Milline jahutusvedelik

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mega1 »

gsxr 1000 sees hetkel väga roheline ollus.
Kas võib kasutada nn punast vedelikku ja kas seda punast ka valmisseguna kuskilt saab
prismas ainult kontsentraat ja siis segaks destveega aga ei tea õiget suhet.

aitäh vastuste eest



Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: MILLINE JAHUTUSVEDELIK

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui sees roheline, siis pese puhta veega paar korda läbi enne kui punase sisse paned. Lahjendamissuhe on 50/50.

Kasutaja avatar

hary
Postitusi: 126
Liitunud: 23 Apr 2007, 17:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas hary »

Forelli tänaval on Sokker, sealt saad õiget jahutusvedeliku Valvoline punast, Prisma oma ei valaks..samast ka õli jne

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas spinna »

Alumiiniumplokkidega mootorite omad vist kipuvad punast või tihti ka sinist värvi olema küll, aga ärge ikka nüüd värvi järgi küll otsustage mida mootorisse valada! Valage seda mida on ette nähtud valada.

Suzuki GSX 750 Inazuma

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas matti »

spinna kirjutas:

Alumiiniumplokkidega mootorite omad vist kipuvad punast või tihti ka sinist värvi olema küll, aga ärge ikka nüüd värvi järgi küll otsustage mida mootorisse valada! Valage seda mida on ette nähtud valada.

Ei maksa nii tõsiselt ka võtta, ei juhtu mootoriga midagi kui seal üht või teist värvi vedelik sees on, ja isegi kui kunagi juhtub siis tõenäoliselt on ratas juba müüdud selleks ajaks :mrgreen:
Ise kasutan Polari punast valmis kujul jahutusvedelikku ja ei kurda, 35kr Liiter. :roll:

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas vincent »

Punane on pikema vahetusvälbaga, silikaadivaba . Kui võimalik ära sega erinevaid jahutusvedelikke, punast ja sinist kindlasti ei tohiks segada.Kontsentraate lahjendatakse tavaliselt 50/50 , pudelitel on see kirjas ka.

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas spinna »

vincent kirjutas:

Punane on pikema vahetusvälbaga, silikaadivaba . Kui võimalik ära sega erinevaid jahutusvedelikke, punast ja sinist kindlasti ei tohiks segada.Kontsentraate lahjendatakse tavaliselt 50/50 , pudelitel on see kirjas ka.

Heh :) Ma just täna ostsin paarkümmend liitrit üh mootori passi järgi. Lubatud oli valida kolme erineva möksi vahel ja kui oma valitud asja siis transast kätte sain oli värviks hoopis.......oranz :ner:
Kirja järgi "extended life"

Suzuki GSX 750 Inazuma

mart211

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mart211 »

mega1 kirjutas:

gsxr 1000 sees hetkel väga roheline ollus.
Kas võib kasutada nn punast vedelikku ja kas seda punast ka valmisseguna kuskilt saab
prismas ainult kontsentraat ja siis segaks destveega aga ei tea õiget suhet.

aitäh vastuste eest

Aga miks rohelist ei pane?


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas matti »

Ongi selline punakas/oranzi värvi jahutusvedelik sees , punasel jahutusvedeliku pudelil on punast värvi kork :!: :D
Sinisel sinine kork, rohelist veel ei tea...
Kuskilt kõrva jäänud, et enam sellist hullu kraami nagu õige tosool tehagi, mis mootoriplokile söövitavalt mõjub ja tihendid nahka paneb kaasaegsematel masinatel.
Tehakse toode nimega Tosool ja sinist värvi, et osad "tol ajal" kõvad tehnikamehed teaks võtta midagi, poodi minnes ütlevad nad kohe, et punane pole see õige värk, õige tosool on sinine ja seda ma tahan (togi)
Suur margifänn oled siis võid ju segada ka KTMi oranzi ja Kawasaki rohelist ja yamaha sinist jahutusvedelikku endale.

Kasutaja avatar

Fos
Postitusi: 260
Liitunud: 20 Okt 2008, 12:23
Tsikkel: foorumi vihatuim
Asukoht: Tallinn

Re: MILLINE JAHUTUSVEDELIK

Lugemata postitus Postitas Fos »

mx77 kirjutas:

Kui sees roheline, siis pese puhta veega paar korda läbi enne kui punase sisse paned. Lahjendamissuhe on 50/50.

Ära veega pese, vesi ajab jahutus-süsteemi rooste. Osta destilleeritud vett. Ükskõik mida sa sinna pärast sisse paned, aga ära antifriizi pane, sellel puuduvad määrivad omadused.

