aasta hulga kallim kui 2000 eek ja Mella ükskord sa juba tegid arvutusi kui palju ma emfle kärnataja pealt maksan.
asi sai alguse et raketibasi enduuro vöistlusjuhendis mille Bienele saatsin oli nii nagu kärnatamiselgi...
Kurat mingi kompromiss tuleb leida,minul huvi on selles et üritusel vöimalikult palju söitjaid on.parem mingu üritus kahjumisse ennem siis kui on palju söitjaid ja aga mitte siis kui vähe söitjaid ja igav 30pealine jöuk jöristab niisama.
Missos on ka lubatud litsentsiga söitjad......
Re: Rahvaspordi litsents
Riho, sulle tundub ainult, et ma su raha loen pigem juhin tähelepanu, et kusagil keegi doteerib kedagi. Ja antud juhul sina kärnatajaid. Võta seda kui komplimenti
Openi mehe litsents on 2000.-, rinka 2500, mäkketõus 700.
http://www.msport.ee/index.php?page=33
Kuidas sa aga tavahinnaga ilma klubita litsentsi said, õpetad äkki teistelegi
Kõige parem oleks, kui EMF jätaks harrastussportlaste rahakoti rahule ning ei avaldaks neile läbi võistluste korraldajate survet.
Ja kui kompromisse ei taheta teha ning tuleval aastal EKV/EMV kestvuskrossid tulevad ainult paaril rajal, võiks harrastajate KK-d olla ainult harrastajatele. Sel juhul pole EMF litsentse üldse vaja. Sel juhul pöördub olukord teistpidi - korraldaja vaatab, kas laseb EMF litentsiga mehed peale või saadab koju. See peaks funktsionärid mõtlema panema, kui neid supipaja juurest on eemale lükatud. Tahtsid kulbiga kahmata, kuid ei saanud lusikatäitki.
Harrastaja jaoks on EMF siiski andamikoguja. Lõpupeo kartulisalat ja pingviinide paraad ei ole siiski seda väärt.
lärm kirjutas:minul küll klubile mingeid makse vaja maksta pole......
Sander sa oled teemast väga kaugel....
Mina muretsen hetkel selle asja pärast et köik söita saaksid,nagu oli.
Aga ma maksin 200 eeki kärnataja pealt emf-le.
Mella minu teada see openi mehe litsents see aasta hulga kallim kui 2000 eek ja Mella ükskord sa juba tegid arvutusi kui palju ma emfle kärnataja pealt maksan.asi sai alguse et raketibasi enduuro vöistlusjuhendis mille Bienele saatsin oli nii nagu kärnatamiselgi...
Kurat mingi kompromiss tuleb leida,minul huvi on selles et üritusel vöimalikult palju söitjaid on.parem mingu üritus kahjumisse ennem siis kui on palju söitjaid ja aga mitte siis kui vähe söitjaid ja igav 30pealine jöuk jöristab niisama.Missos on ka lubatud litsentsiga söitjad......
Re: Rahvaspordi litsents
Konkreetsed ettepanekud palun nüüd teie poolt ,sest homme helistan Bienele ja hakkan asju selgeks rääkima...
Minu isiklik pakkumine ja arvamus...
1- hind võiks jääda 1000eeki.
2- kärnataja saab selle litsentsi osta emf-lt ,mitte ei pea kusagilt mingit klubi otsima hakkama(eriti need kes ainult mönedel üritustel söita tahavad)
3.Rahvaspordi litsents ehk "kärnatajad" minu möistes
- sõita saadakse köigil vöistlustel v.a emv ekv.
oma üritustel hakkan isiklikult kontrollima et kärnataja oleks kärnataja ja open ikka open klassis.Kiiremad mehed kellel head esiotsa tulemused ette näidata 2008a ,aga kes teevad kärnataja litsentsi -need kindlasti vötavad osa open klassis,et kärnatajetl ikka lõbusamaks ja huvitavamaks läheks
Loodan et köik möistavad mind
lärm
Re: Rahvaspordi litsents
sander81 kirjutas:ühelgi teisel rahvaspordi alal pole minuteada küll mingeid selliseid makse,
Selles sa eksid, on küll http://eal.cma.ee/index.php?linker=true&id=291&lang=est
Miks ei võiks EAL-i ja EMF rahvasportlase "litsentsi" hind olla ühesugune ?
1500 on selgelit liiast, kui pead klubile ka veel maksu maksma.
