Rm250
Moderaator: Moded
-
rm250
Teema algataja - Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
- Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
- Asukoht: mulgimaa
Rm250
Nimelt selline küsimus.Sai siis täna sõidetud enda rattaga ja siis vennase omaga.Samad rattad, aasta sama,erinevus niipalju,et vennal kawa.Nüüd siis tuli välja,et mul kuidagi või õigemini kiirendust nagu polegi .Venna rattaga sõites ikka kurvis kui laba annad tõmbab esiotsa kergeks ja tunned tõmmet,mul aga ta liigub aga sellist rebimis momenti pole.Sirgel jään ka maha sai proovitud ekstra.Hammakad sama hammaste arvuga.Kolb mul uus,tal vana.Milles viga võib olla?Kas karpas,saab kusagilt õhku või veel midagi..?Ühesõnaga lahjem nagu mul see pill.Käima läheb normaalselt ja kompressioon norm.Sumpar eest pöördekohalt mõlkis.Starti proovisin ja kui teisega kohalt stardin tõmbab korraks nagu hingest kinni ja siis hakkab liikuma.Vennasel samas keris nii mis kole ja kadus eest.Esimesega startides kerib ja liigub paigalt normaalselt.Veel lisaks ,et minu omaga andes sõita inimesele ,kes enne krossikat proovind pole oli kerge sõita ja ütles,et saab peale julgelt keerata kuna nokka ei rebi aga vennase omaga ainult nokka rebibki kui natukegi tagapool istuda.Seega miski ikka jama.
Re: Rm250
vahetagem summuteid siis proovi mõttes, mõlkis summuti on samaväärne kui seal oleks piiraja asemel. ![]()
-
zweitakter
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Rm250
matti kirjutas:vahetagem summuteid siis proovi mõttes, mõlkis summuti on samaväärne kui seal oleks piiraja asemel.
Ameerika netiajakirjas testiti mõni aasta tagasi mõlkis krossirataste sumpasid dynol, selgus et ei avalda need mõlgid absoluutselt mitte mingisugust mõju.
Kontrolli süüte asendit (ei tea kas ajud võivad nõnda streikida, elektroonika puhul peaks ikkagi olema nii et kas töötab või ei tööta üldse), puhasta-kontrolli karpa, ja vaata üle väljalaskeklappi - mul tuli kunagi lahti klapikinnituse polt ja klapp valis asendit ise - tõenäoliselt enamasti "lahti" asendit, sest madalatel pööretel kadus tõmme ära. Aga kaldun siiski arvama et asi ikka karbussis - nõela ja ujuki asend, kas on õiged düüsid sees?
-
jäme kobra
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Rm250
Sai omatud kahetaktilist Kawa,millel paun kyljepealt k6vasti loppis.Ise ei viitsind tegelda defektiga,kuid järgmine omanik viis asja teha ja andis pärast proovida tsiklit.Ei tundnud miskit vahet minekus enne ja pärast.
-
rm250
Teema algataja - Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
- Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
- Asukoht: mulgimaa
Re: Rm250
Nii sai sumpa maha kruvitud ja pragu ikkagi sees ja kolm väiksemat augupojakest kah.Loodan,et saab keevitatud siis proovib kas asi paranes.Kui seda klappi vaadata kas peab radikad ja asjad eemaldama või saab ka kergemini ligi.Esmapilgul vaadates tundus ,et ei saa silindripeale eest eriti lähedale!Ei tahaks ka liiga palju lammutada ratast laiali.Mil moel saan aru,et klapiga kurvad lood ja vajab vahetamist?
-
zweitakter
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Rm250
Pista näpp sisse ja proovi klappi keerata, ta peaks olema kergelt pingul (kui lahti lased, siis läheb algasendisse tagasi - sulgeb väljalaskeakna osaliselt). Kui pinget ei ole või ei lase end üldse keerata siis on vastavalt kas miski lahti läinud või klapp on kinni tahmanud. Sumpa praod ja augud ei avalda kindlasti tõmbele mingit mõju, ära looda selle keevitamisega ratast korda saada. Aga keevitama peaks ikka ![]()
Re: Rm250
zweitakter kirjutas:Sumpa praod ja augud ei avalda kindlasti tõmbele mingit mõju
haa haa. Ei tea, miks 2T leegikad nii "perversse" kujuga on sinumeelest?
#609
Re: Rm250
2T summuti peab ju vastusurvet avaldama, eks ikka selleks.
Ja mis vastusurvet ta ikka saab, kui sõelapõhi.
Kuigi ma ei saa aru miks peab 2T summuti leegitoru minema just selliselt
võrdluseks 4T ja vaatab kus seal summuti on ja kust jookseb
http://www.cmsnl.com/news/img/2007-suzuki-RM-Z250-2.jpg
2T siis nii:
http://motoprofi.com/bikephoto/3335/apr ... 2004_1.jpg
Kännu taha kinni jääd summuti leegitoru pidi siis ju toru lömmis ja hea kui silinder tervekski jääb. ![]()
Üks põhjus miks ma pole rohkem üle 30 cm läbimõõduga palkide sõita proovinud....