If it has tits or wheels It will get you in trouble.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: MILLINE JAHUTUSVEDELIK

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Fos kirjutas:
mx77 kirjutas:

Kui sees roheline, siis pese puhta veega paar korda läbi enne kui punase sisse paned. Lahjendamissuhe on 50/50.

Ära veega pese, vesi ajab jahutus-süsteemi rooste. Osta destilleeritud vett. Ükskõik mida sa sinna pärast sisse paned, aga ära antifriizi pane, sellel puuduvad määrivad omadused.

Fos, kui sa oled avastanud, et dest vesi ei tekita korrosiooni, siis oled sa väärt Nobeli preemiat :).
Ja mootorratta jahutussüsteemis eriti roostet (raudoksiid) ei teki :).


mart211

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Kysin siia saamma kohe 2ra, et kust rohelist vedelikku saab(ei m6tle seda kiivi gin'i vaid ikka jahutusvedelikku :mrgreen: ) Kas stokkerist? Ja kas seda myyakse liitri v6i viie liitri kaupa.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui mootori jahutussüsteemi veega pesta ei tohi (et rooste läheb) siis kuidas keelaja ise hakkama saab? kasutab puhast kontsentraati? :wack:

Loomulikult veega pestakse jahutust.

Ja Prismas on tavaliselt Polari punane müügil nii kontsentraadi kui valmislahusena ning need omakorda taaras 4L ja 1L.

Valvoline ja Polari (prisma) punasel pole mingit vahet. Kaubamärk lisab ainult hinda.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: MILLINE JAHUTUSVEDELIK

Lugemata postitus Postitas spinna »

Fos kirjutas:

ära antifriizi pane, sellel puuduvad määrivad omadused.

Just-just! Samuti kaob tsiklil täielikult tõmme kui tagumise ratta asemel kasutada "rear wheel"'i kuna sel puuduvad veerevad omadused :lol:

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Fos
Postitusi: 260
Liitunud: 20 Okt 2008, 12:23
Tsikkel: foorumi vihatuim
Asukoht: Tallinn

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas Fos »

eino tänan Mõnitamise eest, aga kraanivesi sisaldab ise väga suurel määral rauda mis jahutussüsteemis ringeldes kuhjub ning hakkab roostetama.
Antifriizil ja tosoolil on suur vahe, taga ratas ja rear wheel on sama asi erinevates keeltes. Kui sa arvad, et tosool ja antifriiz on sama, siis jõudu.
Määrivad omadused jahutusvedelikus suurendavad pumba eluiga.

Ei maksa mõnitada, kui oled teisel arvamusel.Annan lihtsalt nõu inimesele.

If it has tits or wheels It will get you in trouble.

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Fos kirjutas:

eino tänan Mõnitamise eest, aga kraanivesi sisaldab ise väga suurel määral rauda mis jahutussüsteemis ringeldes kuhjub ning hakkab roostetama.
Antifriizil ja tosoolil on suur vahe, taga ratas ja rear wheel on sama asi erinevates keeltes. Kui sa arvad, et tosool ja antifriiz on sama, siis jõudu.
Määrivad omadused jahutusvedelikus suurendavad pumba eluiga.

Ei maksa mõnitada, kui oled teisel arvamusel.Annan lihtsalt nõu inimesele.

Kraaniveega pesemisel ei lasta mootorit töötemperatuurini, siis ei jää katlakivi jahutussüsteemi, raua kohta kraanivees ei tea. Tosool kuulub samasse rühma kuulsate kaubamärkidega nagu: Neva, Ligno, Tavott, Autool jne. Jahutusvedelik millele on lisatud külmumisvastaseid lisandeid on antifriis.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas spinna »