Selle 1500.- on EMF juba ju oma kodulehel välja kuulutanud
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Rahvaspordi litsents
Palju klubid EMF-ile liikmemaksu maksavad?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Litsents raha eest on sama hea nagu kõrgharidus raha eest! Litsents peab tõendama võistleja tervislikku seisundit, võistlusmääruste tundmist ja elukindlustuse olemasolu, mitte rahakoti paksust.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Rahvaspordi litsents
lärm kirjutas:Konkreetsed ettepanekud palun nüüd teie poolt ,sest homme helistan Bienele ja hakkan asju selgeks rääkima...
Kauple välja, et rahvaspordi litsents ei piiraks osalemist EMF-s registreerimata võistlustel.
Ja las EMF väljastab loeteluna ka selle, mida saab makstud 1000kr eest. Kaasa arvatud täielikud kindlustustingimused.
Kunagi juhtus, et EKL tegi kindlustusi, mis kehtisid vaid sõitja surma korral.
Re: Rahvaspordi litsents
Jaah, teema läheb kuumaks nagu EMX-i loomisega. EMF tegi hooaja lõpupeo ja "jalad seinale". Sõidud käivad edasi nii Jaanikeses kui Illukal. Piksepini sari oli juba "halb" enne, nüüd veel Lärm oma sarjaga... liiga palju raha läheb EMF-is mööda, vaja "katust" pakkuda. Mis muu see siis on? Klubid,lisentsid, mida iganes. Iga tüüp, kes on suutnud tsikli ja varustuse osta, on teinud ka kindlustuse(loogiline?). Sõidud toimuvad omal vastutusel. See kärnataja arvamus.
Eks teadjamad mehed otsusta. Mina ostaks meelsamini teenust korraldajalt, olugu hind nigu on, kui et maksan ebamäärasele EMF-ile, kes seni rahvaspordile ainult pidureid tõmmanud(EMX).
P.S. Kuna enduro rajal pole omanikku, ei saa kedagi pitsitada, siit ka selline "heasoovlik" koostöövalmidus...
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
-
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Sept 2007, 18:26
- Tsikkel: honda/suzuki
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
lärm kirjutas:Konkreetsed ettepanekud palun nüüd teie poolt ,sest homme helistan Bienele ja hakkan asju selgeks rääkima...
Minu isiklik pakkumine ja arvamus...
1- hind võiks jääda 1000eeki.
2- kärnataja saab selle litsentsi osta emf-lt ,mitte ei pea kusagilt mingit klubi otsima hakkama(eriti need kes ainult mönedel üritustel söita tahavad)
3.Rahvaspordi litsents ehk "kärnatajad" minu möistes
- sõita saadakse köigil vöistlustel v.a emv ekv.
oma üritustel hakkan isiklikult kontrollima et kärnataja oleks kärnataja ja open ikka open klassis.Kiiremad mehed kellel head esiotsa tulemused ette näidata 2008a ,aga kes teevad kärnataja litsentsi -need kindlasti vötavad osa open klassis,et kärnatajetl ikka lõbusamaks ja huvitavamaks läheks
Loodan et köik möistavad mind
lärm
Jaanikese Motokeskuse nimel toetan seda igati ! Sees võiks olla punkt,et nn. päris litsentsiga sõitjad tohivad osaleda kõikidel võistlustel ( eraldi arvestusena) ,see annaks palju huvitavaid kogemusi ja uusi radu neile.Samas pole ju kellegile saladus,et nii mõnigi omab EMF-i litsentsi (nt.ringrada,supermoto,mäkketõus jne), aga soovib treeningu mõttes sõita väljaspool oma hooaega nt. kestvuskrossil-kuidas oleks litsentsi maksumus sel juhul ( litsents kehtib ju terve hooaja)?
Topeltmaksustamine oleks nagu liiast.
*kindlasti peaks sel juhul olema ka eraldi EMF-i poolne arvestus ka rahvaspordi klassis ( kui võetakse raha,peab ka punkte arvestama ja auhindu jagama hooaja lõpul ametlikul EMF-i autasustamisel, ning tunnustama parimaid rahvasportlasi ehk kärnatajaid siis.)
*kui EMF nõuab klubi, siis siin ma eriti probleemi ei näe-Eestis on küllalt klubisi,kes ka tasuta oma liikmeks võtavad.Ettepaneku võib teha,aga kui see saab nn.puksimise kohaks -oleks arukam minna kompromissile
-
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Sept 2007, 18:26
- Tsikkel: honda/suzuki
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
franz125 kirjutas:Palju klubid EMF-ile liikmemaksu maksavad?