-
rm250
Teema algataja - Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
- Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
- Asukoht: mulgimaa
Re: Rm250
Niisiis keevitatud ja sumpa nüüd enam-vähem ok.Polnudki eriti hull olnud aukude poolest sellised mikropraod.Homme panen alla ja vaatan kas asi läks tiba paremaks.Samas tabasin täna end mõttelt,et enne kui süütemäng kotti läks oli tõmmet ja puha.Sai siis koos süütemänguga ka kolb ja rõngad vahetatud ning vända laagrid samuti.Aju uus ja alt mähised uued.Ise käima ei ajanud viisin teadjamate kätte,sain tagasi ja tegin sissesõidu kolvile.Aga alates sellest ajast on tõmme ka kadunud,see käis täna peast läbi.Kas süüde ei või natuke vale olla?Pakun liiga hiline ja seepärast uimane ka pill?Üritan ikka selle klapi ka üle vaadata aga loodan,et see normaalne!
-
Sebar
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Rm250
rm250 kirjutas:Ise käima ei ajanud viisin teadjamate kätte,sain tagasi ja tegin sissesõidu kolvile.Aga alates sellest ajast on tõmme ka kadunud
Selles see probleem ongi, et tegid sissesõitu. Nüüd pead uue kolvi panema ja kohe tuld andma ![]()
-
xr3
- Postitusi: 28
- Liitunud: 03 Apr 2007, 07:18
- Tsikkel: Kawasaki kx250f
- Asukoht: otepää krossiraja lähistel
Re: Rm250
Sebar kirjutas:rm250 kirjutas:Ise käima ei ajanud viisin teadjamate kätte,sain tagasi ja tegin sissesõidu kolvile.Aga alates sellest ajast on tõmme ka kadunud
Selles see probleem ongi, et tegid sissesõitu. Nüüd pead uue kolvi panema ja kohe tuld andma
ah mis sa ajad kägu siin, uus kolb tahabki sisse sõitu, algul ikka ei tasu seda tuld nii väga anda....nii et pole seal kolvi juures midagi häda ja vahetada pole seda ammugi veel vaja...
-
jäme kobra
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Rm250
Peale kolvi ja r6ngaste vahetamist peaks minek ikke paremaks mitte uimasemaks minema,see nagu suht kummaline.V6ibolla m6ni väike monteerimisaps v6i elektrikala?
-
rm250
Teema algataja - Postitusi: 78
- Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
- Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
- Asukoht: mulgimaa
Re: Rm250
Nonii ,sai siis eile sumpa külge kruvitus ja uuesti proovitud -ikka sama.Süüdet enam varemaks panna ei saa ,kuna plaati enam keerata ei saa.Seega ,homme võtan mootori raamist maha ja vaatan klapi üle.Kui see ka korras ,siis ma nõutu.Käima ei tahtnud eile minna ja põhi viga,et küünal märg.Karpa ka lahti võtma igaxjuhux.Kui tehtud, annan tulemustest ja leidudest teada, mis avastasin.
-
zweitakter
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Rm250
rm250 kirjutas:Nonii ,sai siis eile sumpa külge kruvitus ja uuesti proovitud -ikka sama.Süüdet enam varemaks panna ei saa ,kuna plaati enam keerata ei saa.Seega ,homme võtan mootori raamist maha ja vaatan klapi üle.Kui see ka korras ,siis ma nõutu.Käima ei tahtnud eile minna ja põhi viga,et küünal märg.Karpa ka lahti võtma igaxjuhux.Kui tehtud, annan tulemustest ja leidudest teada, mis avastasin.
Mootorit pole mõtet maha võtta, klappi vaatad väljalaskeaugust ja vajadusel kruvid küljekaane maha. Süütel on vaid üks õige asend, ei ole vaja üritada seda kruttida, peab olema väga selge märgistus staatori peal. Karbussiga on küll midagi valesti kui küünalt märjaks viskab.
-
2stroketaliban
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Rm250
kunagi oli 250 yamu ja ei käind eriti jõuliselt ja tihti peale viskas küünla märjaks ja kooles ära.tegin täis kap remondi kevadel: kolb,keps,kõik laagrid jne.Ikka sama jama.
lõpuks lõi peas väike pirn põlema et uuriks karpat ja mitte oma peaga.Ühesõnaga võtsin lahti sellise lehe http://www.procircuit.com/jettingspecs.htm ja selgus et segukruvi oli paigast ära tuunitud(ilmselt mõne eelmise omaniku poolt) keerasin paika ja ratas muutus kõvasti.muidugi kui sellest abi pole siis väljalaske klapp on üks teema ja kolviga võib ka võssa panna kui vanale 2taktilisele originaalmõõdus kolb panna siis ei taha asi ka kuskilt käia ja muidugi sisselaskeklapid kui karpa poolsest otsast suuga õhku tõmmata peab vaakum tekkima. Aga vanematel ratastel väsib vahel ka süüte aju ära (must karp kuskil raami küljes).nii et edu tuunimisel ![]()
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.