Fos, võta heaks :). Tegelikult ei olnud mõtteski mõnitada. Ma lihtsalt ei ole selline inimene, nii et anna andeks :bsmile: .
Antifriis on üldnimetus kõigile külmumiskindlatele vedelikele sõltumata kaubamärgist ja kasutusotstarbest. Samuti on ka jahutusvedelik üldnimetus mingi süsteemi või seadme jahutamiseks kasutatavatele vedelikele ( mul on näiteks tööl riiulis ka keevitusaparaatidele mõeldud jahutusvedelik /coolant/ mida tõesti ei maksaks sisepõlemismootorisse valada). Aga Tosool on tõepoolest Nõukogude Liidu rahvamajandussaavutuste seast pärit tootenimi ja seega üks ja ainus külmumiskindel jahutusvedelik ehk üks paljudest antifriisidest. Slängikeeles on ta jah meil ikka veel tihti kasutatav jahutusvedeliku sünonüümina nagu pikka aega oli kemppi kasutusel MIG keevituse sünonüümina. Täpselt üks ühele võrdlus, muide.
Kraaniveel on rauda sees ohutul hulgal, kui ta on nn "kraanivee" konditsiooni puhastatud näiteks Tallinna veevärgis. Maakodudes enamjaolt ei ole. Puhastusseade eramajale maksab mingi 20...50 000 krooni ja enamus lepib Cilliti kasutamisega selle investeeringu tegemise asemel. Mul maakana kodus sama lugu ;) Alevites ja külades on tõepoolest ka väga palju veeprobleeme, nii et ses mõttes on sul õigus küll. Aga ei juhtu midagi selle ühekordse pesuga. Pole vaja ju mootorit kuigi kaua sellega käia lasta. Katlakivi moodustumine vist hakkas palju madalamal temperatuuril kui 80....kas äkki mingi 50...60?

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Küsiks ka siis jahutusvedeliku kohta

Lasin masinast vana välja ja loputasin kraaniveega. Siis panin sisse Polari punase (pre mix).
Manualis kirjas et tuleb kasutada 50/50 destilleeritud veega segatud jahutusvedelikku- pre mix peaks olema ju olema umbes samasse kanti segatud ja peaks sobima?

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mella »

kornholio kirjutas:

Küsiks ka siis jahutusvedeliku kohta

Lasin masinast vana välja ja loputasin kraaniveega. Siis panin sisse Polari punase (pre mix).
Manualis kirjas et tuleb kasutada 50/50 destilleeritud veega segatud jahutusvedelikku- pre mix peaks olema ju olema umbes samasse kanti segatud ja peaks sobima?

jah, premix on pmst segatud sulle kusagile -38 juurde.

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas saqu »

spinna kirjutas:

Katlakivi moodustumine vist hakkas palju madalamal temperatuuril kui 80....kas äkki mingi 50...60?

Katlakivi moodustub ka madalamatel temperatuuridel, aga kusagil 65 kraadi juures ja üles kolmekordistub katlakivi moodustumise intensiivsus võrreldes madalama temperatuuriga. Boilerid soovitatakse ka seada kusagile 60 kraadi juurde just sellel põhjusel.

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

marx350
Postitusi: 157
Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
Asukoht: Tartu
Tänatud: 6 korda

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas marx350 »

kas selline jahutusvedelik oleks mõeldav? http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=111 kirjade järgi peaks vägahästi motikasse sobima.

Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas -Kristo- »

Soovitan kasutada Comma Xstream Red jahutusvedelikku (silikaadivaba ja puha), 1 liitrine kontsentraat oli Autopartneris 90.-


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Ei hakka uut teemat tegema,kuna siin jahutusvedelikest juttu.
Nimelt...olen kuulnud,et erinevatel tsiklitel erinev jahutusvedelik,kuna erinevad keemispunktid.On see nii?Et keemiskunkt mingi 132c näiteks ja võib erineda mõndade kraadide võrra.Olen asjast õieti aru saanud?
Samas on ka öeldud,et kasulik kasutada lihtsalt punast jahutusvedelikku.Kui suurt rõhku peab asjale panema?Plaanis vahetus peagi ette võtta ja tahaks ikka õige asja sisse valada:)
Samas...punane sobiks hästi...mul ka punane ratas (lol)

Manualist otsisin ka enda ratta kohta,kuid ei suutnud midagi leida.... :( :oops:

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas ping »

Füüsikalised omadused - punkt 9.
Tosool-40, sinakas. keemispunkt 105C. Etüleenglükooli vesilahus.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/To ... 17978348ca

-36ºC Polar sinakas rohekas - 105C. 1,2-etaandiool ( ehk
etüleenglükool)
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

-36ºC Polar Premium Longlife, Punakas/0ranž vedelik,- keemispunkt 105C. 1,2-etaandiool ( ehk
etüleenglükool) ja Naatrrium-2-etüülheksanoaat.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Polar Standard (sinine kontsentraat) keemispunkt >160 ºC.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Polar Premium Longlife (punane kontsentraat) keemispunkt >163 ºC.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Sunoco kollase pakendilt on jäänud meelde number 130C aga siin on ohutuskaardid :
http://www.sunoco.be/PDF/UK/TDSUKAntifr ... manent.PDF to 108C.
http://www.sunoco.be/PDF/UK/MSDSUKAntif ... manent.PDF 197C.
sellelt lehelt: http://www.sunoco.be/uk/engine_specialties.html