3000.- on sisseastumismaks ja 3000.- on aastamaks
-
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Sept 2007, 18:26
- Tsikkel: honda/suzuki
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
Merca kirjutas:Jaah, teema läheb kuumaks nagu EMX-i loomisega. EMF tegi hooaja lõpupeo ja "jalad seinale". Sõidud käivad edasi nii Jaanikeses kui Illukal. Piksepini sari oli juba "halb" enne, nüüd veel Lärm oma sarjaga... liiga palju raha läheb EMF-is mööda, vaja "katust" pakkuda. Mis muu see siis on? Klubid,lisentsid, mida iganes. Iga tüüp, kes on suutnud tsikli ja varustuse osta, on teinud ka kindlustuse(loogiline?). Sõidud toimuvad omal vastutusel. See kärnataja arvamus.
Eks teadjamad mehed otsusta. Mina ostaks meelsamini teenust korraldajalt, olugu hind nigu on, kui et maksan ebamäärasele EMF-ile, kes seni rahvaspordile ainult pidureid tõmmanud(EMX).
P.S. Kuna enduro rajal pole omanikku, ei saa kedagi pitsitada, siit ka selline "heasoovlik" koostöövalmidus...
Enamuses nõus, aga hetkel on vaja leida variant ,et lambad terved ja hundid söödud :)Kompromisside otsimine on hetkesituatsioonis ainuke tee, muidu me ei jõuagi kuhugi (nagu EMX) . Enduro rajal on ikka omanik...minu teada pole meil väikesel Eestil kuskil eikellegi maad, olgu selleks eravaldus, riik, omavalitsus võimisiganes
Piksepin on igati tore sari (osaleme oma võsukesega),Lärm ja veel paljud poisid teevad kõike oma suurest entusiasmist ja vabast tahtest, taga ajamata mingit kasu....ma vaatan kuidas Valga poisid iga päev rassivad meie rajal oma vabast ajast ja tahtest ja imetlen neid-müts maha....kui palju on vabatahtlikke, kes tahavad midagi ära teha- see on uskmatu! EMF peaks seda hindama kui lisaväärtust motospordile.....
Mõistlike lahendusi lootma jäädes
Re: Rahvaspordi litsents
Olen sama meelt! Ja eks Lärm ongi igati sobilik saadik meie, "kärnatajate" eest seisma. Ta vist parem läbirääkija ja kompromissidega arvestaja kui EMX-i algatajad. Parimat lootma jäädes. Seniks pea püsti, kohtume Jaanikeses!
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
Re: Rahvaspordi litsents
kui muidu sõita ei lasta teen ikka ära selle litsentsi -MA TAHAKS LIHTSALT SÕITA samas jääb ikkagi arusaamatuks miks selliseid summasid on vaja lihtsalt selle eest, et emf-i ja kuskile klubisse oma nimi kirja saada. lärmi pakutud varjant on mõistlik
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
See Lärmi pakutud variant on mõistlik juhul kärnataja sõidab ca 10 võistlust, ühe või kahe võistluse meestele on see ikkagi liig. Kui praegune kärnatamine selliselt ametlikuks tehakse tuleb varsti näiteks võistlus "harrastus kärnatajatele". See litsents võiks olla söödav ehk 500 kr eest ilma klubi nõudeta.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Rahvaspordi litsents
Valmet kirjutas:See litsents võiks olla söödav ehk 500 kr eest ilma klubi nõudeta.
Selline oleks mõistlik hind, mis ei sunniks kärnatajaid "põranda alla" minema. Selle eest peaks saama kindlustuse küll. Ja kui sellest kindustuse saamiseks vähe on, võiks EMF veidi pekki liigutada ja "sportlaste" huvide nimel kindlustusläbirääkimistega vaeva näha.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Rahvaspordi litsents
föderatsioon peaks olema kõiki alaga tegelejaid ühendav organisatsioon. ei saa olla nii et esindan alaga tegelevat kolme inimest ja ütlen mida ülejäänud 7 teha tohivad. seega asju saab ja tuleb organiseerida kõigi huve silmas pidades. litsentse saaks ju vabalt jagada vastavalt võistluste arvule millest osa võtad. föderatsiooni huvi peaks olema et iga jumala külavõistluse tegija ise tahaks emf tulla ja mitte mingite sanktsioonide ähvardusel. näiteks võtan osa see aasta 3-st üritusest siis minu litsentsitasu on sümboolne kui rohkematest maksan juba rohkem jne. nagu siin mella mainis 500.- olen temaga ühte meelt kui mul on valida kas teha 1 võistlus või 10 treeningut siis ilmselt valin viimase võimaluse. kaotab sellest ainult föderatsioon. ja selle jutuga et kui juba sellise ala valisid siis... võib p...e minna.
Timo Loorits
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.