k: õlitus efektiivsemaks
kas keegi on kohanud õlituse tuuningkomplekti mis ei lase trikitamise ajal õlitusel ära kaduda
kui on siis võiksite siin kogemusi jagada
terv Iff
kas keegi on kohanud õlituse tuuningkomplekti mis ei lase trikitamise ajal õlitusel ära kaduda
kui on siis võiksite siin kogemusi jagada
terv Iff
Kui varem läks pea iga hooaeg 1 mootor siis nüüd paistab, et jätkub ikka kauemaks: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=67&item=808
Terv,
rallyiff kirjutas:kas keegi on kohanud õlituse tuuningkomplekti mis ei lase trikitamise ajal õlitusel ära kaduda
kui on siis võiksite siin kogemusi jagadaterv Iff
kas tal ei ole kuivkarter?
mx77 kirjutas:rallyiff kirjutas:kas keegi on kohanud õlituse tuuningkomplekti mis ei lase trikitamise ajal õlitusel ära kaduda
kui on siis võiksite siin kogemusi jagadaterv Iff
kas tal ei ole kuivkarter?
Kui pead silmas zx9 R, siis pole. Lahenduse peaks tegelt saama nii, et võtad karteripõhja alt ära. Seal on toru, mida mööda õlipump imeb õli ülesse. Siis vaatad asja minutikese ning ongi selge mis sellega teha. Vbl pole vaja midagi teha, lihtsalt natuke rohkem õli mootorisse ja õlitus ei kaogi ära. Teine variant on selle toru otsa asukoha muutmine, et tsikkel tagarattal olles õli kätte saaks. Arvan, et tegelikkuses ei vaja õlitussüsteem ümberehitust, kui ei plaani tagarattal kilomeetreid järjest sõita. Mina tean meest, kes lasi 2006 gsxr 1000-ga paar-kolm kilti järjest ja ei juhtunud miskit. Kõik oleneb muidugi rattast ka.
Väike soovitus, mis küll õlirõhku kuidagi ei mõjuta, aga siiski:
Paigaldage omale õlifiltri külge tugev magnet (neodymium magnet). See püüab enda külge väga suurel hulgal mootori töö käigus tekkivast terastolmust, mis lihvpastana mootori liikuvatele detailidele toimib
Samuti võib selle magneti paigaldada ka karteris asuva õlipumba eelfiltrisse!
Neid magneteid saab näiteks arvuti kõvaketastest.
Selline magnet on zx9r alumise õlikorgi küljes olemas.
Need magnetid on üldjuhul väga väikesed ja halvas kohas. Halvas kohas sellepärast, et õlipumba eelfilfri kaudu liigub palju palju rohkem õli läbi, kui mõõdub õlikorgist. Samuti on paljudel mudelitel õlikorgi küljes keraamiline magnet mis on ülinõrk ja ei püüa si**agi kinni.
probleem pole tagarattal sõitmises vaid esirattal sõitmises
ma näen küll kus õlivõtja on kuid kui tagaots üles lasta siis sinna küll õli ei ulatu
mulle räägiti et komplektis on lisapump ja vist isegi räägiti kahest õlivõtjast
ei raatsigi lasta esiratta peale kui näed et punane tuli hakkab põlema
See on nii hetkeks, et mina küll ei muretseks!
Kaua Sa esirattal ikka lased!?
See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).
SMX kirjutas:See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).
taastub küll aga esirattal sõit läheb järjest pikemaks kogu aeg ja tagarattal ma suudan km juba küll sõita
kas siis keegi pole kuulnud sellisest asjast
rallyiff kirjutas:probleem pole tagarattal sõitmises vaid esirattal sõitmises
ma näen küll kus õlivõtja on kuid kui tagaots üles lasta siis sinna küll õli ei ulatu
mulle räägiti et komplektis on lisapump ja vist isegi räägiti kahest õlivõtjast
Kahest õlivõtjast küll tolku pole, kui üks ikka kuivale jääb siis miski vägi ei pane pumpa teisest õlivõtjast õli imema, kui teisest on võimalik õhku tõmmata.
Põhimõttelislt soovitaksin mina Sul viia õlivõtutoru karteri tagumisse otsa (tagaratal sõit on siiski palju kauem kestvam).
See, et Sa umbes 5-6 sek esirattal lased ei mõjuta midagi
rallyiff kirjutas:SMX kirjutas:See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).
taastub küll aga esirattal sõit läheb järjest pikemaks kogu aeg ja tagarattal ma suudan km juba küll sõita
kas siis keegi pole kuulnud sellisest asjast
Mitu minutit ja kilomeetrit sa seal esirattal siis lased?
-PitBull- kirjutas:rallyiff kirjutas:SMX kirjutas:See, et korra tuli põlema läheb, ei tohiks probleem olla. Pinnad on ju õlised ja normaalasendis õlitus taastub(eeldatavasti).
taastub küll aga esirattal sõit läheb järjest pikemaks kogu aeg ja tagarattal ma suudan km juba küll sõita
kas siis keegi pole kuulnud sellisest asjastMitu minutit ja kilomeetrit sa seal esirattal siis lased?
see polegi tähtis ju
mind lihtsalt jubedalt häirib et see õlirõhk kaob sel kasvõi selleks 5-6 sekundiks, see lihtsalt ei tohiks nii olla
võta kuivkarteriga ratas siis õli käib ringi koguaeg olenemata asendist.