pocket bike
mul on pocket bike ja siis kui gaasi lahti lasen sureb välja kas keegi õpetaks kuidas pocketile tühigaasi peale panna oleksin väga tänulik
mul on pocket bike ja siis kui gaasi lahti lasen sureb välja kas keegi õpetaks kuidas pocketile tühigaasi peale panna oleksin väga tänulik
Kas need jamad hiilisid vaikselt ligi või kargas lambist kohale
aprill kirjutas:Kas need jamad hiilisid vaikselt ligi või kargas lambist kohale
Ausalt öeldes ei tea ostsin selle ja siis oli ki juba selline
pAlun aidake
Ja on ta karburaatoriga või pritsega
Karburaator võta lahti puhasta korralikult ära. Kuskil karbussi küljes üsna siibri lähedal peaks ka mingi kruvi olema, kust saab siis tühikäiku juurde keerata.
Pritsega pill vii mõne spetsialissimuse juurde
ausalt öeldes ei tea kas pritse või vesi aga saadan piltid 2kki oleks v6imalik tuvatstada http://nagi.ee/photos/suslik13
vasakul pool karpal on kruvi.
http://www.made-in-china.com/image/2f0j ... -MT-A6.jpg
siin on seda kruvi näha ,keera kinni natukene ,proovi kas jääb tööle.
Tundub et seal mootori ja tagaratta vahel asetseb karburaator. Kas on karburaatori tühikäigudüüs umbes või on tühikäik maha keeratud(tegin ise ka nii, et saavutada vähe paremat pidurdus momenti. vene rataste originaal pidurid teada tuntud viletsad)
okei ma arvan ,et see on maha keeratud aga kui on umbes kuidas toda korda teha
Krt mis jama siin räägitakse!? Mis asjast pocketitel pritsung peal on? Muidugi tuleb tühikäigu kruvi sisse keerata! Tegemist ikkagi kahetaktilise agregaadiga, mille puhul ei ole mõtet mingist mootoripidurdusest rääkida! Juhul kui düüsides on ummistus
tuleb düüsid läbi puhuda, selleks tuleb karburaator lahti võtta, tee seda kui tekib vajadus!
ziim666 kirjutas:Tegemist ikkagi kahetaktilise agregaadiga, mille puhul ei ole mõtet mingist mootoripidurdusest rääkida!
Miks ei peaks kahetaktisel mootoril olema mootoripidurdust? Loomulikult on. Lihtsalt väga pikalt mägedes matkates seda ebasoovitav teha - kahetaktiline mootor saab oma õlituse küttesegust, pika mootoripidurduse puhul ei ole mootori pöörded ja segukogus omavahel kuidagi vastavusel ja õlitus jääb olematuks.
Antud sõidukil välistab motoripidurduse hoopis kasutatav tsentrifugaalsidur.