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

ping kirjutas:

Füüsikalised omadused - punkt 9.
Tosool-40, sinakas. keemispunkt 105C. Etüleenglükooli vesilahus.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/To ... 17978348ca

-36ºC Polar sinakas rohekas - 105C. 1,2-etaandiool ( ehk
etüleenglükool)
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

-36ºC Polar Premium Longlife, Punakas/0ranž vedelik,- keemispunkt 105C. 1,2-etaandiool ( ehk
etüleenglükool) ja Naatrrium-2-etüülheksanoaat.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Polar Standard (sinine kontsentraat) keemispunkt >160 ºC.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Polar Premium Longlife (punane kontsentraat) keemispunkt >163 ºC.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Sunoco kollase pakendilt on jäänud meelde number 130C aga siin on ohutuskaardid :
http://www.sunoco.be/PDF/UK/TDSUKAntifr ... manent.PDF to 108C.
http://www.sunoco.be/PDF/UK/MSDSUKAntif ... manent.PDF 197C.
sellelt lehelt: http://www.sunoco.be/uk/engine_specialties.html

Mul ei jäänud kooli ajalgi füüsikas midagi meelde ja nüüd vanas eas seda enam :ner:
Aga sain vist vastuse :)
Tänud sulle Ping jälle :bsmile:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ping kirjutas:

Füüsikalised omadused - punkt 9.
Tosool-40, sinakas. keemispunkt 105C. Etüleenglükooli vesilahus.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/To ... 17978348ca

-36ºC Polar sinakas rohekas - 105C. 1,2-etaandiool ( ehk
etüleenglükool)
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

-36ºC Polar Premium Longlife, Punakas/0ranž vedelik,- keemispunkt 105C. 1,2-etaandiool ( ehk
etüleenglükool) ja Naatrrium-2-etüülheksanoaat.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Polar Standard (sinine kontsentraat) keemispunkt >160 ºC.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Polar Premium Longlife (punane kontsentraat) keemispunkt >163 ºC.
http://www.falleroon.ee/failid/Polar/JV ... 17978348ca

Sunoco kollase pakendilt on jäänud meelde number 130C aga siin on ohutuskaardid :
http://www.sunoco.be/PDF/UK/TDSUKAntifr ... manent.PDF to 108C.
http://www.sunoco.be/PDF/UK/MSDSUKAntif ... manent.PDF 197C.
sellelt lehelt: http://www.sunoco.be/uk/engine_specialties.html

Tänud, mul on nüüd vähemalt ametlik põhjendus, miks mu garaazhiapteegis peab liitrine viskipudel olema :bsmile:

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas ping »

Jahutusvedelike võrdlus Lennuakadeemia lehelt:
http://www.eava.ee/opiobjektid/mto/auto ... likud.html

Seal ülevaated ka muudest tehnilistest vedelikest ja määrdeainetest.


agaa
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Veebr 2010, 13:54
Tsikkel: Honda VT750C Shadow

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas agaa »

Ei hakka uut teemat tegema,kuna siin jahutusvedelikest juttu.
Masinaks vana Honda Shadow VT750c 83 aastast ja vaja jahutusvedelikku vahetada. Tekkisid mõned visioonid seda eelnevat juttu lugedes..

  1. Autodele sobivat jahutusvedelikku ei ole soovitav mootorisse valada.Pidi veepumba labad ära kulutama.
  2. Autode ja mootorrataste jahutusvedelikud erinevad erinevate lisandite poolest.
    Ja siit ka küsimus. Kas tohib jahutussüsteemis (mootorratta omas) kasutada Havoline Extended Life Coolant-i?
    Miks just seda?
  3. Pikaealine (5a)
  4. Ei sisalda silikaate,fosfaate,amiine,nitriite.(kooliajast mäletan,et esimesed kaks on karedad asjad)
    3.Siis oleks kogu masinapark samal jahutusvedelikul.
    Ootan kommentaare.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mx77 »

See on väga hea valik. Ainult kui sul on praegu roheline sees, siis tasuks süsteem paari satsi dest. veega läbi pesta.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline jahutusvedelik

Lugemata postitus Postitas mella »

agaa kirjutas:
  1. Autode ja mootorrataste jahutusvedelikud erinevad erinevate lisandite poolest.

Minuteada ei erine. Alumiiniumplokiga mootoreid on nii autodel kui tsiklitel.

Punane "long life" ehk siis Polari punane on täiesti lubatud mõlemal. Rohelise-sinisega segada ei tohi.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”